Moi
Pidättekö takissa vetoketjun päällä olevia nappeja kiinni. Itse en pide oikeastaan koskaan. Enemmänkin ärsyttää ne napit siinä. Miihin niitä edes tarvii, kun takissa on jo vetoketju? Nappeja vaan hirvee määrä vaikkei niitä tarvita ees.
Sama muissakin vaatteissa. Tuntuu, että tällä hetkellä pitää joka paikkaan tunkea niitä nappeja! Ärsyttävää!
Pidättekö takin nappeja kiinni
2
139
Vastaukset
- freeballerboy
Mul on lautailu tyylisen talvi takin vetskarin edessä napit. Harrastan snoukkaamista ja muutenkin tykkään olla aika paljo ulkona talvella ja kävellä vaikka ois pakkasen puolella. Pidän lähes aina talvi takin napit kiinni koska sitä varten ne on siinä. Varsinki tuulessa paljo parempi et ne on kiinni.
Itse takki on tosi loistava ja niin lämmin et vasta kovemmilla pakkasilla huppari alle, muuten riittää pelkkä lyhythihanen paita. Jos on plus asteita tai sanotaan enemmän ku 5 niin sit on vähän liian kuuma jo. Syksyl ja keväällä käytän hupparia ulkona jos ei oo liian kylmä joten ei oo mitään varsinaista kevyempää takkia. Talvi takki suunnilleen lokakuusta huhtikuuhun tai vähintään marraskuusta maaliskuuhun paitsi jos on jotain 10 niin sit ei tietenkään.
Eli talvi takki on ainut takki mis noi napit on ja yleensä pidän ne kiinni. Itse asias odotan jo et ois mahdollisimman pian ainakin illalla nollakelit tai joku pari astetta et sais käyttää talvi takkia ja kans lautailu housuja! - nahkarotsijäbä
Moi
Mulla on takki reteesti auki, oli sitten vetskari tai napit. Käytän melkeen aina nahkarotseja, lyhyttä tai usein sellasta pitkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847