50 nuorekas, aktiivinen ja seurallinen heteronainen etsii matkaseuraa suunnilleen samanikäisestä naisesta esim. Kanarialle tai Thaimaahan loka-marraskuussa 1-2 viikoksi. Ohjelmaan kuuluu paitsi auringosta ja merestä nauttimista myös hyvää ruokaa ja juomaa sekä nähtävyyksiä ja paikallisen elämänmenon seuraamista.
Naispuolista matkaseuraa naiselle etelän lämpöön
7
100
Vastaukset
- Axis1
Hei!
Itselläni sama juttu. Yksin on tylsä lähteä, joten matkaseuraa olen myöskin etsiskellyt. Olen yli viisikymppinen nainen ja turvallisesti naimisissa.
Laitatko s-posti osoitteen, niin voitaisiin viestitellä, kohtaavatko matkatoiveemme?- Pikkubudjetti
Minäkin etsin samanlaista matkaseuraa ja olen myös naimisissa. Äkkilähdöt kiinnostaisi, tai ainakin edullinen lomailu :)
- Jatuka90
Hei, kiitos vastauksesta matkaseuranhakuilmoitukseeni. Otapa yhteyttä osoitteseen [email protected], niin jutellaan lisää.
- Jatuka90
Hei Axis1, kiitos vastauksesta matkaseuranhakuilmoitukseeni. Otapa yhteyttä osoitteseen [email protected], niin jutellaan lisää.
Minäkin valmis reissuun, talviloma alkaa 7.11, aikaa reissata 11-12 päivää, tai 2 viikkoa maksimissaan. Otahan yhteyttä, jos vielä matkaseura puuttuu. T: nuorekas heteronainen, myös 50. Sähköposti [email protected]
- Nandy
Hei! Olen 51-vuotias heteronainen, naimisissa, mutta matkaseuraa vailla talven lomamatkalle. Suunnitelmissani on parin viikon aurinkoloma Euroopan ulkopuolella marras- joulukuussa. Olisin kiinnostunut lähtemään kaukomaille, esim. Thaimaahan, jossa olen jo pari kertaa käynytkin. Myös muut kaukolomakohteet kiinnostavat. Otathan yhteyttä, jos vielä matkakaveri puuttuu.
- Tea62
Täällä olisi 53-v heteronainen matkaseuraa vailla viikoksi marraskuussa äkkilähdölle,olethan tupakoimaton! Olen pääkaupunkiseudulta naimisissa oleva rento ja mukava reissaaja!
Laitappa meiliä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818