Mitä pahaa lapset ja nuoret...

kjhgfdr

Mitä pahaa lapset ja nuoret ovat lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden papistolle tehneet, ETTÄ LAPSIA JA NUORIA TIETOISESTI OHJATAAN POIS JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTA JA IHMISYYDESTÄ JÄRJETTÖMIKSI JA MITÄÄN YMMÄRTÄMÄTTÖMIKSI IKUISEKSI RIKOLLISIKSI PAPPIEN TOIMESTA??

Miksi suomen LAKI ei suojele lapsia vaikka Suomi on alle kirjoittanut ihmisoikeuksia ja LASTEN suojelua koskevia kansain välisiä sopimuksia?

Lapsia ja nuoria rikollisesti kohteleville rikollisille annetaan tilaa ja vapautta rikollisuuden kirkkoon kuulumattmien IHMISTENKIN varoilla tukia rikollisille. Mutta kun lapset ja nuoret tarvitsis jotain ihmisyydensä säilyttämiseen niin tarjotaan vain lapsiakin rikollisesti kohtelevia tuki rahoituksia!

Toivon, että uusi sukupolvi pitää huolen siitä, että jokaiselle lapselle annetaan ihmisoikeudet niin kuin Laki edellyttää ja ettei sitä saa varastaa rikollisesti pois jonku saatanallisuuden asialla olevien opeilla!

Se, että papisto on tällainen, ei oikeuta lapsiasta ja nuorista kaltaisiaan kouluttamaan:
Ihmisyydestänne luopuminen:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'

http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Tilanne on se, että suomessa on paljon vielä terve järkisiä IHMISIÄ, LAPSINAKIN, jotka ymmärtää, että ei rikollisuus ole Jumalan ja Jeesuksen vaan saatanaa palvelevien toimintaa.

TOIVON JOKAISEN NUOREN YMMÄRTÄVÄN, ETTÄ kristitty EI OLE SAMA KUIN KRISTILLINEN:
#
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
#

ÄLKÄÄ ANTAKO PARATIISIN KÄÄRMEEN EKSYTTÄÄ TEITÄ POIS SIITÄ PYHYYDESTÄ JOKA TEILLÄ VIELLÄ ON.

Valehtelevasta kristitystä
EI TULE
KRISTILLISTÄ IHMISTÄ TEKEMÄLLÄKÄÄN
sillä
he käyttävät Jumalaa ja Jeesusta kunnioittavien kristillisten oppeja rikollisuuden herra saatanaa ja sen herra jumalien palvelemiseen.

JEESUKSEN EVANKELIUMIA;
Matteuksen mukaan:
16:6 Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta."

Markuksen mukaan:
8:15 Ja hän käski heitä sanoen: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten hapatusta ja Herodeksen hapatusta."
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

Matteuksen mukaan:
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujnhbgtf

      Faktaa;
      usko, kaste ja herra jumala ei pelasta!

      Ottakaa huomioon eksytys oppiensa opettajien oppeja kuunnellessa, ettei heillä ole minkään laista näyttöä oppiensa pelastuksen varmuudesta, vain uskoa.

      Jeesuksen evankeliumeissa, joita pappislupauksen antaneet papit eivät saa saarnata ja opettaa, ilmenee monissa kohdin tiedot pelastuksen ehdoista. Otan tässä esiin yhden, todellisen esimerkin joka todistaa enemmän kuin uskontunnustuksen kaltainen ymmärtää.

      Ristillä ollessaan Jeesus sanoi näin ryövärille:
      Luukkaan evankeliumi:
      23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

      SIIS

      Ei uskossa ollut, kastamaton ryöväri pelastui sillä hän ei ollut luopunut Jumalasta ja ihmisyydestään ja oli järkevä sekä ihmisyyden ymmärryksen omaava ihminen.

      Noin Jeesus teoillaan osoitti monia eksyttäjien oppeja saatanallisuuden sopaskaksi, mm nämä:
      -kaste ei pelasta
      -usko ei pelasta
      -Jumalasta luopuminen ei pelasta
      -herra jumala ei pelasta
      -ihmisyydestä luopuminen ei pelasta
      -järjettömyys ei pelasta
      -ymmärtämättömyys ei pelasta

      "kaste" sana ja sen merkitys on eksytykseksi väärennetty raamattuun:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
      "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

      Tämä PESEYTYMINEN ("kaste pelastaa") PELASTAA päivittäin tuhansia mm sairaaloissa.
      Johanneksen evankeliumi:
      13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
      13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
      13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

      Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoin samassa tilaisuudessa myllynkivien käyttöohjeet.

      Joten

      Tällaista tunnustusta ei ihmisen tule antaa.
      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...

      järjestä luopuminen, aivopesulla menettää oman kyvyn tietää totuus:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämis kyvystään luopuminen, pitää uskoa valehtelevaan eksyttäjään:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestään luopumisella alistuu eksyttäjä paimenen "elukaksi":
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      ero JUMALASTA; eksyttäjän herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      #
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

      Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      #

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka
      Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      Esimerkiksi "minä olen herra sinun jumalasi" luder/luther ei ole jumala vaan saatanaa palvelleen Paavalin työn jatkaja ja rikollisen opin laatinut jonka opit ovat myötä vaikuttaneet mm syyttömien suomalaistenkin, lastenkin tappamisiin mm noitarovioilla.

      IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
      "synti" = rikos
      "syntinen" = rikollinen
      "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      SE, ETTÄ KRISTITTY PYSYY TUOLLAISENA EI TARKOITA, ETTÄ JUMALAA JA JEESUSTA SEURANNEET JA EDELLEEN SEURAAVAT KRISTILLISET OLISIVAT TUOLLAISIA!

      KRISTITTY Luder/luther, ei ole IHMISTEN vaan uskontunnustuksen kaltaisten JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN JÄRJETTÖMIEN JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN EKSYTETTYJEN epäjumala!

      Ei pahalla; PYYDÄN hyvää tarkoittaen kaikkien lasten ja nuorten puolesta;

      Jos jonku; papitkin pitää välttämättä palvella saatanaa ja sen herra jumalaa/jumalia, niin TEHKÄÄ SE NIIDEN OMILLA NIMILLÄ REHELLISESTI EIKÄ JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VALEHDELEMALLA!

      • Tyttös

        Tuohon "kaste, usko ymsyms ei pelasta"
        Mietitkö yhtään mitä ryövärille ristillä tapahtui? Vastaus: Hän tuli uskoon ja Herra Jumala Jesus Kristus pelasti hänet! Hän luopui omasta ihmisyydestään ja myönsi oman tiensä seuraamisen olevan järjettömyys. Mitä kasteeseen tulee, se on enemmänkin symbolinen ele sitoutua seuraamaan Jeesusta kuin "avain pelastukseen"


      • jkdjkdkdlewl
        Tyttös kirjoitti:

        Tuohon "kaste, usko ymsyms ei pelasta"
        Mietitkö yhtään mitä ryövärille ristillä tapahtui? Vastaus: Hän tuli uskoon ja Herra Jumala Jesus Kristus pelasti hänet! Hän luopui omasta ihmisyydestään ja myönsi oman tiensä seuraamisen olevan järjettömyys. Mitä kasteeseen tulee, se on enemmänkin symbolinen ele sitoutua seuraamaan Jeesusta kuin "avain pelastukseen"

        Mistä löysit tuollaista faktaa ryöväristä?
        Ellei sitä faktaa ole, niin olet mieleltäs yskontunnustuksen kaltaiseksi sairaaksi aivopesty rikollisen kristinuskon uskovainen ja valehtelija, siis rikollinen väärän todistuksen antaja.

        Lue mitä Jeesus opetti äläkä usko lapsia ja nuoriakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden sopaskaa.

        1/ herra sanasta jota viljelet.
        herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herran uskovaisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        Siis Jumala on Jumala, Jeesus on Jeesus, Pyhä Henki on Pyhä Henki ja herra on herra.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        JUMALAA HERRAKSI KUTSUMINSES OSOITTAA KETÄ TODELLA PALVELET.

        2 / JEESUSTA KRISTUKSEKSI PILKKAAMISESTASI...:
        Jeesus on Omalla Sanallaan ilmoittanut ihmisille JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEILLEKKIN että:
        Matt. 24:23 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
        SIIS KAIKKI JEESUSTA KRISTUKSEKSI KUTSUVAT OVAT JEESUKSEN ITSE ANTAMANSA TIEDON MUKAAN EKSYTTÄJIÄ ILMEISESTI MYÖS EKSYTETTYJÄ KUTEN SINÄKIN.

        3 / JA MITÄ KASTEESEEN TULEE, NIIN
        JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAA KETÄÄN, LAPSIAKAAN, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI, USKOVAISIKSI TAI EDES SEURAKUNTIEN PERKELEEN PEDOFIILIEN RAISKATTAVIKSI.
        Väärennetyn raamatun sopaskaan uskot, mutta sinulle aivopestylle uskontunnustuksen kaltaiselle ei kelpaa Jumalan ja Jeesuksen Lait ja opit eikä sinulla ole järkeä ja ymmärrystä niin kuin uskon tunnustuksesta ilmenee. Et edes ymmärrä, ettei EDES VÄÄRENNETYSSÄ RAAMATUSSA OLE LAPSIKASTE SANAA. Niin syvälle rikollisuuden oppeihin olet aivopesty ilmeisesti pappien toimesta, pappien, jotka eivät saa saarnata ja opettaa Jeesuksen evankeliumia vaan siitä raamattuun väärennetty saatanallisuuden paavalilais-luterilaisuuden rikollista sopaskaa. Olet uskontunnustuksessas luopunut Jumalasta, Jeesuksesta ja ihmisyydestäs ja tulet satujas kertomalla väittämään Jumalan ja Jeesuksen Nimeen rikollisuuden valheita totuutena. HÄPEÄ! ...jos järkes siihenkään edes riittää...
        Tässä sinullekkin totuus JEESUKSEN EVANKELIUMIN "KASTE" OPISTA JOTA SAATANAA JUMALANAAN PALVELEVAT USKOVAISET EIVÄT YMMÄRRÄ VAIKKA TÄMÄ JEESUKSEN ITSE ANTAMA OPPI PELASTAA TÄNÄÄNKIN ILMEISESTI SATOJA TUHANSIA IHMISIÄ, RIKOLLISUUDEN USKOVAISIAKIN PÄIVITTÄINKIN MM SAIRAALOISSA:

        JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän (Herranne ja) opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        YLLÄ OLEVAN TEKSTIN SULUISSA OLEVA ON herraa, ja sen herra jumalia palvelevien raamatun väärennös.

        JOTEN, pelkästää tuo selvyys todistaa, kuinka ymmärtämättömäksi olet aivopesty!

        Lisää näyttöä...
        JEESUS SIUNASI LAPSIA JA SAMASSA TILAISUUDESSA ANTOI TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET!
        TUOMITSETKO JEESUKSEN HELEVETTIINNE KUN HÄN EI KASTANUT TAI KÄSKENYT KASTAA LAPSIAKAAN????
        Ellet muka tuomitse, niin oppisimukaan teet sen!
        KENEN OPPIN MUKAAN SINNULLA ON OIKEUS ASETTAA JEESUS KALTAISEKSENNE SYNTISEKSI/RIKOLLISEKSI KUN HÄN EI KASTANUT LAPSIA JA EI KÄSKYNYT MUIDENKAAN KASTAA LAPSIAKAAN RIKOLLISUUTTEEN???

        JATKUU....


      • lkjhgftr
        jkdjkdkdlewl kirjoitti:

        Mistä löysit tuollaista faktaa ryöväristä?
        Ellei sitä faktaa ole, niin olet mieleltäs yskontunnustuksen kaltaiseksi sairaaksi aivopesty rikollisen kristinuskon uskovainen ja valehtelija, siis rikollinen väärän todistuksen antaja.

        Lue mitä Jeesus opetti äläkä usko lapsia ja nuoriakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden sopaskaa.

        1/ herra sanasta jota viljelet.
        herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herran uskovaisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        Siis Jumala on Jumala, Jeesus on Jeesus, Pyhä Henki on Pyhä Henki ja herra on herra.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        JUMALAA HERRAKSI KUTSUMINSES OSOITTAA KETÄ TODELLA PALVELET.

        2 / JEESUSTA KRISTUKSEKSI PILKKAAMISESTASI...:
        Jeesus on Omalla Sanallaan ilmoittanut ihmisille JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEILLEKKIN että:
        Matt. 24:23 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
        SIIS KAIKKI JEESUSTA KRISTUKSEKSI KUTSUVAT OVAT JEESUKSEN ITSE ANTAMANSA TIEDON MUKAAN EKSYTTÄJIÄ ILMEISESTI MYÖS EKSYTETTYJÄ KUTEN SINÄKIN.

        3 / JA MITÄ KASTEESEEN TULEE, NIIN
        JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAA KETÄÄN, LAPSIAKAAN, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI, USKOVAISIKSI TAI EDES SEURAKUNTIEN PERKELEEN PEDOFIILIEN RAISKATTAVIKSI.
        Väärennetyn raamatun sopaskaan uskot, mutta sinulle aivopestylle uskontunnustuksen kaltaiselle ei kelpaa Jumalan ja Jeesuksen Lait ja opit eikä sinulla ole järkeä ja ymmärrystä niin kuin uskon tunnustuksesta ilmenee. Et edes ymmärrä, ettei EDES VÄÄRENNETYSSÄ RAAMATUSSA OLE LAPSIKASTE SANAA. Niin syvälle rikollisuuden oppeihin olet aivopesty ilmeisesti pappien toimesta, pappien, jotka eivät saa saarnata ja opettaa Jeesuksen evankeliumia vaan siitä raamattuun väärennetty saatanallisuuden paavalilais-luterilaisuuden rikollista sopaskaa. Olet uskontunnustuksessas luopunut Jumalasta, Jeesuksesta ja ihmisyydestäs ja tulet satujas kertomalla väittämään Jumalan ja Jeesuksen Nimeen rikollisuuden valheita totuutena. HÄPEÄ! ...jos järkes siihenkään edes riittää...
        Tässä sinullekkin totuus JEESUKSEN EVANKELIUMIN "KASTE" OPISTA JOTA SAATANAA JUMALANAAN PALVELEVAT USKOVAISET EIVÄT YMMÄRRÄ VAIKKA TÄMÄ JEESUKSEN ITSE ANTAMA OPPI PELASTAA TÄNÄÄNKIN ILMEISESTI SATOJA TUHANSIA IHMISIÄ, RIKOLLISUUDEN USKOVAISIAKIN PÄIVITTÄINKIN MM SAIRAALOISSA:

        JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän (Herranne ja) opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        YLLÄ OLEVAN TEKSTIN SULUISSA OLEVA ON herraa, ja sen herra jumalia palvelevien raamatun väärennös.

        JOTEN, pelkästää tuo selvyys todistaa, kuinka ymmärtämättömäksi olet aivopesty!

        Lisää näyttöä...
        JEESUS SIUNASI LAPSIA JA SAMASSA TILAISUUDESSA ANTOI TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET!
        TUOMITSETKO JEESUKSEN HELEVETTIINNE KUN HÄN EI KASTANUT TAI KÄSKENYT KASTAA LAPSIAKAAN????
        Ellet muka tuomitse, niin oppisimukaan teet sen!
        KENEN OPPIN MUKAAN SINNULLA ON OIKEUS ASETTAA JEESUS KALTAISEKSENNE SYNTISEKSI/RIKOLLISEKSI KUN HÄN EI KASTANUT LAPSIA JA EI KÄSKYNYT MUIDENKAAN KASTAA LAPSIAKAAN RIKOLLISUUTTEEN???

        JATKUU....

        TÄRKEÄÄ JATKOA....

        Jeesus ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, LAPSIAKAAN, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, uskovaisiksi tai edes perkeleen perisyntisille pedofiileille uhreiksi. Tällaisiksi aivopestyt uskontunnustuksessaan ovat tunnustuksensa kaltaisia:
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jeesus ei ollut kristitty vaan KRISTILLINEN.

        Paavali, kristittyjen seurakuntien perustaja, oli rikollinen saatanan palvoja.
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta JA SE sama saatana on rikollisen kristinuskon herra herra jumalineen EDELLEEN!

        LOPUKSI KAIKKI TIETÄVÄLLE VALEHTELEVALLE USKOVAISELLE, ETTÄ:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        SIIS KREIKAN KIELEN "KASTE" SANA MERKITSEE JEESUKSEN KÄYTTÄMÄN "PESTÄ" "PESEYTYÄ" JNE. SIIS EI MITÄÄN rikollisuuden syntien pois pesemistä SILLÄ SITÄ PERKELEEN PERISYNTIÄ EI OLE MUILLA KUIN EKSYTETYJEN KRISTITTYJEN USKOVAISILLA!
        ja
        LAPSIKASTE RIKOLLISUUS ON YKSI RIKOLLISEN KRISTINUSKON PERKELEEN PERISYNNISTÄ. Lapsena kastettujen pitää muka kastattaa lapsensa ja niiden tulee myös kastattaa lapsensa jne JA NIIN SAATANALLISUUDEN PERKELEEN PERISYNTI PERITÄÄN EKSYTETYSTÄ SUKUPOLVESTA SEURAAVIIN!!!
        Ja tuo selvyys on uskontunnustuksen kaltaisille järjettömille ymmärtämättömyydestään kärsiville uskovaisille täysin mahdottomuus ymmärtää! HELEVETELLISYYDEN SAIRASTA RIKOLLISUUTTA JONKA UHRI OLET!

        SIIS....
        JOKA EI TIEDÄ, USKOO.
        Jumalan Valtakunnassa EI USKOTA vaan siellä on Jumalallisuuden tietoudessa olevia.
        MUTTA
        Aivopesty uskovainen on perkeleen perisyntisten aivopesty eksytetty uhri, joka uskontunnustuksensa kaltaisuudessaan uskoo herra saatanaa palvelevia herra jumaliaan oppeineen.
        JA
        " Tyttös 7.9.2015 0:23" kirjoittaja ei ymmärrä palvelevansa saatanaa todellisena jumalanaan. Ei ymmärrä, ettei pappislupauksen antaneet papit saa edes Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa!!! ...mutta seuraa järjettömänä "paratiisi käärmeen viekkaudella" uskovaisia eksyttävien oppeja vaikka
        JEESUS ON ITSE KIELTÄNYT USKOMASTA!!!

        "Tyttös" ELLET YMMÄRRÄ TÄTÄKÄÄN, NIIN PYYDÄ JOTAIN IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATONTA SINULLE KERTOMAAN TASAN TARKKAAN, MITÄ TÄMÄ JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO TARKOITTAA:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        ÄLÄKÄ UNOHDA TÄTÄKÄÄN:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        JATKUU...


      • lkjhuygtfr
        lkjhgftr kirjoitti:

        TÄRKEÄÄ JATKOA....

        Jeesus ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, LAPSIAKAAN, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, uskovaisiksi tai edes perkeleen perisyntisille pedofiileille uhreiksi. Tällaisiksi aivopestyt uskontunnustuksessaan ovat tunnustuksensa kaltaisia:
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jeesus ei ollut kristitty vaan KRISTILLINEN.

        Paavali, kristittyjen seurakuntien perustaja, oli rikollinen saatanan palvoja.
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta JA SE sama saatana on rikollisen kristinuskon herra herra jumalineen EDELLEEN!

        LOPUKSI KAIKKI TIETÄVÄLLE VALEHTELEVALLE USKOVAISELLE, ETTÄ:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        SIIS KREIKAN KIELEN "KASTE" SANA MERKITSEE JEESUKSEN KÄYTTÄMÄN "PESTÄ" "PESEYTYÄ" JNE. SIIS EI MITÄÄN rikollisuuden syntien pois pesemistä SILLÄ SITÄ PERKELEEN PERISYNTIÄ EI OLE MUILLA KUIN EKSYTETYJEN KRISTITTYJEN USKOVAISILLA!
        ja
        LAPSIKASTE RIKOLLISUUS ON YKSI RIKOLLISEN KRISTINUSKON PERKELEEN PERISYNNISTÄ. Lapsena kastettujen pitää muka kastattaa lapsensa ja niiden tulee myös kastattaa lapsensa jne JA NIIN SAATANALLISUUDEN PERKELEEN PERISYNTI PERITÄÄN EKSYTETYSTÄ SUKUPOLVESTA SEURAAVIIN!!!
        Ja tuo selvyys on uskontunnustuksen kaltaisille järjettömille ymmärtämättömyydestään kärsiville uskovaisille täysin mahdottomuus ymmärtää! HELEVETELLISYYDEN SAIRASTA RIKOLLISUUTTA JONKA UHRI OLET!

        SIIS....
        JOKA EI TIEDÄ, USKOO.
        Jumalan Valtakunnassa EI USKOTA vaan siellä on Jumalallisuuden tietoudessa olevia.
        MUTTA
        Aivopesty uskovainen on perkeleen perisyntisten aivopesty eksytetty uhri, joka uskontunnustuksensa kaltaisuudessaan uskoo herra saatanaa palvelevia herra jumaliaan oppeineen.
        JA
        " Tyttös 7.9.2015 0:23" kirjoittaja ei ymmärrä palvelevansa saatanaa todellisena jumalanaan. Ei ymmärrä, ettei pappislupauksen antaneet papit saa edes Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa!!! ...mutta seuraa järjettömänä "paratiisi käärmeen viekkaudella" uskovaisia eksyttävien oppeja vaikka
        JEESUS ON ITSE KIELTÄNYT USKOMASTA!!!

        "Tyttös" ELLET YMMÄRRÄ TÄTÄKÄÄN, NIIN PYYDÄ JOTAIN IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATONTA SINULLE KERTOMAAN TASAN TARKKAAN, MITÄ TÄMÄ JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO TARKOITTAA:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        ÄLÄKÄ UNOHDA TÄTÄKÄÄN:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        JATKUU...

        " Tyttös 7.9.2015 0:23" :lle...

        Jeesus opetti näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        Jeesuksen evakeliumia Johanneksen mukaan:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        Jokainen ihminen syntyy Jeesuksen antaman ilmoituksen mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisena ja pysyy siinä kunnes eksytetään siitä ja ihmisyydestä pois mm uskontunnustuksella:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

        Jeesus ei käskenyt kastaa vauvojakaan lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uskoon perisyntisiksi.

        Kenen evankeliumiin uskovat uskovaiset joille rikollisuuden oppi uskomuksineen on totuutta ja Jeesuksen antaman tiedot valetta?
        Jos olet "ymmärtämättömäksi" itses tunnustanut ja tiedät kaiken niin miksi et tunne rikollisuuden herra jumalaasi?

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Kenen opin mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisesta lapsesta pakko kastettuna tulee muuta kuin herra jumalan palvelija?

        Jeesuksen "sallikaa" sanan ymmärrystä:
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi JA teettää salakavalasti lasten vanhempien lastiksi rikos lapsikaste päätösestä!
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!

        OLISKO kumminkin niin, että Jeesuksen tahto tarkoittaa sitä, että lapsi saa OIKEUDEN pitää Luojaltaan saamansa JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN?

        KUN EI USKOSSA OLLUT KASTAMATON RYÖVÄRIN JEESUS OTTI PARATIISIIN, NIIN MINNE JOUTUVAT JUMALAN JA JEESUKSEN LAIKIA JA OPPEJA RIKKOVAT RIKOLLISUUDEN EKSYTETYT USKOVAISET?
        Jeesuksen mukaan helevettiin!
        Jeesus ei opettanut että rikokset voi pestä pois!
        Joten
        kyseessä on EKSYTYS OPPI!

        FAKTAA:
        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei asettanut avioliittoa vaikka oli Kaanan häissä.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei edes väärennetyn raamatun oppia
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa vaatimuksena pelastumiselle ja Jeesushan otti ei uskossa olleen kastamattoman ryövärin Paratiisiin todisteeksi, ettei usko ja kaste pelasta.
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys. Rikoksdesta papisto ja kirkko ei ota vastuuta vaan asettaa sen perkeleen perisynniksi lasten vanhemmille.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" on vale niin kuin lapsekastekkin.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne, ilmeisesti vain paavalilais-luterilaisuuden kristittyjen rikollista syntiä.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.


      • Voivoivoivoi

        Luuleks et joku oikeesti jaksaa lukee sun potaskas läpi?


      • kjhyt65
        lkjhuygtfr kirjoitti:

        " Tyttös 7.9.2015 0:23" :lle...

        Jeesus opetti näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        Jeesuksen evakeliumia Johanneksen mukaan:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        Jokainen ihminen syntyy Jeesuksen antaman ilmoituksen mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisena ja pysyy siinä kunnes eksytetään siitä ja ihmisyydestä pois mm uskontunnustuksella:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

        Jeesus ei käskenyt kastaa vauvojakaan lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uskoon perisyntisiksi.

        Kenen evankeliumiin uskovat uskovaiset joille rikollisuuden oppi uskomuksineen on totuutta ja Jeesuksen antaman tiedot valetta?
        Jos olet "ymmärtämättömäksi" itses tunnustanut ja tiedät kaiken niin miksi et tunne rikollisuuden herra jumalaasi?

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Kenen opin mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisesta lapsesta pakko kastettuna tulee muuta kuin herra jumalan palvelija?

        Jeesuksen "sallikaa" sanan ymmärrystä:
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi JA teettää salakavalasti lasten vanhempien lastiksi rikos lapsikaste päätösestä!
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!

        OLISKO kumminkin niin, että Jeesuksen tahto tarkoittaa sitä, että lapsi saa OIKEUDEN pitää Luojaltaan saamansa JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN?

        KUN EI USKOSSA OLLUT KASTAMATON RYÖVÄRIN JEESUS OTTI PARATIISIIN, NIIN MINNE JOUTUVAT JUMALAN JA JEESUKSEN LAIKIA JA OPPEJA RIKKOVAT RIKOLLISUUDEN EKSYTETYT USKOVAISET?
        Jeesuksen mukaan helevettiin!
        Jeesus ei opettanut että rikokset voi pestä pois!
        Joten
        kyseessä on EKSYTYS OPPI!

        FAKTAA:
        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei asettanut avioliittoa vaikka oli Kaanan häissä.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei edes väärennetyn raamatun oppia
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa vaatimuksena pelastumiselle ja Jeesushan otti ei uskossa olleen kastamattoman ryövärin Paratiisiin todisteeksi, ettei usko ja kaste pelasta.
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys. Rikoksdesta papisto ja kirkko ei ota vastuuta vaan asettaa sen perkeleen perisynniksi lasten vanhemmille.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" on vale niin kuin lapsekastekkin.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne, ilmeisesti vain paavalilais-luterilaisuuden kristittyjen rikollista syntiä.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.

        kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia!
        joten heillä ei ole myöskään Jeesuksen opetuslapsia joska heräättä kuolleita ja kävelevelevät veden päälla jne,

        MUTTA

        Jeesus asetti ehtoollisen vai omille opetuslapsilleen!
        JOTEN
        katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        sen lisäksi Paavalinne opetti että:
        1.Korinttolaiskirje:
        12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

        joten tuon Paavalin opin mukaan jyrsitte omaa syntistä lihaanne ja juotte omaa syntistä vertanne niistä ulostetta tehden ja siitä inhottavuudesta Paavali ilmoittaa mihin se johtaa:
        1. Kor. 11:28–29
        Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
        TUON MUKAAN;
        kristitty uskovainen EHTOOLLISELLA TUOMITSEE ITSE ITSELLEEN TUOMION!

        Nyt tiedätte, että Jeesuksen pilkkamisen ja Paavalin antaman ilmoittaman totuuden joten tunne olosi omien lahkolaisesi ulosteeksi.
        Huomaa, että jotku eksytetyt seurakuntalaiset tulee ulostamaan sinutkin seurakuntalaisena sontaluukusta viemäriin!

        FAKTAA:
        NÄIN SE TOTUUS ON IHMISTEN RAAMATUISSA...
        JEESUKSELLA EI OLE RUUMISTA VAAN YLÖSNOUSSEEN KEHO!

        JEESUKSEN EVANKELIUMIA; Johanneksen MUKAAN:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        EI OLE JEESUKSEN VIKA EIKÄ IHMISTENKÄÄN, ETTÄ OLETTE JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ USKONTUNNUTUKSISSANNE LUOPUNEITA "LAUMA LAMPAITA" EKSYTETTYJÄ JOILLE EI TIETO KELPAA MUTTA JOILLE LAHTARI RIKOLLISUUDEN OPIT KELPAAVAT.

        JEESUS OPETTI; Markuksen mukaan 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?

        EI OLE JEESUKSENKAAN VIKA, ETTÄ USKOTTE JEESUKSESTA KUSTA JA PASKAA TEKEVIEN OPPEIHIN!
        Siis Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut järjetön ja ymmärtämätön USKOVAINEN ON TODISTETTAVASTI USKONTUNNUSTUKSENSA KALTAINEN RIKOLLISUUDEN UHRI!

        JEESUS OPETTI; Markuksen mukaan 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?

        Jos sinullakaan; "Tyttös" ei ole ihmisten Jumalan ja Jeesuksen oppeja; niin älä opetta rikollisuudenne paavalinlais-luterilaisuuden herra jumalanne oppeja ihmisille.
        MUTTA
        jos sinulla on ihmisten raamattu, niin MIKSI ET LUET SITÄ NIIN KUIN IHMINEN???

        TÄSSÄ JEESUKSEN ANTAMA OPPI SINULLE JA KALTAISILLESI.
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        HUOM!
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista

        OTA HUOMIOON, ETTÄ TUON RAAMATUN KOHDAN JEESUKSEN ANTAMAA OPPIA PAPPISLUPAUKSEN ANTANEET PAPIT EIVÄT SAA SAARNATA JA OPETTAA vaan heidän tulee pysyä väärennetyn raamatun eksytys tulkinnoissa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        TUOLLAISILLE EI JUMALA JA JEESUS OLE VIRKOJA JAKANUT VAAN RIKOLLISUUS ITSE NIITÄ VIRKOJA JAKAA OMILLE RIKOLLISILLEEN.

        Siis väärän todistuksen jakaminen JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN ON RIKOS vaikka sen rikoksen tekee saatanaa palvelevaksi eksytetty.

        Toivon, että opit jotain, vaikka oletkin aivopesty. En pilkkaa sinuakaan, mutta tahdon olla rehellinen faktojen suhteen ja siten todistaa, että usko ei ole tietoa joten USKO, KASTE JA herra jumala EI PELASTA, ei edes herra jumalanne,
        luder/luther ei ole ihmisten jumala:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."


      • jkjkjkjkjkjk

        jk

        keneltä uskotte luder/lutherin saaneen "vallan" kieltää uskomasta muita kuin häntä jumalaksi?

        jos, uskovaisina että sitä ymmärrä, niin kysykää ensin opettajiltanne, papeiltanne ja elleivät he tiedä, niin kysykää ihmisiltä jota tietävät! kaikki eivät ole Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneita.....


    • abcdefg_

      Opettele kirjoittamaan trolli. Löysin monia kirjoitusvirheitä.

      • fkfkfkeke

        Kiva kun olet samaa mieltä siitä, että kirjoitin totuutta!

        Kirjoitus virheet ovat inhimillisiä... ihmisille... mutta ihmisyydestään luopuneille se on uskoa että he ovat ainoat rikollisuudellaan pelastuvia mutta eivät ymmärrä, että helevettiin pelastuminen ei ole ihmisten Jumalan ja Jeesuksen tahto.

        kunnioitan asenteitasi olla mm tällainen...
        järjettömyydet:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydet:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopumiset:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumiset:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        herra saatanasta uusi jumala, perisynnin vastaan ottaminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        kristitty ja rikollisuus /syntisyys kuuluvat yhteen:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        (((syntinen = rikollinen )))

        Muista kuitenkin AINA, että Jumalaa ja Jeesusta palvelevat EIVÄT OLE kristittyjä vaan KRISTILLISIÄ.
        Joten ylpeile olemalla rikollisen kristinuskon TÄYDELLINEN TOSI kristitty!


    • Ehkä uskonto on syynä kaikkeen pahaan maan päällä.

      • lkjh51gfd

        Suurinpaan osaan, sillä uskontunnustuksen kaltaisuus on järjettömyyttä. Ja silloin Jumalan ja Jeesuksen antama Lakia ja oppeja ei ymmärretä ja kun ihmisyydestäänkin on uskontunnustuksessaan luopunut, niin ei ole ihminen.
        Ja historia kertoo omaa totuutta uskontojen vaikutuksista maailman ihmiskunnan pahoinvointiin; kautta aikojen.
        Maailma, ilman uskoja ja uskovaisia PARATIISIN KÄÄRMEINEEN olisi IHMISYYDEN PARATIISI!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe