äiti lyö mua pelottaa

apuaaaaaaaaaa1000

Minulla ja äidilläni on aika paljon riitoja. Kun yhesti riitelimme niin huusimme toisille ja sitten yhtäkkiä äitini löi mua suoraan nyrkillä silmään menin ihan paniikkiin ja en oikeen muista siitä tilanteesta mitään. Sitten minulle tuli siitä tosi iso mustelma siihen silmän ympärille ja semmonen pikku patti. Äitini käski keksiä tekosyyn kavereilleni ja muille ihmisille. Sitten seuraavilla kerroilla se on nipistänyt ja heitellyt (työntänyt että "lennähdän" vähän) ja hakannut kaikkialle mutta ei naamaan. Mua pelottaa että toistan samat virheeni kun äitini omille lapsilleni :( minulla on sisaruksia joille äiti ei ole tehnyt mitään. APUA

5

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiMies16

      Poliisille soittoa... saa syytteen törkeästä pahoinpitelystä.

    • sissee

      Kai menitte lääkäriin siitä silmästä?Äitisi pahoinpitelee ja se on vakava asia,tietääkö isäsi tai muu suku?Voitko kertoa koulun terkkarille?Tämä on saatava loppumaan,vanhemman ei saa pahoinpidellä lasta se on rikos.Hillitse myös itsesi ettet huuda riidan aikana koska äitisi on arvaamaton käytöksensä suhteen.Pyydä apua ettei sulle enempää satu mitään.

    • Hei apuaaaaaaaaaa1000, hyvä, että kerrot huolistasi. Tällaisten asioiden kanssa ei kannata jäädä yksin. Vika ei ole sinussa, sillä asiat pitäisi pystyä selvittämään ilman väkivaltaa.
      Toivomme, että sinulla olisi mahdollisuus kertoa tilanteesta ja huolestasi jollekin luotettavalle aikuiselle, kuten opettajallesi, terveydenhoitajalle, kavereiden vanhemmille tai nuorisotyönohjaajalle. Muista, ettet kuitenkaan ole yksin asian kanssa.
      Voimia sinulle ja toivomme, että asia selviää mahdollisimman pian.

      - Säde, Joni, Sakke ja Osku nettisaappaasta

    • Murmeliininkuukkeli

      Hui, kamalaa, ero jollekin luotetavalle ihmiselle. Jos riita jatkuu ja yltyy pahaksi, ja äitisi lyö useammin, soita poliisille. Ei äidit saa lyödä lapsia, eikä varsinkaan omia. Se on rikos.

      • Murmeliininkuukkeli

        Oho, anteeksi kirjoitusvirheeni... tarkoitin, että kerro jollekin luotettavalle aikuiselle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe