GoogletiliAPUA

Apuwa

Terve ja kiitos etukäteen!

Ongelma on seuraavanlainen. En pääse google tiliin kirjautuun sisään kun se haluaa lähettää jonkun varmistusnumeron puhelinnumeroon joka ei nyt jostain syystä täsmää mun nykyiseen. Miten hitossa saan yhteyden googlen asiakaspalveluun tai johonkin mistä saisin apua? Tehty mahottomaksi saaha yhteys googleen ilman tiliä.Hermo menee... onkohan joku murtautunut mun tiliin kun se puhelinumero ei täsmää...hitto! ...ja jos on niin saako kovinkin pahaa aikaseksi mulle?

27

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imbesillien_ongelmia

Et mitenkään. Sen vuoksi ei kannata keksittyjä tietoja antaa ja lisäksi ne pitää muistaa vaihtaa oikeiksi. Jos olisit ollut alunperin edes lievästi älykäs olisit ottanut tunnusluvut mitä google antaa valmiiksi paperille, ei olis ongelmia eikä tarttis puhelinnumeroitakaan. Mulla ei ole yhteenkään googletiliin annettu puhelinnumeroita ja silti kaikissa on 2-way auth käytössä.

• Apuwa

Kiitos solvauksesta! tälläistä minä juuri kaipasin..Kiitos!

• niilläpäsee

Ota koodi niistä varakoodeista jotka olet tehnyt Google tilin asetuksista.

• Anonyymi

Elisa guru kertoi vain sähköposti tarvitsee Google koodin

• Jos olet Googlen asiakas niin varmaan kannattaa yhteyttä myyjään.

• Apuwa

Tiedoksi että siksi kirjoittelen tänne apua aloittelijoille koska en tod. ole mikään tietokone nörtti enkä tiiä kaikkee..perusjutut vaa.
      Mihin myyjään??? Youtubee koitin kirjautua kun se yhistetty googletiliin ni alko yhtäkkii kyselee että lähettää jonku varmistus salasanan mun puhnumeroo joka siis ei kyllä ole se jostain ihmeen syystä.. kaks viimestä numeroa näkyy vain siitä puh numerosta ja mun pitäs laittaa siihen kokonaisuudessa se puh numero mutta ihan outo loppu sillä puhnumerolla joten ei minun nykyinen.. En ymmärää miksei voi yksinkertaisesti olla vaa jotai asiakaspalvelua mihin ottaa yhteyttä..? Kai tuo ny jotenki tuo mun tili pitää saaha takas käyttöö tai poistettua?? Ei kait se nyt nui voi jäähä olemaan ja minä en sinne pääse..tiiä vaikka joku kaapannu sen tai jotai ja käyttää ny ite..? Miten voi ottaa varakoodin käyttöö ? en muista ees onko semmosta? onko se joku kysymys tyyliin kuka on lempi opettaja :) tai jotain... semmosia oon joskus johonkin tehny.. Kiva ku täälläki tullee jotku vaa vittuillee ku koittaa apua kysyä..Täytyy olla mielenvikasia heeboja..Mutta kiitos niille jotka viitti asiallisesti vastata.

• ohjeitahieman

• Apuwa

juu ei auta mikkää ku kaikkii vaaditaan että pitäs kirjautua omaan tiliin vaan ku sinne ei pääse..se tässä onkin ongelma.. On tuo kyllä tuolta Googlelta ihme homaa ku ei oo ns.asiakaspalvelua tms..

• 0hm0

""....Mihin myyjään??? Youtubee koitin kirjautua kun se yhistetty googletiliin ni alko yhtäkkii kyselee että lähettää jonku varmistus salasanan mun puhnumeroo joka siis ...."""

Myyjä on se jolta olet ostanut jonkun tuotteen tai palvelun.

Et kuitenkaan ole maksanut mitään Googlelle; olet TUOTE.

ps. ostajilta ja myyjiltä kysellään asioita, ei TUOTTEILTA.

• kävitkönämä

• "Mihin myyjään???"

Niin kun puhut asiakkuudesta niin silloin joku Googlen palveluja myynyt (Gmail ja muut Google Apps) edustaja on oikea henkilö kysyä.

• Apuwa

Ja puhelin vähän väliä tän päivän piipannu ja kattonu ni ilmottaa gmaili että epäonnistunu kirjautumaan hotmailiin tai jotain sinne päin..hotmaili siis mun pääsähköposti ja gmailin joutu jonku takia ottaa en muista miksi mutta en käytä sitä..nii siis en pääse gmailiinkaa ku se yhistetty googletiliin. mulla puhelimee kun tulee joku sähköposti hotmailiin ni puhelin ilmottaa ja heti perään muistaakseni tulee sama ilmotus gmaililta..tai jotain en tiiä..ihan sekasi oon jo tämän kans..Ihmettelen vaa että miks tuo puhelinki on nyt pitkin päivää ilmottanu ettei gmaili pääse hotmailii tai jotai sinnepäin..

• GumiGameli

Ei siinä ole tapahtunut mitään vahinkoa, että et pääse sinne google-tilille.

Nyt voitkin aloittaa perehtymisen tietoturvaan.

• IsoBroidi

V1ttu sä oot niin tuote :D

• kantapäänkauttaoppii

Oppia ikä kaikki...

Nyt sitten teet uuden Google-tilin, ja pistät visusti ja pysyvästi talteen kaikki salasanat, tarkistukset, kysymykset yms. koukerot mitä Google ehdottelee/kyselee.

Muuten löydät myöhemminkin itsesi taas tässä tilanteessa.

• helppohommatämä

Esimerkiksi Lastpass käyttöön ja sinne kaikkien palveluiden salasanat jolloin täytyy muistaa VAIN yksi salasana..

• lastpassvaarallinen
        helppohommatämä kirjoitti:

Esimerkiksi Lastpass käyttöön ja sinne kaikkien palveluiden salasanat jolloin täytyy muistaa VAIN yksi salasana..

Ei vaan http://keepass.info/

LastPass on tietoturvauhka.

• Apuwa

Hmmm... Kännykällä näköjään pääsen googletiliin ja sieltä vaihoin palautuspuhelinumeron nykyiseksi ja muitakin turvaasetuksia päivitin..Tietokoneelle menee ni ei pääse mihinkää. aina tökkää siihen ku kysyy haluaa lähettää sen varmistuskoodin siihen puhelinnumeroo mikä ei oo minun..se ei vaihtunu täällä tietokoneen päässä mihkää. omituista... Onko yhteyksiä kun lähiaikoina otin itelle windows 10..?

• Windowseivaikuta

Sillä ei ole merkitystä tähän asiaan.

• maasto-kili

windowsia ei ole tarkoitettu kytkettäväksi mihinkään verkkoon.

• gbrf
        maasto-kili kirjoitti:

windowsia ei ole tarkoitettu kytkettäväksi mihinkään verkkoon.

Lähde?

• dtfyuiopihgokj

Miksi TE hyvät ihmiset lukitsette tietonne jonkun Gööglen -tilin huomaan?
      Kertokaa yksikin hyvä syy?

Ymmärrän g-mailin, mutta en toistaiseksi mitään muuta. Sekin on oikeastaan liikaa..nää salasanajutut on

Joltain toiselta pitäisi kysyä, miksi Android vehettä ei muka voi käyttää ilman tiliä ja kirjautumista? Voi - mutta se edellyttää ylimääräisiä mutkia.
      Niinhän winkkarikin vaatii nykyää kirjautumaan joka stanan mutkassa. En kirjaudu, en periaatteessakaan.

• tästäkysymys

Pikemminkin ei pidä huolta salasanoista. Ilman Google tiliä on hankala elää ja vakoilusta viis.

• eiolehyviäei

Ei ole hyviä. Tämä on ainut hyvä:)

• gaypelleposti-roskalle
        eiolehyviäei kirjoitti:

Ei ole hyviä. Tämä on ainut hyvä:)

Google on surkein kaikista, postina sopii ainoastaan roskapostilaatikoksi eli kun jossain halutaan se sähköpostiosoite niin laittaa sen gaymail osoitteen sinne, siis sellaisissa roskapalveluissa mistä ei tarvitse vahvistaa sitä mahdollisesti tullutta postia. Tuolloin kun ei tarvitse koskaan tarkistaa sitä roskapostilaatikkoa ja jos joku palvelu alkaa kitistä ettei se laatikko toimi niin tekee uuden tilalle. Kaikkeen muuhun käyttöön joku OIKEA sähköposti eikä mitään tuollaista pellepostia.

• Google-tili_on_turha
        tästäkysymys kirjoitti:

Pikemminkin ei pidä huolta salasanoista. Ilman Google tiliä on hankala elää ja vakoilusta viis.

Ei mitään vaikeuksia elää ilman Google-tiliä, vielä ei ole tullut vastaan yhtään tilannetta jossa sitä olisi tarvittu. Eikä edes tilannetta jossa siitä olisi ollut hyötyä.

Näyttää Googlen "aivopesu" tehonneen sinuun jopa paremmin kuin kukaan Googlellakaan on uskaltanut edes uneksia.

• vakoilustapoisnäin
        gaypelleposti-roskalle kirjoitti:

Google on surkein kaikista, postina sopii ainoastaan roskapostilaatikoksi eli kun jossain halutaan se sähköpostiosoite niin laittaa sen gaymail osoitteen sinne, siis sellaisissa roskapalveluissa mistä ei tarvitse vahvistaa sitä mahdollisesti tullutta postia. Tuolloin kun ei tarvitse koskaan tarkistaa sitä roskapostilaatikkoa ja jos joku palvelu alkaa kitistä ettei se laatikko toimi niin tekee uuden tilalle. Kaikkeen muuhun käyttöön joku OIKEA sähköposti eikä mitään tuollaista pellepostia.

Sopii niin työ kuin siviilipostiksi. On sopinut jo 8-vuotta eikä ongelmia ole ollut.

Eikö olisi jo aika hankkia folihattu ja muuttaa vittuun sivistyksestä:) Silloin säästyy vakoilulta ja voi elää rauhassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5150
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2329
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1564
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe