Siis hamsterillani lähtee karvaa yltäpäältä isoja länttejä joten tietäisittekö mitään joka saattaisi auttaa turkin palautumiseen itse olen muuttanut ruokavalion parempaan seokseen olen ottanut juoksu pyörän poisa koska ruoksu pyörässä näytti olevan jotain teräviä pikku reunoja luulen että hamsterillani saattaa olla myös vehnä allergiaa tai jotain vastaavaa joten voisitteko auttaa pliese. Ps hamsterini on aika vanha saattaisiko se johtua siitä hamsterillani on siis ihan muutamia pieniä karvan nuppuja tullut takaisin turkkiin mutta pliese!!!
AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!
hamstre
2
67
Vastaukset
- Eläinlääkäriin
Vie eläinlääkäriin! Mahdollisimman pian.
- hamstre
Kiitos tiedosta ihan sikana yritän saada sen lääkäriin niin pian kuin vain voin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265