Amisten palkat

opisto.tason.amk.amis

Paljonko esim. putki mies tai lähi hoitaja tienaa? Ei varmaan yhtä paljon kuin korkeastikoulutetut, mutta sekin riippuu varmaan työ tehtävästä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän.tiedän

      Olen valtiotieteen maisteri erään yhdistyksen palveluksessa. Sisareni on lähihoitaja kunnan virassa. Sisareni tienaa enemmän kuin minä.

      Putkimies luultavasti tienaa yhtä paljon kuin minä ja sisareni yhteensä.

      • tiedän.tämän

        Maisterit pääasiassa vuorotteluvapaiden sijaisina, mutta nyt nekin lähtee pois, laborantti J. Lindströmin takia.


    • Lähärinoin2000-2500

      En ihan tarkkaan tiedä, paljonko lähihoitaja tienaa, mutta moni lähihoitaja on lähtenyt opiskelemaan sairaanhoitajaksi, että pääsisi uralla eteenpäin ja saisi vähän parempaa palkkaa. Hoitoalallan työt ja palkat ainakin julkisella sektorilla menee aika hierarkkisesti. Palkkaan vaikuttaa peruspalkan lisäksi lisät, eli minkälaisia vuoroja tekee, onko päivätyö vai tekeeko 3-vuoroa, onko paljon viikonloppuja ja öitä. Sekin vaikuttaa, kauanko on sitä hommaa tehnyt ja onko lääkelupia tai erityisosamisisa.

    • nääonnäitä7

      Tää on kyl hauskaa, kun suomi24 tekee ite nää provokyssärit, tai sit jos ei ni kukaan ei huomaa etä kysymys on jonkun muun tekemä provo :D :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe