kyllästynyt...

eNkeLitYttÖnen

Jooh..eli mitä mä teen et pääsen eroon ex-jäbästäni..Vaikka en haluaisikaan koska rakastan häntä yli kaiken,mutta ei siit mtn tuu enään..Elikkäs,erottiin tässä kuukaus sit koska jätkäni petti mua:/.Sit se alko olemaan sen toisen muijan kanssa heti meiän eron jälkeen ja se satutti mua ihan helvetisti.Ei kulunu kauaankaan kun ne eros..('jätkäni' oli pettäny tät toistaki muijaa)..Sit me oltiin samas bilemestas yks kerta ni se tuli pyytelee anteeks kaikkee mitä se on tehny..Ja ettei tarkottanu sitä.Ja et sitä masentaa koko juttu..Noh,sovittiin sit ja ollaan nyt frendei..Mut täs koko aikana suunnilleen ollaan joka v-loppu(joskus viikollakin) samassa paikassa..Koska tää missä asun on tällänen pieni paikkakunta ja kaikki just tuntee suunnilleen kaikki..No joka tapauksessa,säädetään aina jotain..Ja mua vituttaa koska en vaan haluu eroon siitä.Haluun herätä aamul sen vierest..Ja olla vaan.Mut sit ollaan taas frendei.Sit kuulen kuiteski et se säätää muittenki kans..Ja vituttaa.Eihän me olla yhes,mut en pääse mitenkää yli!Aina ku joku muu jätkä yrittää jotain ni se on ihan helvetin mustasukkanen.Ja tulee siihen välii..Mut sit taas..En tiiä.Oon tosi kyllästyny tähän pompotukseen.Mut se vaan on niin ihana..Auttakaa..Joo,ja mä tiedän et ei mun kannattas mennä ite siihen juttuun aina mukaan..mut se kun ei oo niin helppoo!!!Kiitos jos joku jaksaa lukea ja neuvoa..Jos tosta nyt jotain saa selvää..

5

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä näin..

Okei, mun mielestä sun kannattas unohtaa koko tyyppi, jos alkaisit olee taas sen kanssa, se pettäis sua 99% varmuudella, koska on tenhy niin ennenkin. Toi vaikuttaa siltä että jätkä pitää sua jonain korvikkeena, kunnes saa paremman, sit ku se jätää tullaan taas sun luo pyytelee anteeks ja sopimaan. Susta toi voi tuntuu TOSI vaikeelta, muuta mun neuvo on että unoha se poika ja eti joku muu. Jos se on mustis sulle ni sit on, se ei oo oikee tunne jos pettää sua kun ootte yhes...
      Mut toi oli vaan mun mielipide... stemppiä ja voimia! =)

• amanda

eti itelles uus mies ja jos exäs tunkee väliin ni älä sorru vaan ole uuden miehesi kanssa.
      kohta huomaat että koko exä on unohtunut ja olet onnellisempi =)
      tsemppiä!!

• höhh :/

Mul oli aika samantapanen juttu...Mun exä tais olla mun eka rakkaus koska en oo tuntenu ketää kohtaa sillee miten tunsin tätä mun exää kohtaa.
      No meil meni yleensä aika huonosti mut mä vaan jaksoin yrittää ja silleen...Sit yhtäkkii silt tulee viesti et ehkä meijän pitäs olla kavereit jne... Mä itkin ja sanoin vaa et okei...(siis tekstiviestil)
      Noh eron jälkee oltii viel kiinnostuneit toisistamme ja kysyin monta kertaa silt et alotetaaks uudestaa...se aina sano et anna mä mietin. Nohh sain sitte tietää et se ei haluu mua enää takas... Pitkää mä surin ja tulin mustasukkaseks aina jos se selitti toisist tytöist jtn.
      Noh nyt mä oon unohtanu sen (vaik silti muistan sen kyl aina) ja oon ilosempi. Mun exä on edellee mulle yhtä kiltti ja kiva... eikä se oo ottanu uuttakaa koska se ei oo sellanen joka säätää muitten muijien kaa tai mitn.
      Mä oon sen kaa aika hyvä kaveri ja sillain.

Mut sunki kannattaa unohtaa toi sun exäs. Se vaa satuttaa enemmän ku säädät ja säädät sen kans ja sit sil onki toinen kenen kaa se säätää...
      Rupeet kattelee ympärilles nii kyl näät kuinka hyvä jätkä sul on mahdollisuus saada! Ja jos se rupee säätää jotai sun kans nii sanot sille suoraa ettet haluu... Kyl sä pystyt... =)

tsemppii? ;)

• nipa

mä tiedän ihan täysin mistä sä puhut. mä luin kuin omaa elämääni äsken. meni oikein kylmät väreet, kun huomasin, että jollain muulla on asiat samasta syystä ihan sekaisin.

mä sanon sulle yhden asian. unohda se jätkä, mene eteenpäin nyt hyvän sään aikana. tosta ei seuraa mitään hyvää, mä puhun kokemuksesta. kohta sattuu. tiedän että on vaikeeta, mutta ajattele tulevaisuuteen... ja järjellä.

mä yritän tehdä sitä samaa joka ikinen päivä.

• eNkeLitYttÖnen

Kiitos siis kaikille teille jotka jaksoitte lukea ja vastata jotain=)!!Kyl toi nyt vähän autto..Mut..ei se todellakaan oo helppoo..mut jos jotain kiinnostaa ja haluu vaihtaa ajatuksiaan niin mulle saa kirjotella mailiossaan:[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16