Ihanaa ; )

Vihdoinkin jotai postittivistä joka sai ilon kyyneleen vierähtämään poskelleni.

Ruotsin hovi tiedotti perjantai-iltana kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin odottavan toista lasta.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketäkiinnostaa

      Jaa.
      Onko ne sitten molemmat raskaana?

    • bessie-

      Noin sitä pitää. Hienoa että kuvotus meni ohitse. Järin tasapainoiselta tuo ei vieläkään vaikuta, mutta eiköhän se siitä.

    • henrjii

      Et kai ole pienen vahigon iloinen

      • En todellakaan olen tiedän onnen tunteen, olen itse saanut nuorimmaisen 42-vuotiaana.


      • henrjii

        Ai, onkohan se myöhään sytytystä, vai ikinuorta ilmiötä


      • henrjii kirjoitti:

        Ai, onkohan se myöhään sytytystä, vai ikinuorta ilmiötä

        Kyllä se on niitä maailman pieniä ihmeitä, kaikki kun ei lisäänny kuin kanit.


    • Laskettu.aika

      Laskettu aika kuulemma maaliskuussa. Eli olis saanut alkunsa kesäkuussa. Koskas ne Carl Philipin ja SOfian häät olivatkaan? Näytti jo silloin raskaana olevalta. Ja nyt näkyy jo ihan selvästi ja yleensä aklkaa näkyä neljännellä kuukaudella. Tuntuu jotenkin että on raskaus pitemmällä kuin mitä ilmoittavat.

    • hyvinpyyhkii

      Mitäs ihmettä...
      Joko se Ruotsin pulloposkinen teiniprinsessa on taas pamahtanut paksuksi?
      luulisi niillä varoilla olevan jo varaa kunnon ehkäisyvälineisiin.
      Se antaa vain huonon kuvan Ruotsin tilanteesta, kun pakolaisia tulvii joka lävestä maahan.
      Ja kuninkaalliset ne vain laulattavat kuninkaallisia silkkilakanoitaan, jotta saadaan lisää perillisiä kansan elätettäväksi.

      • Onnea koko kuninkaalliselle perheelle - Viktoria on upea !


    • hyiiihelvvv

      Eikö olekin ihanaa kun taas tulee uusi loinen Ruotsin kansalaisten kustannestavaksi. Varmasti kaikki kansalaiset odottavat kuumeisesti uuden kustannettavan syntymää.

    • Hollannin kuninkaan puoliso Maxima on kansalaisten keskuudessa hyvin suosittu . Samoin tyttäret kruunun prinsessa Catharina sekä prinsessat Alexia ja Ariane. Vanhempien huolet on samoja kuin meillä muillakin vanhemmilla. Nuorimmalla tyttärellä Arianella on vakava keuhkosairaus.

      Ruotsin ja Englannin kuninkaallisten perhe elämää seurataan mielenkiinnolla. Onpahan sekin aika pois muusta pahan teosta kun näkee onnellisia pareja ja kauniita lapsia.

      Rahalla saa, mutta ei onnea.

      • Tuo on klisee, rahalla ei saa onnea. Olen ehkä kertonut täällä luennosta, jonka Osmo Soininvaara piti täällä, päivän teema oli onni. Hänen näkökulma oli raha ja sen mukanaan tuoma onni, perusteli oikein hyvin, eli kyllä raha tuo myös onnea.


      • Juu, varsinkin laskujen eräpäivänä tilillä oleva raha tekee onnelliseksi :).Ja ylipäätään tilipäivänä.


      • Korppis1
        kawe kirjoitti:

        Tuo on klisee, rahalla ei saa onnea. Olen ehkä kertonut täällä luennosta, jonka Osmo Soininvaara piti täällä, päivän teema oli onni. Hänen näkökulma oli raha ja sen mukanaan tuoma onni, perusteli oikein hyvin, eli kyllä raha tuo myös onnea.

        Kawe, oikeastaan piti kirjoittaman rahalla ei terveyttä.


    • Minussa kuninkaalliset ja elämänsä eivät saa aikaan minkäänlaisia tunnekuohja. Itse asiassa en seuraa elämäänsä ollenkaan, ei kiinnosta.

    • ghimsh

      Onnea ja iloa
      - voimaa ja kestävyyttä tuleviin päiviin, myös jossakin runossa mainittua äideille annettua mystiseltä kuulostavaa valtaa katsella korkeammalta kuin maan rajasta - pienet tuovat aina rakkautta ja lämpöä ihmissydämiin tullessaan maailmaan, toivottavasti myös raskaan arjen uuvuttamille kyynisyyteen, kateuteen ja katkeruuteen vajonneille - joita elämä pahemminkin satuttanut.

    • osaaottamaton

      Minua on aina ihmetyttänyt, kun täällä palstalla toivotetaan onnea koko perheelle tai jos on suru -uutisia, niin voimia koko perheelle. Luuletteko, että Victoria ja Daniel käyvät täällä kurkkimassa josko olisi toivotuksia.

      • Uskon vahvasti, että Victoria käy just täällä meidän palstalla ja Daniel kuikkii olan yli ja kysyy mitä ne eläkeläiset siellä Suomessa tänään meistä ajattelee...; ).

        Olen ymmärtänyt, että Ruotsissa pariskunnat istuvat läppäreittensä ääressä ja nauravat keskenään meidän horinoille.


      • eppu2
        korppis kirjoitti:

        Uskon vahvasti, että Victoria käy just täällä meidän palstalla ja Daniel kuikkii olan yli ja kysyy mitä ne eläkeläiset siellä Suomessa tänään meistä ajattelee...; ).

        Olen ymmärtänyt, että Ruotsissa pariskunnat istuvat läppäreittensä ääressä ja nauravat keskenään meidän horinoille.

        Jaa, osaakoo ne suomee, vai istuuko niillä tulkki kanssa koneen vieressä.


      • korppisaamukahvilla
        eppu2 kirjoitti:

        Jaa, osaakoo ne suomee, vai istuuko niillä tulkki kanssa koneen vieressä.

        Huomenta@ kun avaan tuttavani koneen Hollannissa se antaa kaiken googlettamani Hollannin kielellä. Sateinen aamu. Olen lähdössä keikalle;)


      • osaaottamaton
        korppis kirjoitti:

        Uskon vahvasti, että Victoria käy just täällä meidän palstalla ja Daniel kuikkii olan yli ja kysyy mitä ne eläkeläiset siellä Suomessa tänään meistä ajattelee...; ).

        Olen ymmärtänyt, että Ruotsissa pariskunnat istuvat läppäreittensä ääressä ja nauravat keskenään meidän horinoille.

        Heh heh, näen mielukuvissani kuinka Vikkan avaa läppärinsä heti herättyään silkkiaamutakin hihat lepattaen, suosikeistaan avaa suomi24 60
        Jätte fint, titta Daniel...


    • Ruotsin kuninkaalliset omistavat monta tosi suurta ja tosi tyhjää asuntoa mahtuisi paljon pakolaisia ja voisivat saada sympatiaa ympäri maailmaa hyväntekeväisyydestään. Kuinka monta pakolaisperhettä sopisi esimerkiksi tähän villaan minne Madeleine oli aikanaan muuttamassa ja ei sitten muuttanutkaan?
      http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/88951

    • Ruotsin kuninkaalliset omistavat monta tosi suurta ja tosi tyhjää asuntoa mahtuisi paljon pakolaisia ja voisivat saada sympatiaa ympäri maailmaa hyväntekeväisyydestään. Kuinka monta pakolaisperhettä sopisi esimerkiksi tähän villaan minne Madeleine oli aikanaan muuttamassa ja ei sitten muuttanutkaan?
      http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/88951

      • Korppis1

        Yksi kerta olisi taas riittänyt. Ymmärrän kuitenkin syyn, olethan kirjoittanut, että ylläpito pitää kommenttejasi niin hyvinä, että ne lähetetään tuplana.


      • Korppis1 kirjoitti:

        Yksi kerta olisi taas riittänyt. Ymmärrän kuitenkin syyn, olethan kirjoittanut, että ylläpito pitää kommenttejasi niin hyvinä, että ne lähetetään tuplana.

        Hahah, se oli tarkoitettu vitsiksi. Vaikeeta....


      • ent.siivoojaparka

        Niitäkin mamuja täällä elätetään veronmaksajien rahoilla. Älysi niistä yksi mamuperhe jatkaa turvapaikan hakemista Englannista.


    • ö-Öö

      Eipä julkkisten lisääntymisasiat kiinnosta.

      Se kiinnostaa, kauanko näitä vanhoja monarkioita rahoitetaan yhteiskunnan varoin. Mun käsittääkseni juuri millään kuningassuvulla euroopassa ei ole kerrassaan mitään valtaa, kaikki lähinnä symbolisia ikoneita. Noin ammattinakin, kuninkaallinen kuullostaa todella tylsältä ammatilta, tosin, onhan siinä hyvä palkka ja kunnon luontaisedut.

      Se hyvä puolihan kuninkaallisissa on, niitten varjolla pystytään ylläpitämään jrjettömän kalliiksi tulevia historiallisia kiinteistöomaisuuksia. Kun museoita taitaa kuitenkin olla kovin paljon kävijämärään nähden ja todellakaan ei niin arvokkaita rakennuksia ole järkevää purkaakkaan.

      Vaan, olisi olettanut, että kuninkaallisten budjeteissa olisi ollut määräraha asiallisten ehkäisyvälineiden hankkimiseen.

      =DW=

    • melkeinkuningatar

      Onko palstalaisilla omaa elämää lainkaan? Mulla on ilonaiheita ihan omissa ympyröissä, toki myös surua.

      • eppu2

        Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa tuolla lauseellasi?
        Katosiko nyt elämäsi, kun kommentoit palstalla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe