unijukka15

yksinelävänainen

Katsotko minulle myös. Rahaasiat rakkaus ja työ. Sinkkuna monta vuotta.

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

Katson! Kun tässä taas koneen ääressä joutuu (taas) iltaa viettämään! Toivottavasti kertoo oikeita asioita ...
      (1.tämänhetkinen tilanne 2.suhteesi asiaan/ongelmaa/ihmiseen 3.asian/ongelman syy/merkitys tai miten toinen osapuoli näkee sinut (kysymyksestä riippuen) 4.neuvo asian ratkaisemiksi/ näkymä tulevaan).

1.maljojen kuningas: Suhteesi elämän eri asioihin on hiukan epävarma. Parannusta asioihin on tulossa. Etene rauhallisesti eri asioissa niin kaikki menee paremmin. Kaipaat ehkä jonkinlaista auktoriteettia, joka tietää miten asiat onnistuvat. Kun suhtaudut elämääsi rauhallisesti niin voit saada oikeita neuvoja. Kehotus keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan!

2.erakko: Yksinoleminen on tärkeää! Elämässä on aina houkutusia sekä ristiriitoja, joita eri ihmiset sinulle voivat aiheuttaa. Erakko sanoo, että tyytyväisyyden kertoo vain se miten tyytyväinen on kun on itsekseen. Ymmärryksen valo voi löytyä sisäisen hiljaisuuden löytämällä, ja usein juuri se onkin parempi tie. Jos sinulla on ystävyyssuhteita, joista et hyödy ("tulleet tavaksi") niin niistä kannattaa ehkä mahdollisuuksien mukaan luopua. Etsi ihmisiä, jotka tarjoavat sinulle jotakin "aitoa".

3.voima: Avainsana elämässä on lempeys. Älä siis käytä liikaa voimaa, jos siihen ei ole pakottavaa tarvetta. Maailma on paras kohdata kun sinulla ei ole pelkoja mitään kohtaan. Näin voit taltuttaa voimat, jotka ovat sinua vastaan. Tietyn "alkuvoiman" avulla, jota voi kutsua "seksuaaliseksi energiaksikin" voit löytää juuri ne asiat joita haet! Asioita kannattaa myös vastaanottaa, vastakohtana, että niitä turhan "haet"!

4.sauvojen 5: Jokaisessa päivässä on mahdollisuuksia sekä haasteita. Jokaisessa päivässä on asioita, joiden avulla joko selviämme eteenpäin taikka uuvumme. Sauvojen 5 kehottaa elämään tätä hetkeä ja tiedostamaan eri asiat ympärillämme, ne ovat aina mahdollisuus kysymiisi asioihin. Voit myöskin kilpailla, kunhan teet sen rehellisesti ja kunniakkaasti. Anna myöskin toisille mahdollisuus. Ymmärrät mahdollisuutesi kun olet läsnä mahdollisimman hyvin.

(Jos kysyisit jotakin noista asioista(raha, rakkaus, työ) erikseen, olisi vastaus ehkä täsmällisempi ... hyvä ehkä näinkin ...)

• yksinelävänainen

Kiitos kyllä osui oikein paljon ystävyssuhteet ja erakko olen, nautin yksinäysydestä mutta kyllä halusin löytää ihmisen jonka kanssa vois tehdä kaikkea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe