Onko mitään tietoa miksi ja miten pitkään on suljettuna?
Yours Paradise?
16
6005
Vastaukset
- näkijä-
Ne muijat kaatus eli firma meni nurin.
- Nilsi
Mihin perustat vastauksesi vai huuteletko tietämättömänä...
- kröhöm
ai jaa täähän on tunnettu nainen sit, kärkölä palstalla kans keskustelua..
- lahtiforever
edelleen ihmettelen kenen "asiakkaiden" kersoja ne on? vai kuka hullu on menny lankaan noin pahasti..
- flirtflirt
on niin monta kirjoitusta siitä naisesta, täällä ja kärkölä osastolla että huh huh..
- tulipakerran_käytyä
Harmi kun on suljettu. Ihan OK mimmejähän siellä oli, ja kivat palvelut(suihku ym. poreallas hieronnat).
- huara-mikä-huora
Huoria ne on hyvä että tekivät konkurssin.
- virkalääkäri
Kunnes kuppa on parantunut.
- Dildoo
Ei ole konkurssissa. Edellii omistaja jäi eläkkeelle ja uus aloittaa ma. 11.01-2016 Hyvää uuttavuotta Sinille ja lokoisia eläkepäiviä sekä onnea ja menestystä alkavalle yrittäjälle.
- Lohjakohja
Ohoh mitä kielenkäyttöä! Suu pitäs pestä saippualla.
- Ei.enään.koskaan
Liukkaat vaahto hieronnat pieru extrana nam nam tais olla talon erikoinen
- Anonyymi
Kultaiset suihkut ja suklaat suuhun !
- Anonyymi
Onkohan kellään kokemusta millainen paikka on nykyään
- Anonyymi
Olisi kiva tietää. Tuskin kukaan on käynyt, kun eihän koko paikka ole ikinä auki. Aina ovet kiinni ja eikä mitään ilmoitusta missään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029