Ei sit tullu sitä mediaalia

tähdistö

ei mahdu kaaliin.

59

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter__T

      Mediaali?
      Mediaani?
      Meridiaani?

      Perin ikävää lukea, että sulle ei tullut. Kuulemma on yleensä ikävää jos ei tule.

      • Mohikaani10

        Peteriä koskettaa, kun heti kommentoi? Tais napsahtaa! Ymmärsit kumminkin.


      • Peter__T

        En osaa ottaa kantaa siihen, mikä teillä kulloinkin napsahtaa.
        Jotta arvoisan nimimerkin elämä ei kuluisi vain S24:n parissa, kutun sinut lentotunnille huomenna tiistaina 8.9. klo 10-16 välillä Malmille.

        Annan siellä huonmenna "liukuhihnalta" eroavaisuuskoulutusta PA281-181 Archer III-koneella. Ilmassa. Lentokonella. Koneen päällikkönä. Toki tämä koulutus on tarkoitettu PPL(A) , LAPL(A) tai korkeamman asteisen lupakirjan haltijoille. Nimimerkki on kuitenkin esiintynyt täällä niin asiantuntevasti että oletan että tuollainen pikkujuttu on hoidossa.

        Toki voitte jatkaa spekulointianne medikaalista vaikka maailman tappiin. Minä säilytän omaani lompakossani. Jos et tiedä, miltä sellainen näyttää, tule katsomaan omin silmin. Lupaan esitellä.

        Peter Tähtinen


    • Esko1crashlanding

      Näin ulkopuolelta, Esko-1 lennokkia joskus rakentaneena, näitä sivuja satunnaisesti seuranneena (on myös muuta ilmailutaustaa), ko. Tähtistä tuntematta, kerron mielipiteeni.

      Ko. Tähtinen vaikuttaa kokeneelta lentäjältä, yrittää auttaa vähemmän kokeneita, ja on positiivinen ilmailuhenkinen otus, liitonkin kautta.

      Miksi mollaatte häntä täällä, pääosin lennokkipoikakokemuksella. Mikä vittu teitä riepoo Tähtisessä? Ihan nyt tähän vaan asiat.

      Olette te lentokoneilmailijat pääosin kyrpiä. Lycka till. Runkatkaa keskenänne. Homot.

    • LiidinMiesSuomesta

      Taitaa olla niin että Tähtinen on ehtinyt saavuttaa ilmailussa liian paljon. Se on arka paikka monille, jotka varmaan oikeinkin mielellään nauttisivat samoista tuloksista ja olisivat halunneet kokea samoja elämyksiä.

      Tähtisellä on inhottava tapa olla liian oikeassa. On sosiaalinen harakiri yrittää ryhtyä väittelyyn faktoista Tähtisen kanssa. Ehkä siksi kukaan ei yleensä ryhdykään, kun lopputulos on liiankin selvä. Sen sijaan paska ja solvaus lentävät.

      Ja kun muu ei auta, roiskitaan hänelle järjettömyyksiä tällä palstalla nimimerkin takaa.

      • multinikille

        Internet ei unohda. Myös poistatetut ketjut ovat edelleen saatavissa.


      • Väärennös

        Älä Peter kirjoittele itsestäsi ylistys sanoilla, muilla nimimerkeillä?


      • huutaapuskasta
        Väärennös kirjoitti:

        Älä Peter kirjoittele itsestäsi ylistys sanoilla, muilla nimimerkeillä?

        Todista väitteesi.


      • Mohikaani10

        Siinä taas jälleen Tähtistä, mitä parku, jos herraa hiukan solvataan, pitäs muistaa omat tölväisyt, mutta kun ei tuu herralla mieleen, ja taas salaista poliisi tietoa, älä nyt tosissasi kirjoittele tuollaisia, eihän tuommoisia kukaan usko? Jälleen pitää jonkun todistella yhtä sun toista. Tyypillistä Tähtistä.


      • Peter__T

        Jospa tämä oli tyypillistä tälle niin sanotulle kommunikaatiolle. Nimimerkin taakse piiloutunut raukka koettaa päteä esittämällä pontevilta kuulostavia väitteitä.

        "Internet ei unohda !"

        Huomasin juuri että kukaan, toistan, ei KUKAAN noista henkilöllisyytensä ilmituloa pelkäävistä nimimerkki-raukoista ole kyennyt tällä palstalla vastaamaan ensimmäiseenkään älyä tai tietoa edellyttävään kysymykseen. Uhoa kyllä riittää mutta - kuten sanottu - parempi lause metsään kuin sana asiasta.

        Te olette ihan oikeasti hyvin, hyvin säälittäviä.


      • Peter__T
        Mohikaani10 kirjoitti:

        Siinä taas jälleen Tähtistä, mitä parku, jos herraa hiukan solvataan, pitäs muistaa omat tölväisyt, mutta kun ei tuu herralla mieleen, ja taas salaista poliisi tietoa, älä nyt tosissasi kirjoittele tuollaisia, eihän tuommoisia kukaan usko? Jälleen pitää jonkun todistella yhtä sun toista. Tyypillistä Tähtistä.

        Niin, unohdin kysyä mitä tarkoitit tarkkaan ottaen sanalla "tuommoisia"? Sanoit että "eihän TUOMMOISIA kukaan usko". Mitä tuommoisia ?


      • Peter__T

        Aha. Nyt ymmärrän mitä tarkoitan. Olet siis tallettanut omalle koneellesi kopion nettikeskustelusta ja kerrot nyt, mitä siellä lukee. Internetistähän tuo kirjoitus on jo poistunut. Internet unohti mutta sinun koneesi ei.


      • N1m1m3rkk1
        Peter__T kirjoitti:

        Aha. Nyt ymmärrän mitä tarkoitan. Olet siis tallettanut omalle koneellesi kopion nettikeskustelusta ja kerrot nyt, mitä siellä lukee. Internetistähän tuo kirjoitus on jo poistunut. Internet unohti mutta sinun koneesi ei.

        Monella koneella ne ovat tallessa, tullakseen taas esiin.

        Aivan kuten koulukiusaaja vuotaa hänelle tarkoitetun luottamuksellisen viestin kolmannelle osapuolelle ajatellen saavuttavansa henkilökohtaista hyötyä tai jonkin raportin nettiin.


      • Peter__T

        Upeaa. Tuo viesti todella ansaitsikin tulla esiin koneidemme tunkkaisista uumenista.

        Olen taas saanut nauraa (sen rikkaan) vaimoni kanssa vedet silmissä tämän touhun mielettömyyttä. Vaimoni oli jo päässyt unohtamaan jättäneensä minut... ei, miten se nyt taas menikään. Joku hylkäsi jonkun jossain jotenkin.


      • naitamerkkejaeisallita
        Peter__T kirjoitti:

        Upeaa. Tuo viesti todella ansaitsikin tulla esiin koneidemme tunkkaisista uumenista.

        Olen taas saanut nauraa (sen rikkaan) vaimoni kanssa vedet silmissä tämän touhun mielettömyyttä. Vaimoni oli jo päässyt unohtamaan jättäneensä minut... ei, miten se nyt taas menikään. Joku hylkäsi jonkun jossain jotenkin.

        Jotkut pillastuvat koska kyseisen ihmisen hitautta ei ole havaittu, jotkut pillastuvat siita kun korpikaupungin, tuppukylan, varatulle parkkikselle on pysakoity bemari bemarin sijaan.

        Jotkut pillastuvat kun ei ota eteen eika kukaan noteeraa somessa.

        Aikansa kutakin, koulukiusaaja tietaa etta isku tulee vasta kun on sen aika.

        Sillavalin voi petteroda kun ei kuitenkana penetroidu.


      • Seuraaja
        Peter__T kirjoitti:

        Upeaa. Tuo viesti todella ansaitsikin tulla esiin koneidemme tunkkaisista uumenista.

        Olen taas saanut nauraa (sen rikkaan) vaimoni kanssa vedet silmissä tämän touhun mielettömyyttä. Vaimoni oli jo päässyt unohtamaan jättäneensä minut... ei, miten se nyt taas menikään. Joku hylkäsi jonkun jossain jotenkin.

        Taitaa olla yhtä typerä se sun eukkos, kuin sä, jos vedet silmissä nauratta suomi 24:n jutuille, siinäpä teillekin jotain hupia, ei oo Peterilläkään muuta tekemistä kuin seurailla näitä sivustoja. Toivotan perheonnea kummallekin!


      • Peter__T

        Kas, taas lempitrollini tuli luolastaan. Kiroitustyylisi on pettämätön. Se on kuin sormenjälki. Mikä minussa niin kietoo että sinun pitää aina päästä kommentoimaan?

        Mutta myöntää täytyy että nähtyjen trollausyritysten silmittömälle typeryydelle ei voi kuin nauraa.


      • Seuraaja
        Peter__T kirjoitti:

        Kas, taas lempitrollini tuli luolastaan. Kiroitustyylisi on pettämätön. Se on kuin sormenjälki. Mikä minussa niin kietoo että sinun pitää aina päästä kommentoimaan?

        Mutta myöntää täytyy että nähtyjen trollausyritysten silmittömälle typeryydelle ei voi kuin nauraa.

        Sinulta opittu, että heti pitää päästää lausuun typeryyksiä! Terveisiä Tähtisen perheonneen. Kiva kun teillä on vaimon kera yhteinen harrastus. Nauru pidentää ikää. Ei ole oltu luolassa eikä suossa!


      • Peter__T
        Seuraaja kirjoitti:

        Sinulta opittu, että heti pitää päästää lausuun typeryyksiä! Terveisiä Tähtisen perheonneen. Kiva kun teillä on vaimon kera yhteinen harrastus. Nauru pidentää ikää. Ei ole oltu luolassa eikä suossa!

        Jassoo...

        Eiköhän tässä säikeessä minusta ja minun medikaalistani ole jo sanottu kaikki mitä sanoa voidaan.

        Keskustellaanpa hetki sinusta. Koska kuitenkin sinulla on pakottava halu esiintyä täällä. Olen pikku hiljaa luonut sinusta mielikuvaa. Osunko lainkaan oikeaan:

        Olet enintään kansalais- tai peruskoulun käynyt, matalan koulutustason mies. Teet työtä käsilläsi - jos nyt ylipäätään teet mitään työtä. Saatat myös olla työtön. Ammatillinen koulutustaustasi on enintään ammattikoulu tai työssä oppiminen. Kirjallinen ilmaisu ei ole sinun vahvinta aluettasi. Olet ärtynyt, vihainen ja/tai katkera. Et ole saavuttanut elämässäsi sitä mitä joskus unelmoit vaan olet joutunut luopumaan unelmistasi. Toiset ovat menestyneet sinua paremmin ja se on niin väärin. Sinusta ei koskaan tullut lentjää mutta notkut kuitenkin täällä "ilmailu"palstalla. Flight Forumille sinulla ei ole asiaa koska se edellyttäisi rekisteröitymistä. Ja koska siellä moderoidaan kirjoituksia.

        Purat suurta turhautumaasi kirjoittelemalla nimimerkin takaa vihaisia roiskauksia someen. Sinua kuitenkin pelottaa ajatus tulla tunnistetuksi ja että joutuisit omalla nimelläsi puolustamaan erilaisia heittojasi.

        Todennäköisesti et asu pääkaupunkiseudulla tai ainakin olet syntyjäsi kehä III:n pohjoispuolelta. Olet ollut tavalla tai toisella mukana AN2-lennuklubi-vouhotuksessa ja se oli sinusta hienoa. Olet siksi lähtökohtaisesti kesto-vihainen minulle joka ... no, ymmärtänet kyllä. Kai edes tämän.


      • Seuraaja
        Peter__T kirjoitti:

        Jassoo...

        Eiköhän tässä säikeessä minusta ja minun medikaalistani ole jo sanottu kaikki mitä sanoa voidaan.

        Keskustellaanpa hetki sinusta. Koska kuitenkin sinulla on pakottava halu esiintyä täällä. Olen pikku hiljaa luonut sinusta mielikuvaa. Osunko lainkaan oikeaan:

        Olet enintään kansalais- tai peruskoulun käynyt, matalan koulutustason mies. Teet työtä käsilläsi - jos nyt ylipäätään teet mitään työtä. Saatat myös olla työtön. Ammatillinen koulutustaustasi on enintään ammattikoulu tai työssä oppiminen. Kirjallinen ilmaisu ei ole sinun vahvinta aluettasi. Olet ärtynyt, vihainen ja/tai katkera. Et ole saavuttanut elämässäsi sitä mitä joskus unelmoit vaan olet joutunut luopumaan unelmistasi. Toiset ovat menestyneet sinua paremmin ja se on niin väärin. Sinusta ei koskaan tullut lentjää mutta notkut kuitenkin täällä "ilmailu"palstalla. Flight Forumille sinulla ei ole asiaa koska se edellyttäisi rekisteröitymistä. Ja koska siellä moderoidaan kirjoituksia.

        Purat suurta turhautumaasi kirjoittelemalla nimimerkin takaa vihaisia roiskauksia someen. Sinua kuitenkin pelottaa ajatus tulla tunnistetuksi ja että joutuisit omalla nimelläsi puolustamaan erilaisia heittojasi.

        Todennäköisesti et asu pääkaupunkiseudulla tai ainakin olet syntyjäsi kehä III:n pohjoispuolelta. Olet ollut tavalla tai toisella mukana AN2-lennuklubi-vouhotuksessa ja se oli sinusta hienoa. Olet siksi lähtökohtaisesti kesto-vihainen minulle joka ... no, ymmärtänet kyllä. Kai edes tämän.

        Tyypillistä Tähtistä. Siinäpä selvittele tutkimuksiasi. Sinusta ei tarvitse luoda mielikuvaa sillä senhän me kaikki tiedämme. Mikä pakkomieli sulla on lennuihin, ei kaikki oo lennu porukkaa.


      • Peter__T

        Ei tässä tutkittu ole. Pelkkää intuitiota ja pitkän yritysjohtajana toimimisen mukanaan tuomaa ihmistuntemusta. Kyllä luuserin tuntee jo kaukaa.


      • Seuraaja
        Peter__T kirjoitti:

        Ei tässä tutkittu ole. Pelkkää intuitiota ja pitkän yritysjohtajana toimimisen mukanaan tuomaa ihmistuntemusta. Kyllä luuserin tuntee jo kaukaa.

        Niin tunteekin,sinuthan kaikki tunnistaa?


      • Yritysjohtajasaneeraaja

        -Oli hän yksin tai seurassa, aina paska haisee...


      • Peter__T

        Oi kuinka omaperäistä kommenttia pukkaakaan.

        Onko tämän SUOMI24 "ilmailu" -palstan perimmäinen tarkoitus
        a) tarjota mahdollisuus keskustella ilmailusta
        b) olla teille jonkinlainan terapiakanava pahan olon purkamiseen
        c) muu, mikä ?


      • Peter__T
        Seuraaja kirjoitti:

        Niin tunteekin,sinuthan kaikki tunnistaa?

        Varsin moni on todellakin minut tunnistanut, kuka mistäkin seikasta. On ilahduttavaa havaita kuinka paljon "kentän reunalla" vastaan tulee ennestään tuntemattomia harrastajia paiskaamaan kättä ja juttelemaan kuulumisia.

        Kokonaan toinen juttu olette te pelkuri-raukat jotka kiukuttelette päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen huonolla suomen kielellänne lähinnä pelkkää saastaa. Hämmästyttävän moni on todennut minulle, että tämä palsta olisi merkittävästi parempi site ilman teitä.


      • Maan_matonen

        "Hämmästyttävän moni on todennut minulle, että tämä palsta olisi merkittävästi parempi site ilman teitä."

        Siinäkö toiveittesi täyttymys. -Oma palsta. -Oma someryhmä.
        Tiedäthän että hyvä kirjoitus luo omalle kohderyhmälleen sellaista sisältöä, jonka avulla he tulevat paremmiksi siinä mitä tekevät.

        -Sinusta tulisi entistä täydellisempi. Egolooginen, Looginen egoilija.

        Mitä oikeasti haluat viestittää näillä kirjoituksillasi? Onko tekstisi vain sanahelinää vai onko sillä jokin syvällisempi tarkoitus?


      • Peter__T

        Ilmailun keskustelupalstoille itse aloittamillani keskustelusäikeillä on ilmailullinen sisältö. Pyrin avaamaan keskustelua ilmailusta ja keskustelemaan toisten ilmailijoiden kanssa niin, että keskustelu toisi jotakin lisäarvoa yhteisen harrastuksen parissa oleville.

        Valitettavasti huomaan kuitenkin täällä lukemattomia keskustelusäikeitä, joiden sisältö ei alun alkaenkaan ole ilmailullinen vaan kyseessä on jokin minuun kohdistettu provokaatio. Kuten esimerkiksi tämä säie "ei sit tullut sitä mediaalia", jossa pyritään provosoimaan ja ilkkumaan minulle ja minua siitä, että jouduin huhtikuussa onnettomuuteen, joka väliaikaisesti haittasi myös lentämistä. Siinäpä aihetta riemuun, kerrakseen.

        Tai mitä sanoisitte esimerkiksi keskustelusäikeestä
        - "Hallituksen jäsen vikisee" tai
        - "Sanginjoen kerhoon Piper"
        - "SUIO ohjaus ja sevittely ei ole onnistunut"
        - "Loppuiko Tähtisen lennot?"
        - "pt ja napit"
        - "tähteet, ne tähteet"
        - "Mätä harrastus"
        - "SIL:n puuhastelu"
        - "Surkeaa porukkaa"
        - "Mietitäänpä vähän miksi Tähtisestä haluttiin eroon" (vaan eipä päästy)
        - "Medikaalin edellytykset"
        - "SIL jäsenmäärä romahtanut kolmanneksella" (vaikkei olekaan)

        ja niin edelleen.
        Kaikille edellä mainitsemilleni keskustelusäikeille on yhteistä se, että niissä hyökätään nimimerkin takaa minua vastaan milloin milläkin aiheella.
        En ole aloittanut yhtään em säikeistä, joskin olen omalla nimelläni niissä vastannut. SUOMI24 Ilmailu näyttää olevan harvalukuiselle mutta äänekkäälle vähemmistölle paikka jossa voidaan unohtaa käytöstavat ja netiketti ja tuottaa silkkaa saastaa nimimerkin suojista.

        Jos olisin yhdentekevä, ei tuollaista määrää kirjoituksia olisi masinoitu minua vastaan. En vain tiedä, miksi olen suoranainen pakkomielle näille muutamille vakiotrolleille. Kaikkea ei voi sentään laittaa Lennklubin eliminoimisen piikkiinkään.

        On suorastaan hätkähdyttävää näin inventoiden havaita se tosiasia, että täällä yli 50% jutuista ovat silkkaa nettikiusaamista. Jos olisin herkkänahkaisempi, saattaisin saada jopa traumoja. Onneksi en ole, vaan nuo kirjoitukset herättävät joko hilpeyttä surkeudellaan tai myötähäpeää kaikessa säälittävyydessään.


      • faktat
        Peter__T kirjoitti:

        Ilmailun keskustelupalstoille itse aloittamillani keskustelusäikeillä on ilmailullinen sisältö. Pyrin avaamaan keskustelua ilmailusta ja keskustelemaan toisten ilmailijoiden kanssa niin, että keskustelu toisi jotakin lisäarvoa yhteisen harrastuksen parissa oleville.

        Valitettavasti huomaan kuitenkin täällä lukemattomia keskustelusäikeitä, joiden sisältö ei alun alkaenkaan ole ilmailullinen vaan kyseessä on jokin minuun kohdistettu provokaatio. Kuten esimerkiksi tämä säie "ei sit tullut sitä mediaalia", jossa pyritään provosoimaan ja ilkkumaan minulle ja minua siitä, että jouduin huhtikuussa onnettomuuteen, joka väliaikaisesti haittasi myös lentämistä. Siinäpä aihetta riemuun, kerrakseen.

        Tai mitä sanoisitte esimerkiksi keskustelusäikeestä
        - "Hallituksen jäsen vikisee" tai
        - "Sanginjoen kerhoon Piper"
        - "SUIO ohjaus ja sevittely ei ole onnistunut"
        - "Loppuiko Tähtisen lennot?"
        - "pt ja napit"
        - "tähteet, ne tähteet"
        - "Mätä harrastus"
        - "SIL:n puuhastelu"
        - "Surkeaa porukkaa"
        - "Mietitäänpä vähän miksi Tähtisestä haluttiin eroon" (vaan eipä päästy)
        - "Medikaalin edellytykset"
        - "SIL jäsenmäärä romahtanut kolmanneksella" (vaikkei olekaan)

        ja niin edelleen.
        Kaikille edellä mainitsemilleni keskustelusäikeille on yhteistä se, että niissä hyökätään nimimerkin takaa minua vastaan milloin milläkin aiheella.
        En ole aloittanut yhtään em säikeistä, joskin olen omalla nimelläni niissä vastannut. SUOMI24 Ilmailu näyttää olevan harvalukuiselle mutta äänekkäälle vähemmistölle paikka jossa voidaan unohtaa käytöstavat ja netiketti ja tuottaa silkkaa saastaa nimimerkin suojista.

        Jos olisin yhdentekevä, ei tuollaista määrää kirjoituksia olisi masinoitu minua vastaan. En vain tiedä, miksi olen suoranainen pakkomielle näille muutamille vakiotrolleille. Kaikkea ei voi sentään laittaa Lennklubin eliminoimisen piikkiinkään.

        On suorastaan hätkähdyttävää näin inventoiden havaita se tosiasia, että täällä yli 50% jutuista ovat silkkaa nettikiusaamista. Jos olisin herkkänahkaisempi, saattaisin saada jopa traumoja. Onneksi en ole, vaan nuo kirjoitukset herättävät joko hilpeyttä surkeudellaan tai myötähäpeää kaikessa säälittävyydessään.

        Jos joku henkilö käyttää palstaa paiskoakseen sontaa sivullisten silmille, vaikkapa taksipalveluyrittäjän, ei tietenkään ole nettikiusaamista.

        Se ei todellakaan ole nettikiusaamista, siitä voisi eräs poliisimies hyvinkin olla sitä mieltä että rikoksen tunnusmerkistö täytyy.

        Narsistiselle käytökselle on hyvin tyypillistä nähdä itsensä muita parempana, ylempänä ja viisaampana. Mitä sääntöihin tulee, ne eivät koske narsistia.


      • toinekinfakta
        faktat kirjoitti:

        Jos joku henkilö käyttää palstaa paiskoakseen sontaa sivullisten silmille, vaikkapa taksipalveluyrittäjän, ei tietenkään ole nettikiusaamista.

        Se ei todellakaan ole nettikiusaamista, siitä voisi eräs poliisimies hyvinkin olla sitä mieltä että rikoksen tunnusmerkistö täytyy.

        Narsistiselle käytökselle on hyvin tyypillistä nähdä itsensä muita parempana, ylempänä ja viisaampana. Mitä sääntöihin tulee, ne eivät koske narsistia.

        Entäpä jos antaa ymmärtää edesmenneen ihmisen syyllistyneen rikokseen vaikka tuomiota ei ole koskaan tullut?

        Millainen ihminen on niin alhainen?


      • peter__T
        faktat kirjoitti:

        Jos joku henkilö käyttää palstaa paiskoakseen sontaa sivullisten silmille, vaikkapa taksipalveluyrittäjän, ei tietenkään ole nettikiusaamista.

        Se ei todellakaan ole nettikiusaamista, siitä voisi eräs poliisimies hyvinkin olla sitä mieltä että rikoksen tunnusmerkistö täytyy.

        Narsistiselle käytökselle on hyvin tyypillistä nähdä itsensä muita parempana, ylempänä ja viisaampana. Mitä sääntöihin tulee, ne eivät koske narsistia.

        Jos asia sinua noin aidosti huolestuttaa tai närkästyttää, tehdään tutkintapyyntö poliisille yhdessä. Nythän ei tarvita edes SALPA-toimenpiteitä koska en koskaan tule kiistämään että olen kirjoittanut poliisin löytäneen kunnianloukkauksen myöntäneen henkilön oulunsalolaisen taksipalveluyrityksen lähipiiristä. Kyseinen henkilö on sittemmin omalla nimellään vieläpä esittänyt anteeksipyynnön minulle ja sen olen hyväksynyt ja keskeyttänyt rikosprosessin etenemisen.

        Nyt riittää vaan että sinä närkästynyt kansalainen kerrot kuka olet niin tehdään se tutkintapyyntö yhdessä.

        Mutta mehän tiedämme jo nyt että sinä joka toisia syytät tai vihjaat rikolliseksi sieltä nimimerkin takaa, et ikinä suurin surminkaan uskalla tulla nimesi kera julkisuuteen. Miltä tuntuu olla luuseri-pelkuri?

        PS Minulle jäi vielä hämärän peittoon miten mainitsemasi taksipalveluyrittäjä olisi tullut netissä kiusatuksi? Hänen ei ole väitettykään syyllistyneen mihinkään moitittavaan. Ai jai kun sinulla menevät puurot ja vellit sekaisin....


      • Peter__T
        toinekinfakta kirjoitti:

        Entäpä jos antaa ymmärtää edesmenneen ihmisen syyllistyneen rikokseen vaikka tuomiota ei ole koskaan tullut?

        Millainen ihminen on niin alhainen?

        Jos minä teen rikokseksi luokiteltavan teon tai jatketun teon ja kuolen ennen kuin asia etenee syyteharkintaan, tuliko teko siitä tekemättömäksi?


      • Peter__T
        peter__T kirjoitti:

        Jos asia sinua noin aidosti huolestuttaa tai närkästyttää, tehdään tutkintapyyntö poliisille yhdessä. Nythän ei tarvita edes SALPA-toimenpiteitä koska en koskaan tule kiistämään että olen kirjoittanut poliisin löytäneen kunnianloukkauksen myöntäneen henkilön oulunsalolaisen taksipalveluyrityksen lähipiiristä. Kyseinen henkilö on sittemmin omalla nimellään vieläpä esittänyt anteeksipyynnön minulle ja sen olen hyväksynyt ja keskeyttänyt rikosprosessin etenemisen.

        Nyt riittää vaan että sinä närkästynyt kansalainen kerrot kuka olet niin tehdään se tutkintapyyntö yhdessä.

        Mutta mehän tiedämme jo nyt että sinä joka toisia syytät tai vihjaat rikolliseksi sieltä nimimerkin takaa, et ikinä suurin surminkaan uskalla tulla nimesi kera julkisuuteen. Miltä tuntuu olla luuseri-pelkuri?

        PS Minulle jäi vielä hämärän peittoon miten mainitsemasi taksipalveluyrittäjä olisi tullut netissä kiusatuksi? Hänen ei ole väitettykään syyllistyneen mihinkään moitittavaan. Ai jai kun sinulla menevät puurot ja vellit sekaisin....

        Niin, unohdin vallan pyytää sinua vioelä jo etukäteen yksilöimään, minkä rikoksen tunnusmerkistö tuossa täyttyisi? Kunnianloukkaus se ei esimerkiksi voi olla koska esitetty väite siitä, kenen nettiliittymästä kunnianloukkaus tehtiin, on paikkansa pitävä eikä siinä edes yksilöity henkilöä nimeltä. Kerro nyt ihmeessä se lainkohta jota soveltaisit; olisitko valmis tutkintapyynnössäsi yksilöimään sen ja väittämään sitä rikotun?


      • Kenttäkalle
        peter__T kirjoitti:

        Jos asia sinua noin aidosti huolestuttaa tai närkästyttää, tehdään tutkintapyyntö poliisille yhdessä. Nythän ei tarvita edes SALPA-toimenpiteitä koska en koskaan tule kiistämään että olen kirjoittanut poliisin löytäneen kunnianloukkauksen myöntäneen henkilön oulunsalolaisen taksipalveluyrityksen lähipiiristä. Kyseinen henkilö on sittemmin omalla nimellään vieläpä esittänyt anteeksipyynnön minulle ja sen olen hyväksynyt ja keskeyttänyt rikosprosessin etenemisen.

        Nyt riittää vaan että sinä närkästynyt kansalainen kerrot kuka olet niin tehdään se tutkintapyyntö yhdessä.

        Mutta mehän tiedämme jo nyt että sinä joka toisia syytät tai vihjaat rikolliseksi sieltä nimimerkin takaa, et ikinä suurin surminkaan uskalla tulla nimesi kera julkisuuteen. Miltä tuntuu olla luuseri-pelkuri?

        PS Minulle jäi vielä hämärän peittoon miten mainitsemasi taksipalveluyrittäjä olisi tullut netissä kiusatuksi? Hänen ei ole väitettykään syyllistyneen mihinkään moitittavaan. Ai jai kun sinulla menevät puurot ja vellit sekaisin....

        Turha siinä on Tähtisen mitään puolustella, jokainen tietää mitä sait aikaan Saarion kohdalla, teit todella täystuhon, sellaista ei ihmiset koskaan unohda! Tuskin sua nyt kukaan tulee kentälaidoilla kättelemään, kun raukka et uskalla liikkua missään, kunnon kaverit liikku kentällä eikä reunoilla luimistellen.


      • Peter__T

        Arvoisa nimimerkki "Kenttäkalle", aka vanha lempitrollini, jonka kirjoitustyyli on aina ah niin pettämättömän samanlainen.

        Tehdäänpä nyt asioita selvemmiksi ettei tarvitse vihjailulinjalla jatkaa. Kirjoitit 24.9. klo 14:44 seuraavaa:

        " jokainen tietää mitä sait aikaan Saarion kohdalla, teit todella täystuhon, sellaista ei ihmiset koskaan unohda!"

        Tein eilnen pika-otannan lukuisen ilmailututtavieni keskuudessa ja - usko tai älä - KUKAAN ei tiennyt sellaista asiaa mitä väitit JOKAISEN tietävän.

        Koska en itsekään ymmärtänyt tarkoitustasi niin kysyn suoraan.

        Moien tuntema ja joidenkin myös ihailema, pitkän linjan harrasteilmailija Erkki Aukusti Saario on siirtynyt ajasta iäisyyteen kuluvan vuoden alkupuolella. Sain kirjoituksestasi sen käsityksen, että väitit minun myötävaikuttaneen hänen menehtymiseensä tavalla tai toisella. Pyydän sinua nyt selkokielellä kertomaan, mitä tarkkaan ottaen väität minun syykseni.

        Peter Tähtinen

        P.S.
        Ja mitä tulee kentällä liikkumiseen voin itse täsmentää. Me, jotka omistamme lentokoneita; yhden tai useamman, liikumme siellä kenttäalueella ("airside") koneissamme - jossa vastaantulijoiden kättely on ymmärrettävästi hankalaa. Siksi kättely suoritetaan kentän reunalla. Jos olisit lentäjä ja/tai jos omistaisit lentokoneita, saattaisit ymmärtää asian selittämättäkin. Lentokentällä liikkuminen ei ole koskaan pelottanut minua.


      • Kenttäville
        Peter__T kirjoitti:

        Arvoisa nimimerkki "Kenttäkalle", aka vanha lempitrollini, jonka kirjoitustyyli on aina ah niin pettämättömän samanlainen.

        Tehdäänpä nyt asioita selvemmiksi ettei tarvitse vihjailulinjalla jatkaa. Kirjoitit 24.9. klo 14:44 seuraavaa:

        " jokainen tietää mitä sait aikaan Saarion kohdalla, teit todella täystuhon, sellaista ei ihmiset koskaan unohda!"

        Tein eilnen pika-otannan lukuisen ilmailututtavieni keskuudessa ja - usko tai älä - KUKAAN ei tiennyt sellaista asiaa mitä väitit JOKAISEN tietävän.

        Koska en itsekään ymmärtänyt tarkoitustasi niin kysyn suoraan.

        Moien tuntema ja joidenkin myös ihailema, pitkän linjan harrasteilmailija Erkki Aukusti Saario on siirtynyt ajasta iäisyyteen kuluvan vuoden alkupuolella. Sain kirjoituksestasi sen käsityksen, että väitit minun myötävaikuttaneen hänen menehtymiseensä tavalla tai toisella. Pyydän sinua nyt selkokielellä kertomaan, mitä tarkkaan ottaen väität minun syykseni.

        Peter Tähtinen

        P.S.
        Ja mitä tulee kentällä liikkumiseen voin itse täsmentää. Me, jotka omistamme lentokoneita; yhden tai useamman, liikumme siellä kenttäalueella ("airside") koneissamme - jossa vastaantulijoiden kättely on ymmärrettävästi hankalaa. Siksi kättely suoritetaan kentän reunalla. Jos olisit lentäjä ja/tai jos omistaisit lentokoneita, saattaisit ymmärtää asian selittämättäkin. Lentokentällä liikkuminen ei ole koskaan pelottanut minua.

        Lukuisten ilmailututtujen kanssa, kaikkea sitä kuuleekin. Jälleen pitää jonkun todistella. Sinun omat tutkinta pyynnöt ja solvaukset romahdutti Erkin terveyden ja silläsiisti. Mikä ihmeen ilmailun edistäjä luulet olevasi? Tuholainen kun olet ja itsekeskeinen jouto ukko.


      • Peter__T

        Kaikkea. Kuulee.
        Onko sinulla sitten niin vähän ystäviä että pidät kummallisena jos minulla on?

        Olen miettinyt esittämääsi väitettä Erkin terveydestä. Minulle on kerrottu että hän menehtyi aivoverenvuotoon, ei tutkintapyyntöön eikä esim. vi**tukseen.

        Väitätkö sinä siis, että Erkin aivoverenvuoto olisi jollakin tavoin minun syytäni? Jos väität, kerro minullekin, miten se voisi olla mahdollista - tai jos sinulla on asiasta sisäpiiriläisenä esimerkiksi lääkörin lausunto - jossa todetaan että "Peter Tähtisen Saariosta tekemä tutkintapyyntö aiheutti kuoleman", tuonet todisteesi pöytään.

        Ymmärränhän minä sen, että sinulla on trauma esikuvasi poismenosta, mutta eikö olisi jo aika lopettaa perättömien väitteiden ja järjettömien syytteiden esittäminen?

        Me kaikki kuolemme kun sen aika on. Myös sinä ja minä. Sitä ennen koeta elää elämäsi onnellisena niistä asioista joita sinulla on ja iloiten sinulle läheisistä ihmisistä.

        Toki voit - kten valitettava osa suomalaisista miehistä - muistella ja loputtomiin vatvoa kaikkia kärsimiäsi loukkauksia ja vääryyksiä, jatkuvasti kerrata niitä ja sekoittaa muistoihisi katkeruutta, vihaa, kiukkua ja itsesääliä. Sillä saatkin kehitettyä sellaisen mielen että siihen ei tehoa edes Alzheimer.


    • ANcaseclosed

      Mistä tunnistaa lennu-klubi-homon? Ei toki siitä, että he kokoontuvat porukalla salapoliisifantasioiden ja lentotarinakusetuksien äärelle, vaan siitä, että he eivät osaa kirjoittaa edes muutaman sana otsikkoa oikein.

      • Peter__T

        Sallittehan hersyä ANcaseclosed-nimimerkille anteliasta naurua.

        Ei suinkaan homoilun takia, vaan vähemmän mairittelevan - Suomen kieliopin.

        Jos siinä on yhdyssanojenkin osalta vielä paljon opittavaa, eikö se kannata opetella jossain muualla kuin täällä.


      • sokeataluttaarampaa
        Peter__T kirjoitti:

        Sallittehan hersyä ANcaseclosed-nimimerkille anteliasta naurua.

        Ei suinkaan homoilun takia, vaan vähemmän mairittelevan - Suomen kieliopin.

        Jos siinä on yhdyssanojenkin osalta vielä paljon opittavaa, eikö se kannata opetella jossain muualla kuin täällä.

        "Sallittehan hersyä ANcaseclosed-nimimerkille anteliasta naurua.

        Ei suinkaan homoilun takia, vaan vähemmän mairittelevan - Suomen kieliopin.

        Jos siinä on yhdyssanojenkin osalta vielä paljon opittavaa, eikö se kannata opetella jossain muualla kuin täällä."


      • Peter__T
        Peter__T kirjoitti:

        Sallittehan hersyä ANcaseclosed-nimimerkille anteliasta naurua.

        Ei suinkaan homoilun takia, vaan vähemmän mairittelevan - Suomen kieliopin.

        Jos siinä on yhdyssanojenkin osalta vielä paljon opittavaa, eikö se kannata opetella jossain muualla kuin täällä.

        Sinänsä relevantti kommentti. Minä olin sen kirjoittamisen aikaan EFRO-EFJY -legillä tietoverkkojen ulottumattomissa.

        Jospa kukin käyttäisi omaa, ei toisen, nikkiä.

        Please


      • Kaalet
        Peter__T kirjoitti:

        Sinänsä relevantti kommentti. Minä olin sen kirjoittamisen aikaan EFRO-EFJY -legillä tietoverkkojen ulottumattomissa.

        Jospa kukin käyttäisi omaa, ei toisen, nikkiä.

        Please

        Tuliko sitä merikaalia? Peter!


      • Peter__T

        Kiitos kysymästä.
        Ilmailulupakirjani edellyttämä lääketieteellinen kelpoisuustodistus, "medikaali" tuli voimaan suunnitellusti jo aika päiviä sitten ja on voimassa tulevan vuoden loppukesään.

        Miksi asia kiinnostaa sinua?


    • EkiForever

      Noh, noh, lennut tulevat tekemään vielä comebackin vahvempina ja ylväämpinä, kuin koskaan!

      • Peter__T

        Se on helppo uskoa. Laadullinen muutos päinvastaiseen suuntaan olisikin sula mahdottomuus.


      • 6tygf

        Niinno, pohjalla kun on, niin pääsee vain vaakasuunnassa samalla tasolla tai sitten ylöspäin. Lennulaisten (tässä ketjussa Väärennös, Mohikaani10 ja tähdistö) osalta tosin epäilen, että tuo vaakatasossa eteneminen jatkuu.


    • JetPilot

      Mitäs jos nämä lennut nyt menisivät liimailemaan lennokkejansa, ja tavaamaan vanhoja Ilmailun vuosikertoja. Sakuroilla voi värittääkin lenskarinkuvia, jos sattuu olemaan mustavalkoisia. Peukku suuhun, toinen persiisiin, ja neuvomaan lentäjiä Suoli24 -palstalla. Aasit.

      • ggggggggggggggg

        Noin hyvin argumentoituna he varmaan menevat. Jos sinne sun koloosi viela mahtuu.


    • FinlandLennuametRy

      Tekemäni nopean otantatutkimuksen mukaan n. 98% Lennujen jäsenkunnasta on heteroita, joka on selvästi enemmän mitä valtaväestöstä keskimääräisesti mitattuna.

      • Satavarma

        Kyllä täydet. 100% heteroita! Mutta en oo varmakaan niistä parista akasta oliks ne lesboja?


    • jänkäsalo

      Eipä tullut medikaalia...enää hankittua. Mutta ei sen puute ole lentämistä mitenkään estänyt. Ilmaillut olen kuten aina ennenkin eikä kukaan ole medikaalia minulta kysellyt. Joutavan päiväistä vouhotusta juoksuttaa tervettä miestä joka vuosi lääkärin tarkastuksessa. Käytän senkin rahan lentämiseen.

      • VapaatLennut

        Oikea asenne! Kuka sitä merikaalia missään kyselee. Ihmisen vapautta ei voi byrokraatti kahlita!


    • TotuusEsille

      Lennuista liikkuu niin paljon ristiriitaista tietoa, että nyt olisi aika paljastaa asioden oikeat taustat. Kuka paljastaa totuuden?

      • kuolimo

        Niin, totuuksia on monenlaisia. On Tähtisen totuus joka on eri kuin Oikea Totuus.


    • 4redsf

      Jostain syystä näinkin turhanpäiväisen ketjun seuraaminen on aika viihdyttävää, kun tämä Tähtinen vie tätä "lennuklubia" kuin sitä kuuluisaa litran mittaa.

      • JetPilot

        No, ko. Tähtinen tietää varmasti ilmailusta enemmän kuin koko Lennuklubi yhteensä.


    • Hannu.Lauerma

      Näkisin asian niin että tämä suolen sisältö pitää Tähtistä otteessaan niin että paskallakin käydessä pitää läppäri olla sylissä ja paskasuolta tutkimassa. Kaikki muut täällä vedättää tähteä huumorilla muttä Tähtinen on tosissaan. Voi Jeesus Ristus Perkele.

      • Peter__T

        Tähtinen itse näkee asian tyystin toisin.
        Tämä palsta on lähinnä viihdettä ja oiva tapa irrottaa ajatukset varsinaisesta leipätyöstä joka edellyttää intensiivistä paneutumista. Tämä on kuin taukojumppaa. En kuitenkaan halua vastata saastaa suoltaville samalla mitalla, vaan vastauksissakin on oltava tietty kultivaatio. Jos työkseni tuotan asiaproosaa en halua heittää tänne kirjoittaessani aivoja narikkaan siinä määrin, että alentuisin samanlaiselle örveltämisen tasolle kuin täällä hääräävät vakiotrollit.

        Kokonaan toinen kysymys on se, kannattaisiko tänne kirjoittaa sanan sanaa. Mutta kuten sanottu, tämä käy taukojumpasta.


      • Pikkupääfani
        Peter__T kirjoitti:

        Tähtinen itse näkee asian tyystin toisin.
        Tämä palsta on lähinnä viihdettä ja oiva tapa irrottaa ajatukset varsinaisesta leipätyöstä joka edellyttää intensiivistä paneutumista. Tämä on kuin taukojumppaa. En kuitenkaan halua vastata saastaa suoltaville samalla mitalla, vaan vastauksissakin on oltava tietty kultivaatio. Jos työkseni tuotan asiaproosaa en halua heittää tänne kirjoittaessani aivoja narikkaan siinä määrin, että alentuisin samanlaiselle örveltämisen tasolle kuin täällä hääräävät vakiotrollit.

        Kokonaan toinen kysymys on se, kannattaisiko tänne kirjoittaa sanan sanaa. Mutta kuten sanottu, tämä käy taukojumpasta.

        Olet lukemattomat kerrat mennyt puhjamutia myöten täällä ja FF:n sivustoilla, solvaten muita ja itseäsi ylistäen. Sä tarvit muutakuin aivojumppaa, nouse ylös ja liiku, niin voit saada sen medikaaliasi kuntontoon? Kyllä vitutukseen näköjään voi menehtyä.


      • Peter__T
        Pikkupääfani kirjoitti:

        Olet lukemattomat kerrat mennyt puhjamutia myöten täällä ja FF:n sivustoilla, solvaten muita ja itseäsi ylistäen. Sä tarvit muutakuin aivojumppaa, nouse ylös ja liiku, niin voit saada sen medikaaliasi kuntontoon? Kyllä vitutukseen näköjään voi menehtyä.

        Vai että " medikaaliasi kuntontoon?"
        Olen juuri lähdössä Malmille pitämään tämänpäiväistä ylistystuokiota. Kouluttamaan oppilasta lennonopettajan ominaisuudessa. Lentokoneessa. Taivaalla. Koneen päällikkönä.

        Jos haluat nähdä, miltä medikaali-todistus näyttää, tule katsomaan. Ylistetään yhdessä.

        Ja minä olisin menehtynyt jo aikoja sitten jos jokin saasta ja solvaus mitä sosiaalisessa mediassa kirjoitetaan, tappaisi. Äskettäin menehtynyt lentäjä oli sen verran kovanahkainen ja lujanyrkkinen setä että häntä tuskin somessa kirjoitettu htkähdytti mihinkään suuntaan. Hänhän kun ei edes käynyt somessa. Niinkuin te sanoitte.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe