Nyt on lauantai ja sauna. Se on lämmin. Mitäs siihen sanotte?
Tulin poikkeamaan.
35
<50
Vastaukset
- ent.siivoojaparka
Mitäs siihen nyt on muuta sanomista kuin, että painu saunaan ennenkun jäähtyy. Jos on sähkösauna, niin turhasti kuluu sähköä, kun täällä istut.
- moromoro11
Tervetuloa......... eero
- nuormieli
Nautinnollisia löylyjä, onko myös järvi? mihin voi pulahtaa vilvoittelemaan.
- Ja-sanomaan-teille
Voih-kaisu. Ei ole järveä täällä kivikylässä. Mutta maalla on. Sinne saunojan mieli tähän syksyn selkään, menen.
- sihisee
Mitäs siihen muuta sanois kun että mullakin on sauna lämpiämässä. Kylpykunnossa varmaan vartin päästä. Vois pistää makkaraa kiukaalle lämpiimään ja pääle sihauttaa auki kylmän olusen.
- saunahullu
Ihanaa! Olisipa minullakin sauna, mutta se on vaan kesälomalla.
- Ja-sanomaan-teille
Kuin?Niin?
- reppuriika
Tulin noin tunti sitten saunasta. Ei lauantai-ilta olisi mitään ilman saunaa ja kunnon löylyjä. Kyllä siellä reilu tunti menee löylytellessä.
Oli se lämmin, jopa kuuma, kun kahdeksaakymppiä mittari näytti.
- henrjii
Muistitko laittaa hunajaa
- k-kk
Edelleen säälin sitä joka lauteet hio tai höylää.
k-kk kirjoitti:
Edelleen säälin sitä joka lauteet hio tai höylää.
Ne olisikin pian uusittava, tuutko jelppaamaan rempassa.
- henrjii
Ancelina kirjoitti:
Muistin ja laitoin vähän sinne tänne ja tuonne.
Nyt sitten varmaan on tarjolla pehmeäihoista hunajamarinoitua enceliä, ihan käy katteeksi
Ancelina kirjoitti:
Ne olisikin pian uusittava, tuutko jelppaamaan rempassa.
Suomi on iso maa ja välimatkat pitkiä,muuten kyllä passais ,muista vaatia valkoista haapaa,on syntisen nätti uutena.
henrjii kirjoitti:
Nyt sitten varmaan on tarjolla pehmeäihoista hunajamarinoitua enceliä, ihan käy katteeksi
Ei kannata kadehtia, vanha akka on vanha akka vaikka hunajassa olis pyöritelty.
koti-kiusattu kirjoitti:
Suomi on iso maa ja välimatkat pitkiä,muuten kyllä passais ,muista vaatia valkoista haapaa,on syntisen nätti uutena.
Vaan mitä jos vedettäisiinkin kokonaan mustaksi, monissa remppaohjelmissa tekevät niin. Olisiko vähän synkkää.
Sauna ei voi olla kuin puun värinen ,ne mustat miilut on järkyttävän näkösiä.
Mä laitan kuvan omastani .koti-kiusattu kirjoitti:
Sauna ei voi olla kuin puun värinen ,ne mustat miilut on järkyttävän näkösiä.
Mä laitan kuvan omastani .Totta, mutta kovasti niitä kehutaan, kun omistajat valmiina näkevät. Huijaavatkohan, eivät viitsi sanoa, että herranjestasperkele, mitä ootte menny tekemään ja heti kun kuvaukset on tehty, ei kun saunaremontti taas käyntiin.
Juu, laita kuva, kiitos etukäteen.
- hexxa
Sauna tulee lämmitettyä usein ainakin, jos on sateista ilmaa.
Oli jo kolmas ilta peräkkäin, kun saunottiin. Puulämmitteinen kiuas ja noin 60 astetta lämpö. Siitä saa pehmeät ja kosteat löylyt.
Saunominen ei kauaa kestä, vartti korkeintaan.- niinpäjoopa
Minäkin kävin pari tuntia sitten saunassa jossa oli puulämmitteinen kiuas. Melkein 70 oli lämpö. Hyvät olivat löylyt.
- sen-sanon
mene saunaan, mä en tuu,
- Eisaunotalauantaina
Sanon että meillä on oma sauna ja saunailta voi olla minä viikonpäivänä tahansa. Aika harvoin se on lauantai kun kuusi muutakin vaihtoehtoa on olemassa. Kerran viikossa riittää - paitsi mökkisaunassa kun on järvi vieressä.
- näin-ikävästi-kävi-
NIIN on sauna meillä,
en vaan sauno koskaan kotona,
menen kylpylään,
on paljon hauskempaa ihmisvilinässä saunoa kuin kotona yksinään, huoneistoki kostuu ja lopulta tulee ne kuuluisat homevariot,
vaikka kuinka olisi toimiva ilmastoin, ei kiitos koti saunaa
usein olekki harkinnu muuttaa saunan ihanaksi suureksi kylpyhoneeksi,
kylpyammeessa loikoilu on tuhat kertaa ihanampaa kuin huoneisto saunassa,
harmmi vaan kun uusiiki huoneistoihin väkisin pykätään sanua,
itse ostin uutena rakennusvaiheessa olevan osakkeen,
silloin jo kyselin voisko mun saunaosastosta tehdä suuri viihtyisä kylpyhuone ammeella,
vastus on jyrkkä ei,
koska rakennuslupa oli saunalliselle asunolle,
sanottiin että sauna pitää nykyään olla jokisessa kerrostalo huoneistossaki, - Tarkkuutta
näin-ikävästi-kävi- kirjoitti:
NIIN on sauna meillä,
en vaan sauno koskaan kotona,
menen kylpylään,
on paljon hauskempaa ihmisvilinässä saunoa kuin kotona yksinään, huoneistoki kostuu ja lopulta tulee ne kuuluisat homevariot,
vaikka kuinka olisi toimiva ilmastoin, ei kiitos koti saunaa
usein olekki harkinnu muuttaa saunan ihanaksi suureksi kylpyhoneeksi,
kylpyammeessa loikoilu on tuhat kertaa ihanampaa kuin huoneisto saunassa,
harmmi vaan kun uusiiki huoneistoihin väkisin pykätään sanua,
itse ostin uutena rakennusvaiheessa olevan osakkeen,
silloin jo kyselin voisko mun saunaosastosta tehdä suuri viihtyisä kylpyhuone ammeella,
vastus on jyrkkä ei,
koska rakennuslupa oli saunalliselle asunolle,
sanottiin että sauna pitää nykyään olla jokisessa kerrostalo huoneistossaki,harkinnu muuttaa saunan ihanaksi suureksi kylpyHOMEEKSI :D
Voi, nyt taisin hieman myöhästyä...
olisin tarjoutunut selänpesijäksesi,
olen siinä muuten aika hyvä.- Ja-sanomaan-sinullekin
Myö-hästyit ikävä kyllä. Ehkäpä ensi lauantaina uusiksi ellen ole töissä tms.
- puhdaspulmu
En oo ollut vuoteen saunassa, mitäs siihen sanotte. Häh
- eppu2
Ekkös edes kylmässä saunassa.
Näin kesäaikaan tulee noita saunoja lämmitelleeksi ihan mikä päivä vaan.
Mutta talvisaikaan, kun olen kerrostalossa, on lauantaina saunavuoro. - puhdaspulmu
Kerrostalon saunavuoro oli epäsopivaan aikaan, enkä muutoinkaan nauttinut siitä. Saunaan kyllä pääsisin jos haluttaa. Vanhemmiten saunanautinto on jäänyt aika vähäiselle.
- ent.siivooojaparka
En ole minäkään yli vuoteen käynyt oikeassa saunassa. Alkaahan tuota jo vähän haisemaan, mutta ei kukaan normaali ihminen ilkiä huomauttaa.
- Vai-koko-paketti
Ööh...mikä alkaa haisemaan? Kainalot, sauna, polvilumpiot...?
- Päättelin
Olet siis poikkeava yksilö.
- Ja-sanon-tämänkin
Olen. Se on totta. Todellinen poikkeus vaan en pois poikkeava heteroseksuaaleista.
- nuormieli
Minulla on kaupunkikodissa myös oma sauna jota lämmitän todella harvoin, mökillä on kunnon puillalämmitettävä sauna ja sähkösaunan ja puusaunan välillä on suuri ero, olenkin ajatellut et haluaisin kerrostalosta tuon säkösaunan pois ja sen tilalle asettaisin kunnon porekylpyammeen, ne on aivan ihania nuo porekylvyt monin eri yrtein ja maustein kyllästettynä, olen jo monta vuotta käynyt kerran vuodessa viikon kylpylälömalla ja siellä joka päivälle ottanut yhdeksi hoidoksi porekylvyn niistä nautin todella paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575890
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465217Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323205- 552759
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232070
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131880On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151791