Mitä tapahtui kun Jari Sillanpää tuli Joensuuhun? V:Joe meinasi tukehtua.
Jari Sillanpää Joensuussa.
5
285
Vastaukset
- onkopeiliä
Taitaja Sillanpää on nykyisin elävistä artisteista yksi ammattitaidoissa kovimmista hemmoista, yksityiselämä ei tähän maailmallakaan kuulu, Elton John, George Michael....
H.Omo voi kuunnella rauhassa tankolaulajia ja ihmetellä ajan kulkua, muista muuten kaivaa villaista esiin, alkaa tulla kylmää munille.- ihqunaapurinpoika
Olipa Sillanpäästä mitä mieltä tahansa, niin onhan se huvittavaa miten mies oli vuosikaudet puoliksi kaapissa. Keski-ikäisten naisfanien maailmaa ei sovi järkyttää, tajuavatkohan vieläkään asiaa?
- Katri269
Huijattu olo vaan tuli!
- Hspuolesta
ihqunaapurinpoika kirjoitti:
Olipa Sillanpäästä mitä mieltä tahansa, niin onhan se huvittavaa miten mies oli vuosikaudet puoliksi kaapissa. Keski-ikäisten naisfanien maailmaa ei sovi järkyttää, tajuavatkohan vieläkään asiaa?
Itseasiassa Sillanpää tarjoutui tulemaan ulos kaapista paljon aikaisemmin, mutta Helsingin sanomat ei tarjoukseen tarttunut vaan tahtoi säilyttää "salaisuuden".
- en.tykkää
Minä en sillanpäitä kuuntele, johtuen siitä, mitä hän on. Samoin en osta mitään homohärpäkkeitä joiden takana on seksuaalisia suuntauksia. Iljettäviä olentoja. Ihan kun tämä maailma kaipaisi jotenkin seksuaalisiaSUUNTAUKSIA ?? Minä en kaipaa. Kuka niitä pakkosyöttää, niin yäk vaan ja olkoon oloissaan. Se on vähän kun itsensä paljastajat. Sairaita dillejä. Ketkä ovat kiinnostuneet itsensä paljastajista?
Toisaalta, jos kaunis nainen, niin miehenä..hmmm... mutta ei, koska sitten jos lähestyn naista ja se sanoo EI niin turjaan siinä itseään kiusasi. Itsensä paljastelu olkoon yhä laitonta ja kuka sellaista tekee, niin selänkääntö sellaisille. Homous vielä itsessään on minusta sairaus. Se kyllä poistettiin sairausluokituksista, mutta ei se sairaus mihinkään lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133