Ovi ei ole edes 3 vuotta vanha, mutta se on ollut rikki jo kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran se kesti 6 kuukautta että he korjasivat vian. Nyt ovi on ollut rikki huhtikuusta lähtien. Ensin tekosyynä korjaamisen myöhemmäksi jättämiseen oli kylmä sää. Nyt elokuu on mennyt, sää oli kaunis ja kuiva, mutta ovi on edelleen korjaamatta. He eivät vastaa puhelimeen eivätkä vastaa sähköposteihin. Soitin toisesta puhelinnumerosta ja kuulin vain kiroilua (en voi toistaa tässä mitä hän sanoi) ja hän sanoi että jos soitan vielä, hän ei tule ollenkaan. Miten maksavia asiakkaita kohdellaan niin huonosti? Asia etenee kuluttajariitalautakuntaan missä vaadimme koko ovesta ja asennuksesta rahat takaisin. Olemme valmiita taistelemaan oikeuteen asti. Ovi näyttää hajoavan käsiin päivä päivältä ja väri irtoaa sen ulko-osasta.
Fennodoors on surkea yritys
veryangry
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347