mitä mieltä ootte madonnasta?mulle madonna on elämä<3
madonna on paras
7
1351
Vastaukset
- MadonnaIsTheVoice
On upea kuunnella sekä katsella kun Madonna laulaa sekä säestää itseään jollain akustisella instrumentilla, pelkkä jumalainen ääni ja nainen lavalla.
- reissuraisa
On vain yksi Madonna! Moni on yrittänyt samaa, mutta Madge on paras.
- KUTAKUINKIN
Rivo ja vanha horo.
- Anonyymi
Mistä reijästä lykkii noita mustia kakaroita. Suosii vaan mustaa. Mustat lisääntyy muutenkin hurjaa vauhtia. En vois mustaa kakaraa ottaa syliin vaatteet menevät mustaksi
- unicorn1
Madonna on elävä legenda! Mahtavaa kun laulaa ja tekee biisinsä ite, ja laulaa livenä keikoilla vaikka ei ole maailman paras lauluääni. Nää nykypäivän popparit ei tuu koskaan pystymään päihittämään Madonnaa!
Israelin tytärten joukossa älköön olko pyhäkköporttoa eikä haureellista pyhäkköpoikaa, sanoo Herra.
- ShakiShakii
Olen kuullut että jos Madonnan silmiin katsoo, niin hän imee kaiken nuoruuden itseensä. Onko totta? Se on tietenkin jos artisti on yli 400-vuotias niin pakostakin tarvitse noituutta pitääkseen rypyt alle 1000 kappaleen paketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403758Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä742996- 1301903
- 1211647
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601327- 831244
- 751235
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165