Thain kanssa vuosia eläneet kuten allekirjoittanut, tietävät nämä totuudet, toiset eivät sitä myönnä, koska silloinhan he ikäänkuin myöntäisivät epäilijöille, että ei se Thaimaalainen vaimo ole sen ihmeellisempi kun minkään muun maalaisetkaan vaimot. Oma ja thaimaalaisten sukulaisten etu on aina ensisijalla AINA!! Oli nuori taikku vaimo sitten naimisissa, rahasta 70v paapan, tai rakkaudesta 20 vuotta vanhemman entisen nokian insinöörin tai kelan työttömyysturvasta nauttivan, 5v vanhemman "business" miehen kanssa.
Vaimolla on asioita Helsingissä ja juna lähtee klo 10.00. Vaimo laittaa kellon soimaan klo 5.00 ja asemalle ollaan klo 7.00, että varmasti ehditään. Itsellä asiaa samaan paikkaan 2vkon päästä, kerroin, että mennään samaan aikaan lähtevällä junalla ja samaan paikkaan, juna lähtee 10.00. Muija pistää herätyksen klo 9.00 ja 09.15 alkaa lyömään hellaan valkeeta. Kysyn, että mitä teet? Hän vastaa, että tekee ruokaa kun sanoin, että lähdemme klo 10.00? ehtii hyvin syömään?
Vaimon kaverilta mennään hakemaan rahaa, jonka mun muija on luvannut lähettää thaimaahan, muija sanoo, että kaverin yli 70v miehelle ei saa sanoa, että haetaan rahaa, jos hänen kanssaan juttelen? Vaimoni kertoi, että hänen kaverinsa joutuu lähettämään rahaa, koska kaverin sisko joutuu maksamaan vuokran kaverin vuokraamasta myyntitilasta ja myyjälle joutuu maksamaan palkan?? Yrittäjyys Thaimaassa kannattaa,, jos vanhan fallen kanssa naimisissa oleva sisko maksaa kaikki kulut??
Seuramiehiä kun itse olen, niin tulihan sitä vanhuksen kanssa höpöteltyä. Vanhus ei ymmärtänyt kaverinsa toimintaa!! Hänen kaverilla oli 3v sitten suomeen avioliiton mukanaan tuoma vaimo. Vaimo on nuori ja koulutettu ja herrasmies on maksanut hänelle kielikouluja suomessa. Kielikouluista tyttö on saanut paikallisia kavereita ja vähän alkoholi ongelmaisena hän laittaa omia rahojaan tytön tilille? Tyttö on uusien kavereidensa kanssa aika usein aamuun asti reissussa. Tykkää kun tyttö on aamulla kotona. Yhteistä kieltä tällä pariskunnalla ei vielä ole?? Mutta eihän sitä tarvikkaan, jos muuten tietää valintansa olevan oikea??
Totuuksia Thai vaimoista
43
307
Vastaukset
- samaapaskaa
Jatkoo vielä. Mun ihana thaimaalainen vaimo astu vahingossa poikki mun iso isältäni saaman sotamitallin tammenlehvän?? Nauroi ja kertoi siittä minulle. Pudotin hänen munkilta ilmaiseksi 4v sitten saaman munkin kuvan, joka vähän repeytyi?? Ei puhunut 3 päivään mitään, koska loukkasin hänen tunteitaan syvästi.
- oletpaskanluoja
Juntti "siittä" taas vauhdissa. Joku satans peräpohjalainen kertoo omiaan kun elämä tuontihoroperse emakko kanssa elämä käy tylsäksi. Eiks teillä ole se viittomakieli vielä käytössä vai onko jo opiskellut apinanpuolikas muutakin kuin että saisi "banaanin" suuhunsa?
- Ihmejuttuja
kyllä sun kannattaisi sille maanmiehellesi kertoa, että sitä kusetetaan nyt oikein olan takaa. Saisi itse tehdä päätöksen antaako niin tapahtua. Muista, että ne thaikkuämmät ovat lojaaleja toisilleen, ei sulle eikä sille papparaiselle. Ole nyt mies kerrankin.
- toukkapätee
oletpaskanluoja kirjoitti:
Juntti "siittä" taas vauhdissa. Joku satans peräpohjalainen kertoo omiaan kun elämä tuontihoroperse emakko kanssa elämä käy tylsäksi. Eiks teillä ole se viittomakieli vielä käytössä vai onko jo opiskellut apinanpuolikas muutakin kuin että saisi "banaanin" suuhunsa?
Puutu kirjoitusvirheisiin moukka! Ei susta muuhun ole.
- olettoukka
toukkapätee kirjoitti:
Puutu kirjoitusvirheisiin moukka! Ei susta muuhun ole.
Taisi liipata läheltä, pennun narjake.
- kysyyjaodottaa
Mitä tekemistä matkailun kanssa?
- Onnea.ja.menestystä
Valitsemallesi tielle!
- AloittajaPysyMissäOlet
Mitä tarkoittaa iskee valkeaan tulen?
Miksi ette omista autoa, ette olisi VR aikatauluihin sidottu. - seniilikösielläkyselee
AloittajaPysyMissäOlet kirjoitti:
Mitä tarkoittaa iskee valkeaan tulen?
Miksi ette omista autoa, ette olisi VR aikatauluihin sidottu."Hellaan tulen" Tarkoittaa käsittääkseni, että pistää puita palamaan isoon raudasta tehdyn ruuantekoon ja samalla lämmittämiseen tarkoitetun vehkeen tulisijaan? Tämä laite sijaitsee yleensä keittiössä. Sano äitelles, että kokeilee joskus. Ruoka on lämmitettynäkin ihan hyvää.
- kotiapinaaaaa
seniilikösielläkyselee kirjoitti:
"Hellaan tulen" Tarkoittaa käsittääkseni, että pistää puita palamaan isoon raudasta tehdyn ruuantekoon ja samalla lämmittämiseen tarkoitetun vehkeen tulisijaan? Tämä laite sijaitsee yleensä keittiössä. Sano äitelles, että kokeilee joskus. Ruoka on lämmitettynäkin ihan hyvää.
Asuu jossain mökin rähjässä missä ei ole sähkölämmitystä. Vanhan ukon perintömökki ja hakenut sinne Thaimaasta kotiapinan apulaisekseen.
- perittävääjääkyllä
kotiapinaaaaa kirjoitti:
Asuu jossain mökin rähjässä missä ei ole sähkölämmitystä. Vanhan ukon perintömökki ja hakenut sinne Thaimaasta kotiapinan apulaisekseen.
Mökin rähjäni ulko-oven yläsaranat on rahallisesti arvokkaammat kun tuntemattomalta isältäsi ja yh-äitiltäsi aikanaan saamasi perintö.
- kotiapinaaaa
perittävääjääkyllä kirjoitti:
Mökin rähjäni ulko-oven yläsaranat on rahallisesti arvokkaammat kun tuntemattomalta isältäsi ja yh-äitiltäsi aikanaan saamasi perintö.
Voi raukkaa. Vai on ne ulko- oven saranat rahallisesti arvokkaammat....Voi vitsi, että repesin.
Missäs landella asustelet kun mökki pitää puilla lämmittää. - TEdison
seniilikösielläkyselee kirjoitti:
"Hellaan tulen" Tarkoittaa käsittääkseni, että pistää puita palamaan isoon raudasta tehdyn ruuantekoon ja samalla lämmittämiseen tarkoitetun vehkeen tulisijaan? Tämä laite sijaitsee yleensä keittiössä. Sano äitelles, että kokeilee joskus. Ruoka on lämmitettynäkin ihan hyvää.
Uunissa on kaksi nappulaa. Toisesta säädetään lämpö ja toisesta mihin se lämpö kohdistuu ja myös grilli mahdollisuus. Toimii muuten sähköllä.
- saksalainenhedeonisti
TEdison kirjoitti:
Uunissa on kaksi nappulaa. Toisesta säädetään lämpö ja toisesta mihin se lämpö kohdistuu ja myös grilli mahdollisuus. Toimii muuten sähköllä.
Hah. UUs avuttomat huutavat ranskalaisella parvekkeella kuorossa äitiänsä jos sähköt on poikki?? pakasteranskalaiset on ilman mikrolämmitystä äklöjä ja jäätelö on lämpimänä pahaa?? Voi vulva teidän kanssa :-)
- abaloittaja
kotiapinaaaa kirjoitti:
Voi raukkaa. Vai on ne ulko- oven saranat rahallisesti arvokkaammat....Voi vitsi, että repesin.
Missäs landella asustelet kun mökki pitää puilla lämmittää.:-) Ihan Tässä Kauniaisissa. Et varmaan edes tiedä missäpäin sijaitsee. En siis ole stadilainen. Etkä sää tiedä mun yläsaranoista mitään. Mee nukkuun, heräät aamulla töihin ja tienaat sen 1600e kk
- kotiapinaaaaa
abaloittaja kirjoitti:
:-) Ihan Tässä Kauniaisissa. Et varmaan edes tiedä missäpäin sijaitsee. En siis ole stadilainen. Etkä sää tiedä mun yläsaranoista mitään. Mee nukkuun, heräät aamulla töihin ja tienaat sen 1600e kk
Abaloittaja on ihan sekaisin. Hah. Tiedänpä hyvinkin missä Kauniainen sijaitsee, olen siellä itsekin asunut. Asun itse Helsingin keskustassa, missä sinä et varmaankaan usein käy, juntti. Pitää ne puut pilkkoa ja iskeä valkeaan tuli, jotta mökki pysyy lämpöisenä. Menisit itsekin nukkumaan ajoissa. Vanhan papparaisen ei ole hyvä heilua ylhäällä puolen yön aikaan.
- Abaloittaja
kotiapinaaaaa kirjoitti:
Abaloittaja on ihan sekaisin. Hah. Tiedänpä hyvinkin missä Kauniainen sijaitsee, olen siellä itsekin asunut. Asun itse Helsingin keskustassa, missä sinä et varmaankaan usein käy, juntti. Pitää ne puut pilkkoa ja iskeä valkeaan tuli, jotta mökki pysyy lämpöisenä. Menisit itsekin nukkumaan ajoissa. Vanhan papparaisen ei ole hyvä heilua ylhäällä puolen yön aikaan.
Taidat olla muuten ainoa jonka aivot eivät pysty käsittämään " hellaan tuli" kirjainmerkkijonoa? Mutta älä välitä, se että jotkut kirjainmerkit tuntuvat oudoilta ja vääristyvät kun niitä yrittää käsitellä ( Abaloittaja) on aika yleistä lapsilla joiden äiti on dokannut koko odotusajan.
- Ainavoivalita
Kiva kun kerrot rehellisesti, harva thain nainut mies uskaltaa, koska se kasvojen menettämisen pelko on tarttunut niiltä naikkosilta.
- sananvapaus
Netissä ei voi menettää kasvojaan, voin olla kuka vaan. Terveisin aloittaja
- typeryksiä
Toi on niin naurettavaa, kaikki thaikuthan on samanlaisia.
Eikös kaikki kotimaisetkin ole samanlaisia.- pellejentouhuja
Mitä tossa kuuntelee Thaikkujen kanssa pyörivien juttuja, niin kyllä ne kaikki thaikku naiset on samanlaisia... Kauniita, ahkeria, nuoria, hyvä vartaloisia ja koulutettuja ???
- MarkkuLohjalta
Tuskinpa kommenttisi nyt aivan asiallisia ovat, jokainen suhde on omanlaisensa, eikä mitään stereotypioita ole syytä harrastaa, olen ollut naimisissa yli 10 vuotta suomalaisen ja thaikun kanssa, molemmat vaimot on yksilöitä, ja loppujen lopuksi hyvin saman kaltaisia. Joitakin asioista thaikku korostaa jotakin finski muija, kuitenkin erot on hyvin pieniä, thaikuille merkitsee selkeästi perhe enemmän kuin finski muijalle, suomalaiselle taas taloudellinen turva, ainakin omien kokemusten osalta, oman lukunsa muodostavat nämä baareista mukaan poimitut perhoset, he arvottavat itsenä ja ympäristönsä rahan mukaan, kauppatavaran arvo heikkenee kun ikää tulee, samoin miehen varallisuus asema voi romahtaa, silloin ollaan vaikeuksissa, tähän olen törmännyt silloin tällöin, onhan tämäkin yleistämistä mutta kuitenkin, tilanne on vaarallinen jos miehen varallisuus vaihdetaan partnerin kauneuteen ja nuoruuteen.
- lohjanmarkulle
MarkkuLohjalta kirjoitti:
Tuskinpa kommenttisi nyt aivan asiallisia ovat, jokainen suhde on omanlaisensa, eikä mitään stereotypioita ole syytä harrastaa, olen ollut naimisissa yli 10 vuotta suomalaisen ja thaikun kanssa, molemmat vaimot on yksilöitä, ja loppujen lopuksi hyvin saman kaltaisia. Joitakin asioista thaikku korostaa jotakin finski muija, kuitenkin erot on hyvin pieniä, thaikuille merkitsee selkeästi perhe enemmän kuin finski muijalle, suomalaiselle taas taloudellinen turva, ainakin omien kokemusten osalta, oman lukunsa muodostavat nämä baareista mukaan poimitut perhoset, he arvottavat itsenä ja ympäristönsä rahan mukaan, kauppatavaran arvo heikkenee kun ikää tulee, samoin miehen varallisuus asema voi romahtaa, silloin ollaan vaikeuksissa, tähän olen törmännyt silloin tällöin, onhan tämäkin yleistämistä mutta kuitenkin, tilanne on vaarallinen jos miehen varallisuus vaihdetaan partnerin kauneuteen ja nuoruuteen.
"Tuskinpa kommenttisi aivan asiallisia ovat" Jos tarkoitat minun, eli aloittajan kommentteja? Kerron elävässä elämässä kohdallani tapahtuneista asioista, lisää voisin kertoa viikon verran yhteen putkeen ja samanlaisia, en viitsi. Jokainen tekee omasta mielestään oikeat valinnat. Valitettavasti aika moni pettyy noihin oikeisiin valintoihinsa 2-3 vuoden sisään. Pointtini oli juurikin kertoa, että Thaimaalainen ja esim. Suomalainen nainen ovat hyvin samanlaisia pitemmässä suhteessa.
Thaikulle tosiaan perhe on numero 1. 64vuotias falle jonka kanssa 22vuotias thai tyttö menee naimisiin ja muuttaa tämän luokse ulkomaille? Netti kirjeenvaihdon perusteella tai 2-3 kertaa tavanneena?? Taloudellista turvaa nämäkin tytöt mielestäni janoavat?Eivät pelkästään maailmoja räjäyttäviä seksi kokemuksia? Olenko Väärässä? Vai tapaako 2vkoa Thaimaassa lomaileva 65v eläkeläinen parikymppisen thai tytön Tonin diskossa ja rakkautta ensisilmäyksellä?
Pettyjiä on kummastakin maasta. Suomalaisessa arjessa ei katsellakkaan joka päivä nähtävyyksiä ja käydä ravintolassa syömässä ja osteta kultasormusta joka toinen päivä vaimolle, niin kun adoniksella oli tapana 2 viikon lomareissunsa aikana tehdä? Suomalainen rasvamaksa alkaa miettiin valintojaan jo kuukauden päästä.. Eikö tää mun muijani hierokkaan mun selkääni joka ilta jos en halua seksiä? Sillai se lomamatkoilla teki. Järkevänä miehenä varmaan tiedätkin kuinka monella miljoonia tienaavalla urheilijalla on Thaimaalainen kiltti, koulutettu, kaunis ja perhearvoja kunnioittava Thai-vaimo? Perhearvoja tytöt kyllä kunnioittavat, se on eriasia lukeeko fallen kanssa naimisissa oleva tyttö fallen perheeseensä? Fallen kanssa naimisiin mennyt tyttö on kylänsä rahanainen ja madame lomaillessaan kotikylässään. Kato rahaa on? - lohjanmarkulle
Yks kaveri sai perintönä 140 000e. Meni Thaikkuihin ja toi " vaimonsa" suomeen 2kk tutustumisella? No, rahaa oli tilillä ja läheteltiin 1000e kuukaudessa tytön kotiin ja käytiin 3 kertaa vuodessa asuttamassa pientä taloa jonka " äveriäs" falle oli ostanut. Juotettiin ja syötettiin koko kylä. 4 vuotta rahat riitti, nyt ollaan perceet auki ja käydään suomen sosiaalihuollossa naukumassa. Thaimaan talo mätänee paikalleen kun ei ole rahaa käydä kunnostamassa, tytön sukulaisetkaan eivät välitä taloa hoitaa, koska tää pääministeri on entinen varakas. Rahalla pärjää ihan missä maassa tahansa, jos sitä tosiaan on niin vain yksinkertasimmat sijoittavat sen Thaimaan naisiin?? Suurin osa korkeastikoulutetuista on käynyt 6v peruskoulua? Mutta Perce on hyvännäköinen.
- asialinjalla
lohjanmarkulle kirjoitti:
"Tuskinpa kommenttisi aivan asiallisia ovat" Jos tarkoitat minun, eli aloittajan kommentteja? Kerron elävässä elämässä kohdallani tapahtuneista asioista, lisää voisin kertoa viikon verran yhteen putkeen ja samanlaisia, en viitsi. Jokainen tekee omasta mielestään oikeat valinnat. Valitettavasti aika moni pettyy noihin oikeisiin valintoihinsa 2-3 vuoden sisään. Pointtini oli juurikin kertoa, että Thaimaalainen ja esim. Suomalainen nainen ovat hyvin samanlaisia pitemmässä suhteessa.
Thaikulle tosiaan perhe on numero 1. 64vuotias falle jonka kanssa 22vuotias thai tyttö menee naimisiin ja muuttaa tämän luokse ulkomaille? Netti kirjeenvaihdon perusteella tai 2-3 kertaa tavanneena?? Taloudellista turvaa nämäkin tytöt mielestäni janoavat?Eivät pelkästään maailmoja räjäyttäviä seksi kokemuksia? Olenko Väärässä? Vai tapaako 2vkoa Thaimaassa lomaileva 65v eläkeläinen parikymppisen thai tytön Tonin diskossa ja rakkautta ensisilmäyksellä?
Pettyjiä on kummastakin maasta. Suomalaisessa arjessa ei katsellakkaan joka päivä nähtävyyksiä ja käydä ravintolassa syömässä ja osteta kultasormusta joka toinen päivä vaimolle, niin kun adoniksella oli tapana 2 viikon lomareissunsa aikana tehdä? Suomalainen rasvamaksa alkaa miettiin valintojaan jo kuukauden päästä.. Eikö tää mun muijani hierokkaan mun selkääni joka ilta jos en halua seksiä? Sillai se lomamatkoilla teki. Järkevänä miehenä varmaan tiedätkin kuinka monella miljoonia tienaavalla urheilijalla on Thaimaalainen kiltti, koulutettu, kaunis ja perhearvoja kunnioittava Thai-vaimo? Perhearvoja tytöt kyllä kunnioittavat, se on eriasia lukeeko fallen kanssa naimisissa oleva tyttö fallen perheeseensä? Fallen kanssa naimisiin mennyt tyttö on kylänsä rahanainen ja madame lomaillessaan kotikylässään. Kato rahaa on?Kärjistyksiä ja hieman harvinaisempia tarinoita käytit esimerkkinä. Myöskin tuo skenaario että netistä 64v falle menee suinpäin 22v tytön luo asustelemaan on jo mielikuvituksen tuotetta. Tuollainen tarina ja ikäero on äärimmäisen harvinainen.
Ei pidä aliarvioida myöskään sitä Pattayan fallelle kertynyttä kokemusta naismaailmassa ja elämässä yleensäkin. Monetkaan eivät ole eilisen teeren poikia. Toki sekään ei ikuista onnea takaa sinänsä mutta suurimmat sudenkuopat osaavat väistellä. Vanhat ukot ovat usein varsin tarkkoja rahoistaan. Ei sitä kultaa ostella jatkuvasti eikä muutakaan turhuuksia. Perusasiat riittää.
Arjen vastaantulon nyt käsittää kaikki jotka vähänkin on tietoisia miten maailma toimii. Ei se tule yllätyksenä.
Useimmilla tutuilla falle-thainainen pariskunnilla on hyvinkin tasa-arvoinen suhde ja molemmilla on omat puuhansa ja harrasteensa. Ei siinä kyhnätä kyljikkäin todellakaan 24/7.
Pitkistä suhteista jotakin tietävät ihmiset tietävät mihin ovat ryhtymässä. Ja so what jos homma menee reisille. Turha sitä jäädä surkuttelemaan tai pelkäämään etukäteen. Muuten jää elämä elämättä.
Täydellistä suhdetta ei ole olemassakaan koska sen määrittelee ne kaksi ihmistä itse. Vain teinit pärjäävät pelkän rakkauden avulla. Myöhemmin se on sivutuote ja sitäkin on monenlaista.
Sen verran sanoisin että thaikuissa ja suomalaisissa naisissa on keskimäärin eroa että törmäykset alkumatkalla ovat ehkä vähän lempeämpiä ja mies saa pysyä miehenä ilman että sen takia tulee tappelu. - thailumput
pellejentouhuja kirjoitti:
Mitä tossa kuuntelee Thaikkujen kanssa pyörivien juttuja, niin kyllä ne kaikki thaikku naiset on samanlaisia... Kauniita, ahkeria, nuoria, hyvä vartaloisia ja koulutettuja ???
Joo ja eivät koskaan hermostu, vedä ukkoaan turpiin ja eivät koskaan juoruile eivätkä ahnehdi eivätkä käytä vanhaa lahopäämiestä hyväkseen.
Sellaisia herran duudeleita, että oksat pois. - tarinoitajanarinoita
lohjanmarkulle kirjoitti:
Yks kaveri sai perintönä 140 000e. Meni Thaikkuihin ja toi " vaimonsa" suomeen 2kk tutustumisella? No, rahaa oli tilillä ja läheteltiin 1000e kuukaudessa tytön kotiin ja käytiin 3 kertaa vuodessa asuttamassa pientä taloa jonka " äveriäs" falle oli ostanut. Juotettiin ja syötettiin koko kylä. 4 vuotta rahat riitti, nyt ollaan perceet auki ja käydään suomen sosiaalihuollossa naukumassa. Thaimaan talo mätänee paikalleen kun ei ole rahaa käydä kunnostamassa, tytön sukulaisetkaan eivät välitä taloa hoitaa, koska tää pääministeri on entinen varakas. Rahalla pärjää ihan missä maassa tahansa, jos sitä tosiaan on niin vain yksinkertasimmat sijoittavat sen Thaimaan naisiin?? Suurin osa korkeastikoulutetuista on käynyt 6v peruskoulua? Mutta Perce on hyvännäköinen.
Joo näitä tarinoita riittää. Voinut olla mukavaakin niin kauan kuin sitä kesti.
Yksi kaveri taasen omisti suuren nostokalustofirman. Kuoli sitten täysin yllättäen ja häneltä jäi 200 miljoonan omaisuus käyttämättä. Ei ehtinyt raha tuoda onnea. Tiedätte varmaan kenestä puhun ja rauha hänen sielulleen.
On päinvastaisiakin tarinoita. Yksi mies meni Pattayalle viettelemään rauhaisaa varhaiseläkettään mutta halusi vähän jotakin puuhastella. Ryhtyi nettikauppaa tekemään ja kauppamiehenä löysikin tuotteen jota myydään nyt ympäri maailmaa ja mies tekee miljoonatilin sillä joka vuosi.
Kaikki tarinat eivät ole surullisia. Suurin osa on vain elämää. - mikämättäänyty
thailumput kirjoitti:
Joo ja eivät koskaan hermostu, vedä ukkoaan turpiin ja eivät koskaan juoruile eivätkä ahnehdi eivätkä käytä vanhaa lahopäämiestä hyväkseen.
Sellaisia herran duudeleita, että oksat pois.No mutta sekäänhän ei ole sinulta pois, vai onko? Miten se sinua haittaa ja kiukuttaa jos joku "lahopäämies" elelee vapaaehtoisesti sellaisessa suhteessa? Äläkä väitä etteikö kiukuttaisi kun asenteesi on vihamielinen ja hyökkäävä noita olettamiasi pariskuntia kohtaan.
- eioletotta
MarkkuLohjalta kirjoitti:
Joo ne on sun omia kokemuksia vain. Älä yleistä. Et tiedä mikä kullekin suomalaiselle naiselle on tärkeintä elämässä.
- WINCAPITARISEAGAIN
tarinoitajanarinoita kirjoitti:
Yksi kaveri taasen omisti suuren nostokalustofirman. Kuoli sitten täysin yllättäen ja häneltä jäi 200 miljoonan omaisuus käyttämättä. Ei ehtinyt raha tuoda onnea. Tiedätte varmaan kenestä puhun ja rauha hänen sielulleen.
On päinvastaisiakin tarinoita. Yksi mies meni Pattayalle viettelemään rauhaisaa varhaiseläkettään mutta halusi vähän jotakin puuhastella. Ryhtyi nettikauppaa tekemään ja kauppamiehenä löysikin tuotteen jota myydään nyt ympäri maailmaa ja mies tekee miljoonatilin sillä joka vuosi.
Kaikki tarinat eivät ole surullisia. Suurin osa on vain elämää.Oisko WinCapita?
- eicapita
WINCAPITARISEAGAIN kirjoitti:
Oisko WinCapita?
No ei se Wincapita omistanut mitään nostokonefirmaa eikä sieltä tietääkseni kukaan isoja seteleitä käsitellyt ole kuollutkaan. Puhuin Janne Niskasta.
- sanktiotatulee
Kaikki tarinat eivät ole surullisia. Suurin osa on vain elämää.Tiedän kenestä puhut. Aika väärin sanoa että ei raha tuonut onnea. Menehtyessään alle 40vuotiaana, tämä mies ei ollut koskaan elämässään joutunut miettimään, että mitä joku maksaa ja onko varaa ostaa jotain. Whalroosin Björniltä jää kanssa jonkun verran käyttämättä elinaikanaan. Kirjat Ruotsiin, niin jää pojalle vähän korotusrahaa pokeriturnauksissa,peli taidollahan Thomas ei ole ikinä hirveästi loistanut?
- kiinnostustariittää
Kaikki tarinat eivät ole surullisia. Suurin osa on vain elämää.Mua kiinnostaa tuote, jonka Pattayalle eläkepäiviään viettämään mennyt kaveri on ympäri maailmaa lanseerannut ja tienaa sillä miljoonan? Voisitko avata?
- tarinoitajanarinoita
kiinnostustariittää kirjoitti:
Mua kiinnostaa tuote, jonka Pattayalle eläkepäiviään viettämään mennyt kaveri on ympäri maailmaa lanseerannut ja tienaa sillä miljoonan? Voisitko avata?
Hyvinkin edullinen tuote mutta sitä myydään eräässä kansainvälisessä hyvin tunnetussa ketjussa yli 2000 000 kpl vuodessa.
Ei muuta kuin kiinasta bongaamaan joku tuote mitä menee paljon tai teetätät oman ja sitten markkinoit sitä isoille ketjuille yksinoikeudella.
Tuolle sanktiotatulee nimimerkille vastaan että joo Janne oli hieno mies ja tähän ehkä huono esimerkki mutta tarkoitin esimerkiksi niille jotka tuomitsee jonkun toisen elämäntyylin ja rahankäytön tai käyttämättömyyden.
Aina jos ajattelee että "huomenna mä alan elää siten kuin haluan" niin se voi olla että sitä huomista ei tulekaan. Pitää osata elää joka päivä.
Oma tyylini on toisesta ääripäästä enkä ole koskaan edes haaveillut eläkepäivistä. Teen rahaa vuoden tai kaksi Suomessa ja sitten menen ja matkustelen, urheilen ja rälläänkin vuoden tai kaksi Aasiassa ja sama homma alkaa alusta. Saapi tuomita. Niin teen joskus itsekin. Lapsilla on asiat kunnossa ja ei ole muita sidoksia niin mikäs tässä. Kohta alkaa puolen vuoden reissu.
Suomeen en tilille rahaa kerää enkä luota euroonkaan pätkääkään. - lähtöhimaajaheti
mikämättäänyty kirjoitti:
No mutta sekäänhän ei ole sinulta pois, vai onko? Miten se sinua haittaa ja kiukuttaa jos joku "lahopäämies" elelee vapaaehtoisesti sellaisessa suhteessa? Äläkä väitä etteikö kiukuttaisi kun asenteesi on vihamielinen ja hyökkäävä noita olettamiasi pariskuntia kohtaan.
Älähän nyt hermostu. Kerroinpahan vaan minkälaisia voivat olla todellisuudessa, sellaista se elämä on. Miten se on taas sinulta pois, kun kerrotaan mitä ollaan kuultu ja nähty. Kyllähän se siinä mielessä minulle kuuluu, kun sukulaispiirissä ollutta miestä thaiakka pisteli menemään turpiin minkä enemmän ehti. Ja tuskin on lajissaan ainut. Pistettiin horo porukalla ulos miehen kämpästä ja lentolippu persiisiin. Kerrottiin ettei takaisin ole sitten tulemista. Muuten ei haittaa vaikka joku tuntematon laholatva haluaa elää vapaaehtoisesti hakkaavan akan kanssa. Se ei ole minulta pois, mutta muista se, että vapaassa maassa on edelleen sanavapaus.
- rahapoisjapilipiiloon
asialinjalla kirjoitti:
Kärjistyksiä ja hieman harvinaisempia tarinoita käytit esimerkkinä. Myöskin tuo skenaario että netistä 64v falle menee suinpäin 22v tytön luo asustelemaan on jo mielikuvituksen tuotetta. Tuollainen tarina ja ikäero on äärimmäisen harvinainen.
Ei pidä aliarvioida myöskään sitä Pattayan fallelle kertynyttä kokemusta naismaailmassa ja elämässä yleensäkin. Monetkaan eivät ole eilisen teeren poikia. Toki sekään ei ikuista onnea takaa sinänsä mutta suurimmat sudenkuopat osaavat väistellä. Vanhat ukot ovat usein varsin tarkkoja rahoistaan. Ei sitä kultaa ostella jatkuvasti eikä muutakaan turhuuksia. Perusasiat riittää.
Arjen vastaantulon nyt käsittää kaikki jotka vähänkin on tietoisia miten maailma toimii. Ei se tule yllätyksenä.
Useimmilla tutuilla falle-thainainen pariskunnilla on hyvinkin tasa-arvoinen suhde ja molemmilla on omat puuhansa ja harrasteensa. Ei siinä kyhnätä kyljikkäin todellakaan 24/7.
Pitkistä suhteista jotakin tietävät ihmiset tietävät mihin ovat ryhtymässä. Ja so what jos homma menee reisille. Turha sitä jäädä surkuttelemaan tai pelkäämään etukäteen. Muuten jää elämä elämättä.
Täydellistä suhdetta ei ole olemassakaan koska sen määrittelee ne kaksi ihmistä itse. Vain teinit pärjäävät pelkän rakkauden avulla. Myöhemmin se on sivutuote ja sitäkin on monenlaista.
Sen verran sanoisin että thaikuissa ja suomalaisissa naisissa on keskimäärin eroa että törmäykset alkumatkalla ovat ehkä vähän lempeämpiä ja mies saa pysyä miehenä ilman että sen takia tulee tappelu.Oikeassa olet, eivät tytöt suinpäin ulkomaille muuta, ainakaan kaikki. En minä niin luulekkaan, mutta jotkut ilmeisesti luulevat, kun lähettelevät viisumikuluihin ja matkalippuihin rahoja, netistä bongaamilleen naisille? Enemmän kun 10 kertaa on Skandinaavian poika joutunut palaamaan lentokentältä ruusukimppunsa kanssa itkukurkussa kotiinsa. Yksin, koska tyttö jolle hän oli lippurahat lähettänyt ei tullutkaan... Eikä sekään ihan utopiaa ole, että samalle tytölle rahat on lähettänyt kaksi toisistaan tietämätöntä ruotsalaista ja odottelevat Arlandan kentällä. Koneen jatkaessa Helsinkiin saattaa sieläkin vielä joku onnellinen hymy huulillaan odotella kukkakimpun kanssa tätä samaa petollista ja kaunista nuorikkoaan. Turhaan. ;-D
- tarinoitajanarinoita
rahapoisjapilipiiloon kirjoitti:
Oikeassa olet, eivät tytöt suinpäin ulkomaille muuta, ainakaan kaikki. En minä niin luulekkaan, mutta jotkut ilmeisesti luulevat, kun lähettelevät viisumikuluihin ja matkalippuihin rahoja, netistä bongaamilleen naisille? Enemmän kun 10 kertaa on Skandinaavian poika joutunut palaamaan lentokentältä ruusukimppunsa kanssa itkukurkussa kotiinsa. Yksin, koska tyttö jolle hän oli lippurahat lähettänyt ei tullutkaan... Eikä sekään ihan utopiaa ole, että samalle tytölle rahat on lähettänyt kaksi toisistaan tietämätöntä ruotsalaista ja odottelevat Arlandan kentällä. Koneen jatkaessa Helsinkiin saattaa sieläkin vielä joku onnellinen hymy huulillaan odotella kukkakimpun kanssa tätä samaa petollista ja kaunista nuorikkoaan. Turhaan. ;-D
Totta tuokin. Joskus vuosia sitten jutustelin pari viikkoa netissä hyvässä uskossa briteissä asuvan thaikun, sekä parinkin venäläisen kanssa. Rakensivat tarinansa todella taitavasti, mutta heti kun tarinat alkoivat johdattelemaan heidän rahallisiin ongelmiin, niin hälytyskellot soi, ja heitin pari kysymystä joista paljastui että kyse oli puhtaasta huijausyrityksestä. Sitten haistattelut ja off.
Noita fraud- yrityksiä, varsinkin venäjältä, tulee massapostituksina deittipalstoille ja varmasti niihin jotkut vanhat pojat lankeaakin, on ne niin taitavia jotkut. Yksi kikka on että antavat puhelinnumeron ja se onkin maksullinen numero joka voi olla 50 euroa minuutti.
Samoja pettymyksiä on joillekin tullut lomalla kun maksavat etukäteen koko loman ajaksi heilan. Heilan äiti sitten sairastuukin ja tytön on mentävä. Vielä saavat bussirahat ja sitten näetkin hänet illalla toisen kainalossa baanalla.
Itse en ole livenä kokenut pettymyksiä, hyvin on pysyneet messissä.
Yksi tyttö kertoi että hänen piti mennä naimisiin rikkaan fallen kanssa, falle odotteli jo eräässä kaupungissa seurueineen, automatkalla kohti kaupunkia tyttö heittikin U-käännöksen ja lähti kotiin, vaihtoi puhelinnumeron eikä koskaan ole edes jutellut sen jälkeen kyseisen fallen kanssa. Tajusi ettei halua mennä rahan takia naimisiin ja hävetti niin paljon ettei halunnut edes selitellä.
Kuten todettu, tarinoita on monia.
Näistä omista villeistä viime vuosistani huolimatta haku on päällä koko ajan, yksi hyvä thaikku kiikarissa onkin. Olisi yksi hyvä nuori nainen Suomestakin tarjolla, mutta tulevaisuuden visiot poikkeaa liian radikaalisti toisistaan.
- Siantunteekaikki
Palstalaiset tuntevat Sika Amalian, Jagiksen keskikurajuopon, jolta Pentti lähti haneen Bangkokiin.
- mattipanka
Eli kaikki naiset ovat samanlaisia,Sitten vielä ihmetellään miksi matti käy huorissa.
- mattiparka
Käyttääkö Matti miespuolisten prostituoitujen palveluksia, vai mitä yrität sanoa?
- kiitosluojalle
Thaitytöt ovat ihania
- Maipenraijeejee
http://www.anamericaninbangkok.com/blog/dedicated-to-the-men-who-dont-get-it
Niin jos nyt ei vieläkään mennyt perille...voi katsoa youtube american in bankok..- Just-Do-it-
Se ei pelaa joka pelkää. Sama pätee kaikessa. Muutama esimerkki:
Pienyrittäjä ei uskalla kasvaa koska pelkää epäonnistumista, ja eipä sitten koskaan kasvakaan. Pelottaa. Tyytyy osaansa.
Duunari ei uskalla lähteä paskasta duunistaan koska pelkää ettei saa parempaa, eikä sitten koskaan lähdekään. Pelottaa. Tyytyy osaansa.
Aviomies / vaimo ei uskalla lähteä huonosta suhteesta koska pelkää monia seurauksia, eikä sitten koskaan lähdekään. Pelottaa. Tyytyy osaansa.
Kaveri pyytää mukaan ehkä riskaabeliin hankkeeseen jossa olisi hyvät tuottonäkymät. Toinen ei lähde mukaan koska pelottaa. Tyytyy osaansa ja toinen kaveri käärii hillot.
Mies haluaisi ryhtyä suhteeseen ulkomaalaisen naisen kanssa ja jättää vaimon. Ei uskalla. Pelottaa. Tumputtaa himassa ja jatkaa kuolleessa suhteessa.
Tarinan opetus on: -Joskus on uskallettava ottaa riskejä ja heittäytyä. Muuten et hallitse itse omaa elämääsi vaan ympärilläsi olevat luonnonvoimat hallitsee. Vastoinkäymiset kuuluu elämään. Vastoinkäymisiä tapahtuu myös pelkureille. Varmaa on ettei mitään ikinä saa jos mei uskalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000