Jenkeissä on tutkittu melatoniinia jo 90-luvulla eikä sitä näköjään täällä kerrota. Tutkimuksen lopputulos oli se, että aineen käyttö lopettaa kehossa Melatoniinin käytön ja sen jälkeen on nalkissa koko ikänsä lisäaineeseen.
Taas toistuu jo tuttu nuorten hyväksikäyttö. Ensin saadaan nuoret käyttämään jotain juttua, tulevat siitä riippuvaisiksi ja vasta sitten, kun tietyt tahot ovat saaneet siitä miljoonat tileilleen, kerrotaan mistä on kyse.
Varokaa MELATONIINIA
6
237
Vastaukset
- tsydeli99
no voi vittu. ehdin jo alkaa käyttämään.
- amferulz
no onneks käytän vaa amfetamiinia, ei toi melatoniini oo tuttu. huh mitä myrkkyä
- Tojkkg
Vittuako sä selität? Oon ite käyttäny melotiinii 2v ja aina on auttanu
- Univaikeuksia
Ei kyllä lopeta kehon omaa melatoniinintuotantoo. Käytin vähän aikaa mut ei auttanu... Nyt sit muunlaiset lääkkeet käytös. Mut pointtina et oma keho tuottaa melatoniinia ja korkeempaan hormonitasoon voi tottua, jolloin se kehon oma pimeehormoni ei riitä. Mut se alkaa kyllä riittää taas vähän ajan päästä. Sun kehossas on omastatakaa melatoniinia, joten jos se auttaa nukkuu nii miks sitä ei vois ottaa lisää?
- haheijäänalkki
Mun äiti on vuorotöis sairaalas nii sen on usein vaikee nukahtaa koska unirytmi on aika sekasin ku välil pitää valvoo yöl ni se syö si melatoniinii ja niist on aina ollu apuu. Mut kyl se nukahtaa helposti ilman sitäki välil. Ite en käytä vaik joskus on kestäny useempi tunti nukahtaa :D
- rqwetrwet
Ap vitun juoruämmä. Kato kaikki ei ole yhtä tyhmiä kuin sä, että uskoisivat kaikki tollot nettihuhut tyyliin HPV-rokotus aiheuttaa aidsia.
Jokaista mahdollista väitettä tukemaan löytyy sata ns tutkimusta. Kun sivuuttaa kaikki vastakkaiset tutkimustulokset, on helppoa osoittaa maapallon olevan litteä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379