Domikaanittaret..?

Multikyldyyri

Millaisia kokemuksia saarella vierailleilla-asuneilla miehillä onkaan paikallisista nuorista naisista?

31

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multikyldyyri

      Kuukauden tuumaustauon jälkeen jo vastauksia! :)

      • matkailija12

        Ihan hyviä kokemuksia. Ovat täysillä mukana juonessa. Kieli (esp.) ois hyvä osata edes auttavasti niin asiat sujuis vielä paremmin. Tytöt ovat yleensä ystävällisiä jos itse olet sitä. Vaarana että rakastuu :)


      • Multikyldyyri

        Hablo el idioma con fluidez. Kerroppa lisää itse juonesta. :)


      • Knknknknk
        matkailija12 kirjoitti:

        Ihan hyviä kokemuksia. Ovat täysillä mukana juonessa. Kieli (esp.) ois hyvä osata edes auttavasti niin asiat sujuis vielä paremmin. Tytöt ovat yleensä ystävällisiä jos itse olet sitä. Vaarana että rakastuu :)

        Nalgas optimas.


    • jerzzz

      aivan loistavia kokemuksia on... mutta pieni vinkki lähde pois turistimestoista,niin kokemukset senkuin paranee.. vuokraa auto ja lähde kiertelemään halukkaita senjoriittoja löytyy kaikkialta! koska olet menossa ja minne?

    • haahuilija00

      Onko tuoreita kokemuksia?

      • wuhuuuuu

        on... 2 päivää vanhoja kokemuksia.. mitä kaikkea haluat tietää?


      • haahuilija00

        No löytyykö helposti hotlan läheltä, hintapolitiikka, sielläpäin ei kuitenkaan kannata yksin yöelämää lähteä katteleen?


      • wuhuuuu

        niitä löydät mistä vaan... hotellien lähistöllä olevat rahastavat enemmänki mutta jos paikalliseen discoon menet ni yleensä parit juomat riittää hintapolitiikaks.. minne olet lähdössä ja koska?..ps itse olen ainaski haahuillu yöelemässä yksinäni joskus niin perseet ku mies vaan voi olla, eikä ikinä mitään onkelmia


      • haahuilija00
        wuhuuuu kirjoitti:

        niitä löydät mistä vaan... hotellien lähistöllä olevat rahastavat enemmänki mutta jos paikalliseen discoon menet ni yleensä parit juomat riittää hintapolitiikaks.. minne olet lähdössä ja koska?..ps itse olen ainaski haahuillu yöelemässä yksinäni joskus niin perseet ku mies vaan voi olla, eikä ikinä mitään onkelmia

        Kattellu vasta jos maalis- huhtikuulla lähtis jos tulee ajallisesti hyvä sauma. Meikäläinen kuitenkin vielä siinä iässä että naisella pitää suussa sulaa muutakin kun sokeri.
        Pystyykö löytämiään vosuja viemään hotlaan? Kiitti muuten etukäteen vinkeistä....


      • wuhuuuu

        riippuu hotellista... joihinki voi joihinki ei.. ite vuokraan aina kämpän ni ei tuu ongelmia hotellien kanssa


      • haahuilija00

        Moro taas! Sosua By the sea olis hotla mihin näyttäs olevan äkkilähtöjä tyrkyllä niin löytyy sieltä "romantiikan nälkäisiä neitosia" ja saako viedä kys. hotelliin? Sekään ei vielä probleema jos löytyy hyvää "väli majoitusta" sopuhintaan. Kiitti taas tosi paljon jos viittit vastata. XD


      • wuhuuuu

        sosua on oikee paikka matkasi tarkoitukseen xD mutta kyseiseen hotelliin ei sovi daameja tuoda.. mutta sehän ei ole ongelma eikä mikään.. monenlaista hotellia ja motellia on saatavilla vaikka esim kolmeksi tunniksi taikka niin kauan ku jaksat rakastaa.. jos olet menossa 16.3 lennolla puerto plataan.. voin lähteä oppaaksi :D


    • buenotPutat

      Putatas löytyy kuin Puttaalta, mutta eivät ole kepun syömiä.

    • PUTAAStheBest

      ja tautia löytyy kuin Pihtiputtaan keihäskarnevaaleissa

    • Burana1200

      Huhtikuun alulla on yksin tarkoitus mennä viikoksi - kahdeksi S. Domingoon ja siitä sitten Sosuaan. Onko sattumalta joku joka olisi samoihin aikoihin siellä / sinne menossa, ja kaipaa matkaseuraa?

      • jezzzz

        ooohhh yes.... huhtikuun alussa taikka siinä puolivälissä ois tarkotus lentää santo domingoon... kolmas päivä taikka kymmenes.. millasseen reissun ajattelit heittää?


    • haahuilija00

      Joo kyllä on hyvä paikka ja naiset on tosi ystävällisiä. Tää eka reissu oli vähän semmoinen opintomatka ja kyllä sitä opittiinkin XD. Homma menee suurinpiirtein niin kuin herra Wuhuu on tuossa edellä kertonut. Varmuusvälineitä vaan reilusti mukaan........

    • wuhuuuu

      heti siinä sosua by the sea hotellin lähellä on se baari.. muutaman kymmenenmetrin päässä.. kävitkö siinä zekkaamassa tarjontaa?haahuilija00

      • haahuilija00

        Joo siinä kulman takana mikä on 24 h auki. Yksi oikein näyttävä ja pari ihan jees. Tämä parhaimman näköinen puhui hyvää englantia ja hieman runsaimmilla muodoilla varustettu puhui kohtalaista englantia. Kolmannella ei oikein taipunut muu kuin espanja. Se takahuone mitä vuokraavat on kyllä "vähän nuhruinen" mutta kun ei anna pikku asioiden hämätä niin kyllä se siitä. XD


      • wuhuuuu

        joo mä itteki sitä enklantia puhuvaa kokeilin viimesenä ehtoona ku bussia odoteltiin.. ei menty edes nuhruiseen takahuoneesee.. takapiha riitti siihe sessioon .. myöhästyinpä tämän takia bussista.. hieno oli lähtee ettii taksia pienellä kiireellä about kello 1 ja lento tais lähtee suomeen kolmelta yöllä... oliko mitään onkelmia reissussa? kaikesta selvii silti pesoilla :D


      • haahuilija00

        Eipä ollu mitään ihmeempiä mistä ei satunnainen haahuilija selviäisi XD.


    • haahuilija00

      Mites muuten Wuhuu kun tossa ylempänä kerroit aina vuokraavasi kämpän niin onko sulla suhteita siellä päin vai netistäkö varaat sitä majoitusta etukäteen? Henk.koht en viitti luottokortilla maksaa mitään varaus maksuja. Eli olis löydettävä semmoinen majoitus mistä voi varata ja maksun suorittaa paikan päällä jos lähtee omatoimi matkalle.
      Ideanahan on nimenomaan ettei tartte olla "hotellin nuorassa" jos seuraa haluaa kämpille viedä.

      • wuhuuuu

        netistä ei kannata kattoo yhtää mitään jollet haluu maksaa ylihintaa.. paikanpäällä ku kyselee löytää mitä vaan... itellä ollu viimekerrat niin surkee tilanne ettei oo pystyny ku olee viikkoa kahta kerrallaan ku työt estää.. ni en oo vuokrannu kämppää.. vuokraautolla lähinnä kierrelly kaks viimekertaa, eikä kyl kaduta.. ei kannata sosuaan jäädä


    • mulatinmetsästäjä

      Onko kukaan lähdössä joulukuussa tänä vuonna Puerto Platalle. Itselläni kahden viikon allinclusive matka ja hotellilta kilometri Sosuan kylään.

      Mielestäni yksin matkustavana sain edullisesti tuon. Maksoin 1570€. Tosin kun katsoin kolme päivää myöhemmin hintoja, niin olisi ollut 1470€. Mut ei merkitystä, kun ei ihan joka kk tuolla tule käytyä. :)

      • pistähänlanteethytkyy

        Halpa matka. Eikä paha jos kylältä bongaat tanssikaverin ja maksat hänelle rannekkeen ja luonnollisesti majoitutte sun huoneessa (siis jos hotelli sallii, Kuubassa salli v. 2012 ainakin).

        Iltapäivästä kun otat, voit viettää hauskaa aikaa iloisen tytön kanssa , seksistä ei pyydä mitään rahaa, koska hänhän on ikionnellinen päästääkseen hotelliin palveluineen, mihin hänellä ei olisi varaa.

        Kuubassa ei Guardalavacan kylällä tulleet muijat hihoihin roikkumaan, niinkuin kuulemma thaikuissa. Ja kaikki aina halun Thaimaaseen, niin päätin toisen suunnan, jo pelkästään naisten ulkonäkö vaikutti. :)


      • Jäbikkäinen

        Moro, täällä on yksin matkustava 35v kundi lähdössä joulukuun 7 pvä ja 2 viikkoa reissussa. Itse maksoin Casa Marina beach and reef hotellista 1470€ . Ootko samoihin aikoihin huudeilla?


      • MJN75

        Mä lähen 30.11 ja pariviikkoo. Neljäs kerta nyt ja olin just syyskuussa. Ite ollu viikon tossa Casa Marinassa,ja olen nyt myös siinä lähellä,meen pelkillä lennoilla. Sosua on ihan hauska kylä:)


      • Jäbikkäinen
        MJN75 kirjoitti:

        Mä lähen 30.11 ja pariviikkoo. Neljäs kerta nyt ja olin just syyskuussa. Ite ollu viikon tossa Casa Marinassa,ja olen nyt myös siinä lähellä,meen pelkillä lennoilla. Sosua on ihan hauska kylä:)

        Oliko mistään kotoisin tuo Casa Marina?


      • MJN75
        Jäbikkäinen kirjoitti:

        Oliko mistään kotoisin tuo Casa Marina?

        No ihan hyvällä paikalla,ei siit ole kun ehkä 300m pelipaikoille,ne käyttää Playa Alicia rantaa,siel rannal ei oo palveluita ja aika rauhallinen,Playa Sosua on sit parempi,paikalliset käy siel ja löytyy enemmän hulinaa. Drinkit on mitä on,siel on semmonen lista mistä saat valita,viina taas maistuu vähä kotipolttoselle:) Ruoka on aika samaa settiä joka päivä,mut kyllä siitä nälkä lähtee eikä se mitään pahaa ole,mut kun vertaa esim Punta Canan all inclusive hotelleihin,mihin siirryttiin sit serkun kans toiseks viikoks,niin olihan se ero huomattava. Mä kyttään nyt noit 30.11 lentoja,mut ei se 7.12 mahdoton ole,vois kyllä törmäillä,yksin mä olen taas menossa, Cabarete on siin vieressä niin siel voi kans päivät viettää ku alkaa "ehdottelut" ahistaan:)


      • Jäbikkäinen

        Vaihtelu virkistää välillä, Pattayat ja Phuketit on tullut koluttua ja römyttyä muutaman kerran. Ei taida sosuassakaan olla sellainen meininki? :) Joo kyllä se olutseura aina kelpaa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe