Myydään 4 kpl ihania ja kauniita kissanpentuja. Kaksi harmaaviirukasta, joissa myös valkoista, yksi mustavalkoinen ja yksi kolmivärinen (harmaa, valkoinen ja beessi). Kuvia saa pyytämällä :)
Pennut ovat siis syntyneet navettaan/heinälatoon, mutta olen kesytellyt niitä, joten eivät ole villikissoja.
Mukaan saa eläinlääkärin määräämän tasokkaan matolääkkeen.
Hinta 50 euroa/pentu.
Myydään navettakissanpentuja
kissojakaupan
8
113
Vastaukset
- kissojakaupan
Ja nää karvatit asuvat Etelä-Pohjanmaalla.
- nyanna11
Voisitko laittaa kuvia poikapennuista? Onko sulla tiedossa reissua etelä-suomeen päin? Mulla ei ole autoa, joten haku voi olla hankaloittava tekijä.. :/
- kissojakaupan
Hei!
Voisin laittaa kuvia, jos annat sähköpostiosoitteen :) Tähän suomi24:lle ei tietääkseni voi laittaa kuvia, tai en ainakaan osaa laittaa.
Tampereelle asti voisi olla kulkua, mutta sitä etelämmäksi tosi harvoin. - kissojakaupan
ok. Kuvia tulossa. :) Lähetän pian
- kissojakaupan
Kuvat lähetetty.
- kissojakaupan
Kuka haluaisi kissanpentuja?
- mira841
Onko ihan kesyjä? Saanko kissoista kuvaa? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708