Olen 65v nainen Turusta. Olen lähdössä jouluksi Lanzarotelle 2 vk
Olisi kivaa saada matkaseuraa.
matkaseuraa
5
103
Vastaukset
- matkaan-jouluksi
Hei, olen 60v. nainen lounaisesta Suomesta. Minäkin olen suunnitellut joulunviettoa matkoilla. Voitko lähettää osoitteen mihin voin ottaa yhteyttä. Ehdittäisiin tavatakin ja tutustua. Kuulumisiin!
- lanzarotte
Ok! En kyllä tiedä kuinka tämä juttu toimii. Jos laitan tähän sähköpostiosoitteen niin onko kaikkien nähtävillä. Kohta tiedän kun tämän lähetän.
hei tästä joulunvietosta jos tuntuu että viitsit ottaa yhteyttä niin laita sähköpostiin [email protected] kalevi
hei turkulainen kirjoitan matkasta vaikka en tiedä matkakumppanista mies vai nainen itse olen kylläkin mies . jos antaa aihetta kirjoittele .
sori siihen sähköpostiin ei kuulu sitä kalevi ettei tule ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721