täytyy päästää Mikki-kisu ulos pisulle
Vastaukset 7
- EiPakopaikkaa
Vapaa kissa on vapaata riistaa...
- virtsaumpiikatetroidaan
Voi elämän köyhyys...kannattaa myös itse käydä, ettei kerry....
- eiseoleennenkään
Yhtenä räntäsateisena lokakuisena yönä Mikkiä ei kuulu enää takaisin kotiin.
Ja voi mikä sydämen suru siitä tulee. Eikä Mikkiä löydy kaikista etsinnöistä huolimatta.- kiskismikkinimunko
Surullista, ihan itkettäää....en ikimailmassa olis niin julma omalle Mikilleni, vaan poimisin sen talteen, hoitaisin ja rakastaisin, sen pitkän loppuelämän loppuun asti .
- minninimun
Minun ikkunani takana on viikon huutanut ulkona Minni. Minni vaikuttaa olevan juoksussa oleva naaras, ja kotini valikoitui mourun paikaksi, koska kolli asuu talossa. Jotenkin kamalaa, ettei Minnistä välitetä niin paljoa, että leikattaisiin, ja juoksuisena päästetään ulos. Seuraavan juoksun aikaan loukutan sen, ja vien löytökotiin, vaikka tiedänkin mistä on tullut. En vie kotiinsa, koska siellä saa kuitenkin silmilleen paasauksen kissan vapaudesta ja onnesta olla vapaa kissa.
- kissaodottaasiirtoasi
minninimun kirjoitti:
Minun ikkunani takana on viikon huutanut ulkona Minni. Minni vaikuttaa olevan juoksussa oleva naaras, ja kotini valikoitui mourun paikaksi, koska kolli asuu talossa. Jotenkin kamalaa, ettei Minnistä välitetä niin paljoa, että leikattaisiin, ja juoksuisena päästetään ulos. Seuraavan juoksun aikaan loukutan sen, ja vien löytökotiin, vaikka tiedänkin mistä on tullut. En vie kotiinsa, koska siellä saa kuitenkin silmilleen paasauksen kissan vapaudesta ja onnesta olla vapaa kissa.
Hienoa ja vastuullinen suunnitelma sinulla.Aivan mahtavaa että aijot kantaa vastuuta myös muiden mirreistä, kaikista ei olisi tuohon.
Se on kuitenkin kissalle parasta, ja sinäkin tiedät sen.
- Mikkin.emäntä
Mikki on jo 12 v. eikä viitti paljon kotipihalta poistua, enpikin vahtii ettei luvattomat karvakorvat tunge, varsinkin syksyisin sisätiloihin. Kympiltä kun käyn kiekasemasas 'Mikkis siskään', niin se tulee onnesta kurnien, iltapalalle ja yöpuulle.. se tietää että aamullta pääsee taas tarkistamaan oman reviirinsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561