OSCAR ERCAN

tulluthuijatuksi

FIRST ALANYAN OSCAR on edelleen huijari. Mikään ei ole muuttunut! Älä osta häneltä asuntoa.

11

859

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asunnonomistaja

Mekin saimme taput ja kaikki paperit ovat olleet kunnossa, mutta asuntoa on vuokrattu poissa ollessamme muille. Olen samaa mieltä, älkää ostako häneltä asuntoa!

• huijari

Hän on huijari!!!

• ilvestre

Toi noin ton huijarin nimi on Abdullah Erkan ja häntä kutsutaan nimellä Oscar. Olkaa varuillanne siel Turkis.

• dffer

Kuuluuko hän kurdilaisiin?

• xxxxxzz

No ei kai tässä turvallisuustilanteessa kukaan täys järkinen osta
        Alanyasta minkäänlaista asuntoa .
        Mielummin niistä asunnoista pyritään pääsemään eroon.

• ihmetouhua

Laittakaa faktaa pöytää ennenkuin kirjoitatte tänne tälläisiä juttuja.

• Ex-asunnonomistaja

Et vaan vielä tiedä, että sinuakin on huijattu. Olet siinä uskossa, että hyvin on palveltu :) Iso joukko on kasassa peräämässä tapujaan. Firma vaihtaa nimeään joka vuosi, ulospäin näyttää kuitenkin olevan aina First Alanya. Mainoksinaan monen vuoden takaiset toimitilat keskustassa. Nyttemmin jossakin Mahmutlarin kellarikomerossa operoivat.

• ihmetouhua
        Ex-asunnonomistaja kirjoitti:

Et vaan vielä tiedä, että sinuakin on huijattu. Olet siinä uskossa, että hyvin on palveltu :) Iso joukko on kasassa peräämässä tapujaan. Firma vaihtaa nimeään joka vuosi, ulospäin näyttää kuitenkin olevan aina First Alanya. Mainoksinaan monen vuoden takaiset toimitilat keskustassa. Nyttemmin jossakin Mahmutlarin kellarikomerossa operoivat.

Kerro ne aikaisempien firmojen nimet. Kuten jo kertalleen sanoin, laita faktaa pöytään. Jäikö tapu saamatta vai muuten sulla kiree päivä?

• Missämuntapuon
        ihmetouhua kirjoitti:

Kerro ne aikaisempien firmojen nimet. Kuten jo kertalleen sanoin, laita faktaa pöytään. Jäikö tapu saamatta vai muuten sulla kiree päivä?

Tapu on saamatta,koska maksuni ei mennyt rakennusliikkeelle vaan jäi välille. Asia on rikosoikeudellisessa käsittelyssä. Enkä on ainoa.

• Ymprä

Löytyy aikaisempi viestiketju First Alanyasta. Kannattaa hakea viestiketju First Alanya ja Oscar Ercan. Huijattua suomalaisia on useita. On kurdilainen. Myynyt asuntoja myös sellaiselle maalle, jonne ei ole laillista rakentaa ja saanut rahat. Ihmiset maksaneet koko asunnon hinnan.

• Anonyymi

Onko vielä. Oliko suomalainen mukana tässä huijaksessa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe