Luistelusauvat

THe

Neuvokaapa luistelusauvan valinnassa, miten se pituus määritellään. Onko olemassa joku yleispätevä ohje. Mielestäni mulle myytiin lyhyet.

6

6589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Yli olkapäitten saa mennä

• Suppis

Luistelusauvan pituus määrite on Pituus kerrotaan 0.90:llä ja perinteinen 0.82:lla.Siitä lähdetään, mutta jos myydään vahingossa liian pitkät sauvat ne voi helposti lyhentää.Asiantuntija liikkeessä se käy yleensä hetken odottaessa,(olen itse lyhennyttänyt sauvani Intersport Megastore Suomenojalla)ja sehän kävi hetkessä.Mutta liian lyhyillä sauvoilla ei luisteluhiihto tekniikka toimi millään, joten myyjän "pakeille" vaan.

• THe

Kiitosta vaan, kyllä ne tosiaan on vähän lyhyet tämänkin mukaan. En taida viitsiä lähtee vaihtamaan, matkaa reilu 1000 km. Pitäiskö vielä ottaa joku sentti "apinalisää", kun nuo kädet tuntuu olevan pitkät, yleensä valmisvaatteiden hihat vähän lyhyet.

• asd

luistelu sauvan pituus 0.87-0.92 x oma pituus
      jos ei omaa hyvää laskupäätä niin hyvä muistisääntö on että sauva saa/"pitää" yltää oman korvanlehden alle kun olet monot jalassa suksilla ja laitat sauvan suksen päälle.
      ota alkuun ennemmin 1cm pidemmät kuin lyhyemmät, koska pitkiä pystyt lyhentämään, mutta toisin päin et pysty tekemään. tosin 1cm ei vaikuta kovinkaan paljoa, kaikki eivät edes huomaa eroa, mutta 5cm on jo suuri ero

• luisS4

hei apua rullaluistimet on vaan kun eisaa mistään luistelu sauvoja .. Aina tarjottiin vaan kävelysauvoja ................. ja nehän on niin heikkoa tekoa ettei kestä tasatyötöjä ... Asun Vantaan Malminiityssä ja kävin tänään kolmesta liikkeestä kysymässä sanoittiin ettei oo enää ,on viety varastoon ................. Vaan kun minä haluaisin Rullaluistelu sauvat --- Mukavaa kesää kaikille harrastajille t Jaska

• iivari

Kävelysauvat! Kävelysauvan mittakerroin 0,7 x pituus, rullaluistelusauva 0,9-0,92 x oma pituus. Itte tilasin verkosta (fortesport.fi) ja paketti tuli seuraavana päivänä Joensuuhun ilman lisämaksuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe