Olen tosi kade broidin munasta

Pienempimunanen

Väitetään et veljillä on aika samanlaine kulli mut täällä ei pidä paikkaansa. Mun kaksosveljellä on törkeen paljon isompi ku mulla. Miks, vaik ollaan kaksosia? Kertokaa miten teillä muil ja veljellä vaikket oliskaa kaksonen.

21

1802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaaja678

      Ikä olisi hyvä tieto.

    • Pienempimunanen

      Kuustoista ollaan.

    • 14vee

      Hyvä kyssäri!!! Me ei olla kaksosia, mä itse olen 14v, ja mun isoveli on 16v. Mulla on murrosikä alkanu pari kuukautta sitten ekat karvat on jo pippelin juuressa. Ja pippeli on kasvanu ihan vähän. Joo mun veljellä on sen pippeli melkein saman kokonen kuin mulla levossa 6cm. Mut kovana sillä on isompi. Hhmmm oiskohan tollanen 12cm.

    • Pienempimunanen

      Mut ootko sä myös kateellinen sille?

      • 14vee

        No en oo kade. Mun mielestä pieni muna on ihan jees. Tänään saunassa mun veljellä stondas.


      • Mäkinoonveli

        Onko sullakin joskus stondannu veljen nähden?


      • 14vee

        Joo on stondannu useinkin. Nyt kun mulla on murrosikä alkanu niin se jäykistyy tosi helposti. En vaan tiedä miksi??? mutta koulussakin seisoo usein.


      • Niinvoikäyä

        Johtuuko se ehkä siitä ku näet veljen kullin niin sulla jäykistyy?


      • ehkä_kai_vai
        Niinvoikäyä kirjoitti:

        Johtuuko se ehkä siitä ku näet veljen kullin niin sulla jäykistyy?

        Johtuukohan se murrosiästä ennemminkin?


    • Hermannix

      Monet on kateellinen tolleen mut ei myönmä.

    • Mullonihanhyvä

      Ehkä alottaja vaan kuvittelee että veljellä on isompi. Tuskin te niitä ootte vertailu.

    • Getpök

      Mulla on isompi kuin veljellä. En tarkkaan tiedä.

    • kasonenkanssa

      mäki oon kaksonen ja nuoremmalla kaksosveljellä on isompi. Mutta asiaa vääristää se että katsot itseäsi ylhäältä alas ja se näyttää pienemmältä että kuin katsoisit kaveris vehettä sivusta päin, niin se näyttää isommalta. Sen takia tuntuu että muilla on isompi. Niin mun kaksos veli kehitty nopeemmin ja oli alussa paljon paljon isompi, mutta nuoruuden jälkeen vehkeet tuli aikalailla samankokoisiksi...

      • Pienempimunanen

        Tarkoitatko velttona vai kovana?


      • Xxxoxxx

        Up..


    • Pienempimunanen

      Nyt ottaa taas päähän tää kun meillä oli eilen sauna. En kestä!

    • MyösPienempi

      Onko muut verrannu omaansa veljeen ?

    • M6mmg

      Joo

      • Pitääkö-paikkaansa

        Tavallisilla kaksosilla penis on monesti erikokoiset, mutta identtisillä kaksosilla on yleisemmin saman kokoiset penikset ja myös samanmalliset eli lyhyt tai pitkä esinahka. Yleisemmin geeni tulee isän puolelta, mutta toisen tavallisen kaksosen geeni saattaakin tulla äidin suvun miesten puolelta esim. vaikka enolta.


    • 88b76

      Musta tuntuis että usein veljekset pitää toisen kullia isompana ku omaa. Siis mokemmin päin. Mistä se johtuu?

    • pippelinoita

      Mul on isompi pippeli ku miun siskolla vaikka se on pari vuotta vanhempi, onko tää normaalia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe