Hieroja

Vartija

Ajelin viikonloppuna normaalia kierrostani kaupungilla kun sain hälytyksen kännykkääni. Suunnistin hierontafirman pihaan ja ajoin talon ympäri katsoen löytyykö rikkonaisia ikkunoita.

Ilmoitin työkaverilleni ettei tarvitse tulla apuun, todennnäköisesti turha hälytys.

Pääsin katsomaan hälytyksen aiheuttanutta silmukkaa kun kuulin ääniä peremmältä talosta.

Varovasti kävelin huoneen ovelle ja kurkkasin sisään. Kiihottavin näky mitä koskaan olin nähnyt.

Menossa oli ilmeisesti pikkujoulujen jatkot.

Vaalea nainen nojasi hierontapöytään tumman miehen tunkeutuessa isolla melallaan naisen pilluun.

Aloin väkisin kostumaan katsellessani noita kahta.

Mun oli kuitenkin pakko jatkaa pian matkaa ja hiivin ovelle takaisin. Tällä kertaa tulin äänekkäämmin sisään, että he kuulisivat tuloni.

Nainen tuli huoneen ovelle ja sanoi peruutuskoodin oikein. Mies tuli naisen taakse ja katsoi minua pitkään mittaillen vartaloani. Haalarini peittivät kyllä herkullisen vartaloni.

Tunsin miehen. Hän asui naapurissani viereisessä kerrostalossa kaupungin toisella puolella. Hän ojensi myös korttinsa josta kävi ilmi kyseinen hierontafirma.

Mies tunnisti myös minut ja tuli juttelemaan naisen mennessä pukemaan loput vaatteensa. Mies oli lihaksikas ja urheilullisen näköinen. Enkä voinut unohtaa näkemääni aisaa noinvain.

Mies katseli pitkää vartaloani ja olin huomaavinani hänen haistavan saparoilla olevaa vaaleaa tukkaani.

Istuin jo piiriautossani kun mies ja nainen lähtivät omille teilleen. Mies koputti ja katsoi sinisiä silmiäni anellen kyytiä. En voinut ottaa kyytiin, mutta sanoin kyllä meneväni kotiin tunnin päästä. Voisin ottaa matkalta mukaan.

Tunti kului sekavissa ajatuksissa, en tiennyt mitä miettiä.

Ajoin miehen eteen ja mies istui autooni mahtuen siihen juuri ja juuri. Tilava sporttiauto.

Mies käveli takanani päästessämme rappuni eteen.
Mies halusi kiittää ja tarjota kahvit tai jotain.
Naurahdin ja sanoin hermostuneesti hieronnan tekevän hyvää.

Mies otti mua kädestä kiinni ja vei asunnolleen.
Hierontapöytä näkyi lähimmässä huoneessa. Mies meni edeltä keittiöön ja tuli pian vastaan öljypullon kanssa.

Kävelin miehen perässä huoneeseen ja mies ojensi pyyhkeen suojaksi. Hän sanoi käyvänsä nopeasti suihkussa minun riisuutuessa.

Riisuin itseni pikkuhousuille ja katselin huonetta. Kuulin miehen hetken kuluttua tulevan ja menin nopeasti makaamaan pöydälle, mutta unohdin pyyhkeen maahan. En enää ehtinyt kuin kumartua alas kun ovi aukesi.

Mies jäi ovelta katsomaan minua kyykyssä pyyhettä tavoitellen. Kiinteät 20- vuotiaan tissini terhakkana ja paljaana.

Mies käveli luokseni ja eteeni. Huomasin miehen housujen pullistuvan. Kiihotuin muistaessani minkä kokoinen aisa miehellä olikaan.

Nousin ylös ja olin miestä ehkä rintalihaksiin. Käännyin ympäri ja olin saanut toisen jalan pöydälle kun tunsin voimakkaat kädet nilkalla ja lantiollani. Inahdin kosketuksesta ja jähmetyin.

Tunsin miehen etumuksen peppuani vasten. Puristin kiinteitä pakaroitani hieman yhteen.

Näin miehen ottavan öljypullon käteensä ja hierovan sitä käsiinsä.

Öljyiset kädet riisuivat pikkupöksyni ja aloittivat liikkumisen lantiollani ja pakaroillani.

Mies nosti toisenkin jalkani pöydälle ja olin nyt peppu pystyssä miehen edessä. Öljy voiteli tiukat pakarani huolellisesti. Kädet siirtyivät reisilleni ja tunsin miehen hengityksen pakaroillani.

Kädet liukuivat tisseilleni puristellen niitä ensin hellästi ja sitten kovemmin nänneistä.

Kuuma kieli maistoi paljasta tussuani ja olin räjähtää. Levitin polviani enemmän erilleen miehen nuollessa kiivaasti tuheroani. Kieli eksyi välillä anukselleni saaden mut haukkomaan henkeä.

Mies tuli tilalleni pöydälle istumaan ja otti saparoistani kiinni. Mies veti hellästi kasvojani alemmas kohti tuota valtavaa aisaa.
Otin kalusta kiinni molemmilla käsillä ja upotin terskan kireään suuhuni.

Mies ei kestänyt kauaa vaan vetäytyi suustani. Hän otti minut syliinsä ja nojautui taaksepäin. Katsoin kalua allani ja laskeuduin hitaasti alas.
Ohjasin aisaa pimpsalleni ja se menikin hiljakseen sisään venyttäen pimppaani äärimmilleen.

Mies nuoli nännejäni ja painoi lantiotani alemmas vaativasti.
Kulli alkoi jo tuntua ihanemmalta.

Tunsin kuinka kalu painui pohjaa asti ja orgasmini alkoi velloa vartalossani. Huusin jo melkein suoraa huutoa miehen naidessa mua kovaa.

Tärisin miehen päällä viimeistenkin aaltojen mennessä. Mies kaatoi mut selälleni pöydälle ja tuli kasvojeni ylle melansa kanssa.

Tahmainen aisa painui suuhuni vaivoin. Maistoin pimpsani maun suussani ja kiihotuin lisää. Pian mies purkautui kasvoilleni ja hiuksilleni.

Sain aamuksi uuden ajan.

0

11742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        114
        8464
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        40
        2575
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        122
        2297
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        23
        1946
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        15
        1684
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1509
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        16
        1462
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        14
        1409
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1282
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        13
        1193
      Aihe