Mistä johtuu että aina kun siirtyy ensimmäistä kertaa pankin sivuille toiselta sivustolta maksamaan, tulee ilmoitus "OP-verkkopalveluiden käyttö vaatii evästeitä. Salli selaimestasi evästeet ja yritä uudelleen.
Minulla on evästeet hyväksyttyinä, mutta silti ei toimi chrome/explorer. Kun toista kertaa menee, homma toimii. Tämä ärsyttää kun joskus saattaa mennä ostos pieleen kun joutuu palaamaan takaisin ostopaikkaan, kun pankin sivut valittaa ylläolevaa...
Mitä voisi tehdä? Käyttis win 8.1, selain chrome
Evästeet ei toimi selaimella.
oodoosellailla
6
667
Vastaukset
- mitäkäytätsiis
Käytätkö mitä selaimen lisäosia?
- ihnehmmo
chrome adblock. explorerissa ei oo mitään.
- sepäseesti
avast virustorjunta ohjelmasta johtui tämä ongelma.
- plliide
miten saa korjattua, jos avastista kyse?
- silloinkorjaantuu
plliide kirjoitti:
miten saa korjattua, jos avastista kyse?
Avast mäkeen!
- ihateubuntu
"This website uses cookies to customize your experience. Third-party cookies may also be used by our advertisers. Learn more"
Tommottista valittavat, joutavathan valittamaan ja voihan sitä klikata "Accept".
Eikä koneella ole mitään avasteja, Fsökeröitä eikä Pantoja, muista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127