Viidenkympin villitys

Marilii

Haluaisin tietää, onko kellään kokemusta miehestä, jonka kanssa pitkä suhde ja iso ikäero. Ja tyyppi kertaalleen eronnut, kuin myös kirjoittaja. Onko tuossa viidenkympin villityksessä joku perä?

24

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi-jorma

      ei.. Se on vaan vanha ajatus ja sanonta, mistä ei ole vielä kukaan keksinyt mitään uutta..

      • japanitar

        kuullut, että viidenkympin villitys ei tule helposti miehelle, jolla hyvä itsetunto. Egon pönkityksestä kai siinä villityksessäkin on kyse..*miettii kovasti*. Tuo ikäero ei mielestänipaina vaaassa, jos molemmat kypsiä aikuisia ihmisiä.


      • tosi-jorma
        japanitar kirjoitti:

        kuullut, että viidenkympin villitys ei tule helposti miehelle, jolla hyvä itsetunto. Egon pönkityksestä kai siinä villityksessäkin on kyse..*miettii kovasti*. Tuo ikäero ei mielestänipaina vaaassa, jos molemmat kypsiä aikuisia ihmisiä.

        miksi se minullekkaan tulisi, vaikka en ole vielä lähelläkään sitä.. Aivan, ja vain kypsä on valmis..


      • laku
        tosi-jorma kirjoitti:

        miksi se minullekkaan tulisi, vaikka en ole vielä lähelläkään sitä.. Aivan, ja vain kypsä on valmis..

        Luulin että oot jo paljon yli 50v.
        kun jutut on vähän kuin ikäihmisten.


      • Mies 50+
        laku kirjoitti:

        Luulin että oot jo paljon yli 50v.
        kun jutut on vähän kuin ikäihmisten.

        Sä olet vielä sen verta nuori ilmeisesti itse,ettet tajuu sitä,ettei ihmisessä vanhene kuin kuoret,niihin tulee potkukelkan jalaksien kuvia väkisinkin,mut kyllä toi tunnepuoli on paljon hitaammalla.


      • tosi-jorma
        laku kirjoitti:

        Luulin että oot jo paljon yli 50v.
        kun jutut on vähän kuin ikäihmisten.

        50 Olen 40 Enkä moiti jatkuvasti muita niinku eräät.. !!!


    • Tania

      ..niissä ei ole mitään perään, keksitään vain joku villitys jotta sen varjolla voidaan tehdä ehkä jotain ennenkokematonta!

      • welling

        tuli viidenkympin villitys kolmekymppisenä, et se siitä. Nyt sillä on se kuulemma taas, se on nyt n.44-45


      • Aleksi40

        erimieltä. Niitä voi käyttää tietysti verukkeena mutta jos hormonit hyrrää niin hyrrää, syy on jos syy on tai sitten ei. Itse kummastelen kun ne kasaantuu sattumalta tasavuosiin, 30 ja 40 tunnistan kokemuksesta, naisilla kait tuo 40 on vielä pahempi vaikka ei mullakaan helppo ollut. Miesten kuuluisa 50 on vielä edessä, 60 en oo kuulut mainittavan. Tää liittyy ihmisen elämään, yksilöillä ne toistuu samalla tavalla, nuo ajatukset,tunteet... ja eletty elämä ja jäljellä oleva.


      • Marilii
        welling kirjoitti:

        tuli viidenkympin villitys kolmekymppisenä, et se siitä. Nyt sillä on se kuulemma taas, se on nyt n.44-45

        Niin, se on vaan tekosyy, kun pääsee tekeen kaikkee typerää, tää miun on alottanu jo. Eeeei tuu menemään kaikki läpi sillä varjolla!!!


      • Marilii
        Aleksi40 kirjoitti:

        erimieltä. Niitä voi käyttää tietysti verukkeena mutta jos hormonit hyrrää niin hyrrää, syy on jos syy on tai sitten ei. Itse kummastelen kun ne kasaantuu sattumalta tasavuosiin, 30 ja 40 tunnistan kokemuksesta, naisilla kait tuo 40 on vielä pahempi vaikka ei mullakaan helppo ollut. Miesten kuuluisa 50 on vielä edessä, 60 en oo kuulut mainittavan. Tää liittyy ihmisen elämään, yksilöillä ne toistuu samalla tavalla, nuo ajatukset,tunteet... ja eletty elämä ja jäljellä oleva.

        Siinä on varmaan vinha perä. Jos asiat on oikeesti kunnossa, eihän sitä lähetä perhana liituumaan, nk meidän tapauksessa.Mutta, kun katon olevani vielä hyvännäkönen, en vanha, flirttailen- saan vastakaikua, mutta tää oma viiskymppinen tekkee kaikki maholliset temput? Antakeehan aikoo....


      • Tania
        Aleksi40 kirjoitti:

        erimieltä. Niitä voi käyttää tietysti verukkeena mutta jos hormonit hyrrää niin hyrrää, syy on jos syy on tai sitten ei. Itse kummastelen kun ne kasaantuu sattumalta tasavuosiin, 30 ja 40 tunnistan kokemuksesta, naisilla kait tuo 40 on vielä pahempi vaikka ei mullakaan helppo ollut. Miesten kuuluisa 50 on vielä edessä, 60 en oo kuulut mainittavan. Tää liittyy ihmisen elämään, yksilöillä ne toistuu samalla tavalla, nuo ajatukset,tunteet... ja eletty elämä ja jäljellä oleva.

        Hormoonit hyrrää aina, ei niillä mitään villityksiä selitetä, milloin hyrrää milloin ei. Tasavuosina sattumalta,hormooneilla ei ole mitään sattumia.
        Vai ei meillä oo mielipide eroja,naisilla kait 40 pahempi, apua mä nyljen sun tai pussaan ainakin pöpiks!! Herää mies ja mieti hormooneitas, ne on hyrrännyt sun syntymästäs saakka, miten ne hyrrää se riippuu taas siitä kenelle ne hyrrää ja miksi ;)
        Jokainen kokee yksilöllisesti kaiken, mitään ei voi yleistää.


      • Aleksi40
        Tania kirjoitti:

        Hormoonit hyrrää aina, ei niillä mitään villityksiä selitetä, milloin hyrrää milloin ei. Tasavuosina sattumalta,hormooneilla ei ole mitään sattumia.
        Vai ei meillä oo mielipide eroja,naisilla kait 40 pahempi, apua mä nyljen sun tai pussaan ainakin pöpiks!! Herää mies ja mieti hormooneitas, ne on hyrrännyt sun syntymästäs saakka, miten ne hyrrää se riippuu taas siitä kenelle ne hyrrää ja miksi ;)
        Jokainen kokee yksilöllisesti kaiken, mitään ei voi yleistää.

        no nahkan menettämisen uhallakin ihmettelen että et tunnista tosiasiaa hormonitason vaihtelusta ja tunnetason yhteydestä siihen. Toisilla alkaa aikuisuus sitten heti syntymästä :-)


      • Tania
        Aleksi40 kirjoitti:

        no nahkan menettämisen uhallakin ihmettelen että et tunnista tosiasiaa hormonitason vaihtelusta ja tunnetason yhteydestä siihen. Toisilla alkaa aikuisuus sitten heti syntymästä :-)

        Tietysti tunteet liittyvät hormonitason vaihteluun, mutta villityksillä ei ole mitään tekemistä niideen kanssa.Villitys on keksitty juttu, selitys pikku paheille, tekee niistä muka jopa hyveitä;) Aikuiseksi kehittyminen alkaa jo syntymästä, aikaisemmin jo,hedelmöittymisestä ;)


      • Mies 50+
        Tania kirjoitti:

        Tietysti tunteet liittyvät hormonitason vaihteluun, mutta villityksillä ei ole mitään tekemistä niideen kanssa.Villitys on keksitty juttu, selitys pikku paheille, tekee niistä muka jopa hyveitä;) Aikuiseksi kehittyminen alkaa jo syntymästä, aikaisemmin jo,hedelmöittymisestä ;)

        Milloin se on valmis?


      • japanitar
        Mies 50+ kirjoitti:

        Milloin se on valmis?

        ihmisestä tule koskaan valmista. Vastoinkäymiset opettavat, ja ihminen oppii, jos haluaa.


      • japanitar kirjoitti:

        ihmisestä tule koskaan valmista. Vastoinkäymiset opettavat, ja ihminen oppii, jos haluaa.

        niinpä kyllä Siperia on jokaisella edessään tavalla tai toisella,se on erijuttu oppiiko siitä vai ei


    • Totuus

      Kun tietyt ikävuodet täytyvät, on kerran vielä testattava miessukuhormonien taso. Tämähän ei vaikuta rakkausavioliiton/suhteen jatkumiseen.
      Pieni kokeilu vain, toimiiko "heikki" nuoruusvuosien malliin.

      • Marilii

        Niin, kyllä meillä on testattu viagrat, ja cialis on muuten parempi, ja resepti on. Kyllä mie sen vielä ymmärrän, mutta eihän siitä oo kyse pelkästään.


      • siitä

        Mennään asiassa perustasolle. Mies haluaa ennen kiikkustuolia testata miehuuden tason. Mikäli virike tulee kotoa, ei tarvita ulkopuolista(ehkä)
        ärsykettä.


      • Marilii
        siitä kirjoitti:

        Mennään asiassa perustasolle. Mies haluaa ennen kiikkustuolia testata miehuuden tason. Mikäli virike tulee kotoa, ei tarvita ulkopuolista(ehkä)
        ärsykettä.

        Tai oikeemmin cialiksesta. Se olin minä, joka pyysin että puhuis lääkärilleen, ja sekin vähän niin kun leikin varjolla. Ei niin epätoivoinen ollu tilanne, se oli ollu sama jo sen seittemän vuotta, mikä oltiin yhes oltu. Mutta on siinä kuule tekeminen, että tämmösen asian saat sanottua ilman että loukkaat! Jos hän olis kieltäytyny, niin yhtä rakas silti!


      • sete

        Hmmm


    • Mies 50+

      Kyllä villitys on aivan tosi asia naisilta vain häipyy ikä johonkin,alkaa kaikki tissi-ihmiset näyttämään pirskatin hyvän näköisiltä,ei se sitä sulje pois etteikö myös oma kumppani jos sellainen on,siinä tosin on varsinkin keväisessä liikenteessä oltava tarkkana,ettei ajaele tai kävele pitkin tolppia.

      • japanitar

        sanottu. Mitä keväisempää, sitä vaarallisempaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe