Onko paikkoja mis olisi ulosajoja,onko karttaa.
Uusikaupunki ralli
24
150
Vastaukset
- kiitoselykeskus
Googlettamalla löytyy kartta
- penkallajo-50
No höh vanhoja tuttuja paikkoja :) . Onk kellää tiedossa et tuleeko kui paljon huomioita? Muutama paha paikka reitillä ilmeisesti löytyy,muistikuvani mukaan....
- KujanRallimies
Karttoja varmasti löytyy monenlaisia mutta en usko että mihinkään on ainakaan etukäteen merkattu ulosajoja. Eikä ajotaitoiset rallikuskit tasasella pellolla suoralla tiellä aja ulos, sitähän ne tiet siellä on.
- kartalla
yks pätkä Helsingissä asti.. kuinkahan auto vanhukset kestää moisen siirtymän?
- vetari
ja ouninpohja
- pinnapultti
ja rautaniemi
- poranen
Aittan pätkä on viimeinen.
- alakylän.arttu
Kisa lähestyy...onko paikkoja...kannattaako lähteä katsomaan?
- Kotonapäivä
Niin vähän autoja ja samoja paskoja sahaavat... Eipä kannata lähteä, ja jos lähtee niin odotukset suosiolla poies..
- Peruspeki
Miten paljon on osallistujia?
- runkeikurungimies
Ek 4 kantsii tutustua huolella......
- Ojankaivajanalle
Reitin kiertäneenä olen samoilla linjoilla et nelosella muutama mielenkiintoinen mesta.
- Rohijärvenrouhija
Ek 2 ajetaan nyt vaativampaan suuntaan,aiheuttaa jonkin verran toimintaa myös
- Sipiläpöpilä
Ojankaivajanalle kirjoitti:
Reitin kiertäneenä olen samoilla linjoilla et nelosella muutama mielenkiintoinen mesta.
Kisan "paikka" on ek lla 5.
- kugfstansson
kisan paikka ek 6,vanha huomiopaikka nyt ilman merkkiä
- kaljahattutar
Ykkösellä kilsa ennen maalia on aika kinkkisen oloinen kiristyvä oikea mis sisäkaarteessa heittävä kivi heinikossa,jäänyt vissiin ammoilta huomaamatta :),ei ainakaan kauheesti oo kuhistu. Kutosen loppuosalla se sillan jälkeinen oikee on aika maukas.
- teme345
Kolmosen tiukkeneva oikee taitaa olla kisan paikka tällä kertaa...
Ihanteet:
EK1: 11.16, EK2: 11.55, EK3: 12.55, EK4: 13.33, EK5: 16.27, EK6: 17.00Ihanteet:
EK1: 11.16, EK2: 11.55, EK3: 12.55, EK4: 13.33, EK5: 16.27, EK6: 17.00- ojankaivaja
Ek 4 Maalipäähän isolletielle. Vasen oikea yhistelmää muokattu viimepäivinä.
- Välitielle
Höpöhöhö ole muokattu..
- runkkurunk
No kyllä vain on..tämän viikon tiistaina. Kaivuri oli tonkimassa et älä ala väittään.
- Eikäänny
Sannaisissa ilmeisesti rytissy huolella??!!
- huthhj
Ei toimin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644