oon täs miettiny et riittääkö haulikon urheilupatruuna 12/70 24g ihmisen hengiltä ottamiseen vai vaatiiko se järeämpiä patruunoita
Lähteekö trap patruunalla henki?
15
162
Vastaukset
- Trappipaukku
Älä veikkonen tuollaisia asioita mieti.
- tosivaarallista
Asian voi helposti kokeilla ampumalla trappipaukulla lähietäisyydeltä lautaa. Jos menee läpi, niin kyllä se silloin tappaa. Tiedoksi ennen kokeilua, että laudan läpi ampuu tehokkaalla ilmakiväärillä mennen tullen.
- tuplat
Yleensä haulikot on kaksipiippuisia, joten kannattaa amput tuplat samantien.
- pelaa_varmanpäälle
Jos pystyy ampuu tuplat niin vaihda patia. Vai olitko aikeissa ampua jonkunmuun kun ittes.
- tuplat
Siinähän se...jos eka ei mene läpi niin toistamiseen liipasemalla varmaan menee samasta alkureijästä.
empä usko
Mutta jos lataa haulikon niillä patruunoilla ja sitten piipun pää suuhun ja sitten liipasee, niin luulis ainakin hammaskivet irtoovan.- eivoiolla
Meneeköhän tämä jo mielenterveyden puolelle
- Katsele-elokuvia
ne kertovat lahjomattoman totuuden.
Haulikolla ammuttaessa kohde lentää noin 5 metriä ilmassa taaksepäin.- ammuu__
Niin, ja ampuja pysyy paikallaan.
- NäinOnHaulit
Kuukauden westerneissä eli lännenfilmeissä kun ammuttiin, niin ammuttava lensi monta metriä ja meni ikkunan läpi haulikon haulien voimasta.
Yleensä ammuttava lensi vielä niin, että jalat ja kädet laahasi perässä.
Kyllä haulikon osumassa on niin paljon potkua, että sillä ihminen lentää monta metriä. - lavastus
No ei todellakaan ole sellasta potkua.Pistä 30:n kg:n puupölli pystyyn ja ammu sitä 10:n metrin päästä.Hyvä jos saat sen edes kaatumaan.Elokuvilla ja todellisuudella ei ole mitään yhteistä.
lavastus kirjoitti:
No ei todellakaan ole sellasta potkua.Pistä 30:n kg:n puupölli pystyyn ja ammu sitä 10:n metrin päästä.Hyvä jos saat sen edes kaatumaan.Elokuvilla ja todellisuudella ei ole mitään yhteistä.
susipanoksella kun täräyttää liikennemerkkiin niin varsi vääntyy ja merkkiin tulee vaan lommoja.
- sattuuainakin
Kiekkopanoksen tehosta ihmiseen en tiedä eikä oikein kiinnostakaan,aika tehoton se taitaa olla ellei ammu todella läheltä jolloin se ainakin saa hyökkäävän osapuolen vetäytymään lähimmälle klinikalle.Eipä taida olla aika pohtia sellaista vaan ostaa niitä vähän karkeampia ja kokeilla vaikkapa lautaan tai kantoon,kyllä se antaa varmasti vastauksen tehoista.
- totuusesiin00000
Lähteekö trap patruunalla henki?...ei toki..kylla siihen havelikkoakin tarvitaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745