Homoudesta voi parantua.

Hei125f

Jumala voi parantaa homoudesta; sillä homous johtuu pahoista hengistä mutta eksorsismin avulla Jumala voi parantaa siitä. Homot ovat yhtä arvokkaita tärkeitä kallisarvoisia mutta pitää uskoa Kristukseen, jotta pelastuu

27

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko myös Pyhä Henki voitu eksorsoida Neitseellisestä Jumalansynnyttäjästä ja Jeesus pelastaa ristinkuolemalta, jos sinä, oikea kristitty, Hei125f olisit ollut paikalla antamassa ohjeita?

      Mitä luulet?

      Ekirjamateriaalia, syksyn jännäripokkari?

      • Hei125e

        Vaiti typerys. Haluatko Helvettiin? Pyhän Hengen pilkka on ainoa synti jota ei anteeksianneta. Helvetissä sinut syödään elävältä.


      • Hei125e kirjoitti:

        Vaiti typerys. Haluatko Helvettiin? Pyhän Hengen pilkka on ainoa synti jota ei anteeksianneta. Helvetissä sinut syödään elävältä.

        Holy spirit.

        Siitä kun otat kunnon tujauksen, niin se taitaa johdattaa sinua näihin avautumisiin netissä :D Ektoplasma-eksorsismin kurakaari kenties sitten myöhemmin?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Holy spirit.

        Siitä kun otat kunnon tujauksen, niin se taitaa johdattaa sinua näihin avautumisiin netissä :D Ektoplasma-eksorsismin kurakaari kenties sitten myöhemmin?

        vaiti kirottu. Jumala langettaa sinut helvettiin jos et kadu. helvetissä demonit syövät ihmisiä, pyydä Jumalalta anteeksi ja uskoa niin hän ehkä armahtaa sinua


      • Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        vaiti kirottu. Jumala langettaa sinut helvettiin jos et kadu. helvetissä demonit syövät ihmisiä, pyydä Jumalalta anteeksi ja uskoa niin hän ehkä armahtaa sinua

        Käsi ylös, joka haluaa tuollaisen uskovaisen kanssa ikuisuuden viettää! Mieluummin valitse helvetin ja vaikka olen hetero, pitää mun varmaan tuon paikan helvetistiä varmistaakseni ainakin yrittää pelata toisellakin puolella aitaa!


      • he-ma kirjoitti:

        Käsi ylös, joka haluaa tuollaisen uskovaisen kanssa ikuisuuden viettää! Mieluummin valitse helvetin ja vaikka olen hetero, pitää mun varmaan tuon paikan helvetistiä varmistaakseni ainakin yrittää pelata toisellakin puolella aitaa!

        Kristuspelastaa1 haaveilee salaa hekumallisista homo-orgioista, koska Alakerran Herra kuiskuttelee hänen korvaansa. Ei ole muuta selitystä, miksi hän haluaa vaarantaa pyhän sielunsa ja varman taivaspaikan keskustelemalla tällä palstalla miehimysten kanssa.

        Kristuspelastaa1 varmaan tarttis sitä eksorsismia eli kunnon sänkyrynkytystä.


      • Marika_99
        bear_nick2 kirjoitti:

        Kristuspelastaa1 haaveilee salaa hekumallisista homo-orgioista, koska Alakerran Herra kuiskuttelee hänen korvaansa. Ei ole muuta selitystä, miksi hän haluaa vaarantaa pyhän sielunsa ja varman taivaspaikan keskustelemalla tällä palstalla miehimysten kanssa.

        Kristuspelastaa1 varmaan tarttis sitä eksorsismia eli kunnon sänkyrynkytystä.

        Älkää nyt viitsikö kiusata sitä. :( En ole hänen kanssaan ollenkaan samaa mieltä, mutta olen silti asiallinen.


    • Uskovaisuudesta voi parantua ajattelemalla. Pikaista paranemista sinulle.

    • godoflight

      Lucifer voi parantaa homoudesta; sillä homous johtuu kiristinUskon Jumalasta mutta eksorsismin avulla Lucifer voi parantaa siitä. Homot ovat yhtä arvokkaita tärkeitä kallisarvoisia mutta pitää uskoa Luciferin Valon voimaan, jotta pelastuu

      • Lucifer ei ketään paranna. Mutta jos sinäkin käyt vaikka Soliferilla ajamassa muutaman kierroksen korttelin ympäri, niin se selvittää näitä ajatuksiasi paremmin kuin nettipähkäily.


    • Itse olen lesbo ja uskossa. Uskon että Jumala rakastaa meitä kaikkia samalla tavalla oli sitten homo/bi/hetero. Homoudesta EI VOI parantua, sillä se on suuntautuminen ei sairaus. Toki voi kaapittaa tuntemuksensa ja olla kulissisuhteessa (En suosittele).

      Tuollainen ahdasmielisyys on todella lapsellista ja sinisilmäistä. Lisäksi minusta tuntuu, että aloittaja kuvittelee tietävänsä asiat paremmin kuin Jumala. Sinä, Hei125f, et tiedä mikä on Jumalan tahto. Sinä et ole Jumala, eli et voi tietää mistään mitään.

      • En olekaan, en ole kerrassaan yhtään mitään, olen täysnolla mutta totuus on Kristus, mutta Juud 1:7 ja roomalaiskirje 1 kutsuu homoutta luonnottomaksi ja efes 4:22-24 käskee meidän pukea päällemme uusi ihminen joka on hyljännyt entiset himot ja kulkea vanhurskaudessa.


      • Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        En olekaan, en ole kerrassaan yhtään mitään, olen täysnolla mutta totuus on Kristus, mutta Juud 1:7 ja roomalaiskirje 1 kutsuu homoutta luonnottomaksi ja efes 4:22-24 käskee meidän pukea päällemme uusi ihminen joka on hyljännyt entiset himot ja kulkea vanhurskaudessa.

        Miten puetaan päälle uusi ihminen? Täytyykö jotenkin irrota tästä entisestä kropasta ja sitten jotenkin eksorsismiektoplasmana tunkeutua siihen uuteen ja niinku riivata se vanhurskaaksi?

        Just trolling ;D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Miten puetaan päälle uusi ihminen? Täytyykö jotenkin irrota tästä entisestä kropasta ja sitten jotenkin eksorsismiektoplasmana tunkeutua siihen uuteen ja niinku riivata se vanhurskaaksi?

        Just trolling ;D

        Ei, ottaa asenteen ottaa kulkee vanhurskaudessa.


      • Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        Ei, ottaa asenteen ottaa kulkee vanhurskaudessa.

        Ottaa asenteen että*


      • minäheteronasanon
        Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        En olekaan, en ole kerrassaan yhtään mitään, olen täysnolla mutta totuus on Kristus, mutta Juud 1:7 ja roomalaiskirje 1 kutsuu homoutta luonnottomaksi ja efes 4:22-24 käskee meidän pukea päällemme uusi ihminen joka on hyljännyt entiset himot ja kulkea vanhurskaudessa.

        Nimimerkin "Kristuspelastaa1" homojen vainoaminen menee jo sairauden puolelle. Antais jo olla. Miks sitä pökälettä pitää koko ajan jauhaa?


      • tietotuuselmä

        Mitä yleensä ihmiset tarkoittavat sanoessaan uskovainen, sitäkö, että sanoo uskovansa Jumalaan ja Jeesukseen?, Jeesus itse sanoi, että riivaajatkin uskovat Jumalaan ja vapisevat.
        Ja vielä: Ei jokainen joka sanoo Herra, Herra pääse taivasten valtakuntaan, vaan se joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        Entäs Roomalaiskirjeen 1 luku jakeet 25-27, jossa käsitellään näitä yllä ketjussa olevia mies, nais- suhteita, miksi ette lue raamatusta mikä on Jumalan sanaa eli hänen tahtonsa, ja mikä ei ole.

        Ensim .Korinttolaiskirje 9-11 , sanotaan etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa, ja tässä yllä olevissa jakeissa on pitkä lista mm. miehimykset?, ja lopuksi toteamus, että tuommoisia tekin ennen olitte, jotkut teistä, eli kaikenlaisia syntitottumuksia mitä nyt ihmisillä saattaa olla, mutta nyt olette vanhurskautetut ja pyhitetyt ...jne, eli tehneet parannuksen ja kääntyneet.

        Eli jos aikoo papiksi tai toisten opettajaksi pitäisi uusitestamentti ainakin lukea läpi, että tietää mistä kristinuskossa todellisesti on kyse, eikä mennä muiden mutu tuntemuksien mukaan.


    • oletkouroslesbo

      Helppo sinun on sanoa ,kun uskonsisarten tai joidenkin mielenterveyspotilaiden pimppiä nuoleskelet. Mitä siihen Jumalaa sekotat ,sinähän niitä tyttöjä jahtaat.

      • jokuhyypiö

        Kenelle puhut?


    • TROLLITUTKA

      Trollitutkani piipittää

    • loppuuturhapanettelu

      Ja yksin Herran kunniaksi.

    • mielisairaus

      voihan ne lopettaa Hinttailun,mutta se vika mikä päässä on aiheuttanut hittailun ei lähdeminnekkään

      • Vika päässä on usein vastuussa myös kirjoitusvirheistä ja asenteista.


    • Mestarimanaaja

      Olen mestarimanaaja ja voin sanoa: homoutta on turha koettaa manata pois. Sama kuin koettaisit manata pois heteroutta, sekin on seksuaalisuutta. Onko järkeä?

    • kuplaeläjätkiellettävä

      Minä en voi parantua vihasta, jota tunnen typeriä ihmisiä kohtaan. Uskovaiset typerimpiä kaikista. Aivan yhdentekevää, minkä nimeen tuhansien vaihtoehtojen luettelossa vannovat.

    • hmrrrh

      Mulle ei ole koskaan avautunut, miten kaikkien synnit pyhitettiin kuolemalla kaikkien puolesta? Joku taikaloitsu vai? Miksi pitää uskoa kuoleman jälkeiseen asiaan, josta meillä ei ole mitään näyttöä millaist siellä on? Eikö olisi mukavampaa elää elämä rauhassa ilman että joka päivä ajattelee sitä kuolemista ja ikuista elämään? Mites ne jotka kuoli ennen kuin Jeesus uhrasi itsensä? Nää teidän uskonnot on järjenvastaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe