LevykauppaX kokemuksia?

levyttäjä

Olen ajatellut tilata vinyylilevyn kyseisestä paikasta ja bändin uusi levy ilmestyy ylihuomenna. Jos tilaan sen nyt niin ehdinkö saada sen perjantaina? Ainakin Sivulla sanotaan, että "Ilmestyy: 4.9.2015. Tuote lähetetään kotiisi julkaisupäiväksi."

Pitääkö tuo varmasti paikkaansa? Jos levy tulee vaikka helsingistä niin ehtiikö se päivässä keskisuomeen?

6

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miähnä

Mitä itse olen tilannut useastikin noita "Tuote lähetetään kotiisi julkaisupäiväksi." -levyjä, aina ovat tulleet kuten lupaavatkin.

• levyttäjä

Eli luulet että huomisen aikana levyni kulkeutuu tänne ja se on perjantaina haettavissa?

• miähnä
        levyttäjä kirjoitti:

Eli luulet että huomisen aikana levyni kulkeutuu tänne ja se on perjantaina haettavissa?

Huomenna ne postittavat muillekin lähtevät levyt, joten pitäisi ehtiä jos postin normaalikulussa ei ole mitään häiriötä.

• Nichya

Erittäin nopeasti tulee tuotteet. Hiidenhauta - Noitia on Minun Sukuni levy tuli päivää ennen virallista julkaisua. Eli kipakkaa toimintaa on. ;) Monta kertaa olen putiikin kanssa ollut tekemisissä (postitse) ja kertaakaan en ole kylmäksi jäänyt.

Jos lähimpänä pisteessä ei ole tavaraa, niin tulee seuraavasta pisteestä. Myyjät ihan oikeasti laittaa Sähköpostia, jos jotain erikoista on. RESPECT!

• Nichya

Ennen klo: 16 tehdyt tilaukset lähtee samana päivänä postiin. Loput ovat sitten Postin vitkutteluja. Mutta todella nopeaa on levyt laatikkoon kolahdellut, kun LevykauppaX:ästä tilannut. Eipä oo 5 vuoden aikana valittamista ollut.

Nyt on tilaus sisällä ja tuli viimeviikolla s.postia, että tulevat eteläsuomen putiikista ja siellä on postituspäivät Tiistaina.

Eli Ilmoittivat, että eivät saa saman päivän postiin, kun ei oo hyllyssä enää.

Todella PRO asiallista asiakaspalvelua. Ite ainakin tykkään.

• paraspaikka1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe