Seksistä keskustelemme liian niukasti

Voithan.hyvin.tottakai

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Miksikä se keskustelusta muuttuu?
      Aikuisia ihmisiä täällä kaikki. Jos ei joku jo jotain siitä tiedä, niin menköön sexologille.

      • tota.milloin.se.oli

        jospa meistä moni on unohtanut mitä se on, niin kyvykkäämpi voi valaista heh heh.


    • tämä-vielä-puuttui

      HEH
      Joko kuuskympisetki on menny päästään sekasi,
      sitä se tietää kun kuppatauti jyllää aivoissa.

    • Psykoterapeutitar

      Mitä siitä puhumaan tai kirjoittamaan, kun on ilman, niin on ilman? Miksi se siitä muuttuu, vaikka meediassa kuinka annetaan ohjeita. Kuusikymppinen mummotunneliin ruikuttamaan ;-o

    • jihms

      Se kupattavuus lienee jotnkin moniselitteistä kuin ikäkin
      - monien mielestä kuuskymppiset roikkuvat jo haudan partaalla, jonkun mielestä nuoruus ei minnekään katoa, ollaan ikinuoria vaikka ryppyjen ruumiillistumia oltais - voimavarana nuoremmille. Onkohan niin että mitä enemmän seksistä pauhataan, sitä enempi arkipäiväistyy asia kuin pakkotoiminnoiksi muuttuen - hohto ja hehku sammuu ja unohduksen pölyt rauhassa laskeutuu koko asian ylle - mitä sillä seksilläoikeintarkoitettiinkaan...
      Aika ronskilta kuulostaa nysvät ja tussukat pöydälle jne - kuin irroitettuna ihmisyydestä.

    • hävetkää

      Vanhat ihmiset ja vielä pitäisi jatkuvasti toisen kusetinta räplätä ja penkoa , antaisivat rauhan vanhoille .

      • Artikkeli.ok

        Siksipä he kuolevatkin ajoissa kun eivät räplää ja hiplaa saati pengo.


      • sexi-kuuluu-nuoruuteen
        Artikkeli.ok kirjoitti:

        Siksipä he kuolevatkin ajoissa kun eivät räplää ja hiplaa saati pengo.

        Päivastoin vanhukset pysyy terveempänä piiiiitkään kun eivät enää sotke pöpöjä pillikkaan, teressaki pysyy terveempänä,
        miehilläki seimen neste valuu automaattisesti pissanmukana ulos kiveksistä joten sekään ei oikeesti aiheuta huolta terveillä miehillä,
        tietenki jos tiehyeet on tukossa tulee ongelmia, mutta lääkäri osaa neki vaivat hoitaa,
        pysyykää terveenä vanhat,
        ei luonto ole teitä tarkottanu ikuisiksi seksi opjekteiksi,
        luonto on järjestäny kaiken
        joten sata vuotiaaksi elää juuri ne jotka elää terveen luonnollista elämää,
        ON tietoa asiasta.
        Hyväksykää ikääntyminen,
        teenäinen nuoruuden ylläpito on pahasta fysiikalle,


    • nuormieli

      Rakkaudessa meidän pitää opetella vain toisesta luopumista, mut seksi on meille ikuista oppimista, älä anna "tussukan" sammaloitua äläkä "nysvyn" vajota vanhuuttaan.

      • ent.siivoojaparka

        Ja muistakaa katsoa autot, ennenkuin lähdette ylittämään katua. Kaulahuivi ja lapaset, kun ilmat viilenee. Älkää jättäkö kahvinkeitintä, keittolevyä, leivänpaahdinta... päälle, kun lähdette kotoa.
        Kiitos aloituksestasi! Oli oikein opettavaa.


      • entisinKujein-suukkiin
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ja muistakaa katsoa autot, ennenkuin lähdette ylittämään katua. Kaulahuivi ja lapaset, kun ilmat viilenee. Älkää jättäkö kahvinkeitintä, keittolevyä, leivänpaahdinta... päälle, kun lähdette kotoa.
        Kiitos aloituksestasi! Oli oikein opettavaa.

        Hyvin kirjoitettu, mutta lisäisin vielä, että älkää käykö lukemaan jännittävää kirjaa, kun sämpylät on uunissa paistumassa! Sain ihania tennispalloja.

        Mitä tuohon sexiin tulee ikäisillämme, niin en oikein usko, että lehdistä lukemalla enää uusia oppeja saisin. Tosi nyhverö on ollut, jos ei olisi jo kaikkea kokeillut ja jos ei ole, niin tuskin enää oppiikaan.


      • Hiilloskin.on.halua

        Seksille kaikkemme antaneena voimmekin jo vaipua horrokseen ja koomaan...

        Ei. Nyt. Sentään. Vielä. Onhan mahdollista, että toivonkipinä se on maailman kaunein hehku.


    • Oksitosiiniryöppyjä taitaa tulla herkullisen ruokapöydän ääressä enemmän näillä kymmenillä ;)
      Mitenkään väheksymättä seksiä, ihan kivaa, vaikka moni ikäisemme sanoo että on yliarvostettua.

    • MennyttäIlollaMuistaen

      Minulle tulee surullinen olo ajatellessani seksiä, siis tulevaisuudessa, sillä minulla ei ole kumppania ja tuskin tuleekaan.
      En enää halua jakaa elämääni kenenkään vieraan tapoihinsa pinttyneen kanssa, ja tällä iällä ei jaksa metsästää pelkkää seksikumppania. Liian usein tulee huti ja epäonnistuminen kokeiluissa, omalla ikäryhmällä on jo suurimmalla osalla parasta ennen päivä mennyt umpeen.
      Pikapanojen vuoksi ei viitsi vaivautua, hyvät rakastelijat ovat kaikki jo varattuja.

    • Ko. aihetta varten on oma osastonsa useampine aihealueineen.
      Jos haluaa esiin ikäfunktion niin sen voi ilmaista vaikkapa nimimerkissään mutta ikäluokitusta siellä ei ole.

      Sama koskee kuntoiluakin. Monipuolinen palstaryhmittely mutta ei ikäluokkia.

      • jokaisellejotain

        Juu, lähes kaikille aiheille on omat palstansa, sitten on myös nämä ikäryhmien yleispalstat ... oletko ajatellut mitä varten?


      • jokaisellejotain kirjoitti:

        Juu, lähes kaikille aiheille on omat palstansa, sitten on myös nämä ikäryhmien yleispalstat ... oletko ajatellut mitä varten?

        Vastaa sinä!


      • jokaisellejotain
        flegu kirjoitti:

        Vastaa sinä!

        Siksi että me näihin kyseisiin ikäryhmiin kuuluvat voisimme keskustella KAIKISTA mieltämme askarruttavista asioista oman ikäistemme kanssa. Olen ymmärtänyt sinun kuuluvan jo seuraavaan tai sitä seuraavaan ikäryhmään, joten ymmärrän ettei kyseinen asia kosketa itseäsi, suo toki silti muiden keskustella aiheesta.


    • nuormieli

      "jokaisellejotain" ja "flegu" olen joskus käynyt katsastamassa noita kyseisiä sivuja ja todennut EI HYVÄ, kielenkäyttö rumaa, kaunis hyvä asia saatu näyttämään likaiselta ja tuhmalta (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta).
      Rakkaus ja seksi on jumalten lahja meille ihmisille se ei katso ikää eikä elintasoo. Tai siinäpä se juuri onkin ehkä me 60 osaammekin tuoda itsemme ja tunteemme julki kauniimmin ja asiallisemmin oommehan jo monessa "mehussa jalostettuja".

      • Olen kanssasi samaa mieltä seksipalstojen keskustelun tasosta. Pääosa käyttäjistä vaikuttaisi olevan teinejä, häiriintyneitä ja häiriintyneitä teinejä.

        Täällä 60 osastolla voisi hyvinkin viritellä asiallista näkemysten ja kokemusten vaihtoa mutta monen palstalaisen estoisuus ja jyrkkä asenne estää. Mutta sekin on mielipide jota on kunnioitettava!


      • Psykoterapeutitar

        Totta! Mikä se tikanpojan puuhun ajoikaan, mutta mihin se ajaa kuusikymppisen sinkun? Korkeintaan puuta päin! Eletään pidempään ja yhä kuivempana, kun ei ketään kohtaa, jos ei ole superaktiivinen seurustelun saralla.
        Kuka sitä jaksaa kovasti laittautua (käy työstä vanhemmiten) ja mennä jonnekin tyrkylle? On niin paljon muutakin työtä, johon täytyy panostaa, ettei sellaiselle luonolliselle mahdollisuudelle toisen kohtaamiseen oikein ole mahdollisuutta.


    • nuormieli

      Ei rakkaudessa ja seksissä ole mitään pahaa eikä hävettävää, päinvastoin, joku kirjoitti "hävetkää vanhat ihmiset" (suotakoon se heille jotka näkevät seksuaalisuuden hävettävänä) suurimmalle osalle minun tuntemistani 60 vuotiaille seksi ja toisen ihmisen läheisyys on tärkeää ja pyhää, ei suinkaan mitään hävettävää. Sairaus ja jokin muu inhimillinen syy on ok. (esim. leski) jolla ollut onnellinen liitto ei voi olettaa et heti seksi ois mielessä. Joillekin seksi on vain seksi, minulle se on paljon muutakin, ei seksiä ilman rakkautta, mut rakkautta voi olla ilman seksiäkin, blatooninen rakkaus joka sitten joskus on vain hellyyttä ja huolehtimista toisesta.

    • nuormieli

      Hei!, "psykoperateutitar" Olen myös ns. sinkku en kenenkään vaimo sitten nuoruuden (alta 3 kymppinen olin kun erosin) mut ilman rakkautta olisin lakastunut tai ns. kuivunut jo aikoja sitten. (älä etsi vaan kulje silmät avoinna)

      Rakkaus on kuin kallisarvoinen kasvi.
      Sitä on jatkuvasti kasteltava.
      Sitä on ravittava ja siitä on pidettävä hyvää huolta.

      lainaus. John Lennon

      • Psykoterapeutitar

        Se on kuin pilvenhaituva menneen kesän sinisellä taivaalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe