Galleriasta?
Voisko Markolt julkisesti kysyä?
8
912
Vastaukset
- tolsti_mapko
kuhan et kosi....
- pekka antti
silmusen tuolta sihteeriopistolta on kontulan miehiä.sil on hyvät jutut kirjottaa asiat niinkö ne on.
- Ernst Hemingway ja koira
Sillä on ollut aikaa luututa varsinainen kotimme jo monta päivää. Mitään ei ole tapahtunut. Sama skeida pyörii edelleen nurkissa.
- ruoho
sieltä jotain viestejä jo lähteny? ainakin pojat puhu. ja ei kai tarkoitus kuitenkaan ole, että putsataan kaikki sellaset viestit pois, jotka ei ole samaa mieltä. kyllähän mielipiteensä saa ilmaista.
- Koira jälellä Hemingway delas
ruoho kirjoitti:
sieltä jotain viestejä jo lähteny? ainakin pojat puhu. ja ei kai tarkoitus kuitenkaan ole, että putsataan kaikki sellaset viestit pois, jotka ei ole samaa mieltä. kyllähän mielipiteensä saa ilmaista.
Ei Karjala-keskustelu kuulu ao. palstalle. Sille on omansa. Hyvä tämä radiosilence, koska nyt näkee mitä palstalla tapahtuu. Eli aika vähän.
- ruoho
Koira jälellä Hemingway delas kirjoitti:
Ei Karjala-keskustelu kuulu ao. palstalle. Sille on omansa. Hyvä tämä radiosilence, koska nyt näkee mitä palstalla tapahtuu. Eli aika vähän.
... on Venäjä ja selitteenä "keskustele Venäjän matkailusta", ni kyllähän siellä on moni muukin juttu menny kovin ohi aiheesta... tunnustan ainakin itse keskustelleeni joskus muustakin, kun Venäjän matkailusta..
karjala-keskusteluun ottaa kantaa ne, jotka haluaa. tokihan niille on omakin palsta, mutta jos kaverit haluaa yrittää provosoida, ni mun puolesta ok. en mä niitä viestejä edes lue. - pikkupilu
ruoho kirjoitti:
... on Venäjä ja selitteenä "keskustele Venäjän matkailusta", ni kyllähän siellä on moni muukin juttu menny kovin ohi aiheesta... tunnustan ainakin itse keskustelleeni joskus muustakin, kun Venäjän matkailusta..
karjala-keskusteluun ottaa kantaa ne, jotka haluaa. tokihan niille on omakin palsta, mutta jos kaverit haluaa yrittää provosoida, ni mun puolesta ok. en mä niitä viestejä edes lue.perustais oman palstan ALANMESTALLE
- haliba
albaniasta. nyt tais lomamatkat pidennä. ei taida russia visa riittää, kannattaiskohan tilata uusi "pikaisesti". Lämmin talviloma mesta tämä moldovia,löydyskö alanmestan osoitetta tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200