Haluan pitää huolta kunnostani.

Aamun.smootie

Että nivelet pelaa, seksi toimii, on rento olo.
Siksi juonkin viinaa - joka päivä.

Miksi Alko ei käytä noin raflaavia mainoksia kun kaiken maailman vitta-proot ja muutkin saavat mainostaa humpuukkia. Alko ei ole humpuukkia vaan viinaa.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

      Kyllä ALKO on hoitanut kiitettävästi osuutensa joskus liian kanssa, sikari ja wiski takkatulen ääressä tekee miehisen olon.

      • tenulax

        Voi ressukkaa....


    • Läträälisää

      Aloittaja kuulunee niihin ihmisiin, jotka ovat ymmärtäneet väärin monta muutakin asiaa elämästä / -ssä. Kulkee kaiketi silmät ummessa ja läpyt ohimoilla eivätkä korvatkaan kuule tai sitten vain aivokapasiteetissa ei ole toimintaa riittävästi.

      • kumpikampi

        ja osa vastaajista kuuluu heihin, joilla ei ole lainkaan tajua ironiasta


      • Kymppi.vastaus

        :DDDDD


    • Mainoslause

      Kyllähän sitä letkeänä pysyy - olet oikeassa. kuin kansalliskukkamme kielo.
      Sekin viihtyy metsän siimeksessä omiensa joukossa, nuokkuu ja haisee.

      • Luonnon.omaa

        Enää puuttuu testi, kumpi tuoksuu miellyttävämmälle, eikö.


      • nuormieli

        Kielo ei haise se tuoksuu!!!!, olen syntynyt kielon päivänä.


      • nuormieli
        nuormieli kirjoitti:

        Kielo ei haise se tuoksuu!!!!, olen syntynyt kielon päivänä.

        Toisekseen alkoholi on viisasten juoma, kohtuullisesti käytettynä ihan ok ja varmasti pitää letkeänä-hyvillämielin, esim ruokajuomana tilkka valko-tai punaviiniä juhlistaa ruokailua kummasti.


    • ent.siivoojaparka

      En ole koskaan käynyt ALKO:ssa. Sekin pitää lisätä vielä siihen listalle, mitä on tehtävä ennen kuolemaansa.

      • Niillä on nettisivutkin, käy siellä niin voit pyyhkiä yhden tehtävän pois listalta. Mutta laita tilalle jotain muuta, älä kuole vielä.


      • Heihinkin.törmännyt

        Kun Viron viinatynnyrit aukesivat, etelä-suomen loppa suut jättivät Alkon oman onnensa nojaan. Ja kyllähän se näkyi, laivoilla ja satamissa, etenkin alkuajan villityksenä, kun kurjinkin rampa selkä vääränä rahtasi "rumaa vettä" maihin. Harva oli alko-ongelmaton, että olisi tuonut "viisasta vettä". Tai ne, ketkä toi, niin kohtuullisesti. Tasoerotkin oli näkyvissä.


    • ö-Öö

      Puulaaki tekee tulosta.

      Alko on todella kannattava liikelaitos. Johtuu suurelta osin sen markkinointistrategiasta. Se ei käytä tuotemainontaan juuri ollenkaan rahaa. Onhan noita joskus viinimainoksia ja tietenkin myymäläsomistukset, pakollinen www-sivusto, sen sellaista.

      Sen sijaan se käyttää kilpailijoitaan tärkeimpänä markkinoijinaan. Siis kaikenlaiset raittiusseurat, lekurit, uskonlahkot jne toitottavat aamusta iltaan kaikissa medioissa alkoholin vaaroista ja haitallisuudesta. Aina kun mainitaan alkoholi, siinähän on po. liikeyrityksen nimi heti alussa. Brändin tunnettavuus ei suurempi voisi olla. Jos saman mainostilan ja -määrän joutuisi rahalla ostamaan, Alko tekisi tappiota. Noin mainiten, tämäkin ketju on täysi ilmainen mainos Alkolle.

      Jos suomen valtio ei olekkaan monessa asiassa onnistunut, Alkon markkinointi mainoskieltoineen jne on täyden kympin suoritus. Hommeli kai sai alkunsa kieltolaista. Valtio hokasi, että kamaa revitäään käsistä sitä kiivaammin, mitä enenpi se sitä vastustaa. Sama strategia muuten nyt huumeissakin. Vain ajan kysymys, milloin valtio nappaa itselleen monopolin pötsyn kaupustelusta.

      Hieno aloitus, kommentoin siihen lähinnä ammatillista näkökohdista. Vitae pro:n nykyinen telkkarimainos on mun mielestä myös loistava :D

      =DW=

    • ei.ongelmia

      Raapikon se kenellä rupi on.

    • No miks sitten kahden viikon ryyppyputken jälkeen tulet pikku-ukkoja näkevänä tärisevänä paksat housussa anomaan katkasiusa. Pelaako seksi ja onko rento olo? Tätiti hoitelee sut uneen jotta et ihan deliriumiin paukahda. Pesevät vaattessi, antavat tuokaa ja b-vitamiiinia pakaraan. Kyllä se siitä.

      • 1eero

        "Kyllä se siitä"
        Kieltämättä ei kadehdittava tila ja vapaaehtoisesti rahalla saatu.


      • 1eero kirjoitti:

        "Kyllä se siitä"
        Kieltämättä ei kadehdittava tila ja vapaaehtoisesti rahalla saatu.

        No näinpä. Ei kovin tavoittelemisen arvoiselta vaikuta.


      • Filosoffaisesti.ajatus

        Eihän se ole juoppo eikä maininnan arvoinen, ellei housuihinsa pasko muutaman kerran eläessään. Hyvän juopon tuntee ruskeasta takamuksesta ja lemusta :D Nostakaamme hattua juopoille.


      • 1eero

        Juomalla hankittu sairaus, sairaus josta monen on vaikea toipua.


      • 1eero kirjoitti:

        Juomalla hankittu sairaus, sairaus josta monen on vaikea toipua.

        Aivan ja toiset ei kykene koskaan toipumaan. Joku sanoo et kerran alkoholisti aina alkoholisti.


    • Aloitus on ihan hyvä jo siksi, että kyse on valinnasta. Hän ei kerro määristä eikä laaduista-merkeistä.
      Alkoholi on myös nautintoaine yhdessä ruuan kanssa, miksi ei puhuta juuri rentouttavasta, mielihyvää tuottavasta yhdistelmästä, johon voi liittää seksin, eli hyvä kokonaisuus - aikuisten oikeasti. Olen aivan varma, että valtaosa käyttäjistä rentoutuu juuri noin, terveellistä, eikö..............

      • Minä ajattelin myös samoin oikein nautittuna alkoholi on rentouttavaa. Hyvää seksiä ja lasi viiniä tosi hyvä yhdistelmä.

        Ei alkoholin oikea päivittäinen nauttiminen vie katkaisuun, muutoinhan kaikki etelämaalaiset olisivat tutisevia ja horisevia.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minä ajattelin myös samoin oikein nautittuna alkoholi on rentouttavaa. Hyvää seksiä ja lasi viiniä tosi hyvä yhdistelmä.

        Ei alkoholin oikea päivittäinen nauttiminen vie katkaisuun, muutoinhan kaikki etelämaalaiset olisivat tutisevia ja horisevia.

        Minulle pävittäinen alkoholin nauttiminen vaikka vain lasillisenkin, olisi liikaa.


      • korppis1
        siilimuori2 kirjoitti:

        Minulle pävittäinen alkoholin nauttiminen vaikka vain lasillisenkin, olisi liikaa.

        Sinusta ei nyt ollut kysymys vaan kohtuukäyttäjistä.


      • korppis1 kirjoitti:

        Sinusta ei nyt ollut kysymys vaan kohtuukäyttäjistä.

        Eli sinustako ;).


    • Ikäisekseen_komea

      Ei rapakunnosta tarvitse erityisesti huolta kantaa, se pysyy ja jopa syvenee pitämättäkin. Sen sijaan älynlahjat, lihaskunto, kehon motoriikka ja seksuaalinen kyky vaativat säännöllistä harjoitusta. Viina on niille kaikille myrkkyä.

      Kuntoa ei saa humpuukituotteista vaan kuntoilemalla.

    • mimmimum-mi

      Alkoholi on nautintoaine... yksi sen tarkoitus on tuottaa mielihyvää....mutta silloin kun se alkaa tuottamaan mielipahaa.. on syytä tarkistaa oma suhde siihen..
      Valtion budjetista on alkon osuus suht. iso kakunpala... jolla myös joudutaan hoitamaan haittoja...
      Alko ei tosiaan paljoa mainosta...viini mainoksetkin agenttien...maahantuojien mainoksia.
      Kävin tänään ostamassa synttärilahjaksi tutulleni punaviini pullon...en ostaisi alkoholia lahjaksi...jos tietäisin että ongelmia sen käytössä.

      • mimmimum-mi

        Ai niin ...noihin niveliin piti sanoa...minua tulee usein vastaan mies jolla on mennyt silloin tällöin niveliin jotakin...jalat ei tahdo kantaa.. Kerran sanoi minulle...anteeksi rouva.. ei shhyytä huoleen.


      • Hän.on.väärinjuoja

        Hän on ottanut niin sanottuja nivelnaukkuja mutta voitelu ei ole mennyt nappiin.


    • Tuollainen 3:n vuoden kuuri alkoi tepsimään ja välttääkseni ylikuntoa muutin treenimenetelmää.
      Kohta tulee täyteen 12-vuotta tällä nykyisellä ohjelmalla josta tosin ripeän vuosittain useamman kerran.
      Seuraava palautusjakso alkaa 14.09.
      Harjoituksen ohjelmointi on avain kehitykseen!

    • Voi sinua kulkuri veljeni jaan, sinä huolehdit kunnostasi kiitettävän hyvin alkon ja tupakkateollisuuren tuotteilla.
      Kun tänään puolittain kannoin kylään tullutta henkeään haukkovaa veljeäni sisälle, tuli mieleen Vepan tankon sanat,kun aika julma meitä sääliä ei voi.
      Nuorina uljaina uroina minä valitsin toisin,sen ikävämmän ja kaidan polun,sen minkä elämyksissä hävisin sen nyt voitan.

    • Hyvä jos aloittaja on tyytyväinen.
      En välitä alkoholista, olen maistellut tupakkaakin, ei tuntunut hyvältä.
      Nuorempana tuli viikonloppuisin juotua jonkin verran, se vain jäi pikkuhiljaa, enää en edes muista milloin viimeksi olen juonut mitään alkon tuotteita. Olutta en ole juonut ikinä, maistellut kyllä.
      Paheitä on silti, en nyt käy niitä luettelemaan.
      Kuntokin on hyvä ikäisekseni.

      • Aamun.smootie

        Tulkoon nyt valkeus ja sivuhuomautus. Aloittaja ei käytä päihteitä tippaakaan. Nuoruudessa kyllä, suu makiaksi erilaisilla Alkon tuotteilla. Mutta se oli silloin.
        Avaus oli eräänlainen kooste, ikään kuin "vastaisku" mainonnalle.


      • Aamun.smootie kirjoitti:

        Tulkoon nyt valkeus ja sivuhuomautus. Aloittaja ei käytä päihteitä tippaakaan. Nuoruudessa kyllä, suu makiaksi erilaisilla Alkon tuotteilla. Mutta se oli silloin.
        Avaus oli eräänlainen kooste, ikään kuin "vastaisku" mainonnalle.

        Aivan, jotenkin aavistin totuuden, hyväksytkö sen mitä kirjoitin, minä teen niin.
        Jokainen tekee tietysti tavallaan.............
        koti-kiusattu
        Minun veljeni kuoli keuhkosyöpään pääsiäislauantaina 3-v. sitten, kivut melkoisia.


      • hähhäh
        Aamun.smootie kirjoitti:

        Tulkoon nyt valkeus ja sivuhuomautus. Aloittaja ei käytä päihteitä tippaakaan. Nuoruudessa kyllä, suu makiaksi erilaisilla Alkon tuotteilla. Mutta se oli silloin.
        Avaus oli eräänlainen kooste, ikään kuin "vastaisku" mainonnalle.

        Miksi kiinnostus tämänkaltaiseen aloitukseen.!!!!


      • 1eero

        Nii miten muut aloitukset niitten kiinnostus, aloituksien aiheet päivänselvistä mutta mutta eihän tämä ole asiapalsta enemmänkin huulten heittoa toisille.


      • hähhäh kirjoitti:

        Miksi kiinnostus tämänkaltaiseen aloitukseen.!!!!

        Viina laulu ja seksi, kestoaiheita.


    • sopeutuvaelämään

      "kultainen keskitie" taisi olla ydin, mitä tulee elämän nautintoon. Eli alko, kuntoilu, ruokailu, työ jne tasapuolisesti.

    • Niin, huokaus ja haukotus. Tästäkin lienee jo kilometritolkulla kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe