Lähteekö trap patruunalla henki?

kuhankyselentyhmiä

oon täs miettiny et riittääkö haulikon urheilupatruuna 12/70 24g ihmisen hengiltä ottamiseen vai vaatiiko se järeämpiä patruunoita

15

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trappipaukku

Älä veikkonen tuollaisia asioita mieti.

• tosivaarallista

Asian voi helposti kokeilla ampumalla trappipaukulla lähietäisyydeltä lautaa. Jos menee läpi, niin kyllä se silloin tappaa. Tiedoksi ennen kokeilua, että laudan läpi ampuu tehokkaalla ilmakiväärillä mennen tullen.

• tuplat

Yleensä haulikot on kaksipiippuisia, joten kannattaa amput tuplat samantien.

• pelaa_varmanpäälle

Jos pystyy ampuu tuplat niin vaihda patia. Vai olitko aikeissa ampua jonkunmuun kun ittes.

• tuplat

Siinähän se...jos eka ei mene läpi niin toistamiseen liipasemalla varmaan menee samasta alkureijästä.

• empä usko

Mutta jos lataa haulikon niillä patruunoilla ja sitten piipun pää suuhun ja sitten liipasee, niin luulis ainakin hammaskivet irtoovan.

• eivoiolla

Meneeköhän tämä jo mielenterveyden puolelle

• Katsele-elokuvia

ne kertovat lahjomattoman totuuden.
      Haulikolla ammuttaessa kohde lentää noin 5 metriä ilmassa taaksepäin.

• ammuu__

Niin, ja ampuja pysyy paikallaan.

• ammuu__ kirjoitti:

Niin, ja ampuja pysyy paikallaan.

varmaan käyttävät rekyylinvaimentajia

• NäinOnHaulit

Kuukauden westerneissä eli lännenfilmeissä kun ammuttiin, niin ammuttava lensi monta metriä ja meni ikkunan läpi haulikon haulien voimasta.
        Yleensä ammuttava lensi vielä niin, että jalat ja kädet laahasi perässä.
        Kyllä haulikon osumassa on niin paljon potkua, että sillä ihminen lentää monta metriä.

• lavastus

No ei todellakaan ole sellasta potkua.Pistä 30:n kg:n puupölli pystyyn ja ammu sitä 10:n metrin päästä.Hyvä jos saat sen edes kaatumaan.Elokuvilla ja todellisuudella ei ole mitään yhteistä.

• lavastus kirjoitti:

No ei todellakaan ole sellasta potkua.Pistä 30:n kg:n puupölli pystyyn ja ammu sitä 10:n metrin päästä.Hyvä jos saat sen edes kaatumaan.Elokuvilla ja todellisuudella ei ole mitään yhteistä.

susipanoksella kun täräyttää liikennemerkkiin niin varsi vääntyy ja merkkiin tulee vaan lommoja.

• sattuuainakin

Kiekkopanoksen tehosta ihmiseen en tiedä eikä oikein kiinnostakaan,aika tehoton se taitaa olla ellei ammu todella läheltä jolloin se ainakin saa hyökkäävän osapuolen vetäytymään lähimmälle klinikalle.Eipä taida olla aika pohtia sellaista vaan ostaa niitä vähän karkeampia ja kokeilla vaikkapa lautaan tai kantoon,kyllä se antaa varmasti vastauksen tehoista.

• totuusesiin00000

Lähteekö trap patruunalla henki?...ei toki..kylla siihen havelikkoakin tarvitaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4317
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3140
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2297
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2069
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      190
      1848
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe