unijukalle

surullinennainen

Olen hankalassa tilanteessa. Naimisissa mutta vuosia syvästi toiseen rakastunut. En tapaa häntä enää, näetkö muutoksia elämääni?

Kiitos ajastasi

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullinennainen

Niin minä siis rakkausasioista kyselen..

• Unijukka15

(1.tämänhetkinen tilanne 2.suhteesi asiaan/ongelmaa/ihmiseen 3.asian/ongelman syy/merkitys tai miten toinen osapuoli näkee sinut (kysymyksestä riippuen) 4.neuvo asian ratkaisemiksi/ näkymä tulevaan).

1.miekkojen 3: Sinulla on tunteita, jotka ovat odottaneet pitkään. Tunnet tästä syystä itsesi nyt ilmeisesti haavoittuvaksi. Kaikki tunteet ovat kuitenkin yhtä tärkeitä, mieti mitkä asiat tuovat sinulle oikeaa iloa. Kun opit mitkä asiat tuottavat sinulle iloa, et tunne enää oloasi yhtä haavoittuvaksi.

2.maljojen10: Sinussa on syvää sisäistä kauneutta. Olet kuitenkin huolestunut, koska rakastat toista ihmistä. Mieti missä tilanteissa olet kokenut vilpitöntä onnen tunnetta. Sinun kyllä kannattaa miettiä elämäsi niin, että tunnet mahdollisimman paljon tuota onnen tunnetta. Jos elät niin, että tuo onni on vain hetkittäin mahdollinen tulet levottomaksi.

3.tähti: Sinulla on toiveita, jotka odottavat täyttymystä. Älä hylkää näitä toiveitasi! Kun koet onnea niin heijastat sitä myöskin ympärillesi. Mieti millainen elämä olisi sinulle nyt parasta, et voi elää niin että ajattelet koko ajan vain toista. Sinun on joko luovuttava noista ajatuksistasi taikka tehtävä jotain niiden saavuttamiseksi. Kehoitus pitämään huolta kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnistasi. Etsi niitä asioita elämääsi, jolloin voit tuntea mahdollisimman paljon luontevuutta asioiden suhteen.

4.miekkojen 9: Todellisuus ja unelmat ovat tietyssä suhteessa toisiinsa. Joko toteutat unelmiasi taikka elät "harhassa" niitä vastaan. Jos et toteuta unelmiasi täysipainoisesti koet haavoittuvuutta ja surua. Tunteesi tämän asian suhteen ovat hyvin syvät. Sinulla on mahdollisuus irtautua surusta ja elää tasapainoista, onnellista elämää. Kehoitus muutokseen, jonka kautta voisit elää nykyistä täysipainoisemmin!

• surullinennainen

Kiitos sinulle unijukka. Koen olevani "hirtetty".. en pysty tekemään mitään. Korttisi antavat suuntaa ja toivoa..

• Unijukka15

Kiitokset siitä "surullinennainen" jos saatoin vähän auttaa ... elämässä on siis mahdollisuuksia. Tarotessahan "hirtetty" symboloi myöskin sitä, että totutusta kannattaa oppia irrottautumaan!

Sinun kysymyksesi oli muuten siinä mielessä hyvä, että et kysynyt montaa asiaa kerralla. Se selvästikin auttoi siinä, että vastauksestakin tuli selkeämpi. Tämä siis tavallaan "vihjeenä" muillekin kysyjille: yksi selkeä kysymys on parempi!

Toivotan sinulle hyvää jatkoa, uskon että elämäntilanteesi selkeytyy!

• SamaNainenvastaa

Kiitos samoin!

Tähti tuli minulle kerran, kun ajattelin sitä.. se merkitsee minulle paljon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 95
      2325
    2. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      146
      1866
    3. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1794
    4. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1225
    5. Missä ravintolassa Martina hakkasi Sofian?

Ollaan lasten kanssa katseltu youtubesta sitä videota missä Martina pidätetään ja heitetään pihalle sen jälkeen kun hän on hakannut Sofian. Mikä tuo r
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1151
    6. Tiedän ettei tilanne

Ollut optimaalinen kun tavattiin. Oikeastaan se oli aika sekava tilanne. Silti teit tosi ison vaikutuksen tunteisiini nainen. Olen pahoillani siitä e
      Ikävä
      39
      888
    7. Viimeinen viesti

Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      47
      836
    8. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      23
      799
    9. Stefan eli vankeudessa, kurituslaitoksessa, 9 v ajan

Mutta vapautui siitä vuosi sitten keväällä ja elää nyt vapaana kuin taivaan lintu ihanan Sofiansa kanssa, nyt saa taas elää! Kaikkea mukavaa heille tu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      755
    Aihe