Väitetään et veljillä on aika samanlaine kulli mut täällä ei pidä paikkaansa. Mun kaksosveljellä on törkeen paljon isompi ku mulla. Miks, vaik ollaan kaksosia? Kertokaa miten teillä muil ja veljellä vaikket oliskaa kaksonen.
Olen tosi kade broidin munasta
21
2209
Vastaukset
- Vastaaja678
Ikä olisi hyvä tieto.
- Pienempimunanen
Kuustoista ollaan.
- 14vee
Hyvä kyssäri!!! Me ei olla kaksosia, mä itse olen 14v, ja mun isoveli on 16v. Mulla on murrosikä alkanu pari kuukautta sitten ekat karvat on jo pippelin juuressa. Ja pippeli on kasvanu ihan vähän. Joo mun veljellä on sen pippeli melkein saman kokonen kuin mulla levossa 6cm. Mut kovana sillä on isompi. Hhmmm oiskohan tollanen 12cm.
- Pienempimunanen
Mut ootko sä myös kateellinen sille?
- 14vee
No en oo kade. Mun mielestä pieni muna on ihan jees. Tänään saunassa mun veljellä stondas.
- Mäkinoonveli
Onko sullakin joskus stondannu veljen nähden?
- 14vee
Joo on stondannu useinkin. Nyt kun mulla on murrosikä alkanu niin se jäykistyy tosi helposti. En vaan tiedä miksi??? mutta koulussakin seisoo usein.
- Niinvoikäyä
Johtuuko se ehkä siitä ku näet veljen kullin niin sulla jäykistyy?
- ehkä_kai_vai
Niinvoikäyä kirjoitti:
Johtuuko se ehkä siitä ku näet veljen kullin niin sulla jäykistyy?
Johtuukohan se murrosiästä ennemminkin?
- Hermannix
Monet on kateellinen tolleen mut ei myönmä.
- Mullonihanhyvä
Ehkä alottaja vaan kuvittelee että veljellä on isompi. Tuskin te niitä ootte vertailu.
- Getpök
Mulla on isompi kuin veljellä. En tarkkaan tiedä.
- kasonenkanssa
mäki oon kaksonen ja nuoremmalla kaksosveljellä on isompi. Mutta asiaa vääristää se että katsot itseäsi ylhäältä alas ja se näyttää pienemmältä että kuin katsoisit kaveris vehettä sivusta päin, niin se näyttää isommalta. Sen takia tuntuu että muilla on isompi. Niin mun kaksos veli kehitty nopeemmin ja oli alussa paljon paljon isompi, mutta nuoruuden jälkeen vehkeet tuli aikalailla samankokoisiksi...
- Pienempimunanen
Tarkoitatko velttona vai kovana?
- Xxxoxxx
Up..
- Pienempimunanen
Nyt ottaa taas päähän tää kun meillä oli eilen sauna. En kestä!
- MyösPienempi
Onko muut verrannu omaansa veljeen ?
- M6mmg
Joo
- Pitääkö-paikkaansa
Tavallisilla kaksosilla penis on monesti erikokoiset, mutta identtisillä kaksosilla on yleisemmin saman kokoiset penikset ja myös samanmalliset eli lyhyt tai pitkä esinahka. Yleisemmin geeni tulee isän puolelta, mutta toisen tavallisen kaksosen geeni saattaakin tulla äidin suvun miesten puolelta esim. vaikka enolta.
- 88b76
Musta tuntuis että usein veljekset pitää toisen kullia isompana ku omaa. Siis mokemmin päin. Mistä se johtuu?
- pippelinoita
Mul on isompi pippeli ku miun siskolla vaikka se on pari vuotta vanhempi, onko tää normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465841Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583216- 1842701
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122504mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132219- 292151
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151886- 151578
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2681238