Autohuijari

huijatunhuijaama

Tarvitsen apua löytääkseni autohuijarin Hämeenlinnan alueelta.
Kaveri myy meikattuja pommeja usealla eri nimellä ja kaikilla on oma prepaid liittymä.Ilmeisesti asuu Janakkalassa. Ehkä ajelee harmaalla farkkumersulla.
Autot esitellään ja myydään Heinisillantie "11" osoitteessa. Sellaista osoitetta ei ole mutta tie on Heinisillantie ja talo kakskerroksinen keltainen omakotitalo. Taloa vastapäätä on lato.
Sen verran jäi hampaankoloon että olisin tuhannesti kiitollinen sen huijarin oikean nimen saamisesta.
Auton osti tyttäreni joka laittoi kaikki kesätyöpalkkansa hyvätahtoisesti autoon, josta selvisi ette sitä saa edes katsastettua huijarin tekemien laittomuuksien takia.
Tahdon miehen vastuuseen teoistaan. Kiitos.

38

3082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VonMullinheim

      No ei sinulle juolahtanut mieleen käydä kysymässä siinä talossa, kun kerran osoitekin on tiedossa?

      • huijaahei

        Asun toisella puolella suomea


    • Jjss9488

      Kai paperit teitte autosta , niissä pitäis nimi olla . Jos ette älä valita täällä . Oliko kaverilla silmäkulmassa koru ja ärrävika?

      • huihaihuijattu

        Ei ollu. Noin viiskymppinen lyhyehkö kaveri. Ja mainitsin jo että papereissa oli kaverin nimi jolta tää huijari oli ostanu auton aiemmin.


      • Gaagagaga

        Jaa minä en nää missään että olisit maininnut mitään


    • Jjjsss573

      Oliko huijjarilla silmäkulmassa koru ja ärrä vika.

    • iurfgor

      Oliko tummat liki mustat kiharahkot hiukset, poninhäntä ja ronskin oloinen?

      • olenidiootti

        Hintelä viiskymppinen äijä oli.
        Auto oli katsastettu viikkoa ennen kun ostimme sen.
        Täällä länsisuomessa katsastusmies sanoi että leimaa ei olisi saanut antaa. Niin paljon ehdottoman hylyn vaativia puutteita ja vikoja.
        Sille ei leimaa saa millään konstilla.


      • koijjaustako

        Onko tämä hintelä vanha äijä ihan ykköstrokari, onhan niitä muitakin, esim ponnaripäitä. Varmasti heillä on vastuuttomuus tavaramerkkinä, niinsanottu perävalo takuu on aina voimassa.


    • stopcrime

      Ai, ei sopinu kuvioon.
      Oletko konsultoinu asiassa paikkakuntasi Poliisia? Jos nimittäin on noin asia, kuten olen lukenut, että olisi enemmänkin näitä tehtaillut, niin sarjapetoksestahan siinä on siten jo vahva epäily ja veropetoksesta myös, luulisi Poliisia alkavan kiinnostamaan. Omatoiminen tutkiminen voi heikentää omaa juridista asemaasi.
      Teet heille rikosilmoituksen/ tutkintapyyntö petoksesta ja pistät liitteeksi kaikki ne dokumentit, jotka on olemassa ja lausunto käyttämästäsi katsastusasemalta, niin varmaan lähtee eteenpäin asia. Poliisilla on keinot millä he selvittää vaikeitakin tapauksia. Voit tehdä rikosilmoituksen myös netin kautta.

      https://www.poliisi.fi/RIKOKSET/Sahkoinen_rikosilmoitus

      • huijattuhuihai

        Kiitos tuesta. Ei tässä taida olla muuta vaihtoehtoa.
        Lempeänä ihmisenä kuvittelin että hoituisi ilman poliisia.
        Olen ollut pariinkin kertaa yhteydessä poliisiin ja trafiin. Niissä kyllä kehoitettiin tutkintapyynnön tekoon. Tää on kyllä aika stressaavaa. Siirrän asian heille.
        Kiitos vielä. Lämmittää nämä myötätunnot.


    • Abulk

      Kyllä juu, poliisihan se auttaa... :) Ne vässykät nyt ei ala tutkimaan yhtään mitään nykyään. Älä siis hämmästy kun postiin kolahtaa tutkimattajättämispäätös :)

    • jhhvhg

      Bjhhgg

    • kfifu

      Kyllä ostajakin saa katsella peiliin ja miettiä, että kuinka tyhmä hyväuskoinen sitä voikaan olla .

      • yksijanakkalainen

        Voi sinnuu. Miksi et auttanut tytärtäsi autonostossa?


    • valintoja-valintoja

      Lempeä ihminen ottaa yhteyttä poliisiin ja toivoo parasta. Vähemmän lempeä hoitaa asian itse ja päättää seurauksista meriselityksen kuultuaan.

    • hoksottaa

      Keitäs ne ärrä vikainen ja kikkarapää ovat?

    • myösuhri

      Aloittajalle: mitä katsastuskonttoria AO teidän tapauksessa käytti? Ajattelin vain, että jos on sama, niin pitäisi ehkä ilmoittaa johonkin eteenpäin.

      • tutunkauppaako

        Plus-katsastus Hämeenlinna. Jos natsaa niin kerron katsastajan nimen


      • myösuhri

        Ei natsannu. Meidän tapauksessa Kaus-Kantola.

        Muuten, tekikö poliisi teidän tapauksessa saman kuin mun? Ei suostunu tutkimaan koko asiaa. Edes huijarin oikeaa nimeä ei kirjattu rikosilmoitukseen ennen kuin tutkinta päätettiin?

        Kun valitin asiasta tutkinnanjohtajalle, tutkinta avattiin uudestaan nimen osalta. Vaikka olen käynyt tyypin kotona? Kuinka monta miestä siellä muka asuu???


      • kohtapalaapinna

        Siellä käytiin tekemässä rekisteröinti. On toinen mitä sälli käyttää.
        Joku Sirpa-niminen on konttorissa.
        Rikosilmoituksesta ei ole kuulunut mitään. Soittelen sinne joku päivä.
        Kävitkö siellä Heinisillantien kotona? ( osoite kyllä väärä )
        Sehän ei ilmeisesti asu siellä. Se eukko taitaa majailla siellä.


      • myösuhri

    • coehcehv

      Eiks nykypäivänä kuten aina ennenkin ole puheitten mukaan saanut leiman suhteilla siten että autot ei käy edes katsastusasemilla...tosin itse jos olen ostamassa autoa, niin kyllä mä sen läpi käyn vaikka olisi katsastettu eilen:)

    • myösuhri

      Sain tänään (kyllä, tänään koska jutun tutkija nähtävästi töissä pyhänä) emailin, että juttu on avattu uudestaan. Käsitin, että se on avattu ihan nyt tutkittavaksi kunnolla.

      Aloittaja: otatko muhun yhteyttä: [email protected]

    • Vanhakunnonjobbari

      Iteppähä oot menny paskan ostamaan ja nyt täällä itket kun teit paskat kaupat! Voi itku sentään ;( kanattaisko opetella edes sellainen asia kuin että vähän edes vilkasee sitä katiskaa!! Jos et tuota edes osaa autoa ostaessa niin pysy hyvä mies niissä polkupyörissä äläkä täällä itke paskan autos kanssa!

    • kukkoliehuu

      Kanattaisiko... kot kot???

    • saamarintunari

      Sama heppu itkee täällä Janakkalan sivuilla kun aiemmin Hämeenlinnan sivuilla. Jos olet niin yksinkertainen että menet ostamaan tämmöisen pommin YKSITYISELTÄ HENKILÖLTÄ niin pitäisit edes turpasi kiinni. Itse olen aikoinaan myynyt vanhan "autoni" asiakas soitteli perään vioista, tein ukolle selväksi että nuole haavasi, eipä soitellut sen jälkeen.

      • myösuhri

        Ensinnäkin, meitä kirjoittajia on tässä ketjussa kaksi. Hämeenlinnan ketjussa oli montakin kirjoittajaa, mutta ketju on poistettu. Jos poliisi tutkii asiaa, kaipa siinä jotain on, vai mitä?


    • myösuhri

      Meille tuli nyt tutkinnan päätös. Esitutkintaa ei toimiteta, koska kyseessä on vähäinen rikos, josta saisi vain sakkorangaistuksen ja joka rikos ei ole "yhteiskunnallisesti merkittävä".
      Kolmas saman huijarin uhri on tehnyt ilmoituksen. Kyselen nyt mitä nuo muut aikovat tehdä. Itseäni kyllä huvittaisi yksityiskanne, koska tuo pariskunta Oksanen/Järvinen täytyy jonkun pysäyttää jos poliisi ei sitä tee!

    • Heikkipoikat

      Misså asuvat,myyvätkö vielä?

      • kuuleekoRenko

        Väinönrinne 1, Renko. Mistäpä sen tietää myyvätkö vielä, väärillä nimillähän nuo operoivat.


    • toivooA
    • kakkaaon

      Kyllä näitä koijareita riittää näillä nurkilla, pahoja koslia myydään pilvin pimein, kukaan ei vahdi moista touhua. Aivan selkeetä rahastusta ihmisten liikkumistarpeella, köyhimmät kärsii kun kukaan ei pysty näitä tilttaavia vehkeitä korjaamaan edullisesti. pienikin komponontti maksaa aina sen kulkineen hinnan ja vähän ylikin.

    • koijaritnaps

      Käyttävätkö tosiaan edellisen omistajan henkilötietoja, eikö se jos mikään ole lainvastaista?

      • toivaan

        Eivät käytä edellisen omistajan henk.tietoja vaan väärennettyjä...se kaiten on luvallista... :)


    • Anonyymi

      itse ostin eräänä maanantaina auton 50e, torstaina myin sen hintaan 650e. Kyllä suomalaiset on hölmö kansa. Tämä on oikea hölmöläisten maa :D
      Suomalaiset hölmöläiset on vieläpä hyvinkin katteellisia :D
      Mutta kauppa se on joka kannattaa!

    • Anonyymi

      Ketjussa on juttuja ,mut kun ostaa ,maksaa käteisellä myy eteen päin niitä .Eiks nyt ostajan pidä olla se ,joka ei pommeja osta.Kyllähän noita outoja juttuja sattuu uusimmillekkin autoille,tuttu myi merkkiauton,pikkukilsoilla yksityiselle .Parin päivän päästä siitä meni joku moottorista..No päälle päin pommi,miten semmosen voi ostaa??onhan silmät?!

    • Anonyymi

      Prepaideilla on tehty Janakkalassa kovasti poliisin tutkimuksia ja kotietsintöjä vaativia rikoksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe