Mitä tapahtui kun Jari Sillanpää tuli Joensuuhun? V:Joe meinasi tukehtua.
Jari Sillanpää Joensuussa.
5
318
Vastaukset
- onkopeiliä
Taitaja Sillanpää on nykyisin elävistä artisteista yksi ammattitaidoissa kovimmista hemmoista, yksityiselämä ei tähän maailmallakaan kuulu, Elton John, George Michael....
H.Omo voi kuunnella rauhassa tankolaulajia ja ihmetellä ajan kulkua, muista muuten kaivaa villaista esiin, alkaa tulla kylmää munille.- ihqunaapurinpoika
Olipa Sillanpäästä mitä mieltä tahansa, niin onhan se huvittavaa miten mies oli vuosikaudet puoliksi kaapissa. Keski-ikäisten naisfanien maailmaa ei sovi järkyttää, tajuavatkohan vieläkään asiaa?
- Katri269
Huijattu olo vaan tuli!
- Hspuolesta
ihqunaapurinpoika kirjoitti:
Olipa Sillanpäästä mitä mieltä tahansa, niin onhan se huvittavaa miten mies oli vuosikaudet puoliksi kaapissa. Keski-ikäisten naisfanien maailmaa ei sovi järkyttää, tajuavatkohan vieläkään asiaa?
Itseasiassa Sillanpää tarjoutui tulemaan ulos kaapista paljon aikaisemmin, mutta Helsingin sanomat ei tarjoukseen tarttunut vaan tahtoi säilyttää "salaisuuden".
- en.tykkää
Minä en sillanpäitä kuuntele, johtuen siitä, mitä hän on. Samoin en osta mitään homohärpäkkeitä joiden takana on seksuaalisia suuntauksia. Iljettäviä olentoja. Ihan kun tämä maailma kaipaisi jotenkin seksuaalisiaSUUNTAUKSIA ?? Minä en kaipaa. Kuka niitä pakkosyöttää, niin yäk vaan ja olkoon oloissaan. Se on vähän kun itsensä paljastajat. Sairaita dillejä. Ketkä ovat kiinnostuneet itsensä paljastajista?
Toisaalta, jos kaunis nainen, niin miehenä..hmmm... mutta ei, koska sitten jos lähestyn naista ja se sanoo EI niin turjaan siinä itseään kiusasi. Itsensä paljastelu olkoon yhä laitonta ja kuka sellaista tekee, niin selänkääntö sellaisille. Homous vielä itsessään on minusta sairaus. Se kyllä poistettiin sairausluokituksista, mutta ei se sairaus mihinkään lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6072476Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131975Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231850Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641468JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191456- 651359
- 1221204
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22990Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16958- 51866