Minulla ja äidilläni on aika paljon riitoja. Kun yhesti riitelimme niin huusimme toisille ja sitten yhtäkkiä äitini löi mua suoraan nyrkillä silmään menin ihan paniikkiin ja en oikeen muista siitä tilanteesta mitään. Sitten minulle tuli siitä tosi iso mustelma siihen silmän ympärille ja semmonen pikku patti. Äitini käski keksiä tekosyyn kavereilleni ja muille ihmisille. Sitten seuraavilla kerroilla se on nipistänyt ja heitellyt (työntänyt että "lennähdän" vähän) ja hakannut kaikkialle mutta ei naamaan. Mua pelottaa että toistan samat virheeni kun äitini omille lapsilleni :( minulla on sisaruksia joille äiti ei ole tehnyt mitään. APUA
äiti lyö mua pelottaa
5
258
Vastaukset
- SuomiMies16
Poliisille soittoa... saa syytteen törkeästä pahoinpitelystä.
- sissee
Kai menitte lääkäriin siitä silmästä?Äitisi pahoinpitelee ja se on vakava asia,tietääkö isäsi tai muu suku?Voitko kertoa koulun terkkarille?Tämä on saatava loppumaan,vanhemman ei saa pahoinpidellä lasta se on rikos.Hillitse myös itsesi ettet huuda riidan aikana koska äitisi on arvaamaton käytöksensä suhteen.Pyydä apua ettei sulle enempää satu mitään.
Hei apuaaaaaaaaaa1000, hyvä, että kerrot huolistasi. Tällaisten asioiden kanssa ei kannata jäädä yksin. Vika ei ole sinussa, sillä asiat pitäisi pystyä selvittämään ilman väkivaltaa.
Toivomme, että sinulla olisi mahdollisuus kertoa tilanteesta ja huolestasi jollekin luotettavalle aikuiselle, kuten opettajallesi, terveydenhoitajalle, kavereiden vanhemmille tai nuorisotyönohjaajalle. Muista, ettet kuitenkaan ole yksin asian kanssa.
Voimia sinulle ja toivomme, että asia selviää mahdollisimman pian.
- Säde, Joni, Sakke ja Osku nettisaappaasta- Murmeliininkuukkeli
Hui, kamalaa, ero jollekin luotetavalle ihmiselle. Jos riita jatkuu ja yltyy pahaksi, ja äitisi lyö useammin, soita poliisille. Ei äidit saa lyödä lapsia, eikä varsinkaan omia. Se on rikos.
- Murmeliininkuukkeli
Oho, anteeksi kirjoitusvirheeni... tarkoitin, että kerro jollekin luotettavalle aikuiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401938- 1881607
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461240Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40779
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23722Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637