Miksi Pattayan Suomiukoilla naama punottaa ?

Tihkusadetta

Pattayan suomalaislla miehillä naama ei punota sillälaiila että olisi lenkiltä tultu tai muuta urheilut eikä punotus ole sellaista terveellistä vaan on sellainen pitkään ja paljon juoneen punoitus. Ja naama ja pää näyttää siltä että verenpaine on kova.

Miksi sellaisia on Pattayalla paljon?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksikun

      Liikaa aurinkoa

      • penkku

        Kotikaupunkini thai hieromosta tuli mies kovasti punoittaen juuri kun kävelin paikan ohi. Naureskeli itsekseen, kysäisin että saitko happy endin, niin vastasi saaneensa. Tämä nyt meni vähän sivuun aloittajan kysymyksestä, mutta haitanneeko tuo.


      • kylpenkkuosaa
        penkku kirjoitti:

        Kotikaupunkini thai hieromosta tuli mies kovasti punoittaen juuri kun kävelin paikan ohi. Naureskeli itsekseen, kysäisin että saitko happy endin, niin vastasi saaneensa. Tämä nyt meni vähän sivuun aloittajan kysymyksestä, mutta haitanneeko tuo.

        Nopeasti tämän kuultuaan penkku piipahtikin saman paikan ovesta sisään.


      • penkku
        kylpenkkuosaa kirjoitti:

        Nopeasti tämän kuultuaan penkku piipahtikin saman paikan ovesta sisään.

        Sorry vaan, mä olen nainen, en käy thaihieromoissa.


      • hyväolopenkulle
        penkku kirjoitti:

        Sorry vaan, mä olen nainen, en käy thaihieromoissa.

        Naishierontakin tuo penkulle hyvän olon, kannattaa kokeilla!


      • terapeautti
        penkku kirjoitti:

        Kotikaupunkini thai hieromosta tuli mies kovasti punoittaen juuri kun kävelin paikan ohi. Naureskeli itsekseen, kysäisin että saitko happy endin, niin vastasi saaneensa. Tämä nyt meni vähän sivuun aloittajan kysymyksestä, mutta haitanneeko tuo.

        Muuten ei veri kiertänyt yläpäässä joten hieronta auttoi. Hieronta yleensä auttaa verenkiertoon, siksi punoitus. Lihavilla ihmisillä paljon verenkierron ongelmia, samoin niillä, jotka eivät liiku paljon ja venyttele.


      • Mistä löytyis sellainen oikea Thaihieronta paikka? Nyt en tarkoita häpiending- paikkoja. Kaikki osaavat lääppiä, mutta hieronta onkin sitten toinen juttu.


      • hierottumiäs

        Joka paikassa osaavat hieroa. Tietty taso vaihtelee. Mee sellaiseen jossa on vanhempia ja isompia naisia.


      • säälöittääpenkku
        penkku kirjoitti:

        Kotikaupunkini thai hieromosta tuli mies kovasti punoittaen juuri kun kävelin paikan ohi. Naureskeli itsekseen, kysäisin että saitko happy endin, niin vastasi saaneensa. Tämä nyt meni vähän sivuun aloittajan kysymyksestä, mutta haitanneeko tuo.

        Onpahan penkku aika penkku, kun tuntemattomalta mieheltä tuollaisia kyselee!!!
        Liekö käynyt kateeksi, kun mies oli saanut ja hän ei miestä kuukausiin...


    • jauhantaa

      Se punottaa siksi että aloittajallakin olisi jotain kirjoitettavaa. Köyhä on elämä jos ei reissulla ole muuta nähnyt.

    • Viinamäenmiehet

      Juopoilla ja alkoholisteilla usein on naama punaisena. Pattayalla on kyse juuri siitä.

      • mitähoriset

        Millä tavalla juoppo ja alkoholisti eroavat toisistaan? Pattayan vakiasukkaista vain muutama on luokiteltavissa alkoholisteiksi. Huomattavasti pienempi osa kuin suomalaisista yleensä.


      • sitähorisen
        mitähoriset kirjoitti:

        Millä tavalla juoppo ja alkoholisti eroavat toisistaan? Pattayan vakiasukkaista vain muutama on luokiteltavissa alkoholisteiksi. Huomattavasti pienempi osa kuin suomalaisista yleensä.

        heh älä jauha paskaa.


    • uhbygf
    • eiihmeettäpunottaa

      törkeä ylipaino, kova verenpaine, alkoholismi ja huono kunto. ne on pattiksen ukkojen punotussyyt.

    • skytrain

      Siksi koska me tunnetaan myötähäpeää sinua kohtaan joka seuraat muitten elämää enemmän kuin omaasi.
      Onko sinulla edes elämää? Vastaa minulle...

      • Heh555555

        Vietät aikaasi palstalla lukien kyseistä listaa ja miettien, mitkä noista sopivatkaan sinuun. Ja kysyt vielä ketjun aloittajalta, onko hänellä elämää? Oletko tosissasi? Voi xxx sentään kanssasi.


      • ohmyGod
        Heh555555 kirjoitti:

        Vietät aikaasi palstalla lukien kyseistä listaa ja miettien, mitkä noista sopivatkaan sinuun. Ja kysyt vielä ketjun aloittajalta, onko hänellä elämää? Oletko tosissasi? Voi xxx sentään kanssasi.

        Mitkä "noista" mistä? Nyt meni Onkomieheltä jo omat ketjut taas sekaisin. Kaikkia se Kela elättää.


    • walkkari

      Minä Pattaya suomiukkona voisin esittää sinulle vastakysymyksen arvoisa epäarvoisa aloittaja.Ja kysymys kuuluu lyhyesti ja ytimekkäästi näin: harmittaako sinua minun hyvinvointi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe