Naispuolista matkaseuraa naiselle etelän lämpöön

Jatuka90

50 nuorekas, aktiivinen ja seurallinen heteronainen etsii matkaseuraa suunnilleen samanikäisestä naisesta esim. Kanarialle tai Thaimaahan loka-marraskuussa 1-2 viikoksi. Ohjelmaan kuuluu paitsi auringosta ja merestä nauttimista myös hyvää ruokaa ja juomaa sekä nähtävyyksiä ja paikallisen elämänmenon seuraamista.

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Axis1

Hei!
      Itselläni sama juttu. Yksin on tylsä lähteä, joten matkaseuraa olen myöskin etsiskellyt. Olen yli viisikymppinen nainen ja turvallisesti naimisissa.
      Laitatko s-posti osoitteen, niin voitaisiin viestitellä, kohtaavatko matkatoiveemme?

• Pikkubudjetti

Minäkin etsin samanlaista matkaseuraa ja olen myös naimisissa. Äkkilähdöt kiinnostaisi, tai ainakin edullinen lomailu :)

• Jatuka90

Hei, kiitos vastauksesta matkaseuranhakuilmoitukseeni. Otapa yhteyttä osoitteseen [email protected], niin jutellaan lisää.

• Jatuka90

Hei Axis1, kiitos vastauksesta matkaseuranhakuilmoitukseeni. Otapa yhteyttä osoitteseen [email protected], niin jutellaan lisää.

• Minäkin valmis reissuun, talviloma alkaa 7.11, aikaa reissata 11-12 päivää, tai 2 viikkoa maksimissaan. Otahan yhteyttä, jos vielä matkaseura puuttuu. T: nuorekas heteronainen, myös 50. Sähköposti [email protected]

• Nandy

Hei! Olen 51-vuotias heteronainen, naimisissa, mutta matkaseuraa vailla talven lomamatkalle. Suunnitelmissani on parin viikon aurinkoloma Euroopan ulkopuolella marras- joulukuussa. Olisin kiinnostunut lähtemään kaukomaille, esim. Thaimaahan, jossa olen jo pari kertaa käynytkin. Myös muut kaukolomakohteet kiinnostavat. Otathan yhteyttä, jos vielä matkakaveri puuttuu.

• Tea62

Täällä olisi 53-v heteronainen matkaseuraa vailla viikoksi marraskuussa äkkilähdölle,olethan tupakoimaton! Olen pääkaupunkiseudulta naimisissa oleva rento ja mukava reissaaja!
        Laitappa meiliä [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe