Yleensä vanhemmat puolustavat ja tukevat lapsia sekä auttavat näitä tekemään hyviä ratkaisuja.
SIJOITETTUJA LAPSIA EI PUOLUSTA KUKAAN. EIVÄT OMAT VANHEMMAT, EIVÄT SIJAISVANHEMMAT, EIVÄT EDUNVALVOJAT - EI KUKAAN.
Omista tulee insinöörejä, mutta mitä tulee sijoitetuista, kun edes heidän peruskoulustaan ei välitetä. Yks hailee. Kunhan omille ja sijaisperheen suosikeille järjestetään.
Vaikuttaa siltä, että yhden perheen lapsia puolustetaan ja heitä hyysätään muita enemmän. Muista viis! sama, vaikka olisi huippulahjakas, ei muuta syrjään kaikesta.
SYRJÄYTETÄÄN. SYRJÄYTETÄÄN.
Yleensä vanhemmat puolustaa
4
120
Vastaukset
- omatensin
Juu. Tehdään niin. Syrjäytetään vaan. Yksikin sijaisperhe otti omien tyttäriensä kanssa saman ikäiset lapset, jotta voi nähdä MITEN HITON ERINOMAISIA OMAT OVATKAAN.
- omaonoma
Omia tuettiin ja sijoitettuja painettiin ja haukuttiin.
- dsfrgzfgdhf
Onneksi en ole sun lapsen sijaisvanhempi, mahtaa olla heillä rankkaa. Juuri tästä syystä en lähde sijaisvanhemmaksi vaikka aihe kiinnostaakin, kaiken muun kestäisin, mutta en sekopäistä mustasukkaista biovanhempaa siihen häiriköimään sen jälkeen, kun on ensin oman lapsensa elämän pilannut...
- äidinjaviranomaisten
ensin vieraannuttaessa lapset isästään jauhaessaan paskaa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista asua isällään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724114Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903531Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363259- 502745
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182269Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221952- 321943
- 201464
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121440Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321436