Miestä vaihtamaan ajatuksia

muutama_sananen

Avioliitto rakoilee, enkä tiedä, miten tässä käy. Kova tarve olisi purkaa ajatuksia tästä ja miksei paljosta muustakin, mutta kun naisilta tuppaa tulemaan aina samat kommentit. Olisikohan joku mies jossain, jolla olisi sanottavaa minulle, ja joka ehkä haluaisi johonkin naisnäkökulmaa vastineeksi? Mieluiten yli 30-v., ei yläikärajaa, itse olen alle 40. Meilillä yhteydenpitoa toivon, mutta kahvillakin voitaisiin käydä, jos ei ole välimatkaa. Olen avoin, en pidä mitään aihetta tabuna ja olen kiinnostunut monista asioista, joten kokeilepa, mikäli yhtään kiinnostaa saada ajatustenvaihtokaveri.

sananen @ saunalahti.fi

13

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realtalk

      Voisin keskustella kanssasi.T:Man

    • hei haluaisin jutella kanssasi,olen kokenut saman,olen kerran eronut vaimostani,ja mennyt uudestaan naimisiin viiden vuoden tauon jälkeen.Olen67v asun Forssassa Vaikka olemme naimisissa vaimo asuu tällähetkellä Vantaalla,olisi paljon juteltavaa.kirjoita jos kiinnostaa.Olli

    • Joormas

      Haetko "tulevaa" elättäjää?

    • Kuntoileva

      Minä etsiskelen myös kirjeystävää ja joskus myö kahviseuraa jos asutaan sen verran lähellä olen ihan asiallinen ja naista kunnioittava.

    • hindu1

      Hei, olen Kaapo Leppävaarasta. Ajatuksemme kohtaa kuin kemia. Olisin sulle se hyvä ystävä, enkä juo, enkä polta. Olen Hindu-uskossa ja kaikki materia on minulle tärkeää. Oletko ajatellut syvempää suhdetta kanssani? Olisin se jota haet. Mieli terve ja ajatukset avaruudessa. Haetko oikeata vakituista suhdetta, eikä mitään seksi suhdetta? Laitan sulle kuvia leireiltämme teltoista jossa viemme ajatuksemme tuonpuoleisiin. Mahtava yhteys meillä. Tunnen sen niin, että alavatsaa kipristää. Taitaa olla syöksy tulossa...

      • hindu1

        Kaapo tässä vielä moi. Odottelin vastausta ja otin rohkaisuksi pari lasia guarambolea. Se on Hindulaisten pyhä vesi ja rosenttia riittää.toivoin löytäväni sinut näib ja uskonkin siihen. Nyt vähä pakottaa perusteita muytta kyllä se siitä . Lata viestiä miten edetään niin vastaan heti jos olet vielä yosissas. Takkaudesta , Kaapo


      • Hullu12
        hindu1 kirjoitti:

        Kaapo tässä vielä moi. Odottelin vastausta ja otin rohkaisuksi pari lasia guarambolea. Se on Hindulaisten pyhä vesi ja rosenttia riittää.toivoin löytäväni sinut näib ja uskonkin siihen. Nyt vähä pakottaa perusteita muytta kyllä se siitä . Lata viestiä miten edetään niin vastaan heti jos olet vielä yosissas. Takkaudesta , Kaapo

        Vittu sä kaapo olet pöljä ja sekaisin. Hinduna voit runkata.


    • keddu

      Avioliiton ollessa kriisissä olisi tärkeää keskustella oman puolison eikä vieraiden miesten kanssa... jos siis haluaa yrittää saada suhteen pelastettua eikä hae vain jotain laastaria.. Itsellä sydän särkyisi jos oma mies hakisi kriisissä tukea ja keskusteluyhteyttä vierailta oman puolison sijaan.

      • murrettumiesnelkytplus

        Mielestäni sanoissasi on viisautta, "keddu". Koin vastaavaa, kun vaimoni alkoi loppukesästä etääntyä huolestuttavan paljon. Syksymmällä ilmeni, että hän jakaa ajatuksiaan ja purkaa sydäntään tapaamalleen vakaumukselliselle miesystävälle tämän kotona. Vaikka mies onkin vilpitön, eikä kajoa vaimooni, raastoi kaiken ulkopuolelle ja epätietoisuuteen jättämisen tunne sisintäni niin, etten sanoin osaa sitä kuvata. Vaimoni ei suostunut toistuvista pyynnöistäni huolimatta puhumaan kanssani kuin kauppalistan sisällöstä. Voisimme hänen mukaansa keskustella ehkä myöhemmin.

        Minulle ulkopuolinen mies olikin saanut yht'äkkiä enemmän aitoa ja paljon kaipaamaani keskusteluaikaa sekä todellista läsnäoloa vaimoltani kuin minä jopa vuosiin. Tätä raastavaa epätietoisuutta ja kiduttavaa ahdistusta riittävän kauan jatkuneena olin jo kuolettavan epätoivoinen. Koin välttämättömäksi kysyä vaimoltani, onko hänen menettelynsä lopullisena tarkoituksena totisesti jättää minut. Lasteni äiti käy nykyään siis uusien ystävien kanssa.

        Jos "muutama_sananen" olet aidosti hakemassa hoivaa ja huolenpitoa suhteellenne, neuvoisin keskustelemaan ensisijaisesti puolisosi kanssa - rauhallisesti, kahden kesken tai tarvittaessa ammattiauttajan läsnäollessa. Varjelkaa lapsianne kuulemasta neuvonpitoanne, ettei se murtaisi heitä.


    • muutama-sananen

      Luin kirjoituksesi, tuntui kuin olisin itse sen kirjoittanut. Ehkä siksi, koska koen itse samankaltaista ongelmaa. Myönnän jo nyt heti, että olen nainen. Kaipaat miespuolista keskustelukumppania, koska naiset tuppaavat kommentoimaan kyseisiin asioihin mielestäsi aina saman kaavan mukaan. Ymmärrän. Siten voi käydä minunkin kanssani. Silti toivoisin/haluaisin vaihtaa kanssasi vaikkapa vain yksi tai kaksi viestiä. Jospa ajatustenvaihto kuitenkin auttaisi, edes jollain tasolla.

      Olen 55v. nainen Etelä-Suomesta.

    • muutama-sananenko

      Luin kirjoituksesi. Tuntui kuin olisin sen itse kirjoittanut. Ehkä siksi, että koen itselläni samankaltaista ongelmaa. Myönnän nyt heti, että olen nainen. Kaipaat miespuolista keskustelukumppania. Koet, että naiset kommentoivat asiaan aina saman kaavan mukaan. Ymmärrän.

      Toivoisin/haluaisin silti vaihtaa muutaman viestin kanssasi. Saattaa olla, että käy samoin kuin aiemmin naisten kommenttien kanssa. Jospa jokunen ajatus kuitenkin voitais vaihtaa.

      Olen 55-v. nainen Etelä-Suomesta.

    • kyllänämätietääkaikki

      Eli toisin sanoen etsit laastaria jotta lähteminen olisi helpompaa

    • Bufertine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe