Kävin äsken kakalla, ja huomasin että kakka on mustaa. En muistaakseni eilen ole syönyt lakritsia tai salmiakkia (kerran tuli salmiakki jäätelöstä hetkeksi mustaa kakkaa) Olen siis 12 v poika. Pitäiskö huolestua
Musta kakka
misajdiaosfj
3
107
Vastaukset
- terveydenhoitaja
Esim. mustikoista, mustasta viinimarjasta jne tulee mustaa kakkaa. Ja salmiakista, ja sen sellaisestakin voi vielä parin päivän päästä tulla. Jos alvariinsa alkaa kakka olemaan mustaa, sitten pitää mennä lääkäriin.
PS: älä syö lakua ja salmiakkia ahmimalla: etenkin lakusta saattaa tulla suolitukos, ja sitten on kova kiire sairaalaan leikkaukseen. - 777766543231
Se on katsos se ruoka mitä suustas alas pistät suoraan verrannollinen siihen paskan väriin.
- kakkalover
Hei mustaa kakkkaa kakkaava poika, kuolet tunnin päästä, ebin kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815