13 vuotiaan normi paino?

surullinentyttö

Hei! Olen 13 vuotias tyttö ja painan 70kg ja pituus on 154cm. Onko 70kg liikaa painoa minulle? Olen yrittänyt laihduttaa mutta siitä ei tule mitään kun en tiedä mitään hyvää tapaa miten laihtua koska minulla on rasitusastma, niin ei mitään juoksuakaan voi oikeen harrastaa kovin paljoa. Juon kyllä paljon vettä ja olen vähentänyt karkkeja ja syön kasviksia mutta ei. Olen monesti itkenyt painoni takia koska on haukuttu läskiksi ja yms. Mitä minun kannattaisi tehdä?

23

5782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä välitä niistä haukkujista. Itse olen jo tottunut kaiken maailman haukkuihin koska mua on kiusattu eskarista nyt kasiluokkaan asti.. Mutta se on oudointa kun opettajat ei enää sanoo mitään niille kiusaajille jotka kiusaa mua sukunimellä ja haukkumalla läskiks ja muuksi sellaiseksi >:(

    • 13vuotiastyttö

      No siis toivottavasti tää auttaa mut oon ite 13 ja 162cm pitkä ja painan 52 kiloo et oot ehkä hieman ylioainoinen mutta se riippuu myös ihmisten ruumiinrakenteesta et mulla on kaveri joka on vähä sellane pullee tai no nii mut se elää ihan heltisti ja harrastaa liikuntaa viikottain eikä se vaa voi sille mitää mut älä välitä haukkujista tai mistäö muustakaa jos ite tunnet ittes hyvältä sun kehossa nii toimi myös sen mukaa ja tee mitä sydämmes käskee<33

    • Jos haluat keskustella lisää niin voit sähköpostilla kaikessa rauhassa

    • Ex-syömishäiriöinen

      Hei! Sun paino on täysin ok! Eikä paino ees aina kerro kaikkea. Ihmiset joilla on sama painoindeksi, voivat näyttää hyvinkin erilaisilta. Itse olen 18.v pituutta on 165cm ja painan 78kg. Oon ihan tyytyväinen painooni ja kehooni. Mulla on ihanan naisellinen kroppa ja tykkään korostaa sitä naisellisilla vaatteilla ja meikillä. Kannattaa yrittää löytää itsestään asioita joita pitää kauniina ja korostaa niitä! <3

    • dsadsdsad

      89kg

    • Anonyymi

      Hei! Olen kohta 13v tyttö ja mietin olenko ylipainoinen?
      Mitat on
      167cm
      49kg
      Olenko ylipainoinen?
      Ainakin itse tunnen itseni läskiksi

    • Anonyymi

      Ei hätää et ole!:> itse olen 165cm ja painan 57.2 joten ei hätää.. olen epä itsevarma kehostani mutta kannattaa katsoa body positive videoita tiktokista se autaaa!

    • Anonyymi

      Mä oon 13v, pituus on noin 162cm ja painan 43,4kg. Onko se teidän mielestä liian vähän?

    • Anonyymi

      Oonko normaali painoinen kun oon 13 v 153cm mut painan 40kg

    • Anonyymi

      Olet normaali painoinen. Ei mitään hätää<3
      Itse olen 153cm ja 46kg. Yritän joka päivä sanoa itselleni että olen sopiva, mutta silti tuntuu etten ole vaan olen läski.

    • Anonyymi

      Itse olen samanikäinen, 20cm pidempi ja painan 20kg vähemmän. Oon siis 13v 174cm 50kg. Oon aika laiha mut kuitenki yritän laihduttaa, en tykkää ku mun reidet tavallaan näyttää aika isoilta joskus ja mulla on kainaloissa vähän läskiä niin ei oo kiva käyttää toppeja tms. Tiiän et tää on vanha keskustelu mut sanon nyt yleisesti kaikille että älkää ottako painostanne liikaa paineita. Murrosiässä paino voi yllättävän nopeasti nousta jne mutta se ei ole vaarallista. Se tasautuu iän myötä. Jos olette normi painoisia älkää ottako painosta paineita. Toki tämän keskutelun aloittaja SAATTOI (ei siis välttämättä) olla vähän ylipainoinen, ja ylipainon terveysvaikutuksia ei saa unohtaa. Mutta älkää ottako itse ulkonäöstä paineita. Ottakaa kevyt muutos elämäntapoihin niin paino laskee normiksi. Mutta rakastakaa itseänne ja kehoanne, ja älkää vaan kuunelko kiusaajia. Ihan hirveitä ne on jotka haukkuu toista läskiksi tms.

    • Anonyymi

      Moi! Oon 154-155cm pitkä painan 56kg oonko normipainonen?🫠

    • Anonyymi

      Hei! et ole. Jokainen saa olla semmonen kuin itse on. Olen 13 ja täytän syksyllä 14 pituuteni on 167 ja paino 70kg

    • Anonyymi

      Älkää välittäkö kun olin 13v olin noin 165cm pitkä ja painoin yli 73kg

      Ja ei tarvii ees miettii haukuttiinko

    • Anonyymi

      Siis ite oon 13 v ja 149cm ja painan 36.6

    • Anonyymi

      TOTUUS TÄSTÄKIN:
      Suomi on ollut NATO maa jo vuonna 1865, sillä Suomi perusti NATO:n.
      Eli mitäköhän allekirjoittivat?
      Se menee näin:
      Tämänkin tiedon löydät Suomen Historian Laitoksen New York Osiosta vasta tänään:
      12.7.2022.

      Chedarou le Paris!

      AMEN!

    • Anonyymi

      Ite oon 13 ja painan 37

    • Anonyymi

      Älä välitä haukkujista. Se ei haittaa yhtään vaikka painoa olisi hieman enemmän. Itselläkin on jalassa rasitus vamma enkä sen takia voi kovin paljoa liikkua. Tärkeintä on, että aloittaa liikunnan pienin askelin eikä rasita vammaa liika tai tilanne vaan pahenee. Tsemppiä paino pudotukseen, tiedän että pystyt siihen!❤️❤️

    • Anonyymi

      Moikka! Älä huoli et oo ainut joka kamppailee asian kanssa kiusaajia ei kannata kuunnella koska ne jotka kiusaa niillä ei oo kaikki ok. Laihduttaminen taas lähtee aina ruokavaliosta kun on saanut ruokavalion kuntoon niin sinun tapauksessa voisi aloittaa vaikka kävelyn. Tsemppiä sulle ps en usko että oon lihava(=

    • Anonyymi

      Olen itse 13-vuotias, olen 150cm pitkä ja painan 43. Olenko ylipainoinen?

    • Joo ei todellakaan ole normaali paino, tuohan on jo todella tappava ylipaino. Sun pitäis painaa joku 55kg.

    • Anonyymi

      Mä täytin just 13, oon 170cm pitkä ja painan 47kg.
      Kyl se siitä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe