Vikingin sivut aivan perseestä!

NoloKuppausViging

Yrittää viedä kuin pässiä narussa, nostattaa hintaa, "rehellistä" ajoneuvohintaa ei anna, liittää kaiken johonkin ja nostaa hintaa !!! Röyhkeätä asiakkaan vedätystä !! Eckerö on parempi, siis sinne, auton kanssa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki-myyntiä

      Minusta kaikkien kolmen sivut ovat ihan samanlaisia. Ei muuta kuin myyntiä. Jopa aikataulujakin täytyy katsoa ekäänkuin olisi varaamassa matkaa. Sama koskee hintoja.

    • geijo

      Ja minä en edes löydä Eckeröllä autopaikanvaraukselle kohtaa.. .

      • Eckerö ei tunne "pakettihintoja" vaan ekaksi vartataan matkat normaalisti, sitten lopussa tulee päälle auton hinta... Simppeliä


    • Nopea_syö_hitaat

      Mikä on mielestäsi "rehellinen ajoneuvo hinta", Viking Linehän käyttää päivän hintoja, kuten monet muutkin (mm. VR, Bussiyhtiöt). Eiköhän nuo Viking Linenkin hinnat ole rehellisiä, nykyään kun nopeat syövät hitaat. Mitään listahintoja ei nykyään tunneta, vain kysynnän ja tarjonnan mukaan mennään, eiköhän se ole rehellistä asiakastakin kohtaan

    • Totta, uusi systeemi on sellainen että se rankaisee tyhmää/kokematonta...

      Esim. hytiksi ei enää ehdoteta sitä kaikkein halvinta, vaan vähintään "bee luokan" hyttiä.... Noh kukapa nyt tuollaisessa kopissa muutenkaan matkustaisi

    • Riitaisetkännikalat

      Spyttaajat tuhosivat Mariellan heti muutaman purjehduksen aikana kelvottomaksi. Sitten valitetaan aluksen kunnosta.Kaluston tuhoaminen ei kuulu matkan hintaan. "Normaali ihminen ei matkusta sikojen seassa".
      Jääkööt laivat kellumaan vaikka satamiin.Suomalaiset ovat kunnostautuneet
      kaikkialla maailmassa sikamaisesta juopottelusta,siksi heitä pitää karttaa.

      • Pysyisit-vaan-kolossasi

        Siksipä kukaan ei sinusta piittaakaan.


      • Miksipäs ei tehtäisi Mariellastakin alkoholitonta laivaa :)

        Millä viron laivalla muuten ei myydä alkoholia lainkaan, ei ravintolassa tai myymälässä (eikä saa ilmaiseksikaan "buffetissa") Nyt tarkoitan siis ihan kunnon laivaa jossa on hyttejä jne.... en mitään saarenmaan lauttaa :)

        Tosin jos laivalla loppuisi alkoholin myynti, niin matkahinnat nousisisi moninkertaiseksi


      • Mitkä-laivat
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Miksipäs ei tehtäisi Mariellastakin alkoholitonta laivaa :)

        Millä viron laivalla muuten ei myydä alkoholia lainkaan, ei ravintolassa tai myymälässä (eikä saa ilmaiseksikaan "buffetissa") Nyt tarkoitan siis ihan kunnon laivaa jossa on hyttejä jne.... en mitään saarenmaan lauttaa :)

        Tosin jos laivalla loppuisi alkoholin myynti, niin matkahinnat nousisisi moninkertaiseksi

        Mitkä ne kuusi päiväristeilyjä Tallinnaan tekevät laivat ovatkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe