Varuskunnan käyttö poliittisiin tarkoituksiin!

Peruskansalainen

RKP on käyttänyt Dragsvikin varuskuntaa omien kannattajiensa kohtaamis ja juhlapaikkana.
Tämän takia RKP:n puolustusministeri saa aina jättisaaliin ääniä.
Upseerikerholla järjestetään juhlia niin, että Dragsvikin upseerikerho on Tammisaaren vilkkain ravintola.

Tämän lisäksi varuskunta avataan äänestäjille leikkimieliseen suunnistuskilpailuun .osa suunnistaa, mutta naiset ja lapset keskittyvät nautiskelemaan tarjoilusta ja seurustelemaan.
Tietoa ei ole, mikä on käyntilupa. Ehkä pelkkä moi!.
Miten kävisi, jos minisukellusvene kommandojen kanssa olisi ottanut siviilit panttivangeiksi.

Persujen kunnallispolitiikot odottavat nyt Jussi Niinistön järjestämiä juhlia varuskunnassa!

11

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexUbergood

      RKP on uskomaton omien etujen ajaja. Lääkikseen on saanut 2 lisäpistettä pitkän ruotsin lukijat. Kertokaa, kuinka ruotsi pätevöittää lääkäriksi? Latinan ehkä ymmärtäisi.

      • Bror-Erik

        Ach so.Kenenkäs etuja RKP:n pitäisi ajaa rasistiAlexin mielestä ellei omiaan. Sic!
        -Taitaa Alex olla kielitaidoton metsäläispökiö ja vain kateellinen toisten taidoista. :)) Lär dig svenska!


      • AlexUbergood
        Bror-Erik kirjoitti:

        Ach so.Kenenkäs etuja RKP:n pitäisi ajaa rasistiAlexin mielestä ellei omiaan. Sic!
        -Taitaa Alex olla kielitaidoton metsäläispökiö ja vain kateellinen toisten taidoista. :)) Lär dig svenska!

        Jag har varit tvungen att lära svenska. Ett språk som jag kan inte använda, om man inte räknar Alko i Grankulla. Det går där med finska jätte bra.
        I speak also english.
        Ich spreche auch deutsch.
        Olisin varmaan opetellut ranskaa, jos ei olisi ollut typerää pakkoruotsia.
        Ainut hyöty ruotsista on ollut, kun lopetin Hesarin liian sveko mielisenä on HBL tarjonnut ilmaisia lehtiä. Tosin luen lehdet netissä firman piikkiin, ettei siitäkään hyödystä ole enää iloa. Ruotsi on niin sieltä ja syvältä.
        Suomessa vihatuin kieli.


    • Osaa_ne_muutkin

      Kun minä menin Kajaaniin kesäkuussa 1988, ensimmäisellä viikolla väistettiin Kepun puoluekokousta telttamajoitukseen. Onneksi ei ollut talvi.

    • Evakonpoika

      Toivottavasti Jusi Niinistö järjestää Persujen kannattajille varuskuntien upseerikerhoilla Persujen kannattajille pikkujoulut.
      Kinkkua ja oikein vahvaa glögiä.
      Suuremmille joukoille voisi soppatykillä tarjoilla hernekeittoa ja Kivikylän makkaraa.
      Kossua ja kaljaa

    • AlexUbergood

      Onko totta, että Haglund ja Räty suunnittelivat puolustusyhteistyötä Ruotsin kanssa, jossa Suomi uhraa miehet?
      Ruotsi olisi vain järjestänyt kaluston!

      Onko totta, että suomenruotsalaisten henki on turvattu kriisissä suunnitelmallisesti, siirtämällä heidät reservissä muihin, kuin taistelutehtäviin?

      Löytyykö tästä syy, että Haglund on hakeutunut siiviili virkaan?
      Tuleeko uuden kansliapäällikön myötä paljastuksia, jotka päättävät Haglundin poliittisen uran?

      Käykö Haglundille samoin kuin Wallinille, vai vielä huonommin?
      Kenestä tulee rampa RKP:n uusi puheenjohtaja?
      Toivottavasti Anna-Maja Henriksson antaa kasvot RKP:n politiikalle!

    • AlexUbergood

      Ihanaa Arto Räty syrjäytettiin. Calle sai itkupotku raivarin!
      Monta suojeltua merimetsoa menettää henkensä, kun sivarin ja armeijan välttänyt raivopolitiikko purkaa raivoaan.

    • Peruskansalainen

      Seppo Kääriäinen sai opetuksen! Niinistö huomautti virkanimityksestä.
      Voi Seppo ressukka olisi pitänyt suunsa kiinni asiassa, joka ei hänelle kuulu.

    • Peruskansalainen

      Jussi Niinistö on hyvä puheenjohtaja, jos Soini siirtyy sivuun!

    • AlexUbergood

      Dragsvik olisi hyvä paikka pakolaisten vakituiseen majoittamiseen!

    • Wallin lakkautti Rädyn kanssa Kontiorannan, Lahden, Hallin, Kauhavan ja Keuruun varuskunnat! On aivan oikein ja perusteltua heidän hyllyttämisensä päättävistä toimista. Erityisesti Kontiorannan ja Lahden (erikoiskoulutusyksikkö) lakkauttamista en hyväksy ja ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe