täytyy päästää Mikki-kisu ulos pisulle
kello lähestyy kahdeksaa
7
56
Vastaukset
- EiPakopaikkaa
Vapaa kissa on vapaata riistaa...
- virtsaumpiikatetroidaan
Voi elämän köyhyys...kannattaa myös itse käydä, ettei kerry....
- eiseoleennenkään
Yhtenä räntäsateisena lokakuisena yönä Mikkiä ei kuulu enää takaisin kotiin.
Ja voi mikä sydämen suru siitä tulee. Eikä Mikkiä löydy kaikista etsinnöistä huolimatta.- kiskismikkinimunko
Surullista, ihan itkettäää....en ikimailmassa olis niin julma omalle Mikilleni, vaan poimisin sen talteen, hoitaisin ja rakastaisin, sen pitkän loppuelämän loppuun asti .
- minninimun
Minun ikkunani takana on viikon huutanut ulkona Minni. Minni vaikuttaa olevan juoksussa oleva naaras, ja kotini valikoitui mourun paikaksi, koska kolli asuu talossa. Jotenkin kamalaa, ettei Minnistä välitetä niin paljoa, että leikattaisiin, ja juoksuisena päästetään ulos. Seuraavan juoksun aikaan loukutan sen, ja vien löytökotiin, vaikka tiedänkin mistä on tullut. En vie kotiinsa, koska siellä saa kuitenkin silmilleen paasauksen kissan vapaudesta ja onnesta olla vapaa kissa.
- kissaodottaasiirtoasi
minninimun kirjoitti:
Minun ikkunani takana on viikon huutanut ulkona Minni. Minni vaikuttaa olevan juoksussa oleva naaras, ja kotini valikoitui mourun paikaksi, koska kolli asuu talossa. Jotenkin kamalaa, ettei Minnistä välitetä niin paljoa, että leikattaisiin, ja juoksuisena päästetään ulos. Seuraavan juoksun aikaan loukutan sen, ja vien löytökotiin, vaikka tiedänkin mistä on tullut. En vie kotiinsa, koska siellä saa kuitenkin silmilleen paasauksen kissan vapaudesta ja onnesta olla vapaa kissa.
Hienoa ja vastuullinen suunnitelma sinulla.Aivan mahtavaa että aijot kantaa vastuuta myös muiden mirreistä, kaikista ei olisi tuohon.
Se on kuitenkin kissalle parasta, ja sinäkin tiedät sen.
- Mikkin.emäntä
Mikki on jo 12 v. eikä viitti paljon kotipihalta poistua, enpikin vahtii ettei luvattomat karvakorvat tunge, varsinkin syksyisin sisätiloihin. Kympiltä kun käyn kiekasemasas 'Mikkis siskään', niin se tulee onnesta kurnien, iltapalalle ja yöpuulle.. se tietää että aamullta pääsee taas tarkistamaan oman reviirinsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048- 991678
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061389- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103942Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69847