Unijukka, mites

4Smile

sais näkymää mun tilanteisiin. Eniten huolettaa iso velka - muusta en nyt niin tiedä..
Pysyykö hommat niin, et velan saa maksettua

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      (1.tämänhetkinen tilanne 2.suhteesi asiaan/ongelmaa/ihmiseen 3.asian/ongelman syy/merkitys tai miten toinen osapuoli näkee sinut (kysymyksestä riippuen) 4.neuvo asian ratkaisemiksi/ näkymä tulevaan).

      1.kohtalonpyörä: Elämä on jatkuvaa muutosta ja liikettä. Ei ole mitään "tiettyä" kohtaloa, lopulta asiat ovat meidän ja mahdollisuuksiemme käsissä. Kun ihminen tulee entistä tietoisemmaksi asioitten kulusta, niin se vaikuttaa puhdistavasti myöskin henkilön "karmaan". Ihminen muuttaa siis kohtaloaan tulemalla tietoisemmaksi. Voi tarkoittaa myöskin sitä, että vastaan on nyt tulossa "tietty sattuma", johon kannattaa ehkä tarttua.

      2.voima: Voima ei ole vain "raakaa voimaa" kuten usein erheellisesti luullaan. Oikean voiman avainsana on lempeys, kun opit kohtaamaan asiat lempeästi saat parhaiten uusia mahdollisuuksia. Myös mahdolliset viholliset taltutat parhaiten lempeydellä, pyri ymmärtämään myös ihmisiä, jotka näyttäytyvät jostain syystä sinulle negatiivisessa valossa. On tietty alkuvoima, josta kaikki kumpuaa jokapäiväiseen elämäämme. Jos opit ymmärtämään, että elämä ei ole liian monimutkaista, niin voit ehkä saada yhteyden tähän omaan voimaasi.

      3.lanttien lähetti: Elämä on aina matkantekoa. Suhtaudu elämään positiivisella lämmöllä niin asiat menevät aina parhain päin. Muista huumorintaju vaikeissakin tilanteissa, elämä ei saa olla koskaan liian vakavaa. Sinulla on käytössä voimavaroja, mieti miten niitä parhaiten voit jokapäiväisessä elämässäsi toteuttaa. Monesti voimavaransa myös ymmärtää parhaiten, kun osaa elämää katsoa "lapsenomaisella" viattomuudella.

      4.miekkojen 2: Elämässä on monia vaihtoehtoja. Monesti ihminen kulkee ikään kuin "tienhaaroihin", joissa on tehtävä valinta. Pyri valitseman niin, että valintasi tuottaisivat tulosta myöskin mahdollisimman pitkässä tähtäimellä. Päätöksenteossa ja valinnoissa ei aina auta pelkästään rationaalinen järki, täytyy osata kuunnella "sisäistä ääntään". Kun toimit omantuntosi mukaan, palvelevat myöskin valintasi paremmin elämän tarkoitusta. Näin sinulle myöskin ajan myötä tulee yhä parempia tilaisuuksia. Mahdollisuus eheyteen on kyllä olemassa, minkä voinee tulkita myöskin siten, että saat hoidettua myöskin velkasi kunnialla.

      • 4Smile

        Voi että.., Kiitos!!!
        Mä oon ikuinen kakara ja älytön jääräpää.
        Valintoja on pitäny aika monasti tehä, mut kuiteski oon pitäny oman pääni aina isommissa hankinnoissa. Toisaalta oon aika yllytyshullukin - mutta jos erehdyn lähtemään mukaan johonkin haastavaan juttuun, ni vien sen loppuunsa asti - vaikka sitten tinkimällä omista mukavuuksista.
        Ajan myötä tulee parempia tilaisuuksia - Tuo kuule oli mannaa mun rääkätylle sielulle ;) Nyt meen tämän kanssa niin kauan kun on pakko ja heti kun parempi tilaisuus koittaa, en kyllä epäröi siihen tarttua.
        Elämä on liikettä - minun kohdalla se on nimenomaan sitä. Viikot on aika rankkoja ja päivät pitkiä - pyörien päällä. Voimaakin paikon vaaditaan, eli ei se sinänsä ole pelkkä kuvannollinen juttu. Liikuntapuoli on tosi huonoilla kantimilla, kun päivän päätteeksi ei kertakaikkiaan enää jaksa. Oispa ihanaa alottaa taas tuo heppoihin hurahtaminen. Rahaa se vaatii, mutta rakastan hevosia - niitten sielukkuutta, sulava liikkeisyyttä ja voimaa. Huoh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe