Hopparit!

vitut

Miks Hopparit ja lessut kay aina joukolla yhen kimppuun ja kayttää jotai VITUN lökäpöksyjä ne on perseestä revitty! Mitä mieltä ite ootte hoppareista?

159

10654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä väitä vastaan

      Haista paska !

      Ne on just cooleja ja parhaita !!!!!!!



      Vitun luuseri..!!

      • vitut

        hopparit on just nii raukkoja toisin kun hevarit


      • ---
        vitut kirjoitti:

        hopparit on just nii raukkoja toisin kun hevarit

        ne mitä käyttää on parhaita aina....


      • ---
        vitut kirjoitti:

        hopparit on just nii raukkoja toisin kun hevarit

        ymmärtäkää ett ihan vitun väliä mitä käyttää!!! käyttäytyminen saattaa erottuu ja mielipiteet mut vois oppii arvostamaan kumpaaki.


      • Aikuinen

        Hirvee teiniangsti vastaus. Hopparit on vähän niinkuin niitä sirkuksen pellejä joilla joskus on lökäpöksyt... pääsee paskakin valumaan paremmin lahkeesta ulos :-)

        Hopparit on kyllä niin säälittävä näky... yritetään esittää kovaa teiniä. Sitten kun niille vähän karjasee niin lahkeet vaan lepattaa kun juoksevat karkuun.


      • HEVARI473434
        vitut kirjoitti:

        hopparit on just nii raukkoja toisin kun hevarit

        hopparit on PERSEESTÄ


      • OGLögäri
        HEVARI473434 kirjoitti:

        hopparit on PERSEESTÄ

        pysy sää vaan tukkajumala niissä tiukoissa nahkahousuissa niin että alkaa munas kasvaan sisäänpäi.


      • painonnostaja79

        Niinpä! :D vitun lestat ja hopparit :D niin raukkoja :( sääliksi käy...


      • Jahhas....

        Käymällä porukalla muiden kimppuun? :D


      • hoppar4evertjtjt

        Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
        Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
        Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • kiiratiuki

      Ei se nyt oo ihan noinkaan.kyllähän kaikki porukassa tekee myös HEVARIT,joita mä inhoon.Ollaan julistamasa että vaan hevi on oikeeta miesten musaa jne.
      Ja musta lökäpöksyt on ihania.Koska se niitten tyyli (hupparit,koriskengät,ne ihanat talviengät)on vaa niin jees.

      • hopparin tytsy

        aivan samaa mieltä!


      • Pashimina

        Miks aina hopparit?
        Sama asiahan se on kun hevarit käy kiinni isolla joukolla..
        Miks aina pitää syyllistää hopparit kaikkeen?
        Ja sitä paitsi hoppareissa ei oo mitään vikaa..!! Eikä kyllä hevareissakaan..
        Molemmathan ne ihmisii on,vaikka eri musiikkimaulla ja tyylillä mukana!
        Mut itte oon enemmän hoppareitten alueella..


    • suohon

      Vai hopparit cooleja?
      Useimmat ei edes tiedä miten kaukana ovat ns. esikuvistaan- nyyh.
      Säälittaviä ammattikoulunsa kesken jättäneitä paskahousuja räntäsateessa kaljojensa kanssa. Hah-HAH - Haa.

      Kyllä on vaikee pitää itsensä koossa kun tyyliin imatralaiset lökäpöksyt koittaaa näyttää kovilta seppälästä haetuissa halpiskledjuissaan. Syytä siihen miksi käyvät joukolla kimppuun ei tartte kaukaa hakea :( loosers. Yritän aina roiskauttaa kunnon kurat ko. ryhmän päälle kun suhautan kalliilla autollani panemaan kaunista naistani.
      Toivottavasti vastaatte jotain takuuvarman naivia jotta muutkin ymmärtävät typeryytenne.
      Whitescum

      • ...!!!

        lainaus edellisest:
        "Kyllä on vaikee pitää itsensä koossa kun tyyliin imatralaiset lökäpöksyt koittaaa näyttää kovilta seppälästä haetuissa halpiskledjuissaan."

        Siis hopparit ei osta mistää seppälästä MITÄÄN !
        paitsi ehkä jotkut mut ne on jotai iha pimpom porukkaa jos käy seppälässä..!!


        Oikeet kunnon hopparit ostaa vaatteensa muoti kaupoista jne.



        Ja vielä luulet tietäväs jotain hopparesita.. HAH HAH HAAAH !!!!


      • Sebah
        ...!!! kirjoitti:

        lainaus edellisest:
        "Kyllä on vaikee pitää itsensä koossa kun tyyliin imatralaiset lökäpöksyt koittaaa näyttää kovilta seppälästä haetuissa halpiskledjuissaan."

        Siis hopparit ei osta mistää seppälästä MITÄÄN !
        paitsi ehkä jotkut mut ne on jotai iha pimpom porukkaa jos käy seppälässä..!!


        Oikeet kunnon hopparit ostaa vaatteensa muoti kaupoista jne.



        Ja vielä luulet tietäväs jotain hopparesita.. HAH HAH HAAAH !!!!

        No heeei ei ny seppälän vaatteis oo mitään vikaa. :D Kaikill ei oo rahaa muoti shittiin.

        Niin STFU sä vaan.


      • hopparimuija

        meitsi ainaki käyttää hoparityylisii vaatteit koska ne on mukavii ja eläessäni en oo vielä seppälästä vaatteita löytäny, satun olemaan lukiossa kuten 95% mun tuntemista hoppareista ( ja satun muuten tuntemaan niitä aika vitusti), ENKÄ mä juo mun kaljoja missään räntäsateessa vaan Vittu hotellissa jos huvittaa! Naurettavaa leijuu jollain kalliil autol tai "kauniil" naisel, yks kaunis päivä sul ei välttämättä oo niist kumpaakaan, toisin ku mulle hiphop on elämäntapa eikä sitä vie mult pois mikään. Älä tuu aukoo päätäs asioista josta et mitään tiedä.


      • ..............................
        hopparimuija kirjoitti:

        meitsi ainaki käyttää hoparityylisii vaatteit koska ne on mukavii ja eläessäni en oo vielä seppälästä vaatteita löytäny, satun olemaan lukiossa kuten 95% mun tuntemista hoppareista ( ja satun muuten tuntemaan niitä aika vitusti), ENKÄ mä juo mun kaljoja missään räntäsateessa vaan Vittu hotellissa jos huvittaa! Naurettavaa leijuu jollain kalliil autol tai "kauniil" naisel, yks kaunis päivä sul ei välttämättä oo niist kumpaakaan, toisin ku mulle hiphop on elämäntapa eikä sitä vie mult pois mikään. Älä tuu aukoo päätäs asioista josta et mitään tiedä.

        Hohhoijaa..Hopparityylisiä vaatteita..Vaan ei aatteita ja sanomisia..Siis mikä vitun hoppari sä oot kertomaan kuinka homma toimii.."En juo kaljojani missää räntä sateessa"..Etkä lähiössä varmaan oo käynytkään..Isiltä vaan auto alle ku tarttee ja samoin rahat niihin kaljoihin..Sulle vissiin on toi oikee maailma aika vieras paikka, ainakin noitten juttujes perusteella..Todellisuus kun harvoin on pelkästään kaljan juontia hotellissa..


      • Epähoppari

        Oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Hopparit unelmoi jostain oikeesti hienoista autoista, mutta sit he päätyy räppäreitä lukuunottamatta lähes aina amikseen, jonka jälkeen hee ryhtyy peltisepiksi, autonkorjaajiksi tai muuksi vastaavaksi. Tämän hopparin auto maksaa hyvä jos 5% siitä mitä alun perin suunnitellun auton oli tarkotus maksaa "sit ku tuun rikkaaks ku korjaan autoi".

        Jumalauta jätkät opiskelkaa ja rikastukaa. Vaikka olis kuinka kapina päällä.


      • nenäpää

        ne on hobbareita :-)


      • dsf
        ...!!! kirjoitti:

        lainaus edellisest:
        "Kyllä on vaikee pitää itsensä koossa kun tyyliin imatralaiset lökäpöksyt koittaaa näyttää kovilta seppälästä haetuissa halpiskledjuissaan."

        Siis hopparit ei osta mistää seppälästä MITÄÄN !
        paitsi ehkä jotkut mut ne on jotai iha pimpom porukkaa jos käy seppälässä..!!


        Oikeet kunnon hopparit ostaa vaatteensa muoti kaupoista jne.



        Ja vielä luulet tietäväs jotain hopparesita.. HAH HAH HAAAH !!!!

        Ahahhahhahaa THESE JONNE'S


      • Ja Suomi valittaa
        ...!!! kirjoitti:

        lainaus edellisest:
        "Kyllä on vaikee pitää itsensä koossa kun tyyliin imatralaiset lökäpöksyt koittaaa näyttää kovilta seppälästä haetuissa halpiskledjuissaan."

        Siis hopparit ei osta mistää seppälästä MITÄÄN !
        paitsi ehkä jotkut mut ne on jotai iha pimpom porukkaa jos käy seppälässä..!!


        Oikeet kunnon hopparit ostaa vaatteensa muoti kaupoista jne.



        Ja vielä luulet tietäväs jotain hopparesita.. HAH HAH HAAAH !!!!

        Älä dissaa Seppälää!


      • ...............yu
        nenäpää kirjoitti:

        ne on hobbareita :-)

        Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
        Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
        Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
        Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
        kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

        Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
        ja onnea!

        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
        JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
        Vain 3 minuuttia ja tulet
        hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
        kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
        FUSKAA!!!
        Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia:
        Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
        valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
        ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
        tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
        vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
        nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
        8, 9,10 ja 11viereen.

        6. Ja nyt, toivo jotain.

        Tulokset tulossa!

        Tässä avain tähän kaikkeen:

        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
        henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
        rakastat.

        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
        pidät kovasti mutta et
        oikein ota hänestä selvää

        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
        erittäin hyvin.

        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
        onnea.

        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
        kanssa.

        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
        ajatuksistasi.

        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
        elämään.

        Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
        kuluessa siitä, kun
        olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
        lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä,
        mutta se tuntuu
        toimivan!!!


    • ......

      Aina tämä sama tyyli sota jatkuu jossakin paikassa hoppareiden ja hevareiden kesken. Onneksi en kuulu kumpaankaan. :) Tekin voisitte joskus hyväksyä toisenne. Tosin olen itsekin joskus tähän "sotaan" osallistunut, koska muutaman kerran on ärsyttänyt esim. hoppareiden haukkuminen kaikista muista tyyleistä ja ennenkaikkea ihmisistä. Olen halunnut vähän näpäyttää takaisin. Mutta olkaa sovussa.. ei se vaate tyyli kuitenkaan ole elvistelyä kummoisempi asia yleensä.

      • tavallinen sivusta seuraaja

        ..hopparit pieksää hevareita, koska meiä koulus suurin osa hevareista on rasisteja. Sit ei ymmärrä sitä, et miks meidän koulun hopparit kuitenki syrjii mustalaisia. kun taas esim. somalit, ym. mustat on hoppareiden kavereita... vähän outoo. Meiä koulus on paljo noit eri jengejä, ja skinit kuuluu ehdottomasti niihin typerimpiin. Hopparit ja "bimbotrendipellepimut" on suosiossa.


      • tavallinen sivusta seuraaja
        tavallinen sivusta seuraaja kirjoitti:

        ..hopparit pieksää hevareita, koska meiä koulus suurin osa hevareista on rasisteja. Sit ei ymmärrä sitä, et miks meidän koulun hopparit kuitenki syrjii mustalaisia. kun taas esim. somalit, ym. mustat on hoppareiden kavereita... vähän outoo. Meiä koulus on paljo noit eri jengejä, ja skinit kuuluu ehdottomasti niihin typerimpiin. Hopparit ja "bimbotrendipellepimut" on suosiossa.

        Sit oon kyl huomannu senki, et koulun ulkopuolella nää meiä koulun kovimmat hopparit onki sit aika kiusattuja. Vanhempi rockabilly-porukka tuntuu olevan koko ajan näiden hopparien kimpussa jenkkiautoineen, itte oon hopparien puolella..


      • disasterpiece6(sic)6
        tavallinen sivusta seuraaja kirjoitti:

        ..hopparit pieksää hevareita, koska meiä koulus suurin osa hevareista on rasisteja. Sit ei ymmärrä sitä, et miks meidän koulun hopparit kuitenki syrjii mustalaisia. kun taas esim. somalit, ym. mustat on hoppareiden kavereita... vähän outoo. Meiä koulus on paljo noit eri jengejä, ja skinit kuuluu ehdottomasti niihin typerimpiin. Hopparit ja "bimbotrendipellepimut" on suosiossa.

        Ei kaikki hevarit oo mitään vitun rasisteja tai kaljaa ryystäviä paskoja!!! Mikä vittu siinä on ettei kukaan tajua sitä?


    • kiinnostunut

      mä tiedän yhden "toopen", joka muuntautu satanistista hoppariks. Sen entiset metallistikaverit kiusaa sitä, ja hopparitkaan ei tunnu oikein hyväksyvän sitä. Se on sellanen yksinäinen hoppipoju...Jota mä salaa rakastan, mut en uskalla mennä juttelee...

      • varjo

        mä anna hyvän neuvon: mee jutteleen sille niinku olisit jo...


    • hopparin tytsy

      Mun mielestä hevarit on säälittäviä itseään viilteleviä ja rumia pellejä. Tässä esim. Hevarilla on yleensä aina:
      -pitkä, rasvainen ja takkuinen tukka
      -epäsiistit, haisevat ja junttityyliset vaatteet (melkein aina reikäiset!!!)
      -Huvittavan näköinen nahkatakki, joka usein muistuttaa jotai lepakkoviittaa. Lähettekö sil lentää liihottelee aina pimeellä hautausmaiden ylle vai mikä on sen tarkoitus?
      -jotkut hevari pojat meikkaa, joka näyttää todella naurettavalta. Ovatko he siis jotai sirkuspellejä tai transvestiittejä??
      -peseeks ne ikinä edes hampaitaan??
      -Voi ku ne on muka niin pahoja olevinaan. Luuletteko tosiaan, et teitä pelätään? Että pelkään teidän laittavan jonkun saatanallisen kirouksen ylleni? heh heh!!!!
      -Ja muutenkin, olen huomannut, et hevariks ryhtyy vain ne koulun rumimmat ja epäsuosiossa olevat nyhveröt.
      Kun taas hopparit ovat:
      suosittuja,komeita, hyvin ja trendikkäästi pukeutuvia, eivät haise, ovat äärettömän söpöjä ja mukavia ja siistejä. Ja niil riittää aina naisia, joita koulumme hevipoitsuilla en ole koskaan nähnyt..

      • voiei

        hopparin tytsyhän on selvästi nainut monenkin hevarin kanssa kun noin hyvin tietää yksityiskohdat! tietääkö hoppari-isäntäsi asiasta?


      • hopparin tytsy
        voiei kirjoitti:

        hopparin tytsyhän on selvästi nainut monenkin hevarin kanssa kun noin hyvin tietää yksityiskohdat! tietääkö hoppari-isäntäsi asiasta?

        No tiedän hyvin kun mun luokalla on pari sellasta ääliötä. Ei siihen panohommia tarvii, kait mä omilla silmilläni nään jos siin mun edessä pulpetiss istuu sellanen pelle, et sil on reikäset vaatteet, likainen tukka jne.. Ja se niiden haju leviää varmasti käytäville asti. Siks kai se maikkaki joutuu nii usein tuulettaa luokkaa!


      • Flame
        hopparin tytsy kirjoitti:

        No tiedän hyvin kun mun luokalla on pari sellasta ääliötä. Ei siihen panohommia tarvii, kait mä omilla silmilläni nään jos siin mun edessä pulpetiss istuu sellanen pelle, et sil on reikäset vaatteet, likainen tukka jne.. Ja se niiden haju leviää varmasti käytäville asti. Siks kai se maikkaki joutuu nii usein tuulettaa luokkaa!

        Hoppari tytsyhän yleistää surutta. Pari hevarii tiiät näin ehkä tuuril nimel. Hienoa. Heitetääs näin hevarin oma kommentti.
        Monet hevarit ovat siistejä ja voivat pukeutua vaikka valkoiseen. Ette taineet tietää, että hevin kuuntelemisen ei tartte näkyy yhtään mihinkään. Ei tartte esittää mitään synkistelijää, jos kuuntelee hevii. Kaikki hevarit, jotka tiedän tajuavat pestä hiuksensa ja pitää sen muutenkin kunnossa. Ja jopa tietävät, et suihkussa pitää käydä ja hampaat pestä. Eikä sitä esitetä mitään. Hevarit eivät ole mitään pimeyden palvojii ja synkistelijöitä. On nimittäin hevimusanakin hyvin iloista ja pirteetä, jos tietää mitä kuunella. Toki on välillä kiva heittää vähän läppää tuohon synkempään suuntaan, muttei se tarkota sitä et ois sellainen aina. Hevari on vain ihminen, joka kuuntelee heviä. Se riittää, mut on näitä, joista näkyy hevin kuuntelu. Ja monet hevarit osaa olla kohteliaitakin, jota en oo yhenkään hopparin kuullut tekevän. Ottaen huomioon, et tunnen niitäkin.
        Ja jos, nimenomaan jos, hevarit meikkaavat ne tekee sen itteään varten. Ei sitä varten, et ois pelottavii, vaan sitä varten et sattuu pitää siitä. Kuuluu joillakin tapoihin siinä missä hoppareil löysät housut. Ja joillakin reiät vaatteissa ovat olennainen osa tyyliä siinä missä löysät vaatteet hoppareilla.
        Ja miks kaikki pitää hevareita rasisteina ? Ite en ole sellainen, en yhtään. Suurin osa tutuistani on ulkomaalaisia.
        Ymmärtäkää se, et ei hevarit oo se täysin paha ja huono pimee Saatanaa palvoja huumelahko. Ei ainaskaan pahemmin. Toki osa hevareistä syyllistyy tuohonkin, muttei kaikki. Ja ei kaikki hopparit ole sitä haistapaska kansaa. Mutta jos ei yritä ees ettii toisesta tyylistä (tyyli ja tyyli hevi on ainakin jo enemmän kuin tyyli joillakin ja joillakin se ei ees oo tyyli) niin antaa itestään huonon kuvan.
        "Mun tyyli on paras muut on sairait homoi!!!!!!!!!!!"
        Myös hevarit voivat olla kilttejä Jeesuksen nimiin puhuvii, joista ei koskaan uskoisi, että ovat hevareita. Ja eiköhän siitä hoppariudesta jotain hyvää löydy.


      • hopparin tytsy
        Flame kirjoitti:

        Hoppari tytsyhän yleistää surutta. Pari hevarii tiiät näin ehkä tuuril nimel. Hienoa. Heitetääs näin hevarin oma kommentti.
        Monet hevarit ovat siistejä ja voivat pukeutua vaikka valkoiseen. Ette taineet tietää, että hevin kuuntelemisen ei tartte näkyy yhtään mihinkään. Ei tartte esittää mitään synkistelijää, jos kuuntelee hevii. Kaikki hevarit, jotka tiedän tajuavat pestä hiuksensa ja pitää sen muutenkin kunnossa. Ja jopa tietävät, et suihkussa pitää käydä ja hampaat pestä. Eikä sitä esitetä mitään. Hevarit eivät ole mitään pimeyden palvojii ja synkistelijöitä. On nimittäin hevimusanakin hyvin iloista ja pirteetä, jos tietää mitä kuunella. Toki on välillä kiva heittää vähän läppää tuohon synkempään suuntaan, muttei se tarkota sitä et ois sellainen aina. Hevari on vain ihminen, joka kuuntelee heviä. Se riittää, mut on näitä, joista näkyy hevin kuuntelu. Ja monet hevarit osaa olla kohteliaitakin, jota en oo yhenkään hopparin kuullut tekevän. Ottaen huomioon, et tunnen niitäkin.
        Ja jos, nimenomaan jos, hevarit meikkaavat ne tekee sen itteään varten. Ei sitä varten, et ois pelottavii, vaan sitä varten et sattuu pitää siitä. Kuuluu joillakin tapoihin siinä missä hoppareil löysät housut. Ja joillakin reiät vaatteissa ovat olennainen osa tyyliä siinä missä löysät vaatteet hoppareilla.
        Ja miks kaikki pitää hevareita rasisteina ? Ite en ole sellainen, en yhtään. Suurin osa tutuistani on ulkomaalaisia.
        Ymmärtäkää se, et ei hevarit oo se täysin paha ja huono pimee Saatanaa palvoja huumelahko. Ei ainaskaan pahemmin. Toki osa hevareistä syyllistyy tuohonkin, muttei kaikki. Ja ei kaikki hopparit ole sitä haistapaska kansaa. Mutta jos ei yritä ees ettii toisesta tyylistä (tyyli ja tyyli hevi on ainakin jo enemmän kuin tyyli joillakin ja joillakin se ei ees oo tyyli) niin antaa itestään huonon kuvan.
        "Mun tyyli on paras muut on sairait homoi!!!!!!!!!!!"
        Myös hevarit voivat olla kilttejä Jeesuksen nimiin puhuvii, joista ei koskaan uskoisi, että ovat hevareita. Ja eiköhän siitä hoppariudesta jotain hyvää löydy.

        No en tiedä mistä pohjanmaalta sä itte oot, mut meidän koulun hevarit on just sellasia niiku tos kuvailin. Ja niitä kun valitettavasti on enemmänki ku pari. Ja kyllä se vaa nii on et meidän koulun "kovat" hevarit tulee itte haastaa riitaa ja sit kummiski ottavat turpaan hoppareilta, jotka vain puolustavat itseään, kun kerta kimppuun käydään. Taitaa noi meidän koulun hevipellet olla just niitä haudoilla hillujia ja saatanaan sekaantujia(ainakin näin olen kuullut), joten eivät kovin tervepäisiä voi olla. Ja miks teiän mustien hevimöykkyjen pitää sieltä jostaki koulun pihan pimeestä nurkasta tollottaa niin helevetin pahan näkösenä, yritättekö tappaa katseella vai? Ette te kyl mun mielestä kovin kohteliaita oo..


      • hahhhahah
        hopparin tytsy kirjoitti:

        No en tiedä mistä pohjanmaalta sä itte oot, mut meidän koulun hevarit on just sellasia niiku tos kuvailin. Ja niitä kun valitettavasti on enemmänki ku pari. Ja kyllä se vaa nii on et meidän koulun "kovat" hevarit tulee itte haastaa riitaa ja sit kummiski ottavat turpaan hoppareilta, jotka vain puolustavat itseään, kun kerta kimppuun käydään. Taitaa noi meidän koulun hevipellet olla just niitä haudoilla hillujia ja saatanaan sekaantujia(ainakin näin olen kuullut), joten eivät kovin tervepäisiä voi olla. Ja miks teiän mustien hevimöykkyjen pitää sieltä jostaki koulun pihan pimeestä nurkasta tollottaa niin helevetin pahan näkösenä, yritättekö tappaa katseella vai? Ette te kyl mun mielestä kovin kohteliaita oo..

        sinulla on niin hemmetin hyvät käsitykset ihmisistä ja varsinkin kun kaikki sinun tekstisi perustuu toisilta kuultuihin asioihin.


      • haHAHaHAHahahAHAH!!!

        ei perkele! maailmassa on vähintään sellaiset 100 miljoonaa ihmistä jolla on vähintään kaapin perällä nahkatakki lojumas. tiedätkö että ne sinun kisakireet miss sixtyt ja tissit puoliksi paljastavat toppisi eivät ole ehkä kovin tyylikkäitä vaatteita, toisin kuin nahkavaatteet ja turkit joita voi pitää kaikenikäiset ihmiset tuntematta yhtään häpeää.


      • Hevijätkä

        Näihin väitteistiin otan itseni vertailtavaksi.

        Mulla on ei ole rasvaista,takkuista ja pitkää tukkaa.En ole epäsiisti,en haise pahalle ja en pitä mitään junttivaatteita, jotka ovat reikäisiä.En omista nahkatakkia.Hevari pojat eivät meikkaa, vaan GOOTTI pojat meikkaavat(ei kaikki,mutta yleensä)
        Minä pesen hampaani aamuin ja illoin.Ei mua/meitä hevareita tarvitse pelätä.Miksi meitä pitäisi pelätä?Hevariksi EI RYHDYTÄ vaan MUOKKAUDUTAAN AJAN MYÖTÄ.Ainoastaan wannabet "ryhtyy" gooteiksi,hevareiksi,hoppareiksi,pissiksiksi ja jne....

        Kaikki hopparit eivät ole komeita,suosittuja,trendikkäitä,söpöjä.Eikä kaikilla hoppareilla ole tyttöystävää, joten ÄLÄ AINA YLEISTÄ.
        Vaikka itse olenkin hevari niin kyllä mulla on tyttöystäviä ollu useitakin.


      • xD....

        Olen hoppari..siis ihan oikeesti!! Mulla on:
        -pitkä, rasvainen ja takkuinen tukka
        -epäsiistit, haisevat ja melkein aina reikäiset vaatteet
        Kun taas enkelit ovat:
        suosittuja,komeita, hyvin trendikkäästi pukeutuvia, eivät haise, ovat äärettömän söpöjä ja mukavia ja siistejä. Ja niil riittää aina naisia, joita koulumme jengiläisillä en ole koskaan nähnyt..Pissikset erikseen..xD
        Ja noin muuten hoppareista ja hevimetallesteista..että en ymmärrä miten jaksatte vinettää täällä toisillenne ja itkee että oot perseestä ku sul o nahkatakki!! Tai vittu ku oot homo ku housus roikkuu..Suvaitsevaisuus kunniaan..Jokainen elääköön oman elämän niinku tykkää ja niin kauan kun ei toista vahingoita ei pahemmin pitäs vääryyttä tapahtua..


      • Sebah

        Just tälläsii pikku ämmii mua ällöttää.. heti kun lukee mitä se kirjoittaa niin huomaa ett kyseess on joku 14 wee muija, joka käyttää ainostaan sellasii muoti vaatteit ett 99% stringeist näkyy. Sitt nää ns. "ihmiset" hengaa ainostaan suosittujen & söpöjen kaa, ja siinä ne sitt kävelee rööki suuss uskoen että he ovat niin kovii.. säälittävää.

        oikein itkettää ku tietää että melkein kaikki muijat ajattelee näin. :/ Tää mailma on menoss vittuun.


      • ....
        Sebah kirjoitti:

        Just tälläsii pikku ämmii mua ällöttää.. heti kun lukee mitä se kirjoittaa niin huomaa ett kyseess on joku 14 wee muija, joka käyttää ainostaan sellasii muoti vaatteit ett 99% stringeist näkyy. Sitt nää ns. "ihmiset" hengaa ainostaan suosittujen & söpöjen kaa, ja siinä ne sitt kävelee rööki suuss uskoen että he ovat niin kovii.. säälittävää.

        oikein itkettää ku tietää että melkein kaikki muijat ajattelee näin. :/ Tää mailma on menoss vittuun.

        Täähän on mennyt jo.


      • joo-o

        Kuinkas monta hevaria sinä tunnet? Ja perustatko käsityksesi vain siihen, että olet kenties omassa koulussasi nähnyt pari tällaista, jotka sopivat noihin sinun laittamiisi tunnusmerkkeihin..Ensinnäkin kaikki hevarit eivät viiltele itseään. Osa hevareista pukeutuu yleensä ihan tyylikkäisiin vaatteisiin, mitkä eivät haise sen pahemmalta kuin sinä itsekään..Ja tiesitkös, että suurin osa hevareista käy suihkussa, ihan niinkuin sinäkin. Ja tuosta nahkatakista, se on lämmin ja suojaa tuulelta hyvin. Ja huom. hevari ei ole sama, kuin saatananpalvoja! Ja eiköhän se ole ihan oma asia, jos meikkaa? Ja kyllä hekin hampaansa pesevät.
        Tiesitkö muuten, että syyllistyt kirjeelläsi rasismiin..ja yleistät todella pahasti! Hevareilla on oma tyylinsä ja sinulla on oma tyylisi, eikö se riitä?


      • hohhooo
        hopparin tytsy kirjoitti:

        No en tiedä mistä pohjanmaalta sä itte oot, mut meidän koulun hevarit on just sellasia niiku tos kuvailin. Ja niitä kun valitettavasti on enemmänki ku pari. Ja kyllä se vaa nii on et meidän koulun "kovat" hevarit tulee itte haastaa riitaa ja sit kummiski ottavat turpaan hoppareilta, jotka vain puolustavat itseään, kun kerta kimppuun käydään. Taitaa noi meidän koulun hevipellet olla just niitä haudoilla hillujia ja saatanaan sekaantujia(ainakin näin olen kuullut), joten eivät kovin tervepäisiä voi olla. Ja miks teiän mustien hevimöykkyjen pitää sieltä jostaki koulun pihan pimeestä nurkasta tollottaa niin helevetin pahan näkösenä, yritättekö tappaa katseella vai? Ette te kyl mun mielestä kovin kohteliaita oo..

        Vittu mikä pellepissis sä oot. IIIIIK!"!!! IHKUU!!!! Anna mä veikkaan: Oot 11?? 12??.. okei maksimissaan 13. Vittu mitä pelletekstiä sä suollat. Ps. Itse en ole hoppari enkä sen enempää hevari ja kavereita minulla löytyy molemmista kategorioista.


      • disasterpiece6(sic)6
        hopparin tytsy kirjoitti:

        No en tiedä mistä pohjanmaalta sä itte oot, mut meidän koulun hevarit on just sellasia niiku tos kuvailin. Ja niitä kun valitettavasti on enemmänki ku pari. Ja kyllä se vaa nii on et meidän koulun "kovat" hevarit tulee itte haastaa riitaa ja sit kummiski ottavat turpaan hoppareilta, jotka vain puolustavat itseään, kun kerta kimppuun käydään. Taitaa noi meidän koulun hevipellet olla just niitä haudoilla hillujia ja saatanaan sekaantujia(ainakin näin olen kuullut), joten eivät kovin tervepäisiä voi olla. Ja miks teiän mustien hevimöykkyjen pitää sieltä jostaki koulun pihan pimeestä nurkasta tollottaa niin helevetin pahan näkösenä, yritättekö tappaa katseella vai? Ette te kyl mun mielestä kovin kohteliaita oo..

        Mä oon hevari ja mulla on tunnen monia hevareita eikä ykskään meistä oo mikään saatanaa palvova riitaa haastava tai mikään vitun haudoilla hilluja. Ihan normaalia porukkaa muuten paitsi vaate-ja musamaku on vähän erilainen. Ja mun koulus on monia rumia tupakkaa polttavia riitaa haastavia kusipää hoppareita jotka viettää välitunnit koulun takana toisiaan hakaten ja tupekkaa polttaen. Kyl niitä rumia saatananpalvojahevareitakin on mutta aika vähän. Et on niitä hyvin käyttäytyviäkin hevareita olemassa.


      • Finnish Pagan

        Mä alan saada tarpeekseni tästä hevareiden ja hoppareiden kamppailusta! Yrittäkää ymmärtää, että jokaisella on omat mielipiteet, ja jokainen saa kuunnella ja pukeutua miten haluaa. Itsekin olen metallisti, ja haluan kertoa itsestäni: minä en viiltele itseäni (tosin tällaista luettuani saatan alkaa, ottaa niin päähän), minullakin on pitkä tukka, mutta se ei ole rasvainen ja takkuinen, vaatteeni eivät haise, en lähes koskaan käytä nahkatakkia, meikkaamista vihaan eniten, pesen hampaani, enkä yritä pelotella ketään.

        Pitäisikö minun muuttaa metsän keskelle Lappiin vai kenties Islantiin jotta tällaiselta pääsisi eroon. Vaan kyllä hevaritkin sitä itse aiheuttaa että me ollaan huonossa valossa. Mua pistää todella päähän kun jotkut ajattelee mustakin että käytän huumeita ja palvon saatanaa, vain koska kuuntelen metallia. Meidän luokalta yks tyttökin koko ajan jakelee mulle elämänohjeita ja moitteitaan vain koska kuuntelen metallia.
        Tekisi mieli paeta mettään syömään puolukoita.


      • HEVARI 43423423

        OOT VARMAA SEKOTTANU GOOTIT HEVAREIKS. KOSKA GOOTIT NE MEIKKAA


      • JudkalB

        Anteeks vaan oot erehtyny sillä EMOT viiltelevät itseään :D


    • hohhoijaa

      joku jaksaa ees väitellä noin typerästä asiasta. rasistit leimaa ihmiset vatteiden ja musiikki maun mukaan. hoppareita ja hevareita ei voi vertailla keskenään, molemmista löytyy niin hyviä kuin huonoja tyyppejä. sekin riippuu vain keneltä kysytään. mut typerä väittelyn aihe kuitenki.

    • skini säännöt

      skinit on parhaimpia ja pelottavampia. Ne määrää. ja skinit on järkeviä kun ne kunnioittaa sotaveteranneja! Hopparit vois painua vaikka arfikkaan. sinne ne kuuluis rappaamaan. muita skinheadyjä?

      • onhan

        Jos olet kalju määräät. Monella tummalla ihmisellä ei ole hiuksia ====> he on parhaita.. =) Skinit ei oo pelottovi, eivät myös kään höpparit tai heviukkelit. Jokainen ryhmä seuraa jotain ulkopuolista esimerkkiä ja väittää sitten olevansa erilainen.

        Skinit eivät ole ainoita jotka kunnioittavat sotaveteraaneja. Ja jos jostain haluat löytää pelottavia ihmisiä niin suomesa on melkeen pakko kääntyä motoristien puoleen niilä on sentään munaa. Tai no sitten frän adminit. Poliisi on ainaki niitten peräsä.


      • jasu
        onhan kirjoitti:

        Jos olet kalju määräät. Monella tummalla ihmisellä ei ole hiuksia ====> he on parhaita.. =) Skinit ei oo pelottovi, eivät myös kään höpparit tai heviukkelit. Jokainen ryhmä seuraa jotain ulkopuolista esimerkkiä ja väittää sitten olevansa erilainen.

        Skinit eivät ole ainoita jotka kunnioittavat sotaveteraaneja. Ja jos jostain haluat löytää pelottavia ihmisiä niin suomesa on melkeen pakko kääntyä motoristien puoleen niilä on sentään munaa. Tai no sitten frän adminit. Poliisi on ainaki niitten peräsä.

        motoristit on kovimpia, myös ikäluokkasa puolesta! vaikka olisivatkin joukolla paikalla nii on reilu tappelu eli yks vastaan yks!

        hopparit on aina joukolla kimpussa! turhaa pään aikomista huomattavissa myös kyseisellä joukkolla! ei saa yleistää, täl kyläl on hopparit ja skinit kavereita..!

        skinit on yleensä hiljaa nii kauan ku vaa ei auota päätä. kanssa rehellisiä tappelijoita, paitsi jos tulee joku "erikois" tapaus!

        hevarit huutaa mutta niin kaikki muutkin!

        loppulauseeksi on pakko sanoa että hopparit yleensä alottavat tappelut!!!


      • skini säännöt
        onhan kirjoitti:

        Jos olet kalju määräät. Monella tummalla ihmisellä ei ole hiuksia ====> he on parhaita.. =) Skinit ei oo pelottovi, eivät myös kään höpparit tai heviukkelit. Jokainen ryhmä seuraa jotain ulkopuolista esimerkkiä ja väittää sitten olevansa erilainen.

        Skinit eivät ole ainoita jotka kunnioittavat sotaveteraaneja. Ja jos jostain haluat löytää pelottavia ihmisiä niin suomesa on melkeen pakko kääntyä motoristien puoleen niilä on sentään munaa. Tai no sitten frän adminit. Poliisi on ainaki niitten peräsä.

        kyllä meiä paikkakunalla skinit määrää, meillä ku ei oo oikein noita motoristeja. Mutta enpä mäkään kehtais mennä moottoripyörä-äijille suutani soittaa. tai sen jälkee saisin pelätä paskat housussa, et millon ne tulee oven taa koputtelee... Kyllä niitä kannattaa nunnioittaa.
        Mut hopparit todellaki on nii perseestä. Kyllä yks skini pieksää vaikka kokonaisen lauman noita hoppipomppijoita.


      • Hammer of the evil
        skini säännöt kirjoitti:

        kyllä meiä paikkakunalla skinit määrää, meillä ku ei oo oikein noita motoristeja. Mutta enpä mäkään kehtais mennä moottoripyörä-äijille suutani soittaa. tai sen jälkee saisin pelätä paskat housussa, et millon ne tulee oven taa koputtelee... Kyllä niitä kannattaa nunnioittaa.
        Mut hopparit todellaki on nii perseestä. Kyllä yks skini pieksää vaikka kokonaisen lauman noita hoppipomppijoita.

        Sitten kun mukaan tulee yksi death metallisti niin hoppareita makaa ojissa entistä enemmän.


      • .....................

        Joo, skinit on tosi jees..siis oikeet skinit eikä mitkään suamifinlandperkelecorollaDXamishhhnarut..Siis ihan ne alkuperäiset engelsmannit..


    • ohimenevä katsoja

      näkee ainakin yhden asian, suurimmaksi osaksi hevin arvostajat osaavat perustella ja kommentoida järkevästi vastauksiaan, toisin kuin räpin kannattajat jotka takertuvat vain pilkkaamiseen ja oman egonsa kasvattamiseen kehumalla esim. että räppipiireissä pojilla on enemmän muijia jne.

      eikö ole hauskaa että nämä räppisankarit puhuvat että "kaikki pitää hyväksyä eikä ketään saa syrjiä" jne. mutta siltikin räppärit käyttäytyvät kuin maailmanvallitsijat.

      toi eräs teinityttö räppäri wnb sanoi yhteen kommenttiin "hopparit on varmaan hakannut sinut parikin kertaa", mutta kysymys kuuluu miksi ne hopparit sitten hakkaavat tätä tyyppiä? lapsellista käyttäytymistä hyökätä noin vain tuntemattoman hevarin kimppuun hakkaamaan? niin minustakin.

      Tulkaapas jotkut asialliset hopparit kommentoimaan tätä keskustelua, uskoisin että hoppareiden kanssa onnistuu puhumaan asiallisestikin asioista?

      • toinen ohikulkija....

        Siis sä puhuit täyttä asiaa. Ei räppärit ikinä osaa perustella... Ne on vaan jostain syystä kateellisia hevareille. Ite oon kans hevari ja jos täältä löytyy ykski joka osaa puhua asiaa, niin mä syön mun mankan... Ja jos yhelläkään räppärillä on todellaki munaa mennä YKSIN jotain hevaria vastaan mm. tappeleen, niin tulisin hyvin mielelläni kattomaan... Tappelusta ei kato selviä räppäämällä. Eihän tällästä sontaa jaksa ees kattella...


      • Lapin Gangsteri
        toinen ohikulkija.... kirjoitti:

        Siis sä puhuit täyttä asiaa. Ei räppärit ikinä osaa perustella... Ne on vaan jostain syystä kateellisia hevareille. Ite oon kans hevari ja jos täältä löytyy ykski joka osaa puhua asiaa, niin mä syön mun mankan... Ja jos yhelläkään räppärillä on todellaki munaa mennä YKSIN jotain hevaria vastaan mm. tappeleen, niin tulisin hyvin mielelläni kattomaan... Tappelusta ei kato selviä räppäämällä. Eihän tällästä sontaa jaksa ees kattella...

        Olen "hoppari",en mikään FUCKing angstiteini ja noina varhais teini-ikänikin vuosina tulin parikertaa hakatuksi kääntäen vain toisen posken..Olen "hopparina"(hävettää sanoa olevanasa hoppari kun on tätä keskustelua seurannut)ihmetellyt ,jo tuota edellää mainittua juttua siitä minne on hiphopin suvaitsevaisuus hukkunut..Kai se on pelko ja yhteiskunnan manipulointi mikä opettaa pelkkään oman edun tavoitteluun,keinolla millä hyvänsä..Sanotaan että väkivalta lopettaa vittuilun,mutta ratkaisu se ei ole mihinkään..Ehkä pitäisi vähentää vittuilua ja keskittyä olennaiseen..Tai kohdistaa väkivalta yhteiskuntaa vastaan..


      • Hoppari>_<

        Olen hoppari ja minust hevareis ei oo mitää pahaa ja mun isoveli on hevari eikä se o sen ihmeellisempi (ihmiset hyvät tyylisuunta ei muuta ku teen ulkokuorta ja toiseks tutustukaa ihmisee ja sitte voitte olla jtn mieltä siitä :3 IHMISIÄ TÄSSÄ VAAN OLLAA:D


    • kasvakaa

      että silleen, vitun ääliöt. meijän koulussa monet "amikset" yrittää olla kovia ku ne kulkee mustat pillifarkut, musta pilotti, jussipaita, maiharit ja joku lippis päässä ja tupakki huules koulunpihalla, ne vasta naurettavia onki. Mutta ei kaikki oo semmosia. Ei se vaatteista riipu. Jotku vaan luulee olevansa kovia ku niillä on "amis vaatteet" tai sitte hoppari vaatteet...

      • Sebah

        Oikeesti, ei oo sellaist ku "olla kova", "olla cool". mun mielest ei kukaan oo kova, no mather what.

        Mikä ääliö on edes keksiny ton sanan.


      • korjaajae
        Sebah kirjoitti:

        Oikeesti, ei oo sellaist ku "olla kova", "olla cool". mun mielest ei kukaan oo kova, no mather what.

        Mikä ääliö on edes keksiny ton sanan.

        se on no matter what, ei mather. en halua vittuilla vaan korjata asiallisesti sillä esim. ylioppilaskirjoituksissa tollaisesta pikkuvirheestä rankaistaan ankaralla otteella.


    • Sebah

      Heti kun vaan kuulen sanan "hoppari" tai "rap" niin prkl mua vituttaa. Ne ovat naurettavii teini paskoja, pathetic wannabes. Niitten musatyyliin kuuluu se että he pitävät ittensä nii kovana. "Yo, moon niin kool". En voi koskaa tajuu miten joku järkevä ihmine voi pitää sitä hyvänä.. Mut kuitenki kaikki teini muijat rakastaa näit hoppareit. En vaan taju miks, that's all. :/

      • ABSORRE

        oon ite hoppari mut mä annan kaikkien elää niinkuin elää mulle on ihan sama millaset vaatteet kelläkin on....tosin pelkään näitä skinejä jotka on tullu ilman mitään syytä uhoomaan....niin pistää ajattelemaan. mulla on kavereina hevistejä hoppareita ja kaikkia tyylilajeja edustavia. kaikki ne on ihmisii ketään ei saa haukkuu/hakata sen takii et millaset vaatteet on....mä en voi tajuu tollast et jotai tyyppii sen takii hakataan tai jotai muuta tehään et millaset vaatteet on.....mä ainaki hyväksyn kaikki ihmiset sellasena ku ne on.....


      • ABSORRE

        ja se että tää *paljon tyttöjä* meininki on mediasta vetästyä täyttä skeidaa ei mun *hoppari* kavereil oo ainakaa enempää tyttöjä ku esim hevistilläkään.....ihmisestähän se kaikki on kiinni et millanen hän on......


      • Nimetön
        ABSORRE kirjoitti:

        ja se että tää *paljon tyttöjä* meininki on mediasta vetästyä täyttä skeidaa ei mun *hoppari* kavereil oo ainakaa enempää tyttöjä ku esim hevistilläkään.....ihmisestähän se kaikki on kiinni et millanen hän on......

        ....on likasesta persetti reiästä ja piste.


      • 666
        ABSORRE kirjoitti:

        ja se että tää *paljon tyttöjä* meininki on mediasta vetästyä täyttä skeidaa ei mun *hoppari* kavereil oo ainakaa enempää tyttöjä ku esim hevistilläkään.....ihmisestähän se kaikki on kiinni et millanen hän on......

        hopparit on niin ällöjä! joku pikku G ki... *laattaa* ne on läskei ja käyttää 1000 kokoo isompia vaatteita.. ja tappelussa pitää olla monta yhtä vastaa ku ne on nii mammanpoikia pelkureita etteivät pärjäis yksinään.... hevarit iskee kaikki muijat. niillä on luonnetta!!! lökäpöksyt on sellasii paskahousui... naisten hakkaajia... hevi rulaa aina!! (ei sit ollu tarkotus loukata niitä jotka on jotai hemmetin räppäreitä...ihmisiihän teki ootte :)) mun mielipide...


      • hei, oikeesti...
        666 kirjoitti:

        hopparit on niin ällöjä! joku pikku G ki... *laattaa* ne on läskei ja käyttää 1000 kokoo isompia vaatteita.. ja tappelussa pitää olla monta yhtä vastaa ku ne on nii mammanpoikia pelkureita etteivät pärjäis yksinään.... hevarit iskee kaikki muijat. niillä on luonnetta!!! lökäpöksyt on sellasii paskahousui... naisten hakkaajia... hevi rulaa aina!! (ei sit ollu tarkotus loukata niitä jotka on jotai hemmetin räppäreitä...ihmisiihän teki ootte :)) mun mielipide...

        asiallisia kommentteja hevareiden puolelta, tollainen tuhoaa hevareiden maineen.


      • tyyppi
        666 kirjoitti:

        hopparit on niin ällöjä! joku pikku G ki... *laattaa* ne on läskei ja käyttää 1000 kokoo isompia vaatteita.. ja tappelussa pitää olla monta yhtä vastaa ku ne on nii mammanpoikia pelkureita etteivät pärjäis yksinään.... hevarit iskee kaikki muijat. niillä on luonnetta!!! lökäpöksyt on sellasii paskahousui... naisten hakkaajia... hevi rulaa aina!! (ei sit ollu tarkotus loukata niitä jotka on jotai hemmetin räppäreitä...ihmisiihän teki ootte :)) mun mielipide...

        ..on saatana homo joka ei oo hopparii nähnykkää, räppää sen takii et sais arvostusta 12-vuotiais pikkulikoissa..hyi helvetti!!..


      • onko näin
        tyyppi kirjoitti:

        ..on saatana homo joka ei oo hopparii nähnykkää, räppää sen takii et sais arvostusta 12-vuotiais pikkulikoissa..hyi helvetti!!..

        Oot vaan kateellinen ku pikkupoika teki wuodesa enempi rahaa ku sie saat työkkäristä koko elämäs aikana. Ja ihan vaan rehellinen mielipide: Pikku-g on suomen katu-uskottavin räppäri. Ei kylläkään johdu siitä että pikkug ois mitenkään katu uskottava.


      • minä vaan
        onko näin kirjoitti:

        Oot vaan kateellinen ku pikkupoika teki wuodesa enempi rahaa ku sie saat työkkäristä koko elämäs aikana. Ja ihan vaan rehellinen mielipide: Pikku-g on suomen katu-uskottavin räppäri. Ei kylläkään johdu siitä että pikkug ois mitenkään katu uskottava.

        hmm... sit et ole asasta koskaa kuullukkaa


    • TeenQueen

      IhQuja!!

      • Paska-Aivo

        niitten oikeila nimilä. Eli kaikki sinun jätkät on ollu lökäpöksyteinikoviksia. Kun asiaa ajattelee huomaa että jos teinit ois sitä mitä ne haluis niin ei ne ois niin hurmaavia. Vai oisko mukavaa jos sen nössön räkänokkalökäpökyn paikala oiski oikee gangsteri joka myis huumeita ja tappas ihmisiä.


      • hahahahah

        "Sanon teille vaan et *LoL*", etkö helvetti vieköön tajua mitä lol meinaa? se meinaa nauramista. eli jos näet jossain lyhenteen "lol" se tarkottaa että joku nauraa. miten sä sanot naurun? lol ei ole sana (vaikka niin luuletkin) vaan kirjainlyhenne.


      • hopparin tytsy
        hahahahah kirjoitti:

        "Sanon teille vaan et *LoL*", etkö helvetti vieköön tajua mitä lol meinaa? se meinaa nauramista. eli jos näet jossain lyhenteen "lol" se tarkottaa että joku nauraa. miten sä sanot naurun? lol ei ole sana (vaikka niin luuletkin) vaan kirjainlyhenne.

        tiedän kyllä mitä se tarkoittaa: Lots of laughs.
        eli vähän sama jos sanoisin, että: kylläpä naurattaa tai ei voi muuta ku nauraa tjms.
        Helvetin palikka!


      • hahahahaha
        hopparin tytsy kirjoitti:

        tiedän kyllä mitä se tarkoittaa: Lots of laughs.
        eli vähän sama jos sanoisin, että: kylläpä naurattaa tai ei voi muuta ku nauraa tjms.
        Helvetin palikka!

        et taida oikein osata englantia? lots of laugh= paljon naurua, eikä "kylläpä naurattaa" tai "ei voi muuta kuin nauraa". joten älä käytä kirjainlyhennettä väärin.


      • hopparin tytsy
        hahahahaha kirjoitti:

        et taida oikein osata englantia? lots of laugh= paljon naurua, eikä "kylläpä naurattaa" tai "ei voi muuta kuin nauraa". joten älä käytä kirjainlyhennettä väärin.

        kuule tampio, tiedän kyllä että suora suomennos on PALJON NAURUA. mutta sanoinkin että se ois "vähä sama ku sanos"... Eli en suomentanut sitä suoraan, sanoin vaa että sama ku sanos esim. et kylläpä naurattaa... tampio


      • hahahha
        hopparin tytsy kirjoitti:

        kuule tampio, tiedän kyllä että suora suomennos on PALJON NAURUA. mutta sanoinkin että se ois "vähä sama ku sanos"... Eli en suomentanut sitä suoraan, sanoin vaa että sama ku sanos esim. et kylläpä naurattaa... tampio

        kyllä sitä nyt suututaan ja haukutaan. mutta tuolla sinun logiikallasi ei on vähä sama ku sanois joo eli jos sanoo ei vois melki tarkottaa niinku joo ja sitte toisaalta se vois olla myös jaa tai emmä tiedä tai ehkäpä. niinpä jos joku sanois ehkä mulle ei mä voisin tulkita sen periaattees niinku joo tai jaapajaa eli ehkä ei tai joo?


    • höpöhöpö

      ..hevarit ja kaikki saatanan palvojat, gootit ja kaikenmaailman nistit on sellasii paskoja et ottaa aivoo..

      • Hevijätkä

        Miten te hopparit oikein pystytte kävelemään kun teijän lökäpöksyt on niin hiton alhaalla?Ettekö te kompastele ja kaatuile kokoajan vitun isojen ja alhaalla olevien vyöttömien housujen kanssa?Jos ette niin miten se on mahdollista?


      • Kilpailuttaja?
        Hevijätkä kirjoitti:

        Miten te hopparit oikein pystytte kävelemään kun teijän lökäpöksyt on niin hiton alhaalla?Ettekö te kompastele ja kaatuile kokoajan vitun isojen ja alhaalla olevien vyöttömien housujen kanssa?Jos ette niin miten se on mahdollista?

        Palkintona on famea. Ja kysymys on.

        Mistä tulee housujen roikottaminen? Eli mistä se alunperin sai alkunsa?


      • Ois kiva tietää...
        Kilpailuttaja? kirjoitti:

        Palkintona on famea. Ja kysymys on.

        Mistä tulee housujen roikottaminen? Eli mistä se alunperin sai alkunsa?

        Mistä se tuli se roikottaminen...sillä 80-luvulla rap-artisteillakin oli nämä ns."pillifarkut"(Esimerkkinä N.W.A:n video biisistä "Straight Out of Compton"..vai oliko se "Straight Outta...")


    • meitsi

      Mä en ees muista millon mä olisin viimeks nauranu näin paljon.. Hei pistetäänkö oikeen joukkotappelu pystyyn?! Hevarit vs. hopparit ja katotaan mitä kymmenes minuutis tapahtuu. Molemmat pieksis toisiaan iha saman verran. Ette te tuu kovin pitkälle elämäs pääsee jos teiän asenne on tollanen. Jokaisel on oikeus olla just sellanen ku ite haluu. Mitä välii sil on minkä näkönen se sun naapuripulpetissa istuva sälli on, ihminen se on sekin. Hyväksykää jengi sellasena ku ne on. Grow up bitches..

      • tytsys88

        Mä en ensin pitäny hoppareista oikeestaa yhtään, mut kun mun kultani alko lökäriks nii mä muutin mieltäni...nykyää tunnen tosi monia ihania hobbikundeja!

        ja hei ajatelkaa positiivisesti tytöt varsinki:

        saat lökärit nopeemmin pois jätkäsi päältä ku tarttee!!! ;)


      • neiti
        tytsys88 kirjoitti:

        Mä en ensin pitäny hoppareista oikeestaa yhtään, mut kun mun kultani alko lökäriks nii mä muutin mieltäni...nykyää tunnen tosi monia ihania hobbikundeja!

        ja hei ajatelkaa positiivisesti tytöt varsinki:

        saat lökärit nopeemmin pois jätkäsi päältä ku tarttee!!! ;)

        Ilmankos kun ne jo roikkuukin puolperseessä. Pikkasen avittaa niin nehän on jo maassa.


      • noniin.
        tytsys88 kirjoitti:

        Mä en ensin pitäny hoppareista oikeestaa yhtään, mut kun mun kultani alko lökäriks nii mä muutin mieltäni...nykyää tunnen tosi monia ihania hobbikundeja!

        ja hei ajatelkaa positiivisesti tytöt varsinki:

        saat lökärit nopeemmin pois jätkäsi päältä ku tarttee!!! ;)

        tässä huomataan taas hopparityttöjen huoramaisuus. mahdollisimman nopeaa kakkoseen vaan. jotkut toki tykkää esileikeistäkin...


    • devil in self

      kai ne ei uskolla yksinään käydä kimpuun
      mä en itsekkään pidä hoppareista et mä oon sun puolla hyvää joulua

      • Vitun heavyy!!!

        Mä tiedän mää voitan sen sun skaban jee jee!!Ne roikkuu siks ku se hoppi aate on peräsin jostain slummista.Ja rahaa ku ei ollu ostettii nii isoi vaattei et ne mahtuu isältä pojalle!Meniks hyvin tälläst oon kuullu?


      • älä viitsi
        Vitun heavyy!!! kirjoitti:

        Mä tiedän mää voitan sen sun skaban jee jee!!Ne roikkuu siks ku se hoppi aate on peräsin jostain slummista.Ja rahaa ku ei ollu ostettii nii isoi vaattei et ne mahtuu isältä pojalle!Meniks hyvin tälläst oon kuullu?

        tollaiset kommentit ei tee hyvää hevareiden maineelle. ensinnäkin nimimerkissä lojuva kirosana saa sinut kuulostamaan aika uhittelevalta.


      • Vitun heavyy!!!
        älä viitsi kirjoitti:

        tollaiset kommentit ei tee hyvää hevareiden maineelle. ensinnäkin nimimerkissä lojuva kirosana saa sinut kuulostamaan aika uhittelevalta.

        Mä en mitää luonteelleni voi.Ja toiseks mää olen aika agressiivinen mut niin on monii muukin hevari.


      • joonas.
        Vitun heavyy!!! kirjoitti:

        Mä en mitää luonteelleni voi.Ja toiseks mää olen aika agressiivinen mut niin on monii muukin hevari.

        ai että sä oot lapsellinen..


      • älä viitsi
        Vitun heavyy!!! kirjoitti:

        Mä en mitää luonteelleni voi.Ja toiseks mää olen aika agressiivinen mut niin on monii muukin hevari.

        ei keskustelupalsoilla kirjoituksistaan ole tarkoitus kertoa omaa luonnettansa vaan kommentoida ASIALLISESTI.


    • -tuntematon-

      Minunkin mielestä hopparit on sieltä ja syvältä,mutt kai se on kaikkien oma asia,..

      Mutt miksi jotkus pitää niitä lökäpöksyjä???

    • mä vaa

      Se johtuu siitä että lessut on pahasta, ne tekee mitä jumala käskee.

    • HelvetinPerseReikä

      Haluttasko me kaikki lopettaa. Olkaa hiljaa jos ootte samaa mieltä.

    • &quot;real&quot; hoppari

      oon ite hoppari...nolottaa myöntää. miksiköhä hoppareita inhotaan niin paljon??? no minäpä kerron: esim. tommoset niiku hoppari tytsy pilaavat hopparien maineen koska ne on niin itseensä täynä olevia "kovia tyyppejä". hoppari tytsy lopeta hopparien nolaaminen ja perehdy eka hevarien ja hoppareiden kulttuuriin ennenku rupeet kirjoittaan asioista joista et tiiä yhtään mitää.

      • hopparin tytsy

        wai et ihan "real" just joo...
        nii ja muuten mä en oo missäään välis väittäny olevani hoppari, vaan hopparin tytsy niinku nimimerkkikin kertoo...


      • äijjä

        se on molemminpuolista. tuohon sinun kysymykseesi voisi tehdä vastakysymyksen "miksi hevareita inhotaan niin paljon?" missähän tämän vihan juuret ovat... varmaan jossain 80-luvulla. joskushan mtv:ltä soi hevikin mutta sen syrjäytti sitten räppi ja lopuksi tuli tämä poppimusiikki. en tiedä, jonkun pitäisi ruveta tutkimaan asiaa oikein kunnolla.


      • Vitun heavyy!!!
        äijjä kirjoitti:

        se on molemminpuolista. tuohon sinun kysymykseesi voisi tehdä vastakysymyksen "miksi hevareita inhotaan niin paljon?" missähän tämän vihan juuret ovat... varmaan jossain 80-luvulla. joskushan mtv:ltä soi hevikin mutta sen syrjäytti sitten räppi ja lopuksi tuli tämä poppimusiikki. en tiedä, jonkun pitäisi ruveta tutkimaan asiaa oikein kunnolla.

        En ookkaa tullu luonnettani kertoo vastasinvaan ku kysyttii!No miksköhän hoppareita sanotaa lökäpöksyiks?No siks et niil on lökärit!No en jaksa enää tapella mut en kuunnella myöskää paska puhetta hevareista!!!


      • äijä
        Vitun heavyy!!! kirjoitti:

        En ookkaa tullu luonnettani kertoo vastasinvaan ku kysyttii!No miksköhän hoppareita sanotaa lökäpöksyiks?No siks et niil on lökärit!No en jaksa enää tapella mut en kuunnella myöskää paska puhetta hevareista!!!

        mitäs merkitystä sillä sinulle on jos jonkun teinin mieli on niin ahdas että hän ei kykene näkemään että hevaritkin ovat ihmisiä? mielestäni ei tarvitsisi paljon provosoitua tuommoisesta, varsinkin kun kyseessä on suomi24:n keskustelupalsta.


    • Fus

      Ne on idiootteja jotka roikottaa housuja ja niillä on surkea musiikinmaku jos tykkää räppi paskasta.

    • simsim

      Pääsin eilen todistamaan sitä kun kolme 17-vuotiasta kävivät joukolla kaatokännissä olevan 14-vuotiaan pojan kimppuun. Potkivat maassa makavaa vielä päähän.

      Tiedän tosin kaksi hevaria jotka ovat panneet sammunutta.

      Paskaa taitaa molemmilla puolilla yhtä paljon olla, mutta hopparit kai typerämpi kun nuorempia usein ovat.

    • Hopparinvihaaja 4life

      Ne on nii vitun nössöjä...just sellasii vitun pellejä mitkä menee ammattikouluu ja kuvittelee iskevänsä kaikki jollain esim.80-luvun ruoskal, mis on karvanopat ja 12 tuumaset bassot, tietenkin itsetehdyt, ja muut hotimmat tuunaukset.Pieni pää ja isot vaatteet kun eivät sovi yhteen.

      • D-Duck

        Lueskelin näitä viestejä ja näyttää siltä että aika monella on väärä kuva hiphoppareille..

        ja eniten pisti silmään tää että hip hopparit käy kimppuun joukolla? ootteko liikaa kattonu jotain Gangsta Shit leffaa tai jotain tälläst Crips meininkii?
        Ja luulen että hiphopparit käy kimppuun juuri sen takia joukol tai ylipäätään liikku jengissä.. koska on näitä rasistimielisiä skini jengejä jotka hakkaavat ulkomaalaisia niin siinä on se syy ja sitten Jengisssä pidetään yhtä.. jos sä oot kaveri porukkas kanssa kaupngilla ja joku tulee lyömään sun kaverii nii etkö auta?

        Skinit ne vasta nössöjä onkin kun tulevat syyttä suotta pahoin pitelemään ulkomaalaisia ja hiphoppareita..


      • xzzmm
        D-Duck kirjoitti:

        Lueskelin näitä viestejä ja näyttää siltä että aika monella on väärä kuva hiphoppareille..

        ja eniten pisti silmään tää että hip hopparit käy kimppuun joukolla? ootteko liikaa kattonu jotain Gangsta Shit leffaa tai jotain tälläst Crips meininkii?
        Ja luulen että hiphopparit käy kimppuun juuri sen takia joukol tai ylipäätään liikku jengissä.. koska on näitä rasistimielisiä skini jengejä jotka hakkaavat ulkomaalaisia niin siinä on se syy ja sitten Jengisssä pidetään yhtä.. jos sä oot kaveri porukkas kanssa kaupngilla ja joku tulee lyömään sun kaverii nii etkö auta?

        Skinit ne vasta nössöjä onkin kun tulevat syyttä suotta pahoin pitelemään ulkomaalaisia ja hiphoppareita..

        Hip Hop muodin löysät vaateethan on saanut alkunsa siitä että löysiin vaatteisiin oli paljon helpompaa kätkeä ase/aseita..


      • Big D

        Krohöm kunnon ''hopparit'' ainakin ennen ajoivat 60-luvun chevroletillä ja siinä oli hydrauliikka


    • hoppari12

      vaatetyyli ei varmaan liity asiaan mitenkään..ja jos liittyy kiusaajat haluavat varmaan pukeutua siten että ovat suosittuja ja ''kovan'' näköisiä...itse olen hoppari enkä kiusaa ketään..sehän on vaan lähinnä naurettavaa ja heikon merkki jos hyökkää isolla porukalla yhden ihmisen kimppuun tai huutelee jotain kuempaa..eivätkä kaikki kiusaajat ole hoppareita. Hoppareitakin on monenlaisia....itse harrastan hip ghoppia ja mtv dancea ja kuuntelen räppiä..

    • ihm1n3n1

      hopparit on laiskoi paskoi joille kaikki tuodaa etee, myös ne lökäpöksyt.

      • wellington345

        Kerron nyt heti aluksi, että en ole hoppari enkä hevari, ja olen koulussa sivusta seuranneena huomannut tällaista:

        - Hopparit käyvät kiusaamaan porukalla joka päivä eri kohteeseen, hevarit eivät hyökkäile ilman järkevää syytä ja käyvät kimppuun aina yksin ja ovat tuolloin helpompia kiusaamisen kohteita

        - Hevarit ovat rennompia ja helpommin lähestyttäviä kuin hupun alle piiloutuvat hopparit, joka lisää myös negatiivista lähestymistä

        - Vaikka hopparit huolehtivat itsestään paremmin, eivät hevaritkaan haise ja pesevät hiuksensa joka päivä, tosin kuulevat silti "rasvalettiä" joka paikasta.

        - Hevarit ovat musikaalisesti taitavampia ja usein soittavat jotain soitinta, joka usein johtaa kateellisen hopparin aloittamaan joukkokiusaamiseen

        - Hevareita kiusataan useammin kuin hoppareita, juurikin hiusten pituuden takia. Ne harvat hevarit, jotka kantavat pitkää, mustaa nahkatakkia ja kulkevat tupakka suussa kuitenkin keräävät kunnioitusta hopparipoikien keskuudessa, eivätkä joudu kiusatuksi toisin kuin muut

        - Hopparit ovat urheilullisempia, hevarit kehittävät lähinnä hauiksia eivätkä niinkään loista Cooperin testissä

        - Hoppareilla on laajempi ystäväpiiri, ja hevareiden kaverit ovat lähinnä nettituttuja tai muita hevareita

        Kaikki huomiot eivät päde kaikkiin ihmisiin, mutta näin meidän koulussa. Hevareita kiusataan, hoppareita ei.


    • SERIOUSLYANGRY3566

      Nyt alko riittää, mä kysyn siis nyt yhen asian: Millo tulee uudet kujeet kehiin, MILLOIN MUOTI VAIHTUU? Siis vittu mua väsyttää tää rokkareiden ja hupapreiden välinen jatkuva sota!

      Rokkari/hevi äijist en tiiä mutt oikeesti hupparit on oikeesti niit kaikkein vittumaisimpii kusipäit, ne lähtee joukko voimalla jonkun ihan randomin kimppuun. Yksin eivät uskalla tavalliseen tapaan tullakkaan vaan joukolla, se kertoo jo näistä lieroista aika vitun paljon.

      Mun puolest kummatkin osapuolet sais painuu ihan sinne hevon vittuun kosk mä en saatana jaksa tätä iän ikuista sonnan jauhantaa....PERKELE!

    • magnificent_wanker

      Jumalaut, kundit, mistä teki jaksatta oikeen inissä. Saatte pyöritellä ja vatvoo tätä asiaa oikeen olan takaa ja mitä siitä saa?

      Paskasta ei saa konvehtia.

    • vm 2004?

      todistin joskus kun hopparit ja hevarit otti yhteen tasaluvuin,ja niinkun arvata saattaa se oli kyllä hoppareiden turpajuhlaa sillä ne nahkarotsisankarit oli nauttinut vähän miestä väkevämpää.mutta ei siitä sen enempää!
      toivottavasti tämä saa teidät vittuuntumaan!




      kuka helvetti rupes tätäkin ketjua ruokkimaan?

      • Antihoppari

        Minun kouluaikoinani hopparit olivat kaikista pahimpia kiusaajia. Hopparit olivat yleensä vähän yksinkertaisia tyyppejä jotka olivat kuunnelleet liikaa gangstarappia.

        Huvittavinta oli, että tämän roskajoukon johtaja ei suinkaan ollut hoppari vaan vastenmielinen lihava öykkäri, joka pelotteli ihmisä linnakundi isällään ja tämän kriminaalikavereilla. Kaiken lisäksi tämä kusipää oli täysin avoimesti Hitleriä ihaileva uusnatsi.


    • Normimies

      Aivan :D Lessut o kuule pahoja tulee aina koko koulu yhtä vastaa, no ei siinä muu auta pistää kaikki samantie kenttää ko ei niita aina jaksa kattoo :D

    • jaasäävai++??

      Eip löydy usein ku jotai wannabe hoppareit ku koulust. Aidot hopparit ei menis kenenkää kimppuu ku alunperin ne ovat rasisti vastaisii ja kiusaamine o tavallaa rasismia ;)

      • HoppariKundi95

        No todellakin!


    • minä vain

      hopparit on massoja.

    • Ernuhtava tyttö :)

      Oppikaa jo tytöt ja pojat olemaan oma itsenne ja älkää kulkeko massan mukana! Kaikki ihmiset on erilaisia eikä samaan tyyliin pukeutuminen auta mitään siihen!

      • tiinom

        Hopparit ovat ihan ok. siihen asti kun käyttävät musiikistaan saaman energian JOHONKIN JÄRKEVÄÄN. TURHAN VITTUILUN ja muun VITUN IDIOOTTIMAISUUDEN kun jättisi pois, hyväksyisin 'hopparit'.
        Ei siinä mitään, olen tavallaan hoppari-rasisti, sillä vihaan paljon enemmän mm. 'suomi-hiphoppia' mitä jotain heviä.. Hevareissa en ole koskaan nähnyt yhtä vittuilevia,ylimielisiä,kusipäisiä piirteitä mitä hoppareissa.
        Hoppariin päin et voi edes katsoa,et jutella kun alkavat jo haastaa riitaa, kovana ESITTÄEN kaikille kavereilleen kuinka kova jätkä sitä ollaankaan..
        Saahan rikollisuudesta ja vittuilusta paljon täytettä elämään? Pönkitetään 'itsetuntoa' jota ei koskaan ole muuten ollutkaan, kiusaamalla ja hakkaamalla muita , syyttömiä ihmisiä.
        Selvinpäin, yksin ei uskalleta haastaa riitaa. Mikä nämä ihmiset laittavat tulemaan 'hoppareiksi'? Onko esim. kotona niin vitun ongelmallista, ei ole MITÄÄN muuta ratkaisua, kuin vittumainen käytös ja 'hyvä mieli' toisten ihmisten kustannuksella ...
        Siis ei me voida mitään sille jos teillä hoppareilla on alkoholistivanhemmat, pitääkö sen takia teidänkin juoda ja ruveta hoppariksi ja alkaa hakkaamaan porukkaa? Hankkikaa apua jos on vaikeeta. Kyllä on muitakin keinoja. Te ootte vaan niin vitun säälittäviä vaatteinenne, musiikkinne ja paskanne kanssa.


      • H0PP4RI
        tiinom kirjoitti:

        Hopparit ovat ihan ok. siihen asti kun käyttävät musiikistaan saaman energian JOHONKIN JÄRKEVÄÄN. TURHAN VITTUILUN ja muun VITUN IDIOOTTIMAISUUDEN kun jättisi pois, hyväksyisin 'hopparit'.
        Ei siinä mitään, olen tavallaan hoppari-rasisti, sillä vihaan paljon enemmän mm. 'suomi-hiphoppia' mitä jotain heviä.. Hevareissa en ole koskaan nähnyt yhtä vittuilevia,ylimielisiä,kusipäisiä piirteitä mitä hoppareissa.
        Hoppariin päin et voi edes katsoa,et jutella kun alkavat jo haastaa riitaa, kovana ESITTÄEN kaikille kavereilleen kuinka kova jätkä sitä ollaankaan..
        Saahan rikollisuudesta ja vittuilusta paljon täytettä elämään? Pönkitetään 'itsetuntoa' jota ei koskaan ole muuten ollutkaan, kiusaamalla ja hakkaamalla muita , syyttömiä ihmisiä.
        Selvinpäin, yksin ei uskalleta haastaa riitaa. Mikä nämä ihmiset laittavat tulemaan 'hoppareiksi'? Onko esim. kotona niin vitun ongelmallista, ei ole MITÄÄN muuta ratkaisua, kuin vittumainen käytös ja 'hyvä mieli' toisten ihmisten kustannuksella ...
        Siis ei me voida mitään sille jos teillä hoppareilla on alkoholistivanhemmat, pitääkö sen takia teidänkin juoda ja ruveta hoppariksi ja alkaa hakkaamaan porukkaa? Hankkikaa apua jos on vaikeeta. Kyllä on muitakin keinoja. Te ootte vaan niin vitun säälittäviä vaatteinenne, musiikkinne ja paskanne kanssa.

        Yhdistät nyt kyllä kaikki hopparit samanlaisiksi ihmisiksi. Itse olen hoppari, en ala haastaa riitaa. Oon ihan normaali ihminen niinku muutki mut pukeudun eri tavalla ja kuuntelen erityylistä musaa ku muut.
        Ja elämän ei tarvii olla perseestä, jos on hoppari. "Alkoholistivanhemmat" "rikollisuudesta" "kusipäisiä, ylimielisiä" "hakkaamaan porukkaa"... Voisit painuu ite sinne mistä tulit, eli VITTUUN.

        PS. Tekstin avulla kerroit juuri, että olet kiusattu by hopparit, ja ettei aivoistasi löydy muuta kuin tyhjää...


      • NORMAALI 17V.
        H0PP4RI kirjoitti:

        Yhdistät nyt kyllä kaikki hopparit samanlaisiksi ihmisiksi. Itse olen hoppari, en ala haastaa riitaa. Oon ihan normaali ihminen niinku muutki mut pukeudun eri tavalla ja kuuntelen erityylistä musaa ku muut.
        Ja elämän ei tarvii olla perseestä, jos on hoppari. "Alkoholistivanhemmat" "rikollisuudesta" "kusipäisiä, ylimielisiä" "hakkaamaan porukkaa"... Voisit painuu ite sinne mistä tulit, eli VITTUUN.

        PS. Tekstin avulla kerroit juuri, että olet kiusattu by hopparit, ja ettei aivoistasi löydy muuta kuin tyhjää...

        HAHHAH ENSINNÄKIN AIKA HARVOILLA RÄPIN KUUNTELIJOILLA ON LÖKÄRIT JA TOISEKSI HOPPARIT EI AINAKAAN HELSINGISSÄ JUOKSE MILTEE IKINÄ KARKUUN JA MULLAKAAN EI OLE LÖKÄREITÄ VAIKKA KUUNTELENIN RÄPPIÄ JA HEVARIT VITTTU SAMAT VAATTEET VUODESTA TOISEEN JA LIIAN PIENET JA SAA VAAN HAJOTA KU AJAA KEMMULLA OHI KU JOKU RASVA LETTI KÄVELEE JOKU TELTTA SELÄSSÄ KESÄ HELTEELLÄ MUSTA NAHKA TAKKI JA HEVAREILLE EI VOI KU NAURAA -NÄIN MEILLÄ PÄIN .. PS MUN LUOKALLA ON PARI HEVÄRII JA NIITÄ KIUSATAAN JA MUUTKI LUOKAT VITTUILEE KÄYTÄVILLÄ :D


      • Monkibomber_93
        NORMAALI 17V. kirjoitti:

        HAHHAH ENSINNÄKIN AIKA HARVOILLA RÄPIN KUUNTELIJOILLA ON LÖKÄRIT JA TOISEKSI HOPPARIT EI AINAKAAN HELSINGISSÄ JUOKSE MILTEE IKINÄ KARKUUN JA MULLAKAAN EI OLE LÖKÄREITÄ VAIKKA KUUNTELENIN RÄPPIÄ JA HEVARIT VITTTU SAMAT VAATTEET VUODESTA TOISEEN JA LIIAN PIENET JA SAA VAAN HAJOTA KU AJAA KEMMULLA OHI KU JOKU RASVA LETTI KÄVELEE JOKU TELTTA SELÄSSÄ KESÄ HELTEELLÄ MUSTA NAHKA TAKKI JA HEVAREILLE EI VOI KU NAURAA -NÄIN MEILLÄ PÄIN .. PS MUN LUOKALLA ON PARI HEVÄRII JA NIITÄ KIUSATAAN JA MUUTKI LUOKAT VITTUILEE KÄYTÄVILLÄ :D

        Täällä Jyväskylässä päin taas hevarit ajaa mopoilla kovien hoppari-kevaripoikien ohi.


      • UGshit
        Monkibomber_93 kirjoitti:

        Täällä Jyväskylässä päin taas hevarit ajaa mopoilla kovien hoppari-kevaripoikien ohi.

        Ei vittu "hoppari"? nyt tarkotatte siis Rähinä Recordsin ja muiden lippatukka räppärien oppipoikia jotka pilaavat suomi-rapin maineen? -.-

        Jos näin olen todellakin "hevarien" puolella, monta "hevari" kaveria jotka kuuntelee paljon Underground suomi-rap kuten Julma Henriä, Jontti & Shaka, Heikki Kuula ja muita.Todellakin hopparit suohon jos kyse on tästä

        Hengittävä kauluspaita sammarit ja homma paketis.


      • Hoppari95
        Monkibomber_93 kirjoitti:

        Täällä Jyväskylässä päin taas hevarit ajaa mopoilla kovien hoppari-kevaripoikien ohi.

        niin ootkohan nyt kovin kauaa asunu Jyväskylässä ? Sää jauhat täyttä PASKAA!


      • Nainen_Independent
        NORMAALI 17V. kirjoitti:

        HAHHAH ENSINNÄKIN AIKA HARVOILLA RÄPIN KUUNTELIJOILLA ON LÖKÄRIT JA TOISEKSI HOPPARIT EI AINAKAAN HELSINGISSÄ JUOKSE MILTEE IKINÄ KARKUUN JA MULLAKAAN EI OLE LÖKÄREITÄ VAIKKA KUUNTELENIN RÄPPIÄ JA HEVARIT VITTTU SAMAT VAATTEET VUODESTA TOISEEN JA LIIAN PIENET JA SAA VAAN HAJOTA KU AJAA KEMMULLA OHI KU JOKU RASVA LETTI KÄVELEE JOKU TELTTA SELÄSSÄ KESÄ HELTEELLÄ MUSTA NAHKA TAKKI JA HEVAREILLE EI VOI KU NAURAA -NÄIN MEILLÄ PÄIN .. PS MUN LUOKALLA ON PARI HEVÄRII JA NIITÄ KIUSATAAN JA MUUTKI LUOKAT VITTUILEE KÄYTÄVILLÄ :D

        No voi vitsit, mitkä puheenaiheet täällä on....Ei jessus, kuulostaa nii keskenkasvuselta....Ne, jotka noille hevareille vittuilee, on kusipäitä ja se on kultaseni ensinnäkin jokaisen oma asia, onko hevari, gootti, hippi tai mikä tahansa....Jos joku saa kerran olla hoppari, ni miksei joku sais olla sitte hevari? Vituttaako teitä vaan se, ku joku on sellanen, ku haluaa? Jos mä oisin hevari, ni mä en välittäs vittujakaan, mitä jotkut massan mukana menemisestä stressaavat dillet musta ajattelis....Ja mä kyllä pitäisin sillo iha ehjiä vaatteita ja puhtaudesta huolta niinku pidän muutenki...:D onko teillä tosiaan siellä päin, mistä oletkaan, sellanen kulttuuri, että hoppari saa olla, mutta hevari ei? Kenen pitäis kysyä teiän idioottien mielipide omiin päätöksiinsä? Ei kenenkää....ei kaikki hevarit varmaan oo kuitenkaa samanlaisia, mut löytyyhän meitä toki moneks....Mutta aika säälittävää, että jotkut vittuilee niille vaa sen takia, ku ne on hevareita, vaikka te ette siitä tykkää...;) Ja porukka täällä kiistelee, kummat on niinsanotusti parempia, hevarit vai hopparit, voi elämä....on teillä kiistanaiheet....toikin on mielipidekysymys....


    • Ei hoppareita ole enää. Se oli sitä 90- lukua se.

    • Enoohevaritaihoppari

      Onha hoppareit, suurin osa niist luulee olevansa jotai kovii ja pitää sen takii niit vaatteit mut jotkut voi oikeesti vaa pitää niit ku ne haluu ja tällee. Mut ku tuolki luki et se on elämäntapa ni vähä nauran ku oot joku 50v ja kävelet lökäreillä.

    • Enemmänäkee HOPPAREI

      Ei vittu ku en oo hevari tai hopparikanskaa ja sit hevareit oon nähny ne kulkee yksin tai ei kiusaa ketää mut sitku näkee hoppareit jotka on naurettavii ku jokane 7-16vuotias on meiä koulussa hoppari. Ja ei räppi ees oo musaa, siin ei ees lauleta vaa puhutaa ja sitte viel se musiikki? ei siin hirveesti mitee skilssei oo

    • vituurpoasd

      Ai räppi ei oo musaa? Ei vittu sä oot urpo. Ja ei oo skilssei vittu oot penska et tajuu mistää mitää. Tarviiks hevis skilssei ku ne rääkyy siihe mikkii juntti?

    • vituurpoasd

      Ja en itekkää tykkää hoppareist suurin osa leijoi paskoi , mut ei kaikki. Mut miks sä musan tohon sekotat?

    • Susanneeee

      Mun mielestä hopparit just on ihan parhaita tyyppei. Te vitun nolot vaa ette ymmärrä että teitä saatetaan kattoo ihan samalla tavalla ku työ hoppareita, joten teinä en haukkus yhtää. -.-' Noloa tollanen.

    • Phutte paskaa!

      Ei vittu.. ootte kyl noloja! Hoppari tai hevari, onks sil tyylil nyt nii välii. Tasa-arvoo!!

    • Ensiksi: Pukeutukoot kokonaan toiseen ihoon tai perunasäkkiin, olkoot päässä metrinen rasvaletti tai kangaskattila, niin tyyli on kaikilla vapaa. Liika tosin voi olla aina liikaa ja herättää halveksuntaa.

      Toiseksi: Katsokaa ensin kuinka vanhaan viestiin vastaatte, ettei tarvitsisi nostaa 7v vanhaa keskustelua ylös??

    • näinnad

      Hevarit nyt on iha spede näkösiä. Pitkät hiukset jäbil ja vitun rasvaset. Näyttää naiselta hävetkää hevari pellet. Enkä oo mikää hoppari fani:)

    • ?

      mitä vittua ''hopparit yrittää vaan saada rahaa'' vittu en ole hoppari mut on tullu tohon hiphop kulttuurin undergroundiin tutustuttua.. vittu hopparit kuuntelee asia musaa esim. asa ja heikki kuula eikä mitään vitun cheek paskaa, joka soi joka vitun koti bileissä. Ihan mietityttää minkä ikäsiä olette. Hoppareilla nimeomaan on omia aatteita ja ne dissaaa suurin osa kapitalisteja. ottakaa vittu asioista selvää ennen ku tuutte lässyttämään.

      • Big D

        Ehei jos kunnon räppiä haluut kuunnella niin sitten Eazy-E, Big L ,Biggie Smalls, 2Pac, Dr. Dre, Ice Cube....


    • Samaamieltä 1

      Loistavasti sanottu asia lyhyesti samaa mieltä. Kuuntelen myös räppiä/ hiphoppia mutta en pukeudu hoppariksi vaan perus tavis. Huge , Asa , Pyhimys , Julma-henkka aiaiaiai. Asioista selvää ennenku tuutte puhumaan paskaa!

    • Eräs heppu hei

      Hopparit on hinttejä ja tulevia peräkammarin poikia jotka asuvat vanhempiensa luona 40 vuotiainakin ja ovat läskejä ja haisevia eivätkä tee muuta kun pelailevat tietkonepelejä loppu elämän joka on lyhyt pumppuvien ja sokeritaudin takia.Eli luusereita koko porukka.Hah

    • samaamieltä1

      haahhaahhahhhaahahhah. Vittu olet vitsikäs .Oot vissii joku rasvahiuksinen hevari?. Vitun urpo

    • pahpahpah

      Tämä aihe ei perustu yhteenkään faktaan. Varmasti osa hoppareista on täysiä idiootteja, tunnen nimittäin monia, mutta tunnen myös erään kiusatun ja yksinäisen hopparin, ja muutkin kuin tämän ryhmän ihmiset harrastavat kiusaamista, joten aika turhaa yleistämistä mielestäni.

    • faktaatuutista

      Joo, Voin sanoo että hopparit usein miten kattoo naamaa ja vittuilee porukassa ei ne uskalla vittuilla ilman porukkaa!! Miksi tiedän olen asunut monessa eri paikkakunnalla ja kiusattu ja kaikki on melkeen ollu "hoppareita" Voin sanoo että hevarit on mukavia ihmisiä vaikka en kuuntelekkaan heviä kuuntelen kaikenlaista mutta sen sanon Hopparit ovat niin ärsyttäviä ei voi missään liikkuu ku haukutaan ulkonäöstä :P

    • ntune

      Tässä oma näkemykseni asiasta. Toivottavasti jaksatte lukea...

      Aluksi pieni käsiteanalyysi: Viitataanko termillä"hoppari/hevari" tyylilleen uskolliseen ja määrätietoiseen henkilöön, vai valtavirran mukana purjehtijaan?

      Onko 12-vuotias pikkupoika, joka pukeutuu pukeutuu lökäpöksyihin ja käppiin, sekä kuuntelee räppiä - koska kaveritkin tekee niin - teidän mielestänne aito hoppari? Sama kaiffari on yhtä paljon punkkari ja bilettäjä. Sama pätee ns. hevareihin. Kyse on yhteiskunnan tyyli-ihanteista.

      En väitä, etteikö lapsi voisi olla aidosti hoppari tai hevari, mutta varmasti 99% näiden tyylien "valinneista" ei sitä ole.

      Joten on turha alkaa lietsomaan mitään sotaa kyseisten pikku-hopparien/hevareiden välille, koska loppujenlopuksi kyse on vain pinnallisuudesta. Älkää loukkaantuko!

      -ntune

    • rauhanpiippu

      Sinä varmaan puhut näistä perus wnb teini hoppareista.. mutta oikeat hopparit on tosi mukavaa porukkaa rauhanmiehiä.. :D

    • bhöhhuhihhdoh

      Minulla ei ole yhtään hoppari tai hevari kaveria.... harmi. Varmasti kummastakin pukeutumistyylistä voi löytää mukavia ihmisä, jos ne vain voisi erotella ilkeistä ja kilteistä.

    • arskada

      Vitun idiootit hopparit, menee jossai saatanan sinisissä haalareissa ja tulee hakkaa muita ilman syytä, näyttääki vaa joltai vitun lelumaan puuhapeteltä vittu ku armottoman iso haalaria muistuttava vaate yhdistelmä ja sit niitten pää on semmonen saatanan atomipähkinä vittu niille saa nauraa ku ne kävelee ohi...kunnes ne yhtäkkii hakkaa VITTU

    • viljamin isoveli

      90-luvulla ja 2000-luvun alussa lökäreitä käytti tyypit jotka kuuntelivat aitoa hip-hoppia ja räppiä ikää oli heillä 15-20 vuotta.
      Nykyään niitä käyttä n.13-vuotiaat jonnet jotka kuuntelevat jotain cheekkiä, finteligensiä ja kaikkea kaupallista. yrittävät olla niin kovia potkulautoineen skedeparkeilla es käsissään.

    • hopparit=paskahousut

      näist saa hyvät naurut :DD

    • ebinxD:DD

      Hoppari käyttää isoi vaatteit et olis ihan VITUN kova jätkä. :DD Niin paljo paskaa housuis et roikkuvat :DDD

    • hastla

      ♪♫♪♫ mut ei räppäreit tehty fubuja päälle pukemaan ♪♫♪♫

      Mut hei, eiköhä täs maailmas oo suurempiakin huolen aiheita :)

    • jtnräändööm

      No mikä mä oon jos meikkaan, käytän lökäpöksi, löysii vaatteit, H&M/seppälä/jne vaatteita, haluisin huulilävistyksen ja pinkki/blondi hiukset? Ja musiikista että kuuntelen mm. kaupatonta musiikkia, joskus eksyn jonnekkin kaupalliseen mutta en pidä niistä paljoakaan. Juon energiajuomia jne. Oon ala-asteel. Miten suhtaudutte muhun? :D ja tyttö.

    • LOL

      Joku lissu kuka haluis olla "kova" ja tehä hoppareihi vaikutukse.

    • no huhhu hevarit ja hopparit :DDD ite ollu hoppari joku vuos sitte mut tyyli kyll vaihtunu iha normaaliks,tai jotenkute,hevarit tyyli on kyll mun mielest iha vitun kauhee :DD naamaa jotain vitun valkoist meikkii ja silmien ympäri jotain mustaa mönjää ja naama täynnä metallii,mut ei ne hopparitkaa oo kovin edustaviikaa ku naama peitetty huivil ja nykyää kaikki ns hopparit käyttää paksua hupparii,pari kuukauttasitki hoppari alko aukoo päätä(näytti isolta)turpaa sai ja ku se otti sen hupparin pois nii vittu mikä siima :DD btw landepaukku ftw

    • huoh237t67eythuncbkc

      Tämä keskustelu on kyllä jo ihan käsittämätön...Kaikki yleistävät "hoppareiden" olevan ylilöysiä housuja käyttäviä koviksia ja "hevareiden" olevan epäsiistejä, viilteleviä yms. sekopäitä. Yleensä nämä 13-16v teinit jotka käyttävät jotain kanin hurjia löysiä farkkuja yms. eivät ole OIKEITA hoppareita, vaan täysiä pellejä. Ja vaikka en itse minkään sortin hevi ihminen ole, niin voin kokemuksesta sanoa että kaikki heviä kuuntelevat henkilöt eivät ole haisevia ja epäsiistejä vaan ihan normaaleja siistejä ihmisiä, kuten myös OIKEAT "hopparit", eli se onko hoppari vaiko hevimusiikin ystävä, ei välttämättä näy päälle päin... Itse olen aina kuunnellut pääosin räppiä(kunnollista) ja kuuntelen toki myös metallia, mutta en pukeudu oikeastaan kummankaan tyylin mukaisesti.

    • hopparit perseesee!

      näytän hopparilt mut käyttäydyn eril taval! hopparit käyttäytyy raukkamaisest! aion pistää mun luokkalaiset hopparit maaha... ;)

    • 13.v järkevä hoppari

      kuin kaikki yleistää hopparit nössöpaskauhittelijoiks ja porukalla hakkaajiks tai hevarit joksi vitun synkkiks pikkusaataniks?? itse olen hoppari isoveljeni on hevari! :) ja on muuten helevetin mukava!
      kaveri porukassani on hopparia,fruittaria,hevaria ja ihan normaalisti pukeutuvia! ei me hopparit käydä porukalla hakkaas/huutelees! itse saan kuulla siitä että roikotan leveitä housuja ja käytän muutenkin isoja vaatteita mikä mua vituttaa suuresti!! kyllä niitä huutelijoita jotka tosi tilanteessa selkään oottaa löytyy kaikista tyyli luokista ;) itse en huutele tai hakkaa ketään:D sillon tappelen kun oma terveys tai henki on uhattuna mutta ei se minulle tai monille muille hoppareille ole mikään perjantai illan huvi et "hakataas toi jäbä mikä tos kävelee" kuin ei voida elää iha vaa sovus tai edes siedetä toisiamme jos toisen tyyli ei kiinosta voi sen päänsä pitää kii [koskee kaikkia]

    • tregfh

      voi vi-ttu miksi kaikki arvostellaan pukeutumistyylin mukaan? o.o

    • sadasfew

      Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
      Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
      Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • gangsta2

      te hevari jäbät hei ymmärrän kyl et teil on meit lökä pöksyi vastaa jotai mut älkää huoliko tunne on molemmin puolinen käyttäkää te pienint kokoo mitä vattekaupast löytyy ite en viiti murskata pallei. rakkain terveisin suomen löysimmät housut

    • heil heil

      Tappakaa lessut niin maailma pelastuu heidän kanssaan se saastuu!!

    • Anonyymi

      2022 kommentit. Itseäni harmittaa beatnikit, mutta olen oppinut iän myötä kunnioittamaan myös niitä ryhmiä jotka eivät ole minä.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      148
      2391
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      208
      2143
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1736
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1199
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      354
      1144
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1015
    7. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      287
      988
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      50
      985
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      957
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      856
    Aihe