Koirapuiston idiootit

Giantmalamute

Olin kaverini luona kylässä koirieni kanssa. Kaverini kertoi kuinka heidän koirapuistossa käy rotikka joka käy kaikkien uroskoirien päälle ja omistaja tietää sen hyvin. Tulee koirapuistoon vaikka joku sanoisi että odottaa hetken tullaan pois. On tehnyt monta reikää useaan koiraan eikä ole suostunut maksumieheksi kun koirapuistoon tuodaan koirat kuulemma omalla vastuulla eikä oma koira ole kuulemma agressiivinen. Joskus jopa naureskelee kun syntyy tappelu, ja kommentoi vaan ettei taida sun koira pärjätä.

Päätimme jättää kaverini lapukan kotiin ja otimme minun huskyn ja malamuutin mukaan. Oltiin koirapuistossa, kaverini oli kiertelemässä malamuutin kanssa, olin portin vieressä huskyn kanssa kun tämä tatuointeja täynnä oleva kusipää munanjatkeensa kanssa saai. Sanoin että odottaa ulkopuolella tullaan pois, ettei tuu tappelua. Sieltähän se mitään sanomatta rynni portista sisään ja päästi rotikkansa irti. Rotikka kävi suoraan huskyn päälle, malamuutti kuuli äänen juoksi mettästä täydellä vauhdilla rotikkaa päin jonka jälkeen antoi rotikalle selkäsaunan. Rotikka alistui inisten, tää kusipää rupesi möykkään et mun koira on täys hullu, jos sen koiralle jotain on tullut niin mä maksan yms. Kerroin sille et tiedän kyllä et sen Rotikka on muita purrut ja monta kertaa. Jätkä meni hiljaseks eikä ruvennut väittään vastaan. Sanoin et jos se Rotikka vielä puree muita koiria ja kuulen niin Turun käymään uudestaan siellä puistossa. Kaveri on sanonut ettei kyseistä rotikkaa ole näkynyt enää vuoteen koirapuistossa.

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9010

      Ja polliisillehan tietysti on tehty ilmoitukset asiasta kuten fiksut ihniset tekee? Vai hoidetaanko asia ihan keskustelupalstojen välityksellä?

      • ex-puistoilija

        Poliisia ei kiinnosta koirapuisto rähinät! Niillä ei resurssit riitä selvittään noita jupakoita. Koirapuisto on valitettavasti paikka jossa ollaan/mennään omalla vastuulla. Koirapuistosäännöt on vain sääntöjä ei lakipykäliä, toki niitä on hyvä noudattaa.
        Juuri sentakia kun poliisia ei kiinnosta siksi siellä monet agressiivisetkin koirat ja vatipää omistajat käy kun sitä touhua ei kukaan valvo. Sit on eriasia jos tuo olis tapahtunu esim remmilenkillä sit voi tehä rikosilmotuksen.
        Olen itekki käyny yhden täysmulkun takia poliisiasemalla joka koirapuistossa terrorisoi muita aina, mutta poliisi sanoi mulle kylmästi (vaikka mulla oli jopa todistaja ja verinen koira mukana) että he ei tutki koirapuisto keissejä, sinne mennään omalla vastuulla...


      • tuleene

        Itse asiassa tiedän monta tapausta joissa poliisi on tullut paikalle ja aggressiivisen koiran omistaja päässyt maksumieheksi saanut poliiseilta porttikiellon koirapuistoon


    • 6467

      Siinä vaiheessa kun voidaan näyttää toteen että omistaja on tietoinen koiransa vaarallisuudesta tai voidaan näyttää toteen että koira on toistuvasti hyökkinyt muiden päälle niin poliisia täytyy kiinnostaa . Se on siinä tapauksessa jo tuottamuksellista vahingontekoa ja ei ole mitään väliä vaikka ollaan koirapuistossa .

    • pimujaiina

      Toi on totta että poliisi ei reagoi koirapuisto riitoihin. Katoin joku aika sitten youtubesta videon jossa oli tullut jotain kärhämää puistossa ja nainen soitti poliisille. Siinäkin poliisi oli sanonut että koittakaa keskenänne sopia riitanne asianosaisten kesken että poliisi ei kyllä ole tulossa sinne. Ja minusta tosiaan poliisilla on tärkeämpääkin tekemistä ns oikeita töitä esim ottaa kiinni raiskaajat ja ryöstäjät ym muut pahikset. Toki älkää ymmärtäkö väärin, itse toivoisin että myös koira-asiat otettasiin tosissaan :( Itse käyn vain tyhjässä puistossa tai tutussa seurassa, koska ikinä et tiedä mitä on vastassa :(

    • 17171717

      Turussa Lausteella amstaffi tappoi toisen suurehkon koiran. Oli päässyt vapaaksi. Nyt ulkoilee kuitenkin vapaana Lausteen koirapuistossa - kummallista, on aggressiivinen uroksia kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe