Te toimisto pisti soittoajan Lauantaiksi

mietteliäsmerkonomi

Moi!

Olen vastavalmistunut ja vasta työttömäksi joutunut merkonomi. Sovittiin työkkärin kanssa suunnitelma Heinäkuussa ja soittavat mulle 5.9. Aika on näköjään viikonloppuksi ja mietin soitanko sinne huomenna korjaavan ajan vai vasta ensi viikolla. Miksi työkkäri edes laittoi ajan viikonlopulle kun kaikki toimistot ovat silloin kiinni... Olen keltanokka näissä touhuissa joten haluaisin infoa ensiksi täältä. Pelkään työttömyysturvan menettämistä.

6

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi_kettu

      Siis minkä soittoajan? Lukeeko sinun suunnitelmassa todella että työkkäri soittaa tuona päivänä? Tuskin lukee, tuskin sovitte mitään tiettyä soittopäivää tai kellonaikaa. Varmaan tarkoitat, että seuraava yhteydenottotapa pitäisi olla puhelimella. Älä luule, että kukaan virkailija viikonloppuna soittaa. Soittaa aiemmin tai seuraavalla viikolla tai ei soita ollenkaan, vaan siirtää yhteydenottoa. Katso sieltä omista tiedoistasi, mikä se nyt on, oman asioinnin kautta. Seuraa sieltä, niin eivät pääse yllättämään "tehtävillä" sun muilla.

      • arnold66

        Sovittu yhteydenottopäivä on vain muodollinen.. soitto voi tulla esim. viikon päästä vasta sovitusta ajasta jne. Pitää olla puhelimen ääressä. Jos haluat varmistaa asian käy te-toimistossa kysymässä tai soita valtakunnalliselle työlinjalle tms. Sähköisessä palvelussa kannattaa myös käydä katsomassa "sovitut tehtävät" jen. ettei tule yllätyksiä ja sanktioita.


      • mietteliäsmerkonomi

        Elikkäs lukee "te toimisto ottaa yhteyttä sinuun 5.9.2015. No joo, odotan yhteydenottoa sitten ensi viikolla tai en koskaan, pitää sitten soitella sinne päin. Kiitos vastauksista nyt olen yhden asian viisaampi.


    • KariMerkki

      Työkkärin järjestelmä ehdottaa virkailijalle seuraavaa yhteydenottopäivämäärää ja jos täti ei tarkista oikeasta kalenterista viikonpäivää, noin voi käydä. Luultavasti tuo päivämäärä olisi muutettu maanantaiksi. Mutta tuosta voi lähettää sähköpostin kirjaamon kautta paikalliseen TE-toimistoon, ja kehoittaa heitä vaihtamaan päivämäärä arkipäiväksi. Näin sinulle jää todiste siitä, että olet pyrkinyt korjaamaan TE-toimiston aiheuttaman ristiriidan.

      • damertanomi

        Kehno tietojärjestelmä, jos ehdottaa lauantai- ja sunnuntaipäiviä.


      • insinöömi
        damertanomi kirjoitti:

        Kehno tietojärjestelmä, jos ehdottaa lauantai- ja sunnuntaipäiviä.

        Kaikkein kehnointa on että täti ei tarkasta päivämäärän paikkaansapitävyyttä. Ihan hyvin järjestelmä voi erehtyä ehdottamaan 32. päivä joulukuuta puhelinpäiväksi. Siis itse aina tarkistaa paikkaansapitävyydet mihin asiaan hyvänsä kun asioidaan työkkärissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe