Minulla ja äidilläni on aika paljon riitoja. Kun yhesti riitelimme niin huusimme toisille ja sitten yhtäkkiä äitini löi mua suoraan nyrkillä silmään menin ihan paniikkiin ja en oikeen muista siitä tilanteesta mitään. Sitten minulle tuli siitä tosi iso mustelma siihen silmän ympärille ja semmonen pikku patti. Äitini käski keksiä tekosyyn kavereilleni ja muille ihmisille. Sitten seuraavilla kerroilla se on nipistänyt ja heitellyt (työntänyt että "lennähdän" vähän) ja hakannut kaikkialle mutta ei naamaan. Mua pelottaa että toistan samat virheeni kun äitini omille lapsilleni :( minulla on sisaruksia joille äiti ei ole tehnyt mitään. APUA
äiti lyö mua pelottaa
5
216
Vastaukset
- SuomiMies16
Poliisille soittoa... saa syytteen törkeästä pahoinpitelystä.
- sissee
Kai menitte lääkäriin siitä silmästä?Äitisi pahoinpitelee ja se on vakava asia,tietääkö isäsi tai muu suku?Voitko kertoa koulun terkkarille?Tämä on saatava loppumaan,vanhemman ei saa pahoinpidellä lasta se on rikos.Hillitse myös itsesi ettet huuda riidan aikana koska äitisi on arvaamaton käytöksensä suhteen.Pyydä apua ettei sulle enempää satu mitään.
Hei apuaaaaaaaaaa1000, hyvä, että kerrot huolistasi. Tällaisten asioiden kanssa ei kannata jäädä yksin. Vika ei ole sinussa, sillä asiat pitäisi pystyä selvittämään ilman väkivaltaa.
Toivomme, että sinulla olisi mahdollisuus kertoa tilanteesta ja huolestasi jollekin luotettavalle aikuiselle, kuten opettajallesi, terveydenhoitajalle, kavereiden vanhemmille tai nuorisotyönohjaajalle. Muista, ettet kuitenkaan ole yksin asian kanssa.
Voimia sinulle ja toivomme, että asia selviää mahdollisimman pian.
- Säde, Joni, Sakke ja Osku nettisaappaasta- Murmeliininkuukkeli
Hui, kamalaa, ero jollekin luotetavalle ihmiselle. Jos riita jatkuu ja yltyy pahaksi, ja äitisi lyö useammin, soita poliisille. Ei äidit saa lyödä lapsia, eikä varsinkaan omia. Se on rikos.
- Murmeliininkuukkeli
Oho, anteeksi kirjoitusvirheeni... tarkoitin, että kerro jollekin luotettavalle aikuiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel354015Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382555Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v912141Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221674Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781656Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma641405Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276101404Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791321- 681307
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741276