Uusikaupunki ralli

uusavuton

Onko paikkoja mis olisi ulosajoja,onko karttaa.

24

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitoselykeskus

      Googlettamalla löytyy kartta

      • penkallajo-50

        No höh vanhoja tuttuja paikkoja :) . Onk kellää tiedossa et tuleeko kui paljon huomioita? Muutama paha paikka reitillä ilmeisesti löytyy,muistikuvani mukaan....


    • KujanRallimies

      Karttoja varmasti löytyy monenlaisia mutta en usko että mihinkään on ainakaan etukäteen merkattu ulosajoja. Eikä ajotaitoiset rallikuskit tasasella pellolla suoralla tiellä aja ulos, sitähän ne tiet siellä on.

    • kartalla

      yks pätkä Helsingissä asti.. kuinkahan auto vanhukset kestää moisen siirtymän?

      • vetari

        ja ouninpohja


      • pinnapultti

        ja rautaniemi


      • poranen

        Aittan pätkä on viimeinen.


    • alakylän.arttu

      Kisa lähestyy...onko paikkoja...kannattaako lähteä katsomaan?

      • Kotonapäivä

        Niin vähän autoja ja samoja paskoja sahaavat... Eipä kannata lähteä, ja jos lähtee niin odotukset suosiolla poies..


      • Peruspeki

        Miten paljon on osallistujia?


    • runkeikurungimies

      Ek 4 kantsii tutustua huolella......

      • Ojankaivajanalle

        Reitin kiertäneenä olen samoilla linjoilla et nelosella muutama mielenkiintoinen mesta.


      • Rohijärvenrouhija

        Ek 2 ajetaan nyt vaativampaan suuntaan,aiheuttaa jonkin verran toimintaa myös


      • Sipiläpöpilä
        Ojankaivajanalle kirjoitti:

        Reitin kiertäneenä olen samoilla linjoilla et nelosella muutama mielenkiintoinen mesta.

        Kisan "paikka" on ek lla 5.


    • kugfstansson

      kisan paikka ek 6,vanha huomiopaikka nyt ilman merkkiä

    • kaljahattutar

      Ykkösellä kilsa ennen maalia on aika kinkkisen oloinen kiristyvä oikea mis sisäkaarteessa heittävä kivi heinikossa,jäänyt vissiin ammoilta huomaamatta :),ei ainakaan kauheesti oo kuhistu. Kutosen loppuosalla se sillan jälkeinen oikee on aika maukas.

    • teme345

      Kolmosen tiukkeneva oikee taitaa olla kisan paikka tällä kertaa...

    • Ihanteet:
      EK1: 11.16, EK2: 11.55, EK3: 12.55, EK4: 13.33, EK5: 16.27, EK6: 17.00

    • Ihanteet:
      EK1: 11.16, EK2: 11.55, EK3: 12.55, EK4: 13.33, EK5: 16.27, EK6: 17.00

    • ojankaivaja

      Ek 4 Maalipäähän isolletielle. Vasen oikea yhistelmää muokattu viimepäivinä.

      • Välitielle

        Höpöhöhö ole muokattu..


    • runkkurunk

      No kyllä vain on..tämän viikon tiistaina. Kaivuri oli tonkimassa et älä ala väittään.

      • Eikäänny

        Sannaisissa ilmeisesti rytissy huolella??!!


    • huthhj

      Ei toimin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe