50 nuorekas, aktiivinen ja seurallinen heteronainen etsii matkaseuraa suunnilleen samanikäisestä naisesta esim. Kanarialle tai Thaimaahan loka-marraskuussa 1-2 viikoksi. Ohjelmaan kuuluu paitsi auringosta ja merestä nauttimista myös hyvää ruokaa ja juomaa sekä nähtävyyksiä ja paikallisen elämänmenon seuraamista.
Naispuolista matkaseuraa naiselle etelän lämpöön
7
130
Vastaukset
- Axis1
Hei!
Itselläni sama juttu. Yksin on tylsä lähteä, joten matkaseuraa olen myöskin etsiskellyt. Olen yli viisikymppinen nainen ja turvallisesti naimisissa.
Laitatko s-posti osoitteen, niin voitaisiin viestitellä, kohtaavatko matkatoiveemme?- Pikkubudjetti
Minäkin etsin samanlaista matkaseuraa ja olen myös naimisissa. Äkkilähdöt kiinnostaisi, tai ainakin edullinen lomailu :)
- Jatuka90
Hei, kiitos vastauksesta matkaseuranhakuilmoitukseeni. Otapa yhteyttä osoitteseen [email protected], niin jutellaan lisää.
- Jatuka90
Hei Axis1, kiitos vastauksesta matkaseuranhakuilmoitukseeni. Otapa yhteyttä osoitteseen [email protected], niin jutellaan lisää.
Minäkin valmis reissuun, talviloma alkaa 7.11, aikaa reissata 11-12 päivää, tai 2 viikkoa maksimissaan. Otahan yhteyttä, jos vielä matkaseura puuttuu. T: nuorekas heteronainen, myös 50. Sähköposti [email protected]
- Nandy
Hei! Olen 51-vuotias heteronainen, naimisissa, mutta matkaseuraa vailla talven lomamatkalle. Suunnitelmissani on parin viikon aurinkoloma Euroopan ulkopuolella marras- joulukuussa. Olisin kiinnostunut lähtemään kaukomaille, esim. Thaimaahan, jossa olen jo pari kertaa käynytkin. Myös muut kaukolomakohteet kiinnostavat. Otathan yhteyttä, jos vielä matkakaveri puuttuu.
- Tea62
Täällä olisi 53-v heteronainen matkaseuraa vailla viikoksi marraskuussa äkkilähdölle,olethan tupakoimaton! Olen pääkaupunkiseudulta naimisissa oleva rento ja mukava reissaaja!
Laitappa meiliä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502652Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h732251Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31651En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa501136Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.281966On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957- 15854
- 69844
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19769Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54751