Onko komeusta tästä
http://www.lidl.de/de/parkside-kapp-und-zugsaege-pzks-1500-a1/p194873
Vaikuttaa asialliselta hintaan nähden?
Parkside jiirisaha
7
8154
Vastaukset
- jukkakysyy
tämä malli siis kyseessä
- 100-varma
Ei vaikuta kalliilta ja noi Lidelin myymät koneet yleensä laadukkaampia kuin muut halpavehkeet.
- Pili___pali
Kaveri osti joskus aikanaan liiteristä jiirisahan, terä oli aivan paska ei ollut tasapainossa ja muutenkin vaikutti todella tylsältä. Saha piti järkyttävää meteliä ja kaiken kaikkiaan 2 kuukautta, kun se sitä käytti OK-työmaallansa nousi koneesta savut ja siihen loppu sahailut.
- jussivastaavaan
Minun saha toimii kyllä hienosti!
- noinnoin
Hyviä sahoja nuo on!
- Anonyymi
Hyvä saha, kaksi kerrostaloasuntoa ja yksi omakotitalo remontoitu ja saha toimii hyvin. Tulee nätit jiirit ja helppokäyttöinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126